*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Για μας που παραμένουμε σε 24ρα αναγκαστικά, λόγω μη δυνατότητας αναβάθμισης, γιατί δεν αναπροσαρμόζετε το multiview προς τα κάτω και μας το κρατάτε στο 10ρικο;

Το Nova Multiview παραμένει λειτουργικό σε όσους συνδρομητές διαθέτουν την εν λόγω υπηρεσία, αλλά από τις 19/10/2021 έχει σταματήσει η εμπορική του διάθεση, καθώς έχει αντικατασταθεί από την υπηρεσία ΕΟΝ Multiroom.

Εφόσον σε ενδιαφέρει η μετάβαση της υφιστάμενης Nova υπηρεσίας σου στα νέα προγράμματα ΕΟΝ παρακαλούμε ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Σε κάθε περίπτωση, σ' ευχαριστούμε για το σχόλιο σου. Λαμβάνουμε υπόψιν όλα όσα μας αναφέρονται!

Ευχαριστώ για τη μη σαφή απάντηση του θέματος.
Μιλάτε για τεχνική διαθεσιμότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας ΕΟΝ, η οποία αναφέρεται στις υπηρεσίες μέσω ΙΡ (EON Smart Box) , ενώ εγώ σας ρωτάω για τεχνική διαθεσιμότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας ΕΟΝ Τηλεόραση μέσω δορυφόρου (όχι ΙΡ), αλλά μέσω των δορυφορικών δεκτών της NOVA "Novabox 865 HD PVR ", που οι δορυφορικές υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης ενεργοποιούνται είτε βρίσκεσαι Θεσσαλονίκη, είτε βρίσκεσαι σε οποιαδήποτε μέρος στην Ελληνική Επικράτεια...

Όπως έχουμε αναφέρει, εφόσον σε ενδιαφέρει η ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας και καθώς με αυτόν τον τομέα ασχολούνται εξειδικευμένοι συνάδελφοι, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσουν και να σε ενημερώσουν αναλυτικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 

SatZapper

AVClub Enthusiast
5 September 2007
1,157
Καλησπέρα σας,



Το Nova Multiview παραμένει λειτουργικό σε όσους συνδρομητές διαθέτουν την εν λόγω υπηρεσία, αλλά από τις 19/10/2021 έχει σταματήσει η εμπορική του διάθεση, καθώς έχει αντικατασταθεί από την υπηρεσία ΕΟΝ Multiroom.

Εφόσον σε ενδιαφέρει η μετάβαση της υφιστάμενης Nova υπηρεσίας σου στα νέα προγράμματα ΕΟΝ παρακαλούμε ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Σε κάθε περίπτωση, σ' ευχαριστούμε για το σχόλιο σου. Λαμβάνουμε υπόψιν όλα όσα μας αναφέρονται!



Όπως έχουμε αναφέρει, εφόσον σε ενδιαφέρει η ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας και καθώς με αυτόν τον τομέα ασχολούνται εξειδικευμένοι συνάδελφοι, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσουν και να σε ενημερώσουν αναλυτικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
Στα καταστήματα NOVA στη Θεσσαλονίκη δεν ενεργοποιούν τις υπηρεσίες ΕΟΝ Τηλεόραση μέσω δορυφόρου (όχι ΙΡ), στους "Novabox 865 HD PVR " και σε παλιούς συνδρομητές NOVA (μη ενεργούς), αλλά ζητούν να δίνουν τον υποδύεστερο Small δορυφορικό δέκτη, χωρίς USB (για εγγραφές) και χωρίς On demand πρόσβαση, αλλά μόνο για Ζάπινγκ στα κανάλια...
Άρα οι εξειδικευμένοι συνάδελφοι, σας, τι περισσότερο μπορούν να απαντήσουν σε αυτό το θέμα;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Στα καταστήματα NOVA στη Θεσσαλονίκη δεν ενεργοποιούν τις υπηρεσίες ΕΟΝ Τηλεόραση μέσω δορυφόρου (όχι ΙΡ), στους "Novabox 865 HD PVR " και σε παλιούς συνδρομητές NOVA (μη ενεργούς), αλλά ζητούν να δίνουν τον υποδύεστερο Small δορυφορικό δέκτη, χωρίς USB (για εγγραφές) και χωρίς On demand πρόσβαση, αλλά μόνο για Ζάπινγκ στα κανάλια...
Άρα οι εξειδικευμένοι συνάδελφοι, σας, τι περισσότερο μπορούν να απαντήσουν σε αυτό το θέμα;
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως στις νέες υπηρεσίες ΕΟΝ, οι λειτουργίες Video on Demand (VoD) και 7 ημέρες Catch up είναι διαθέσιμες μέσω του EON app, του EON Smart TV app, του ΕΟΝ Smart Box και μέσω Web.

Επιπρόσθετα, στις νέες υπηρεσίες η λειτουργία των εγγραφών δεν είναι διαθέσιμη, καθώς με την λειτουργία Catch up 7 ημερών μπορείς να παρακολουθήσεις το αγαπημένο σου τηλεοπτικό πρόγραμμα έως και 7 ημέρες μετά τη μετάδοσή του.

Μπορείς να ξεκινήσεις από την αρχή ή ακόμα και να το γυρίσεις προς τα πίσω ή να το διακόψεις και να συνεχίσεις την παρακολούθηση αργότερα, για να μην χάνεις στιγμή.

Σύμφωνα με όσα έχουμε αναφέρει, εφόσον σε ενδιαφέρει η ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσουν.

Εναλλακτικά, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova ή να επικοινωνήσεις με το κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, καλώντας 13831.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,188
Καλησπέρα Paris2018,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα αιτήματα που δεχόμαστε εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα και χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωσή τους.

Από την μεριά μας έχει δρομολογηθεί το αίτημα επικοινωνίας προς το αρμόδιο τμήμα μας και θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν.

Γεωργία, Nova Support
Δεκα μέρες και ούτε ένα τηλεφώνημα.Που να ήθελα κιόλας να διακόψω τη σύνδεση.
 

SatZapper

AVClub Enthusiast
5 September 2007
1,157
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως στις νέες υπηρεσίες ΕΟΝ, οι λειτουργίες Video on Demand (VoD) και 7 ημέρες Catch up είναι διαθέσιμες μέσω του EON app, του EON Smart TV app, του ΕΟΝ Smart Box και μέσω Web.

Επιπρόσθετα, στις νέες υπηρεσίες η λειτουργία των εγγραφών δεν είναι διαθέσιμη, καθώς με την λειτουργία Catch up 7 ημερών μπορείς να παρακολουθήσεις το αγαπημένο σου τηλεοπτικό πρόγραμμα έως και 7 ημέρες μετά τη μετάδοσή του.

Μπορείς να ξεκινήσεις από την αρχή ή ακόμα και να το γυρίσεις προς τα πίσω ή να το διακόψεις και να συνεχίσεις την παρακολούθηση αργότερα, για να μην χάνεις στιγμή.

Σύμφωνα με όσα έχουμε αναφέρει, εφόσον σε ενδιαφέρει η ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσουν.

Εναλλακτικά, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova ή να επικοινωνήσεις με το κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, καλώντας 13831.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Σε 24αρα γραμμή που διαθέτω η όποια είναι 9αρα στην πραγματικοτητα , η εφαρμογή σας και πιο συγκεκριμένα οι λειτουργίες Video on Demand (VoD) και 7 ημέρες Catch up (που είναι διαθέσιμες μέσω του EON app, του EON Smart TV app, του ΕΟΝ Smart Box και μέσω Web), δεν μπορούν να λειτουργησουν σωστά (το έχω τεστάρει), εν αντιθέσει με τις υπηρεσίες COSMOTE TV OTT που λειτουργούν άψογα στη 9αρα γραμμή της WIND (Θεσσαλονίκη)!

Οποτε ξανά ρωτάω άλλη μια φορά, σε αυτή τη περίπτωση, οι υπηρεσίες "ΕΟΝ Τηλεόραση μέσω δορυφόρου (και όχι ΙΡ)", ενεργοποιούνται στους "Novabox 865 HD PVR " και σε παλιούς συνδρομητές NOVA (μη ενεργούς αυτή τη στιγμή), Ναι `η Οχι;

Επίσης το 13831, είναι 0,41 ευρώ το λεπτό χρέωση στη WIND και μου έγινε χρέωση 5 ευρώ και 30 λεπτά (για μια κλίση 12 λεπτών που δεν εξυπηρετήθηκα και σωστά), "να τη βράσω τέτοια εξυπηρέτηση που τη πληρώνεις και ακριβά"...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα SatZapper,

Σύμφωνα με τους καόνες λειτουργίας του forum είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

'Οπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα μηνύματα μας εφόσον σε χρειάζεσαι πληροφορίες για την ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσουν.

Εναλλακτικά, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova ή να επικοινωνήσεις με το κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, καλώντας 13831.

Γεωργία, Nova Support
 
  • Like
Reactions: incisiv

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Καλησπέρα σας,



Το Nova Multiview παραμένει λειτουργικό σε όσους συνδρομητές διαθέτουν την εν λόγω υπηρεσία, αλλά από τις 19/10/2021 έχει σταματήσει η εμπορική του διάθεση, καθώς έχει αντικατασταθεί από την υπηρεσία ΕΟΝ Multiroom.

Εφόσον σε ενδιαφέρει η μετάβαση της υφιστάμενης Nova υπηρεσίας σου στα νέα προγράμματα ΕΟΝ παρακαλούμε ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.
Με ενδιαφέρει, από τη στιγμή που ΔΕΝ μπορεί τεχνικά να αναβαθμιστεί η ποιότητα της σύνδεσής μου στο ίντερνετ ώστε να μπορώ να περάσω σε νέα προγράμματα, ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ προς τα κάτω το κόστος του multiview
Είναι άλλωστε "σταθερό" σε δέκτη μέσα στο σπίτι, και επομένως δεν διατρέχει κίνδυνο διαφυγής κερδών η εταιρεία σας ...Τι πιο λογικό να εξορθολογιστεί η τιμή του και να περάσει στο ύψος του
(streaming) multiroom....
Απλή, κοινή λογική εξυπηρέτησης πιστού πελάτη 20ετιας....
Δεν μιλάμε για κάτι σύνθετο...
Ευχαριστώ πολύ
 

godfather77

Established Member
27 May 2007
152
Σε συνεχεια της βοηθειας που ζήτησα το Σάββατο λόγω των συνεχών αποσυνδέσεων το προβλημα διορθωθηκε για 2-3 μερες (Δευτερα - Τετάρτη) και σήμερα ξανά συνεχώς αποσυνδέσεις. Και εγώ να προσπαθώ να δουλέψω mobile για την εταιρεία μου. Τραγικό. Κάντε κάτι ας εχω (και να πληρωνω) καλυτερα 10 Mbps και όχι 100 αλλά να δουλευει…….

Τα νευρα μας εχουν γίνει @-$%#’. Και τι να πεις στον εργοδότη που απλά σε λέει άλλαξε εταιρεία αν δεν μπορεις να έχεις σταθερο ιντερνετ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Με ενδιαφέρει, από τη στιγμή που ΔΕΝ μπορεί τεχνικά να αναβαθμιστεί η ποιότητα της σύνδεσής μου στο ίντερνετ ώστε να μπορώ να περάσω σε νέα προγράμματα, ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ προς τα κάτω το κόστος του multiview
Είναι άλλωστε "σταθερό" σε δέκτη μέσα στο σπίτι, και επομένως δεν διατρέχει κίνδυνο διαφυγής κερδών η εταιρεία σας ...Τι πιο λογικό να εξορθολογιστεί η τιμή του και να περάσει στο ύψος του
(streaming) multiroom....
Απλή, κοινή λογική εξυπηρέτησης πιστού πελάτη 20ετιας....
Δεν μιλάμε για κάτι σύνθετο...
Ευχαριστώ πολύ
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η τιμή της υπηρεσίας Multiview έχει οριστεί από τα αρμόδια τμήματα μας και εφόσον παραμένει ενεργή σε μία υφιστάμενη υπηρεσία υπάρχει η αντίστοιχη χρέωση.

Γεωργία, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σε συνεχεια της βοηθειας που ζήτησα το Σάββατο λόγω των συνεχών αποσυνδέσεων το προβλημα διορθωθηκε για 2-3 μερες (Δευτερα - Τετάρτη) και σήμερα ξανά συνεχώς αποσυνδέσεις. Και εγώ να προσπαθώ να δουλέψω mobile για την εταιρεία μου. Τραγικό. Κάντε κάτι ας εχω (και να πληρωνω) καλυτερα 10 Mbps και όχι 100 αλλά να δουλευει…….

Τα νευρα μας εχουν γίνει @-$%#’. Και τι να πεις στον εργοδότη που απλά σε λέει άλλαξε εταιρεία αν δεν μπορεις να έχεις σταθερο ιντερνετ
Kαλησπέρα godfather77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Καλημέρα.

Σε λίγες μέρες λήγει το διετές συμβόλαιό μου και θα ήθελα να ενημερωθώ αναλυτικά για τα νέα, υφιστάμενα δεδομένα (EON TV κλπ) καθόσον επιθυμία μου είναι να συνεχίσω με τις τρέχουσες παροχές υπηρεσιών ( με μόνη διαφοροποίηση ίσως την αναβάθμιση της ταχύτητας inernet από 50 σε 100 Mpps)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα.

Σε λίγες μέρες λήγει το διετές συμβόλαιό μου και θα ήθελα να ενημερωθώ αναλυτικά για τα νέα, υφιστάμενα δεδομένα (EON TV κλπ) καθόσον επιθυμία μου είναι να συνεχίσω με τις τρέχουσες παροχές υπηρεσιών ( με μόνη διαφοροποίηση ίσως την αναβάθμιση της ταχύτητας inernet από 50 σε 100 Mpps)
Καλησπέρα Π. Δημήτρης,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

Clairvoyant

New member
20 October 2021
69
Καλημερα,
Ειμαι νεος συνδρομητης σε Eon και θα ηθελα να μαθω πως γινεται η αλλαγη απο τον ελληνικο σχολιασμο σε αγγλικο στα Eurosport γιατι δεν υποφερονται τα ελληνικα ειδικα στο snooker.Με τους δορυφορικους αποκωδικοποιητες αν θυμαμαι καλα υπηρχε δυνατοτητα αλλαγης.
 

xalaros10

Established Member
22 December 2006
106
Καλημέρα, σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα για μετάβαση σε EON+ χωρίς χρέωση box κόβοντας το ενεργό δορυφορικό full pack με συμβόλαιο που έχει λήξει απ' τις 01/10/2021.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα, σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα για μετάβαση σε EON+ χωρίς χρέωση box κόβοντας το ενεργό δορυφορικό full pack με συμβόλαιο που έχει λήξει απ' τις 01/10/2021.
Καλησπέρα@ xalaros10

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα,
Ειμαι νεος συνδρομητης σε Eon και θα ηθελα να μαθω πως γινεται η αλλαγη απο τον ελληνικο σχολιασμο σε αγγλικο στα Eurosport γιατι δεν υποφερονται τα ελληνικα ειδικα στο snooker.Με τους δορυφορικους αποκωδικοποιητες αν θυμαμαι καλα υπηρχε δυνατοτητα αλλαγης.
Καλησπέρα Clairvoyant.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

xalaros10

Established Member
22 December 2006
106
Καλησπέρα@ xalaros10

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
Το οποίο μήνυμα έλεγε παρόλο που σας γράφω πάνω πάνω, ονοματεπώνυμο κι ότι έχω 100αρα vdsl Cosmote, ότι στην περιοχή μου δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για 100αρα που απαιτείται για να λειτουργήσει η υπηρεσία!!!!!
Κι ότι αν επιθυμώ να μεταφερθεί το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα...δηλ. ο να σου πω, να του πω, να μας πει.
Πιο άθλια εξυπηρέτηση εμπορικού τμήματος χωρίς ίχνος σεβασμού στο πελάτη δεν έχω ξαναδεί και μιλάω και προγενέστερα που έχω κανει τόσα τηλέφωνα στο 13831 με τρελές χρεώσεις ή στο chat στη σελίδα τους ή σε κατάστημα κι ο καθένας λέει τα δικά του με κοινό παρανομαστή πλήρωνε κορόιδο....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα xalaros10,

Έχουμε απαντήσει στο pm σου σχετικά με το ζήτημα.

Να σημειώσουμε πως είναι σημαντικό να μπορούμε να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν όλα όσα μας αναφέρονται.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,869
Athens
Το οποίο μήνυμα έλεγε παρόλο που σας γράφω πάνω πάνω, ονοματεπώνυμο κι ότι έχω 100αρα vdsl Cosmote, ότι στην περιοχή μου δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για 100αρα που απαιτείται για να λειτουργήσει η υπηρεσία!!!!!
Κι ότι αν επιθυμώ να μεταφερθεί το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα...δηλ. ο να σου πω, να του πω, να μας πει.
Πιο άθλια εξυπηρέτηση εμπορικού τμήματος χωρίς ίχνος σεβασμού στο πελάτη δεν έχω ξαναδεί και μιλάω και προγενέστερα που έχω κανει τόσα τηλέφωνα στο 13831 με τρελές χρεώσεις ή στο chat στη σελίδα τους ή σε κατάστημα κι ο καθένας λέει τα δικά του με κοινό παρανομαστή πλήρωνε κορόιδο....

Λίγο πιο κόσμια παρακαλώ οι εκφράσεις μας.
Καταλαβαίνω την κατάσταση και απόγνωση σου για αυτό και δεν το διέγραψα.
Πιστεύω πως με λίγη καλή θέληση και με λίγη περισσότερη προσοχή από τα παιδιά εδώ θα βγάλεις άκρη και θα απολαύσεις τις υπηρεσίες που αναζητάς.
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS

gorath

Senior Member
16 August 2006
568
Alimos, Greece
Καλησπέρα. Είμαι νέος συνδρομητής ΕΟΝ TV με τη βασική υπηρεσία και το smart box. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το κόστος και την ποιότητα της υπηρεσίας ΑΛΛΑ...
1ον. το box δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση του wifi (το ενεργοποίησα με πατέντα, ανεπίτρεπτο για το 2021)
2ον. στο box δεν μπορούν να εγκατασταθούν netflix και amazon prime (υπό κανονικές συνθήκες γιατί με sideload και πατέντες, γίνεται). Πιθανόν και το Disney+ αλλά δεν δοκίμασα
3ον. είναι απαράδεκτο το κόστος κλήσης του 13831 (ειδικά εάν θέλεις να αποκτήσεις την υπηρεσία) και τρομερό σπάσιμο νεύρων το 13731
Ρωτώ, εάν υπάρχει μέριμνα να δρομολογηθούν λύσεις για τα παραπάνω για να ξέρω εάν θα προχωρήσω ή όχι σε επέκταση του προγράμματος (τηλεφωνία+internet).
Το box πάντως είναι ταχύτατο και βράχος μέχρι στιγμής.