*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

nvianitakis

Supreme Member
28 December 2007
3,592
Χαλάνδρι
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αν δεν κάνω λάθος, η εντολή (αριθμός) πληρωμής είναι μοναδική κάθε μήνα, εκτός από την πάγια , άρα δεν έγινε η πληρωμή. Τσέκαρε στην τράπεζα σου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Χρησιμοποιησα το my account τον προηγουμενο μηνα για να πληρωσω online οπως κανω τον λογαριασμο μου για τον μηνα Μαρτιο.Τωρα μολις μπηκα να πληρωσω τον Απριλιο μου γραφει οτι χρωσταω 61,92!!!!Δεν ξερω τι εγινε τωρα που αλλαξατε το site του my accountΕχω και το e-mail της πληρωμης μου απο την τραπεζα πειραιως και την χρεωση 30,96 που εχει γινει.Επιθυμω να κοιταξετε το θεμα αλλιως δεν πληρωνω τον Απριλη αμα δεν ξεκαθαρισετε το θεμα.Πειτε μου που μπορω να σας αποστειλω τα στοιχεια μου για να επικοινωνησετε αμεσα μαζι μου

Καλημέρα panaxas,

Αν θέλεις στείλε μας ένα pm με κάποιο στοιχείο της συνδρομής ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το τι ακριβώς έχεις συμβεί και αν μπορείς ένα screenshot από email με τα στοιχεία από την πληρωμή της τράπεζας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

yan73

Senior Member
25 September 2007
638
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stonecityboys,

Θα χρειαστεί να επιλέξεις από τις ρυθμίσεις των πρόσθετων (add-ons/plugins) του browser σου, να επιτρέπεται πάντοτε η πρόσβαση του plug-in της υπηρεσίας NovaGO.

Σε περίπτωση που παραμένει και μετά από το παραπάνω, θα προτείναμε να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.

Δημήτρης, Forthnet Support

Καλησπέρα Δημήτρη,

αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα, κανοντας login ζηταει ξανα και ξανα το plugin....

Δεν βλεπω σε κανενα browser (Chrome, IE) στη λιστα των addons να εμφανιζεται το plugin ενω η εγκατασταση του ολοκληρωνεται κανονικα καθε φορα που το επιχειρω.

Πως θα βεβαιωθω οτι το plugin 1. εχει εγκατασταθει οντως, (το setup του ολοκληρωνεται καθε φορα χωρις προβληματα και στις απεγκαταστασεις το βρισκει ως εγκατεστημενο) 2. τρεχει (πως ονομαζεται η διεργασια για να ελεγξω στο taskbar αν τρεχει) και 3) πως μπορω να το εκκινησω ή εγκαταστησω manual;

Eιμαι σε καινουριο Asus vivo 8 με αυθεντικα Win 8 32bit και εχω δοκιμασει με antivirus/firewall στο off.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα yan73,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Αρχικά θα προτείναμε να ελέγξεις το FAQ της υπηρεσίας όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

H συσκευή η οποία μας αναφέρεις αφορά Windows Tablet, οπότε καλό είναι να ελέγξεις εάν η αρχιτεκτονική του hardware της συσκευής σου, ακολουθεί τα πρότυπα ενός laptop, καθώς σε η υπηρεσία NovaGO είναι διαθέσιμη προς το παρόν για tablets με Android OS και iOS.

Μπορείς να ενημερωθείς για τις υποστηριζόμενες συσκευές, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και την επιλογή "Πως βλέπω;"

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/

Θα θέλαμε επίσης να ενημερώσουμε ότι λόγω αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκε χθές 17/3, στο plugin της υπηρεσίας NovaGO, θα χρειαστεί για την σωστή λειτουργία της υπηρεσίας να πραγματοποιήσεις εκ νέου λήψη και εγκατάσταση του plugin. Κατόπιν, θα χρειαστεί να ακολουθήσει και επανεκκίνηση του browser σου.

Υπενθυμίζουμε ότι το plugin είναι συμβατό με τις 32-bit εκδόσεις των browsers IE, Chrome και Firefox καθώς επίσης για χρήση σε OS Win8 συνιστάται αποκλειστικά η λειτουργία μέσω των Chrome και Firefox.

Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε δυσκολία, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας
Κέρδισα σε ένα διαγωνισμό Forthnet και πιο συγκεκριμένα το ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΚΛΟΟΥΝ στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Αλλά δεν θα μπορέσω να πάω τελικά ενώ αρχικά είχα απαντήσει θετικά. Πως μπορώ να το ακυρώσω ώστε να πάει ο επόμενος επιλαχών?
Ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

Στείλε μας αν μπορείς τον αριθμό τηλεφώνου, το ονοματεπώνυμο του κατόχου , και τον ΑΦΜ του κατόχου της γραμμής για την οποία δηλώθηκε συμμετοχή στην κλήρωση με ένα pm ώστε να μεριμνήσουμε σχετικά.

Ευχαριστούμε πολύ και για την ενημέρωση,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

kmastro82

New member
19 March 2015
1
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, μετά την εγκατάσταση του νέου plugin αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Ενώ μου λειτουργεί κανονικά όταν το ανοίγω σε πλήρη οθόνη μου βγάζει μήνυμα "WebTV Plugin crashed" και μου κάνει επανεκκίνηση του browser. Έχω δοκιμάσει απεγκατάσταση και εγκατάσταση του browser (και Chrome & Mozilla) και στη συνέχεια εκ νέου εγκατάσταση του plugin αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Please HELP!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kmastro82,

Θα προτείναμε αρχικά να ελέγξεις αν υπάρχει διαθέσιμο update για τους drivers της κάρτας γραφικών του laptop σου και να πραγματοποιηθεί, καθώς και να γίνει εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στον browser που χρησιμοποιείς.

Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε δυσκολία, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

papaki_papaki

AVClub Enthusiast
20 February 2015
988
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα.να ενημερωσω οτι στην ιστοσελιδα www.foxplay.gr ανοιξε η υπηρεσια catch up tv απο την fox και στις συχνες ερωτησεις αναφερει οτι παρεχεται δωρεαν σε ολους τους συνδρομητες των συνεργαζομενων παροχων συνδρομητικης,τελος αναφερει το εξης.. Αν ο πάροχός σας δεν εμφανίζεται στη λίστα, μπορείτε να τον ενημερώσετε ότι θέλετε να δείτε τα πιο πρόσφατα επεισόδια σειρών μέσω FOX Play
ελπιζουμε να προσθεσει η νοβα και αυτη την δυνατοτητα που παρεχει η fox για ολους
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα papaki_papaki,

Ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και την ενημέρωση. Λαμβάνουμε υπόψιν μας πάντα τις επιθυμίες των συνδρομητών μας και προσπαθούμε να τις πραγματοποιούμε. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση για το συγκεκριμένο θέμα. Εξετάζουμε όλες τις περιπτώσεις που μπορούν να οδηγήσουν στην βελτίωση της τηλεοπτικής εμπειρίας των συνδρομητών καθώς και όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

gabbriello

New member
2 August 2013
58
Re: *** Nova official support ***

στο 18μηνο συμβολαιο συνδυαστικων υπηρεσιων 3play που υπεγραψα παρουσιαζονται καποιοι πινακες με penalty διακοπης εφοσον αποφασισει ο συνδρομητης να διακοψει τις παρεχομενες υπηρεσιες πριν τη ληξη του συμβολαιου...Κατω απο τον πινακα αναφερεται οτι το κλιμακουμενο ποσο χρεωνεται ισομερως απο τις 2 εταιριες...Αυτο σημαινει οτι αν εγω αποφασισω να διακοψω μετα την παροδο 7 μηνων θα πληρωσω 160,43 ευρω οπως αναγραφεται στον πινακα, ή το ποσο αυτο διπλασιαζεται λογω του οτι ειμαι συνδρομητης forthnet και nova ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gabbriello,

Το penalty διακοπής για υπηρεσία 3play υπολογίζεται, όπως σωστά αναφέρεις, από τον αντίστοιχο πίνακα.
Το ποσό που παραθέτεις ως παράδειγμα για τον έβδομο μήνα είναι το τελικό.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

yan73

Senior Member
25 September 2007
638
Re: *** Nova official support ***

Να αναφερω οτι τελικα το Novago λειτουργει μια χαρα σε ASUS Vivo Tab 8 με Win 8 αλλα μονο σε browser Οpera.
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.
Στην ιστοσελίδα σας, αναφέρει οτι εαν κανουμε εγγραφή στο my account, θα έχουμε δωρεάν για παντα τα HD?
Μπορείτε να δώσετε παραπάνω πληροφορίες παρακαλώ;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως οποιοσδήποτε συνδρομητής μας μπορεί να αποκτήσει την υπηρεσία HD δωρεάν για πάντα με 18μηνη ανανέωση του συμβολαίου του.

Για τους συνδρομητές, όπως εσύ, που έχουν ήδη τα HD ενεργά στην συνδρομή τους, η δυνατότητα ενεργοποίησης τους μέσω του MyAccount είναι απενεργοποιημένη.
Ωστόσο, μπορείς να επωφεληθείς της προσφοράς είτε μέσω των καταστημάτων μας είτε μπορείς να μας ενημερώσεις ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος.

Γιώτα, Forthnet Support
 

leonar

New member
10 October 2009
6
Ελλάδα
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας ειμαι συνδρομητης τις nova και ταλαιπωρούμε με το τεχνικό τμήμα σας εδώ και 1 μήνα για την σωστή λειτουργία του nova ondemand στο σύστημα multiview που έχω στο σπίτι μου και το οποίο χρησιμοποιώ συχνά.Παρακάλω ειναι η τελευταία φορά που σας ενημερώνω μετά θα κάνω διακοπή για λάθος δικό σας.Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα leonar,

Κατανοούμε απόλυτα πως το γεγονός ότι δεν λειτουργεί ορθά η υπηρεσία Nova on Demand σε έχει δυσαρεστήσει.

Ωστόσο, για το ζήτημα που αντιμετωπίζεις βλέπουμε πως υπάρχει αίτημα σε εξέλιξη, κατόπιν της επικοινωνίας σου με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και θα ελεγχθεί αντίστοιχα και από εμάς.

Θα θέλαμε να επιβεβαιώσεις ότι οι δέκτες σου είναι ενημερωμένοι σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της αναβάθμισης.

Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να ακολουθήσεις το παρακάτω:
Menu- Ρυθμίσεις -Τεχνικές ρυθμίσεις - Αναβάθμιση και να πατήσεις ΟΚ.


Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να αναμένουμε για την ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

leonar

New member
10 October 2009
6
Ελλάδα
Re: *** Nova official support ***

Σήμερα έκανα και στα δύο pvr 865:Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων/Διαγραφή δίσκου/Έλενχο των δύο tuner για σήμα πάνω απο 80%/Έλενχο για νέα αναβάθμιση/Έλενχο λειτουργίας εγγραφής (ο master κάνει κανονικά ενώ ο slave δεν κάνει εγγραφή).ν.Νομίζω οτι έχω εξαντλήσει όλες τις ρυθμίσεις που μπορώ να κάνω.Και σας επαναλαμβάνω οτι η κατάσταση που βρίσκονται τώρα οι δέκτες είναι( ο master δεν έχει κατεβάσει καθόλου την λίστα ταινιών ενώ ο slave δείχνει οτι έχει κατεβάσει την λίστα ταινιών αλλά όταν πας να κάνεις αναπαραγωγή σου λέει οτι πρέπει να τηλεφωνήσης στο 18345 για ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
ΠΟΣΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ 1 ΜΗΝΑ Η ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ!!!!!!