*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

alexiosdr

New member
1 September 2015
5
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Εχω το πακέτο start+sport. Έχει λήξει και θα ήθελα καποια νέα προσφορά.
 

dimitrispm

Established Member
15 January 2010
122
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, τους τελευταίους μήνες δεν γίνεται εξόφληση του λογαριασμού νοβα αν και γινόταν κανονικά μέσω πάγιας εντολής τραπεζικού λογαριασμού η οποία ισχύει και σήμερα. Σας στέλνω στοιχειά σύνδεσης σε pm
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα. Εχω το πακέτο start+sport. Έχει λήξει και θα ήθελα καποια νέα προσφορά.

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις με ένα προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της συνδρομής σου.

Καλημέρα, τους τελευταίους μήνες δεν γίνεται εξόφληση του λογαριασμού νοβα αν και γινόταν κανονικά μέσω πάγιας εντολής τραπεζικού λογαριασμού η οποία ισχύει και σήμερα. Σας στέλνω στοιχειά σύνδεσης σε pm

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,337
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα

Έχω την υπηρεσία Nova Sports Pack με μια προσφορά που μου δόθηκε κατόπιν επικοινωνίας. Μαζί με την υπηρεσία έχω και τα HD κανάλια για 12μήνες.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

α) Η προσφορά που έχω, έχει κάποια διάρκεια (πχ 12μηνη) ;
β) Αν χρησιμοποιήσω το my account στο οποίο έχω κάνει εγγραφή για να κατοχυρώσω τα HD δωρεάν για πάντα με 18μηνη δέσμευση, αυτό σημαίνει πως αν η προσφορά που έχω, αν αυτή είναι πχ 12μηνη, μετατρέπεται σε 18μηνη ή ότι θα ισχύσει ως έχει για 12 μήνες και για να έχω τα HD δωρεάν απαιτείται 18μηνη παραμονή σε υπηρεσία Nova Sports Pack ανεξαρτήτως προσφοράς ή όχι;

Ευχαριστώ
 

psarakis07

New member
26 July 2011
56
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα ολοι οι γειτονες μου κ οι φιλοι μου εχουν κανει update στην nova κ εμενα ακομα να μου την εμφανισει!!
Τι γινετε;αλλον δορυφορο πιανω εγω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,


Καλησπέρα

Έχω την υπηρεσία Nova Sports Pack με μια προσφορά που μου δόθηκε κατόπιν επικοινωνίας. Μαζί με την υπηρεσία έχω και τα HD κανάλια για 12μήνες.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

α) Η προσφορά που έχω, έχει κάποια διάρκεια (πχ 12μηνη) ;
β) Αν χρησιμοποιήσω το my account στο οποίο έχω κάνει εγγραφή για να κατοχυρώσω τα HD δωρεάν για πάντα με 18μηνη δέσμευση, αυτό σημαίνει πως αν η προσφορά που έχω, αν αυτή είναι πχ 12μηνη, μετατρέπεται σε 18μηνη ή ότι θα ισχύσει ως έχει για 12 μήνες και για να έχω τα HD δωρεάν απαιτείται 18μηνη παραμονή σε υπηρεσία Nova Sports Pack ανεξαρτήτως προσφοράς ή όχι;

Ευχαριστώ

Σχετικά με το πρώτο ερώτημα, καθώς η κάθε προσφορά έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να ενημερώσουμε αντίστοιχα θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Αν επιθυμείς να λάβεις την προσφορά των δωρεάν HD για πάντα μέσω της υπηρεσίας MyAccount, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ανανεώνεται η δέσμευση της υπηρεσίας για 18 μήνες από την στιγμή της ενεργοποίησής τους.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι είναι ανεξάρτητη η συγκεκριμένη προσφορά, με εκείνη που έχεις λάβει για την βασική υπηρεσία.



Καλημερα ολοι οι γειτονες μου κ οι φιλοι μου εχουν κανει update στην nova κ εμενα ακομα να μου την εμφανισει!!
Τι γινετε;αλλον δορυφορο πιανω εγω;

Από τα όσα αναφέρεις, καταλαβαίνουμε ότι ενδιαφέρεσαι για την αναβάθμιση του δέκτη Novabox.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι η αναβάθμιση είναι αυτόματη και γίνεται προγραμματισμένα και σταδιακά σε όλους .

Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα να την λάβεις μέσα από την πρωτοποριακή μας υπηρεσία MyAccount.

Μπορείς να πραγματοποιήσεις εγγραφή στην υπηρεσία εδώ.


Στη διάθεση σας,

Γιώτα, Forthnet Support
 

psarakis07

New member
26 July 2011
56
Re: *** Nova official support ***

Από τα όσα αναφέρεις, καταλαβαίνουμε ότι ενδιαφέρεσαι για την αναβάθμιση του δέκτη Novabox.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι η αναβάθμιση είναι αυτόματη και γίνεται προγραμματισμένα και σταδιακά σε όλους .

Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα να την λάβεις μέσα από την πρωτοποριακή μας υπηρεσία MyAccount.

Μπορείς να πραγματοποιήσεις εγγραφή στην υπηρεσία εδώ.


Στη διάθεση σας,

Γιώτα, Forthnet Support


Δεν θελω απο το my account γιατι θελω ο λογαριασμος να συνεχισει να ερχετε σπιτι!!!
 
Last edited by a moderator:

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα! Σε σύνδεση 3play που είναι στο όνομα της πεθεράς μου, την οποία διαχειριζομαι αποκλειστικά εγώ και η γυναίκα μου, σήμερα κόπηκε τηλεφωνία, ίντερνετ και η τηλεόραση για ανεξοφλητο λογαριασμό. Ο τελευταίος λογαριασμός που έχουμε λήγει την 09/09/2015. Ακόμα προσπαθούμε να βρούμε το υπόλοιπο. Εφόσον επιθυμείτε σας αποστέλλω με Pm τα στοιχεία της σύνδεσης.
 

Andreastoyo

New member
1 September 2015
20
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα, θα μπορουσε να με καλεσει καποιος εκπροσωπος της nova για προσφορα?ειμαι παλιος συνδρομητης κ ενδιαφερομαι για επανασυνδεση.
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα! Σε σύνδεση 3play που είναι στο όνομα της πεθεράς μου, την οποία διαχειριζομαι αποκλειστικά εγώ και η γυναίκα μου, σήμερα κόπηκε τηλεφωνία, ίντερνετ και η τηλεόραση για ανεξοφλητο λογαριασμό. Ο τελευταίος λογαριασμός που έχουμε λήγει την 09/09/2015. Ακόμα προσπαθούμε να βρούμε το υπόλοιπο. Εφόσον επιθυμείτε σας αποστέλλω με Pm τα στοιχεία της σύνδεσης.

Ας πούμε πως λύση βρέθηκε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν χρειάζομαι κάτι από εσάς.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Δεν θελω απο το my account γιατι θελω ο λογαριασμος να συνεχισει να ερχετε σπιτι!!!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εγγραφή στην υπηρεσία My Account, δεν μεταβάλει τον τρόπο έκδοσης του λογαριασμού.
Με την υπηρεσία αυτόματης εξυπηρέτησης "My Accοunt" ο συνδρομητής μπορεί πολύ εύκολα να διαχειριστεί με αυτονομία την υπηρεσία του.

Καλησπέρα! Σε σύνδεση 3play που είναι στο όνομα της πεθεράς μου, την οποία διαχειριζομαι αποκλειστικά εγώ και η γυναίκα μου, σήμερα κόπηκε τηλεφωνία, ίντερνετ και η τηλεόραση για ανεξοφλητο λογαριασμό. Ο τελευταίος λογαριασμός που έχουμε λήγει την 09/09/2015. Ακόμα προσπαθούμε να βρούμε το υπόλοιπο. Εφόσον επιθυμείτε σας αποστέλλω με Pm τα στοιχεία της σύνδεσης.
Ας πούμε πως λύση βρέθηκε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν χρειάζομαι κάτι από εσάς.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλησπερα, θα μπορουσε να με καλεσει καποιος εκπροσωπος της nova για προσφορα?ειμαι παλιος συνδρομητης κ ενδιαφερομαι για επανασυνδεση.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αντιγράφω την πρώτη πρόταση από το πρώτο post του παρόντος νήματος.

"Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr."

Όταν γράφεται κάποιος ως μέλος,χωρίς την παραμικρή συμμετοχή στο forum,επιλέγοντας σαν πρώτη ενέργειά του να απευθυνθεί στο support ζητώντας προσφορά για να γίνει συνδρομητής,η ενέργειά του είναι "άκομψη" και προς το προσωπικό του support και προς τα υπόλοιπα μέλη του forum.Ζητάμε να μας βοηθήσουν,όταν πρώτα εμείς είμαστε εντάξει με την συμπεριφορά μας.Θερμή παράκληση να τηρούνται οι κανόνες του παρόντος νήματος.
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα ηθελα μια βοηθεια παρακαλω,εκανα φορματ λογω αναβαθμησης του λαπτοπ,και οταν παω να μπω στο novago γραφει εχετε φτασει στο οριο τον επιτρεπομενων συσκευων,τι κανω τωρα..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Αναφορικά με το ζήτημα που αναφέρεις, θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί η διαδικασία για την ανανέωση της συσκευής, μέσω του MyAccount.
"ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ > Nova GO > Ανανέωση συσκευής"

Σε περίπτωση που παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα έπειτα και από την παραπάνω διαδικασία, ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με το username που χρησιμοποιείς στο NovaGO.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

ευχαριστω για την απαντηση εκανα οτι μου ειπατε,ολα ενταξει,μονο οταν βλεπω novasport2 η 3 η 1, τρεχει στο γρηγορο η συνδεση τι να φταιη αραγε..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Από σχετικό έλεγχο που πραγματοποιήσαμε, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δε διαπιστώνεται κάποιο ζήτημα στην παροχή της υπηρεσίας.

Θα προτείναμε να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.

Επίσης καλό θα ήταν να πραγματοποιηθεί update στους drivers της κάρτας γραφικών και δοκιμή με άλλον browser (firefox / opera).

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

σε συνεχεια του ανωτερω μυνηματος μου τελικα σε κανενα καναλι του novago δεν δειχνει κανονικα δηλ.ειναι ολα στην γρηγορη κινηση και χωρις ηχο
 

andrdive

Established Member
19 June 2006
203
Μεταμόρφωση
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
είμαι συνδρομητής 3play και ενδιαφέρομαι για το nova εξοχικό, στο site δίνεται τον δέκτη με 40,00 και δωρεάν το πιάτο, σε επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης απαίτησαν για να πάρω το nova εξοχικό η εγκατάσταση να γίνει υποχρεωτικά από εσάς με χρέωση 40,00.
Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για την εγκατάσταση μιας και ήδη υπάρχει δορυφορική εγκατάσταση, επιθυμώ μόνο τον δέκτη και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova εξοχικό.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

σε συνεχεια του ανωτερω μυνηματος μου τελικα σε κανενα καναλι του novago δεν δειχνει κανονικα δηλ.ειναι ολα στην γρηγορη κινηση και χωρις ηχο

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις αν έχεις πραγματοποιήσει τις ενέργειες που προτείναμε και αν μετά από αυτές παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα;

Καλησπέρα,
είμαι συνδρομητής 3play και ενδιαφέρομαι για το nova εξοχικό, στο site δίνεται τον δέκτη με 40,00 και δωρεάν το πιάτο, σε επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης απαίτησαν για να πάρω το nova εξοχικό η εγκατάσταση να γίνει υποχρεωτικά από εσάς με χρέωση 40,00.
Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για την εγκατάσταση μιας και ήδη υπάρχει δορυφορική εγκατάσταση, επιθυμώ μόνο τον δέκτη και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova εξοχικό.

Εφόσον υπάρχει λειτουργική δορυφορική εγκατάσταση στο χώρο του εξοχικού σου, μπορείς απλά να προμηθευτείς και να εξοφλήσεις τον εξοπλισμό σε κάποιο από τα καταστήματά μας. Στη συνέχεια, εφόσον δεν επιθυμείς την ενεργοποίηση της υπηρεσίας του εξοχικού παράλληλα με την αγορά του εξοπλισμού στο κατάστημα, μπορείς να επικοινωνήσεις εκ νέου με την εταιρία μας για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στο εξοχικό και παράλληλη απενεργοποίηση της υπηρεσίας στην κύρια κατοικία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

εκανα τις ενεργειες που μου προτεινατε συνεχιζει το ιδιο προβλημα ειναι στο Fast forward τρεχει γρηγορα και χωρις ηχο