Kαλημέρα koul1gr
Είναι απόλυτα κατανοητά όσα αναφέρεις και λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που έχει προκύψει.
Όπως αναγνώρισε και η Wind η ολοκλήρωση του αιτήματος φορητότητας έγινε λανθασμένα, βάσει όσων αναφέρεις και εφόσον είχες αιτηθεί εγκαίρως την διακοπή του αιτήματος φορητότητας.
Από την πλευρά μας, ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες που ορίζονται από τους αρμόδιους τηλεφωνικούς φορείς.
Έχει γίνει ήδη ανάθεση στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να γίνουν ενέργειες για να μπορέσεις εφόσον το επιθυμείς να ενεργοποιηθείς και πάλι στο δίκτυο μας. Το προωθούμε και εμείς αντίστοιχα.
Δημήτρης, Forthnet Support
Kαλησπέρα koul1gr.
Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.
Έχουμε λάβει και εμείς σχετική ενημέρωση για την αποστολή της ανάλογης αίτησης.
Ως προς το ζήτημα που θέτεις σε καμία περίπτωση δεν το επιθυμούμε αυτό. Όμως ότι από την στιγμή που λαμβάνουμε το αίτημα φορητότητας προς άλλο πάροχο, που έχει κατατεθεί στο πληροφοριακό σύστημα μετά από ανάλογη αίτηση (συμβόλαιο) του πελάτη, είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεσμεύσουμε την γραμμή όπως ορίζεται από την αρμόδια αρχή. Η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται για να δεσμεύσουμε την εκάστοτε προσφορά από την πλευρά μας, και ο πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με τον πάροχο που μας έχει ζητήσει την αποδέσμευση της γραμμής ώστε να ακυρώσει αυτό το αίτημα.
Κώστας, Forthnet Support
Οφείλω να πω οτι μετά απο 32λεπτη τηλ επικοινωνια με νοβα σουπορτ είναι οτι πιο καταπληκτικά επαγγελματικο και ειλικρινά ταυτόχρονα φιλικό , έχω γνωρίσει σε αυτή τη χώρα. Κώστα είσαι ο μόνος λόγος που θα κάνω αίτηση να ξανά έρθω στην νοβα ( καλα και ο ΠΑΟΚ) . Παιδιά σας ευχαριστώ!!!!
Σας ενημερώνω ότι κλήση προς κινητό vodafone στις 11/07, 11:24, διάρκειας 3'53" φαίνεται να χρεώθηκε σύμφωνα με το e-bill ενώ έχω (τεράστιο) υπόλοιπο στα δωρεάν κινητά.
Γιατί συνέβη αυτό;
Έχετε τα στοιχεία μου, αν όχι, πείτε μου να σας τα ξαναστείλω.
σας ευχαριστω που μας ενημερωσατε για την δωρεαν εγκατασταση+πιατο σε εξοχικο
Εγινε η τοποθετηση σημερα-ολα αψογα
τελευταια μας εκπλησσει σε τετοιο βαθμο η νοβα που τσιμπιεμαι
σαν την παλια διαφημηση-ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ...
Καλημερα σας εχω το Asus memopad7 Android 4.3 αλλα οταν παταω να παιξει καποιο προγραμμα στο novago η εφαρμογη κρασαρει. Μπορειτε να βοηθησετε;
@x_man
Πιθανότατα πρόκειται για απεικονιστικό λάθος στην υπηρεσία. Θα το δούμε και εμείς από μέρους μας. Σε περίπτωση που δεν έχει διορθωθεί μέσα στις επόμενες μέρες ενημερωσέ μας σχετικά με ένα pm, ή κάλεσε στο 13831 στην εξυπηρέτηση πελατών να το δείς άμεσα.
Στην διάθεση σας, για ότι χρειαστείτε,
Παναγιώτης, Forthnet Support