*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Eki_13

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,208
Re: *** Nova official support ***

εχω προπληρωσει στον τελευταιο λογαριασμο το multiview μεχρι 30/9.
επειδη η συνδρομη θα ακυρωθει 29/8 που ληγει το πακετο των φιλαθλων, θα μου επιστραφει το ποσο?
αν ναι πως?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Eki_13.

Πρώτα από όλα για να μπορέσει να γίνει ακύρωση (διακοπή πακέτου) θα πρέπει να υπάρξει το ανάλογο αίτημα διακοπής.
Μετά την διακοπή του πακέτου, το πιστωτικό που ενδεχομένως μπορεί να προκύψει, μπορεί να επιστραφεί στον τραπεζικό σου λογαριασμό που θα πρέπει να μας έχεις στείλει σε ανάλογο αίτημα υπογεγραμμένο με μία φωτοτυπία της ταυτότητας του κατόχου της συνδρομής, στο φαξ της εταιρίας ή στο [email protected].

Κώστας, Forthnet Support
 

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Κωστα σου γραφω με λιγα λογια τη μου συμβαινει και εχω ανεβασει και αλλου. Προσοχη προς γνωση ολον παιδια. Τα λεω ταχυστα. Ειχα 3play με ολα τα κινητα και ολα τα αθλητικα με 39.90. Αφου εκλεισα 12 τους ζητησα και τα εργα τα οποια δεν μου εδειναν με τιποτα πιο λιγο απο 78-80. Εκανα ετηση φορητοτητας στην Wind πριν 25 μερες περιπου. 1 ιουλιου με περνουν απο nova kai moy deinoyn thn prosfora OLA ΜΕ 49.90 και καταγραφουν οτι την δεχομε αλλα εγω τους ειπα οτι εχω κανει αιτηση φοριτοτητας σε wind. moy eipan den peirazei alla na kanv kai mia αιτηση διακοπης φορητοτητας.Tην ιδια μερα πηγα σε μαγαζι wind και εστειλα αιτηση με φαξ απο το μαγαζι τους για διακοπη φορητοτητας. Εχτες ενεργοποιηθηκα σε wind .....meta apo arketh vra me thl kentro wind μου ειπαν οτι αναγνωριζουν το λαθος τους.και δεν θα μου ζειτησουν χρηματα για αποδεσμευση. Μηλησα και με νοβα και μου ειπαν οτι σε δυο - τρεις μερες θα ξαναγυρησω σε νοβα. ....σημερα κοπικαν ολοες οι υπηρεσιες και της νοβα και νοβα γο και ειδη απο πρην λιγο βλεπω χρεωση 45 ευρω και αλλον εναν 89.90 ...τι να πω παιδια εγω γελαω αλλα οι ανθρωπο ειναι για κλαματα ολοι τους. Μετα απο τηλ εποικοινωνια μαζι τους μου ειπαν οτι πρεπει να κανω παλη αιτηση φορητοτητας παλη απο την αρχη (ενω εχτες δεν χρειαζοταν να κανω τιποτα)( ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΖΕΙΤΑΕΙ ΚΑΙ Η wind προστιμο για διακοπη.... Εγω δεν κανω τιποτα γιατι απλα τετειες πρακτικες μου την δεινουν και απλα θα τους αφησω και τους δυο να δω που θα το φτασουν και μετα να καταφυγο σε δικαστικο αγωνα γιατι πραγματικα νιωθο αηδια με ολο το μηχανισμο που εχει στιθει.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα koul1gr

Είναι απόλυτα κατανοητά όσα αναφέρεις και λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που έχει προκύψει.

Όπως αναγνώρισε και η Wind η ολοκλήρωση του αιτήματος φορητότητας έγινε λανθασμένα, βάσει όσων αναφέρεις και εφόσον είχες αιτηθεί εγκαίρως την διακοπή του αιτήματος φορητότητας.

Από την πλευρά μας, ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες που ορίζονται από τους αρμόδιους τηλεφωνικούς φορείς.

Έχει γίνει ήδη ανάθεση στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να γίνουν ενέργειες για να μπορέσεις εφόσον το επιθυμείς να ενεργοποιηθείς και πάλι στο δίκτυο μας. Το προωθούμε και εμείς αντίστοιχα.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

cpapiris

New member
4 April 2011
9
Re: *** Nova official support ***

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον koul1gr αντιμετώπισα κι εγώ με forthnet και ΟΤΕ. Έχω κάνει αίτηση να ξαναγυρίσω στη forthnet από 5/6/2014 και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα γιατί όπως μου απαντούν στο τηλέφωνο υπάρχει συστημικό πρόβλημα το οποίο δεν βλέπω να λύνεται .
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα cpapiris,

Για το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί με τη δική σου σύνδεση έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να υπάρξει επίλυση σε συνεργασία με τον OTE(κατάργηση/κατασκευή του βρόχου).

Όπως αναφέραμε, ακολουθούμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες που ορίζονται από τους αρμόδιους τηλεφωνικούς φορείς, όμως η διαχείριση της κάθε περίπτωσης και των ζητημάτων που πιθανόν προκύπτουν καθιστά τη κάθε περίπτωση ξεχωριστή.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα koul1gr

Είναι απόλυτα κατανοητά όσα αναφέρεις και λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που έχει προκύψει.

Όπως αναγνώρισε και η Wind η ολοκλήρωση του αιτήματος φορητότητας έγινε λανθασμένα, βάσει όσων αναφέρεις και εφόσον είχες αιτηθεί εγκαίρως την διακοπή του αιτήματος φορητότητας.

Από την πλευρά μας, ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες που ορίζονται από τους αρμόδιους τηλεφωνικούς φορείς.

Έχει γίνει ήδη ανάθεση στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να γίνουν ενέργειες για να μπορέσεις εφόσον το επιθυμείς να ενεργοποιηθείς και πάλι στο δίκτυο μας. Το προωθούμε και εμείς αντίστοιχα.

Δημήτρης, Forthnet Support

Δημητρη καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση σας. Οντως σημερα με πηραν τηλ απο νοβα και μου ειπαν τριτη θα στειλουν κουριερ με νεα συμβόλαια νεου πελατη . Δυστιχως μετα απο επικοινωνια με Wind δεν ηταν ξεκάθαρη σημερα (ενω εχτες ηταν) στο οτι δεν θα με χρεωσουν με το προστιμο σπασιμο συμβολαιου. Μετα απο επικοινωνια με συνηγορο του καταναλωτη και δικηγορο μου ,σκευτομαι να μην κανω καμια αλλη ενεργεια. Θα παω μαλον νομικα και θα απετησω ολα τα νομιμα δικαιώματα μου (μενοντας φυσικα σε Wind παρα την ανηθικη σταση τους). Εκείνο που θα ελεγα ομως σε εσας ειναι πως ειναι δυνατον να χάνετε πελατες με αυτον τον τροπο ....δηλ να παίρνετε τηλ να καταγραφετε τηλ προσφορα και να αφεινετε τον πελατη να μπαινει σε μια τετοια διαδικασια και ταλαιπωρια.Λυπαμε αλλα και πάλη θελω να ευχαριστήσω τα παιδια εδω του σουπορτ για την πραγματικη επαγγελματικη και καλοπροαίρετη βοηθεια τους!!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα koul1gr.

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Έχουμε λάβει και εμείς σχετική ενημέρωση για την αποστολή της ανάλογης αίτησης.

Ως προς το ζήτημα που θέτεις σε καμία περίπτωση δεν το επιθυμούμε αυτό. Όμως ότι από την στιγμή που λαμβάνουμε το αίτημα φορητότητας προς άλλο πάροχο, που έχει κατατεθεί στο πληροφοριακό σύστημα μετά από ανάλογη αίτηση (συμβόλαιο) του πελάτη, είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεσμεύσουμε την γραμμή όπως ορίζεται από την αρμόδια αρχή. Η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται για να δεσμεύσουμε την εκάστοτε προσφορά από την πλευρά μας, και ο πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με τον πάροχο που μας έχει ζητήσει την αποδέσμευση της γραμμής ώστε να ακυρώσει αυτό το αίτημα.

Κώστας, Forthnet Support
 

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα koul1gr.

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Έχουμε λάβει και εμείς σχετική ενημέρωση για την αποστολή της ανάλογης αίτησης.

Ως προς το ζήτημα που θέτεις σε καμία περίπτωση δεν το επιθυμούμε αυτό. Όμως ότι από την στιγμή που λαμβάνουμε το αίτημα φορητότητας προς άλλο πάροχο, που έχει κατατεθεί στο πληροφοριακό σύστημα μετά από ανάλογη αίτηση (συμβόλαιο) του πελάτη, είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεσμεύσουμε την γραμμή όπως ορίζεται από την αρμόδια αρχή. Η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται για να δεσμεύσουμε την εκάστοτε προσφορά από την πλευρά μας, και ο πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με τον πάροχο που μας έχει ζητήσει την αποδέσμευση της γραμμής ώστε να ακυρώσει αυτό το αίτημα.

Κώστας, Forthnet Support

Και όταν ....κανει 8 μερες για να την πρωτοκόλληση και να τη στήλη καλέ μου φίλε Κώστα στο αρμόδιο τμήμα και να λάβει γνώση (και καλά...) τότε τη να κάνει και ο καημένος ο καταναλωτής φίλε Κώστα?? Εσύ τι μου προτείνεις με το χέρι στην καρδιά??
Υγ Την πρωτη μερα μου ειπαν απο εξυπηρετηση πελατων σας οτι χωρις καμια ενεργεια μου σε τρεις μερες θα ειμαι πισω χωρις αλλη ενέργεια απο μερος μου. Μετα ομως απο 2 μερες κοπηκε και η νοβα και εγω ετρεχα να βρω αποκωδικοποιητή digea ...θα μπορούσατε να εισασταν λιγο πιο ....ζεστή ως προς το πρωσοπο μου ( και κόψιμό της νοβα) .Τωρα ολο αυτο με προβληματιζει και φυσικα η νεα αιτηση ....
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Η διαδικασία είναι διαφορετική για τις περιπτώσεις που υπάρχει η γραμμή στις υπηρεσίες μας και διαφορετική σε μια γραμμή που εξυπηρετείται από άλλο πάροχο.

Στην περίπτωση που δεν αποδεσμευόταν η γραμμή από τις υπηρεσίες μας, σαφώς και δεν θα χρειαζόταν υπογραφή νέου συμβολαίου αλλά μετατροπή.
Από την που έγινε η αποδέσμευσή της γραμμής, γίνεται και η διακοπή των υπηρεσιών και η γραμμή περνάει στην κυριότητά/εξυπηρέτηση του νέου παρόχου.

Κώστας, Forthnet Support
 

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Οφείλω να πω οτι μετά απο 32λεπτη τηλ επικοινωνια με νοβα σουπορτ είναι οτι πιο καταπληκτικά επαγγελματικο και ειλικρινά ταυτόχρονα φιλικό , έχω γνωρίσει σε αυτή τη χώρα. Κώστα είσαι ο μόνος λόγος που θα κάνω αίτηση να ξανά έρθω στην νοβα ( καλα και ο ΠΑΟΚ) . Παιδιά σας ευχαριστώ!!!!
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

Σας ενημερώνω ότι κλήση προς κινητό vodafone στις 11/07, 11:24, διάρκειας 3'53" φαίνεται να χρεώθηκε σύμφωνα με το e-bill ενώ έχω (τεράστιο) υπόλοιπο στα δωρεάν κινητά.

Γιατί συνέβη αυτό;

Έχετε τα στοιχεία μου, αν όχι, πείτε μου να σας τα ξαναστείλω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Οφείλω να πω οτι μετά απο 32λεπτη τηλ επικοινωνια με νοβα σουπορτ είναι οτι πιο καταπληκτικά επαγγελματικο και ειλικρινά ταυτόχρονα φιλικό , έχω γνωρίσει σε αυτή τη χώρα. Κώστα είσαι ο μόνος λόγος που θα κάνω αίτηση να ξανά έρθω στην νοβα ( καλα και ο ΠΑΟΚ) . Παιδιά σας ευχαριστώ!!!!

@koul1gr

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Στόχος μας είναι η πληρέστερη, και όσο το δυνατόν πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Σας ενημερώνω ότι κλήση προς κινητό vodafone στις 11/07, 11:24, διάρκειας 3'53" φαίνεται να χρεώθηκε σύμφωνα με το e-bill ενώ έχω (τεράστιο) υπόλοιπο στα δωρεάν κινητά.

Γιατί συνέβη αυτό;

Έχετε τα στοιχεία μου, αν όχι, πείτε μου να σας τα ξαναστείλω.

@x_man

Πιθανότατα πρόκειται για απεικονιστικό λάθος στην υπηρεσία. Θα το δούμε και εμείς από μέρους μας. Σε περίπτωση που δεν έχει διορθωθεί μέσα στις επόμενες μέρες ενημερωσέ μας σχετικά με ένα pm, ή κάλεσε στο 13831 στην εξυπηρέτηση πελατών να το δείς άμεσα.


Στην διάθεση σας, για ότι χρειαστείτε,


Παναγιώτης, Forthnet Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: *** Nova official support ***

σας ευχαριστω που μας ενημερωσατε για την δωρεαν εγκατασταση+πιατο σε εξοχικο
Εγινε η τοποθετηση σημερα-ολα αψογα
τελευταια μας εκπλησσει σε τετοιο βαθμο η νοβα που τσιμπιεμαι
σαν την παλια διαφημηση-ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

σας ευχαριστω που μας ενημερωσατε για την δωρεαν εγκατασταση+πιατο σε εξοχικο
Εγινε η τοποθετηση σημερα-ολα αψογα
τελευταια μας εκπλησσει σε τετοιο βαθμο η νοβα που τσιμπιεμαι
σαν την παλια διαφημηση-ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ...

Καλησπέρα @kataras,

Και εμείς ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και χαιρόμαστε που εξυπηρετήθηκες.

Στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

ekigonzalez

Senior Member
26 November 2007
551
Αθηνα
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα σας εχω το Asus memopad7 Android 4.3 αλλα οταν παταω να παιξει καποιο προγραμμα στο novago η εφαρμογη κρασαρει. Μπορειτε να βοηθησετε;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα σας εχω το Asus memopad7 Android 4.3 αλλα οταν παταω να παιξει καποιο προγραμμα στο novago η εφαρμογη κρασαρει. Μπορειτε να βοηθησετε;

Καλησπέρα ekigonzalez,

Δοκίμασε να απεγκαταστήσεις το application και να το ξαναπεράσεις. Το tablet είναι rooted ή όχι? Αν θέλεις στείλε μας περισσότερες πληροφορίες με ένα pm.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

Σας ενημερώνω ότι τώρα εμφανίζεται μηδενική χρέωση, όπως και έπρεπε.

ευχαριστώ.

@x_man

Πιθανότατα πρόκειται για απεικονιστικό λάθος στην υπηρεσία. Θα το δούμε και εμείς από μέρους μας. Σε περίπτωση που δεν έχει διορθωθεί μέσα στις επόμενες μέρες ενημερωσέ μας σχετικά με ένα pm, ή κάλεσε στο 13831 στην εξυπηρέτηση πελατών να το δείς άμεσα.


Στην διάθεση σας, για ότι χρειαστείτε,


Παναγιώτης, Forthnet Support
 

jimitsis

Supreme Member
20 June 2011
3,371
Re: *** Nova official support ***

Γνωρίζετε μήπως αν θα ισχύσει η προσφορά των ομάδων, όπως ίσχυε πέρσι?
Επίσης, αν για κάποιον λήγει στις 12 Αυγούστου (εγώ είμαι αυτός), πότε θα πρέπει να κάνει διακοπή, αν δεν επιθυμεί τη συνέχισή της, για να μην χρεωθεί έξτρα χρεώσεις.
 

AnDas

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,103
Αθήνα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Και εμένα με ενδιαφέρει μια απάντηση πάνω σε αυτό γιατί είμαι σε παρόμοια φάση...