*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,598
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Προς ενημέρωση σου, ανεξάρτητα με το εάν έχεις δηλώσει διαφορετικό email ως επικοινωνίας, όταν τίθεται ζήτημα με λανθασμένο κωδικό, όπως στην περίπτωση σου, το E-bill ζητάει το email που έχουν ενεργοποιημένο όλοι οι συνδρομητές από την Forthnet, [email protected]

Δημήτρης, Forthnet Support

Δεν το ήξερα, ευχαριστώ παιδιά.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και να τονίσω ότι ήρθε και σε μένα ο ένας μήνας δώρο με πληρωμή πιστωτικής όπως ανέφερε πσραπάνω o hdanca. Αυτό το δώρο με έπεισε να κρατήσω τα hd μια που 《μειώθηκε》 το ετήσιο πάγιο τους κατά 40 ευρώ ;-)
 

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας, αγόρασα το πακέτο των φιλάθλων, μίλησα με το 18345 πρίν 2 ώρες, τους έδωσα τον κωδικό, και η κοπέλα μου είπε ότι χρειάζονται 24ώρες για ενεργοποιήση και θα μου σταλεί sms. Πρίν απο λίγο είδα ότι ενεργοποιήθηκα, χώρις να πάρω sms.
Συγγνώμη, το πρόβλημα ποιο είναι;:chinscratch:
 

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Πρόβλημα θα υπήρχε αν δε γινόταν ενεργοποίηση εντός 24 ωρών. Τελοσπάντων, το λόγο έχουν τα παιδιά από τη nova στο παρόν θέμα και ζητώ συγγνώμη για την παρέμβαση.
 

gatsalis

New member
6 March 2012
39
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όλα κυλίσαν φυσιολογικά απο θέμα χρόνου ενεργοποίησης και ανταπόκρισης. Απλά δεν υπήρχε το SMS για την ενεργοποιήση. Αυτό ήταν όλο και φυσικά αφού μου ανεφερε η κοπέλα για 24ωρο, τυχαία ανακάλυψα την έναρξη της υπηρεσίας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

@gatsalis
Επιβεβαιώνουμε και εμείς από εδώ ότι έχει ενεργοποιηθεί το πακέτο της προσφοράς σου από εχθές το βράδυ.
Στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

@jtsou
Δεν έχουμε επανέλθει στο ζήτημα σου γιατί δεν έχουμε λάβει και εμείς τις απαραίτητες διευκρινίσεις.
Θα ενημερώσουμε ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά.

Δημήτρης, Forthet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***


Καλημέρα @sakisart @loufjohn ,

Στα link που παρέθεσε kai ο bykrie θα βρείτε τα λογισμικά και τις υποστηριζόμενες συσκευές.
http://www.forthnet.gr/NovaGoElGr.aspx?a_id=7147

Σε αυτό το link επιλέξτε το "Πως βλέπω" και θα δείτε τις συσκευές που υποστηρίζονται ακριβώς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

George4

New member
24 June 2011
63
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Ημουν πριν 5-6 χρονια συνδρομητης νοβα και εχω τον δεκτη Panasat με την καρτα.Εχω παρει το sports pack των 300 ευρω από μπουτικ παε.

Παιρνω τηλεφωνο στο 18345 και ειλικρινα δεν προκειται να βγαλω ακρη.Τους λεω οτι ημουν παλιος συνδρομητης,εχω τον panasat,και μου λενε οτι πρεπει να παρω καινουριο δεκτη.Και όταν τους λεω οτι δικαιουμαι δωρεαν αντικατασταση δεκτη μου κλεινουν το τηλεφωνο.Εχω παρει 3 τηλεφωνα απο κινητο και στην ουσια εχω πληρωσει το μισο δεκτη.
Λογω τεχνικου προβλήματος δεν μπορω να συνδεσω σταθερο τηλεφωνο.
Υπαρχει καποιος που μπορει να με βοηθησει?
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα George4,

Η διαδικασία δωρεάν αντικατάστασης για Non-Pace δέκτες έχει λήξει από το Φεβρουάριο.
Έχεις ενημερωθεί σωστά ότι θα χρειαστεί να αγοράσεις τον αποκωδικοποιητή.

Στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο μπορούμε να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση,έγινε ενεργοποίηση του πακέτου μου 15 ιουλίου ο λογαριασμός θα έρθει 15 αυγούστου δηλαδή μετά από ένα μηνα η θα έπρεπε να είχε έρθει τέλος ιουλίου ? Γιατί σε ένα φίλο μου έρχεται πάντα τέλος του μηνός και μου λέει παράξενο που δεν σου έχει έρθει ακόμη. Οχι τίποτα άλλο αλλα να αποφύγω τυχόν διακοπή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα al capone,

Είναι φυσιολογικό να μην έχεις λάβει μέχρι στιγμής λογαριασμό, εφόσον η υπηρεσία σου δεν είναι 3play.
Δεν τίθεται ζήτημα διακοπής. Θα λάβεις παραστατικό μέσα στον Αύγουστο ο οποίος θα αφορά διάστημα 15/7-31/7 και 1/8-31/8.
Από εκεί και πέρα, θα λαμβάνεις το λογαριασμό σου κανονικά κάθε τέλος του μηνά, όπως αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

sakisart

Senior Member
17 January 2008
578
Θεσσαλονίκη-Δράμα
Re: *** Nova official support ***

Δηλ.για να δω σε ταμπλετ πρέπει να εχω υποχρεωτικά ένα από τα παραπάνω συγκεκριμένα ταμπλετ (μαρκες)Σε άλλα δηλ με λογισμικό 4.2+ δε θα τρέξει;
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Re: *** Nova official support ***

Αν δεν ειναι rooted το πιο πιθανο ειναι να παιξει.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Δηλ.για να δω σε ταμπλετ πρέπει να εχω υποχρεωτικά ένα από τα παραπάνω συγκεκριμένα ταμπλετ (μαρκες)Σε άλλα δηλ με λογισμικό 4.2+ δε θα τρέξει;

Καλημέρα sakisart,

Στην λίστα υπάρχουν οι συσκευές στις οποίες έχει δοκιμαστεί η εφαρμογή και δουλεύει κανονικά. Πέραν αυτών δεν σημαίνει ότι δεν λειτουργεί, απλά δεν είναι δοκιμασμένη η συσκευή σου για να σου πει κάποιος ότι σίγουρα θα λειτουργεί. Οτιδήποτε είναι rooted και συνδεδεμένο με εξωτερική πηγή οθόνης, δεν θα λειτουργήσει.

Παναγιώτης, Forthnet