Απάντηση: *** Nova official support ***
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, αλλά φαίνεται ότι είτε δεν έγινα κατανοητός είτε ...
Για να ανοίξει ένας νέος συνδρομητής λογαριασμό, θα ακολουθήσει
αναγκαστικά αυτή τη διαδικασία, δηλαδή τα βήματα που περιγράφονται στις 2 πρώτες παραγράφους. Έτσι, το σύστημα έστειλε το ακόλουθο αυτοματοποιημένο μήνυμα με τον κωδικό (password).
Αγαπητέ Πελάτη, Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας. Ο κωδικός πρόσβασης (password) είναι ******. Μπορείτε να συνδεθείτε στην υπηρεσία εξυπηρέτησης συνδρομητών στο web site μας στην διεύθυνση http://www.nova.gr/ContentIa.aspx?a_id=608. Σας παρακαλούμε να αλλάξετε τον προτεινόμενο κωδικό πρόσβασης με ένα νέο κωδικό της επιλογής σας.
Αναφέρομαι, λοιπόν, στην τελευταία πρόταση του αυτοματοποιημένου μηνύματος, με την οποία η εταιρεία προτείνει στο συνδρομητή να αλλάξει τον κωδικό που του έστειλε, με ένα άλλο της δικής του επιλογής. Αυτή την επιλογή ψάχνω στην ιστοσελίδα, αλλά δεν τη βρίσκω, δεν την βρήκαν οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης, με τους οποίους μίλησα σήμερα, και ζήτησα τη βοήθειά σας.
Το πρόβλημα, επομένως, δεν είναι αν αυτή η διαδικασία γίνεται εύκολα αντιληπτή από το συνδρομητή, αλλά το γεγονός ότι
δεν υπάρχει επιλογή στην ιστοσελίδα για να αλλάξει ο συνδρομητής το password που του έδωσε το σύστημα και τον παροτρύνει να το αλλάξει, όπως είναι λογικό.