Καλησπέρα, έχω δύο συνδρομές νοβα μία full και μια sports. Στο πακέτο sports είχα ζητήσει να γίνει διακοπεί στα hd κανάλια. Σήμερα διαπίστωσα ότι (κατά σύμπτωση!) έγινε διακοπή και στις δύο συνδέσεις. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι έληξε η προσφορά στο full αλλά η κοπέλα δεν μπόρεσε να μου εξηγήσει ποια ήταν η προσφορά που είχα και έληξε. Η συγκεκριμένη σύνδεση είναι σχεδόν 10ετίας, με εξόφληση παγιας εντολής από το 2006 και ενεργοποιμένα τα hd από την πρώτη στιγμή!
Νομίζω ότι έχει γίνει κάποιο μπερδεμα με τις δύο συνδρομές αλλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη.
Σας εχω στελει τα στοιχεια με πμ.@ stonecityboys
θα μας στείλετε ένα pm με κάποιο στοιχείο (πχ κωδικό συνδρομητή ή κινητό τηλέφωνο) για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε;
ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
Που θα βρω τα στοιχεία μου; Λαμβάνω κατά καιρούς ένα e-mail με κληρώσεις, και ζητά έναν "Κωδικός Πληρωμής". Που θα τον βρω αυτόν, με δεδομένο ότι δεν έρχονται λογαριασμοί; (Νομίζω έρχονται όλοι μαζί στο τέλος του χρόνου; )
Είχα γραφτεί σε μια υπηρεσία του 2008, που ήταν στο "https://secure.nova.gr". Δεν υπάρχει πλέον (αλλά έχω τον κωδικό... :flipout
Στο κεντρικό site, στο "my nova", ζητάει "Κωδικός Συνδρομητή". Ούτε αυτό ξέρω. Και δεν ξέρω αν έχω καν εγγραφεί...
Μπορεί κάποιος να το κοιτάξει; Και να μου στείλει τα στοιχεία με PM;