Re: *** Nova official support ***
Καλησπέρα yan73,
Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Αρχικά θα προτείναμε να ελέγξεις το
FAQ της υπηρεσίας όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.
H συσκευή η οποία μας αναφέρεις αφορά Windows Tablet, οπότε καλό είναι να ελέγξεις εάν η αρχιτεκτονική του hardware της συσκευής σου, ακολουθεί τα πρότυπα ενός laptop, καθώς σε η υπηρεσία NovaGO είναι διαθέσιμη προς το παρόν για tablets με Android OS και iOS.
Μπορείς να ενημερωθείς για τις υποστηριζόμενες συσκευές, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και την επιλογή "Πως βλέπω;"
http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/
Θα θέλαμε επίσης να ενημερώσουμε ότι λόγω αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκε χθές 17/3, στο plugin της υπηρεσίας NovaGO, θα χρειαστεί για την σωστή λειτουργία της υπηρεσίας να πραγματοποιήσεις εκ νέου λήψη και εγκατάσταση του plugin. Κατόπιν, θα χρειαστεί να ακολουθήσει και επανεκκίνηση του browser σου.
Υπενθυμίζουμε ότι το plugin είναι συμβατό με τις 32-bit εκδόσεις των browsers IE, Chrome και Firefox καθώς επίσης για χρήση σε OS Win8 συνιστάται αποκλειστικά η λειτουργία μέσω των Chrome και Firefox.
Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε δυσκολία, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Αλέξης, Forthnet Support