*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dleyteris,

Έχουμε ενημερώσει ώστε να γίνει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο και να δείτε αναλυτικά το ζήτημα που αντιμετωπίζεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Re: *** Nova official support ***

Ποση ωρα χρειαζεται συνηθως για να ερθει mail & sms επιβεβαιωσης δημιουργιας λογαριασμου για το novago? Εχει ηδη περασει καμια ωρα και δεν εχω καμια ενημερωση, ενω προσπαθησα να κανω οτι εκανε κι ο φιλος σε προηγουμενο ποστ (δλδ επαναληψη της αιτησης) αλλα παιρνω μνμ οτι ο χρηστης υπαρχει ηδη! Αρα η αρχικη αιτηση περασε προφανως, αλλα δεν ηρθε καμια απαντηση. Μου κανει εντυπωση γιατι θεωρητικα αυτο το συστημα ειναι αυτοματοποιημενο και θα επρεπε να ειχε ερθει το mail & το sms αμεσα θεωρητικα! Παιζει καποιο προβλημα?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Geoav75,

Η διαδικασία διαρκεί έως 24 ώρες.

Εάν θέλεις στείλε μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (αριθμό τηλεφώνου ή ΑΦΜ ή κάρτα Nova) καθώς επίσης το κινητό και το username που δήλωσες κατά την εγγραφή σου στην υπηρεσία ώστε να μπορέσουμε να το δούμε αναλυτικότερα.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω για την απαντηση.
Ειχα την εντυπωση οτι η διαδικασια του αρχικου mail & sms ειναι αυτοματοποιημενη, οποτε το εντος 24 ωρων μου κανει μεγαλη εντυπωση αλλα οκ σεβαστον θα περιμενω.
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Re: *** Nova official support ***

Απο δικη μου χαζομαρα δημιουργηθηκε το θεμα της καθυστερησης και ζητω συγνωμη απο τα παιδια που τα ζαλισα τοση ωρα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@Geoav75

Είναι χαρά μας να μπορούμε να εξυπηρετούμε και βρίσκουμε λύσεις όπου αυτό είναι εφικτό.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

gatsalis

New member
6 March 2012
39
Απάντηση: *** Nova official support ***

Έρωτηση, ένας υφιστάμενος συνδρομητής στο πακέτο των φιλάθλων, έαν και εφόσον υπάρχει η προσφορά και το επόμενο έτος, μπορεί να κάνει χρήση; η υποχρεωτικά γυρίζει στις τιμές τιμοκαταλόγου;

Γιώργος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Έρωτηση, ένας υφιστάμενος συνδρομητής στο πακέτο των φιλάθλων, έαν και εφόσον υπάρχει η προσφορά και το επόμενο έτος, μπορεί να κάνει χρήση; η υποχρεωτικά γυρίζει στις τιμές τιμοκαταλόγου;

Γιώργος

Καλησπέρα gatsalis,

Στείλε μας τον αριθμό της κάρτας για την συνδρομή που αναφέρεσαι και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος να σε ενημερώσει πλήρως για το ερώτημα σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

gatsalis

New member
6 March 2012
39
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Είμαι νέος συνδρομητής και μόλις έχω αγοράσει συνδρομή φιλάθλων για ένα χρόνο.
Με ενδιαφέρει μόνο η nova και συγκεκριμένα τα κανάλια για το πρωτάθλημα. Άρα και να με καλέσει κάποιο παιδί δεν εχει να μου πει κατι καινούργιο.
Ευχαριστώ πάντως. Η τιμή πάντως γύρω στα 25ευρώ να ξέρετε ότι βοηθά κάποιον να το σκεφτεί. Οτιδήποτε άλλο είναι υπερβολικό για τα σημερινά δεδομένα.

φιλικά
Γιώργος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Είμαι νέος συνδρομητής και μόλις έχω αγοράσει συνδρομή φιλάθλων για ένα χρόνο.
Με ενδιαφέρει μόνο η nova και συγκεκριμένα τα κανάλια για το πρωτάθλημα. Άρα και να με καλέσει κάποιο παιδί δεν εχει να μου πει κατι καινούργιο.
Ευχαριστώ πάντως. Η τιμή πάντως γύρω στα 25ευρώ να ξέρετε ότι βοηθά κάποιον να το σκεφτεί. Οτιδήποτε άλλο είναι υπερβολικό για τα σημερινά δεδομένα.

φιλικά
Γιώργος

Καλησπέρα και πάλι Γιώργο,

Με βάση το αρχικό σου ερώτημα εάν και εφόσον υπάρχει και πάλι η προσφορά για τους φιλάθλους δεν συντρέχει κανένας λόγος να μην μπορεί αν την αξιοποιήσει.

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα, να κανω μια ερωτηση? αν μετακομισω και παω σε αλλη περιοχη τι γινετε με το θεμα νοβα? μπορω να το μεταφερω? θ αλλαξει το συμβολαιο που εχω η οχι? αλλαζουμε τα στοιχεια διευθυνσης και ειμαστε οκ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα, να κανω μια ερωτηση? αν μετακομισω και παω σε αλλη περιοχη τι γινετε με το θεμα νοβα? μπορω να το μεταφερω? θ αλλαξει το συμβολαιο που εχω η οχι? αλλαζουμε τα στοιχεια διευθυνσης και ειμαστε οκ?


Καλησπέρα dimtz,

Στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της κάρτας να δούμε την υπηρεσία που έχεις και να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

η υπηρεσια που εχω ειναι φουλ πακετο νοβα με 25 ευρω, δε λεω οτι θα μεκακομισω αμεσα αλλα οταν δεν ειναι δικο σου το σπιτι και εισαι στα ενοικια συνηθως πας απο το ενα στο αλλο ,γι αυτο λεω σε αυτην την περιπτωση τι γινετε?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dimtz,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα Δημήτρη, σ ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση , καλή συνέχεια.
 

shadowf

Senior Member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα, εχω κάνει αίτηση διακοπής τηλεφωνικά για τα hd κανάλια και τα adult και θα έπρεπε σήμερα να είχαν διακοπεί.Τι στοιχεία θέλετε να το κοιτάξετε;
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα shadowf,

Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με τον αριθμό της κάρτας ή με τον κωδικό συνδρομητή.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Ναι, στείλε μας τα στοιχεία σου με ένα pm.

Δημήτρης, Forthnet Support