Απάντηση: *** Nova official support ***
Έχω να αναφέρω ένα πρόβλημα στη τιμολόγηση μου, καθώς και την απορία μου σε ένα πολύ σοβαρό κατά την άποψη μου θέμα.
Ας αρχίσω με την απορία μου, είναι δυνατόν να μην επικοινωνούν – ενημερώνονται τα τμήματα μεταξύ τους; Πως είναι δυνατόν το τμήμα πελατών να με βλέπει ως συνδρομητή NOVA full pack με εξόφληση λογαριασμού μέσω πιστωτικής κάρτας, όπως πραγματικά είμαι και το λογιστήριο να αρχίζει να με χρεώνει από τον τρίτο μήνα τα NOVA HD;;;;;;;;;;;;
Στο πρόβλημα τώρα, το οποίο πιστεύω καταλάβατε ήδη σε τι αφορά.
Ενώ λοιπόν είμαι συνδρομητής full pack χωρίς multiview και εξόφληση μέσω πιστωτικής, επομένως 12 μήνες δωρεάν τα HD, η NOVA ξεκίνησε ήδη από τον τρίτο μήνα να μου τα χρεώνει! Μου χρέωσαν για τον Νοέμβριο 4,16 αναλογικά και άλλα 4,99 για τον Δεκέμβριο, τα οποία σημειωτέων τα εισέπραξαν ήδη μέσω της πιστωτικής μου.
Επικοινώνησα σήμερα το πρωί με το τμήμα εξυπηρέτησης και ζήτησα την άμεση πίστωση του λογαριασμού μου και η υπάλληλος μου είπε πως αυτό θα γίνει στον επόμενο λογαριασμό.
Επειδή όμως δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, παρακαλώ όπως κάνετε και από πλευράς σας τις δέουσες ενέργειες ώστε να πιστωθούν άμεσα τα παραπάνω ποσά από την κάρτα μου και φυσικά να μη χρεωθώ από εδώ και στο εξής και μέχρι τη συμπλήρωση του 12μήνου μου.
Τα στοιχεία μου σας τα έχω αποστείλει πριν λίγες εβδομάδες με pm λόγω κάποιου άλλου θέματος με το NOVA GO.
Ευχαριστώ.