*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

torx

New member
24 September 2010
3
‛Έχοντας λήξει το συμβόλαιό μου αρκετά χρόνια με την Forthnet επέλεξα να προβώ σε αναβάθμιση της απλής 24άρας γραμμής σε vdsl. Επισημαίνοντας στην υπάλληλο της Nova ότι δεν θέλω να υπάρξει καμία δυσλειτουργία στη γραμμή μου και στην περίπτωση που υπάρχει κίνδυνος να βρεθώ έστω και για μία ώρα χωρίς τηλέφωνο δεν θα επιθυμούσα την αναβάθμιση της γραμμής. Απαντώντας μου ότι δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, προχώρησα στις 27/12 στο αίτημα αναβάθμισης όπου μου δόθηκε ως ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας η 14/01/2020. Από εκείνη την ημέρα και μετά ξεκινά η μεγάλη ταλαιπωρία μου με την Nova καθώς όχι μόνο δεν αναβαθμίστηκε η γραμμή αλλά βρέθηκα χωρίς τηλέφωνο και internet. Άμεσα κάλεσα την τεχνική υπηρεσία όπου διαπίστωσαν το προφανές ότι είναι ‛’νεκρή’’ η γραμμή. Στις 15/01/2020 ορίστηκε ραντεβού με τεχνικό της Nova ο οποίος έκανε έλεγχο εντός και εκτός σπιτιού και πιστοποίησε και αυτός ότι το πρόβλημα δεν εντοπίζεται στην καλωδίωση του σπιτιού και ότι η γραμμή είχε βλάβη και θα ενημέρωνε τον ΟΤΕ για τα δέοντα. Στις 17/01 ορίζεται νέο ραντεβού από συνεργείο του ΟΤΕ παίρνω όλη την ημέρα άδεια προκειμένου να βρίσκομαι στο σπίτι 11:00 - 15:00 όπως όριζε το μήνυμα που είχα λάβει. Το αποτέλεσμα ήταν να μην διορθωθεί η βλάβη καθώς ο ΟΤΕ δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα στη γραμμή (αυτή την ενημέρωση είχα τουλάχιστον από την Nova γιατί ο ΟΤΕ δεν χτύπησε ποτέ το κουδούνι μου παρόλο που στην αναφορά του έγραψε ότι δεν είχε πρόσβαση στο χώρο του σπιτιού). Έκτοτε περιμένω να ορισθεί ταυτόχρονο ραντεβού των τεχνικών των 2 εταιρειών, παρόλο που είχα ενημέρωση ότι δεν θα πάρει πάνω από 3 εργάσιμες έχουμε φτάσει μετά από 10 μέρες να μην έχει γίνει τίποτα, καλώ καθημερινά χωρίς να υπάρχει κάτι νέο να ακούσω και αναρωτιέμαι πως θα αποζημιωθώ για όλη αυτή την ταλαιπωρία και τα έξοδα που έχω κάνει τροφοδοτώντας τον συναγερμό με 10ευρες, σχεδόν καθημερινά, κάρτες χρόνου ομιλίας προκειμένου να υπάρχει επικοινωνία του συναγερμού με το κέντρο λήψης σημάτων, τις καθημερινές κλήσεις στο 4ψήφιο νούμερο της nova από το κινητό μου και στα 2, μέχρι στιγμής, χαμένα μεροκάματα ώστε να βρίσκομαι στο σπίτι για τους τεχνικούς;
Το ότι η Nova ρίχνει το βάρος στον ΟΤΕ και το ανάποδο εμένα γιατί θα πρέπει να με ενδιαφέρει; Μέχρι που ζήτησα να επιστρέψω στην παλιά μου γραμμή αλλά ακόμα και αυτό μου είπαν ότι θα έπαιρνε 2 εβδομάδες....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα torx,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για το διάστημα το οποίο υπάρχει καταγεγραμμένη βλάβη (με διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών), θα υπάρξει ανάλογος έλεγχος πίστωσης σε επόμενο λογαριασμό. Το ποσό αυτό υπολογίζεται μετά από σχετικό έλεγχο που πραγματοποιείται από το αρμόδιο τμήμα, και είναι το ανάλογο ποσό που αντιστοιχεί για την περίοδο της βλάβης για την συγκεκριμένη υπηρεσία.

Επιπλέον να επισημάνουμε πως εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που μας παρέχει η τεχνολογία, υπάρχουν διάφοροι εναλλακτικοί τρόποι για την εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας εντελώς δωρεάν.

Η παρουσία μας στα Social Μedia αποτελεί έναν από τους διαδεδομένους πλέον, τρόπους εξυπηρέτησης, καθώς επίσης και μέσα από το avclub.gr, μπορούμε να βοηθήσουμε τα μέλη του forum σε τυχόν ζητήματα που παρουσιάζονται στις υπηρεσίες του.

Για τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet και αναγγελία βλαβών όλο το 24ωρο, μπορείς να καλείς στο 13731, χωρίς χρέωση.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Κώστας, Nova Support
 

torx

New member
24 September 2010
3
Αγαπητέ Κώστα καλησπέρα,

Το πρόβλημά μου δεν είναι να μου πιστώσετε πίσω χρήματα για υπηρεσίες που δεν λαμβάνω αλλά για τα έξοδα και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι καθημερινά από τις 14/1 και όλα αυτά για μια αναβάθμιση γραμμής.

Ποιοι είναι οι εναλλακτικοί τρόποι εξυπηρέτησης δεν τους γνωρίζω, μπορείς να με ενημερώσεις σχετικά με την επικοινωνία του συναγερμού με το ΚΛΣ ας πούμε έχεις κάτι να μου προτείνει ώστε να μην ξοδεύω 10ευρα κάθε μέρα στις κάρτες για το GSM;

Το 13731 χρεώνεται από κινητό, (σταθερό μου το χετε κόψει δεν έχω να πάρω)

Σου έστειλα πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αγαπητέ Κώστα καλησπέρα,

Το πρόβλημά μου δεν είναι να μου πιστώσετε πίσω χρήματα για υπηρεσίες που δεν λαμβάνω αλλά για τα έξοδα και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι καθημερινά από τις 14/1 και όλα αυτά για μια αναβάθμιση γραμμής.

Ποιοι είναι οι εναλλακτικοί τρόποι εξυπηρέτησης δεν τους γνωρίζω, μπορείς να με ενημερώσεις σχετικά με την επικοινωνία του συναγερμού με το ΚΛΣ ας πούμε έχεις κάτι να μου προτείνει ώστε να μην ξοδεύω 10ευρα κάθε μέρα στις κάρτες για το GSM;

Το 13731 χρεώνεται από κινητό, (σταθερό μου το χετε κόψει δεν έχω να πάρω)

Σου έστειλα πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ

Καλησπέρα torx,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Θα θέλαμε να σημειώσουμε πως η κλήση στο 13731 είναι δωρεάν, και από κινητό και από σταθερό Ελλάδος.

Η χρέωση κλήσης ωστόσο για το κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (13831) είναι 0,0312 /λεπτό, από δίκτυο Forthnet (για κλήση από δίκτυο άλλου παρόχου, η χρέωση εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου).

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

torx

New member
24 September 2010
3
Αγαπητέ Γιώργο καλημέρα,

Διαβάζοντας το πμ είναι σαν ακούω από την αρχή το ίδιο μήνυμα που ακούω τις τελευταίες μέρες από τους συναδέλφου σας ... δεν μου δίνετε λύση στα παραπάνω προβλήματα που έχω παραθέσει και το χειρότερο όλων είναι ότι δεν υπάρχει μια σαφής σοβαρή απάντηση για την επίλυση τους σε ένα λογικό χρονικό διάστημα, το να μου επισημαίνετε ότι καταβάλετε κάθε δυνατή προσπάθεια δεν μου λύνει κανένα πρόβλημα όπως επίσης και το ότι υπερτονίζετε ότι πέφτει το βάρος στον δημόσιο πάροχο πάλι δεν μου λέει τίποτα. Είναι εμφανέστατη ανικανότητα της εταιρείας σας να παρέχει υπηρεσίες που έχει συμφωνήσει και μάλιστα διακόπτοντας την τηλεφωνική σύνδεση εγκλωβίζοντας με. Ουσιαστικά δεν μπορούμε να μιλάμε για βλάβη αλλά για ανικανότητα να παρέχετε τις υπηρεσίες που διαφημίζετε ότι μπορείτε να προσφέρετε.

Το 13731 όντως δεν χρεώνεται από το κινητό όπως είδα στο λογαριασμό της κινητής, το 13831 όμως που κάλεσα το εμπορικό σας τμήμα για να μπορέσω να καταλάβω τι γίνεται χρεώνεται και μάλιστα αδρά.

Είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος με την εταιρεία σας και το χειρότερο όλων είναι ότι δεν βλέπω να προβαίνετε σε κάποια διορθωτική ενέργεια για να μου αλλάξετε την άποψη, μόνο γενικότητες, ασαφή χρονοδιαγράμματα και προσπάθειες που πέφτουν στο κενό ακούσω από τις 17/1 και μετά.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
καλησπέρα σας

Στην 31-12-2019 εκδόθηκε λογαριασμός για την ανανέωση του συμβολαίου μου στις 8 /1/2020 ζήτησα νέα προσφορά μέσω εσάς οπως και έγινε με επικοινωνια εκπρόσωπου σας και μου έδωσε νέα προσφορά την οποία αποδέχθηκα στις 9-1-2020 και έγινε και καταγραφή αυτής

Το προβλημα ειναι ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει αλλάξει το ποσό πληρωμής στο nova account ώστε να μπορέσω να πληρώσω ,η τελευταία ήμερα πληρωμής ειναι η 30-1-2020

παρακαλώ να επικοινωνήσει καποιος εκπρόσωπος σας μαζί μου ώστε να επιλυθεί το προβλημα

με εκτίμηση
Παναγιώτης

Στις 21/01/2020 έστειλα το παραπάνω μύνημα και έλαβα ανάλογη απάντηση για το θέμα ότι θα εκδοθεί νέος λογαριασμός με την νέα προσφορά που μου έχει δωθεί και έχω κάνει αποδοχή αυτής
Σήμερα έλαβα προειδοποιητικό μύνημα ώστε να πληρώσω τον ετήσιο λογαριασμό αλλά όπως είδα δεν έχει αλλάξει το ποσό
Παρακαλώ να επιλυθεί το παραπάνω πρόβλημα διότι δεν θέλω να διακοπεί η υπηρεσία

Με εκτίμηση
Παναγιωτης
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Αγαπητέ Γιώργο καλημέρα,

Διαβάζοντας το πμ είναι σαν ακούω από την αρχή το ίδιο μήνυμα που ακούω τις τελευταίες μέρες από τους συναδέλφου σας ... δεν μου δίνετε λύση στα παραπάνω προβλήματα που έχω παραθέσει και το χειρότερο όλων είναι ότι δεν υπάρχει μια σαφής σοβαρή απάντηση για την επίλυση τους σε ένα λογικό χρονικό διάστημα, το να μου επισημαίνετε ότι καταβάλετε κάθε δυνατή προσπάθεια δεν μου λύνει κανένα πρόβλημα όπως επίσης και το ότι υπερτονίζετε ότι πέφτει το βάρος στον δημόσιο πάροχο πάλι δεν μου λέει τίποτα. Είναι εμφανέστατη ανικανότητα της εταιρείας σας να παρέχει υπηρεσίες που έχει συμφωνήσει και μάλιστα διακόπτοντας την τηλεφωνική σύνδεση εγκλωβίζοντας με. Ουσιαστικά δεν μπορούμε να μιλάμε για βλάβη αλλά για ανικανότητα να παρέχετε τις υπηρεσίες που διαφημίζετε ότι μπορείτε να προσφέρετε.

Το 13731 όντως δεν χρεώνεται από το κινητό όπως είδα στο λογαριασμό της κινητής, το 13831 όμως που κάλεσα το εμπορικό σας τμήμα για να μπορέσω να καταλάβω τι γίνεται χρεώνεται και μάλιστα αδρά.

Είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος με την εταιρεία σας και το χειρότερο όλων είναι ότι δεν βλέπω να προβαίνετε σε κάποια διορθωτική ενέργεια για να μου αλλάξετε την άποψη, μόνο γενικότητες, ασαφή χρονοδιαγράμματα και προσπάθειες που πέφτουν στο κενό ακούσω από τις 17/1 και μετά.

Είναι σημαντικό να επισημάνουμε πως δεν μετατοπίζεται κάποια ευθύνη. Σκοπός μας εδώ είναι να αναφέρουμε τα γεγονότα ως έχουν, και σύμφωνα με το εκάστοτε ζήτημα που παρουσιάζεται, να ενημερώνουμε για τις ενέργειες που ακολουθούν βάσει όσων ορίζονται από τις αρμόδιες αρχές.

Κατανοούμε απόλυτα την αναστάτωση αλλά και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία, ωστόσο οφείλουμε να αναμένουμε τον προγραμματισμό του συνδυαστικού ραντεβού που έχει ζητηθεί με τον διαχειριστή κεντρικού δικτύου για περαιτέρω έλεγχο του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου.

Τέλος να υπενθυμίσουμε πως σύμφωνα και με τους κανόνες του Support η παρουσία μας στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Στις 21/01/2020 έστειλα το παραπάνω μύνημα και έλαβα ανάλογη απάντηση για το θέμα ότι θα εκδοθεί νέος λογαριασμός με την νέα προσφορά που μου έχει δωθεί και έχω κάνει αποδοχή αυτής
Σήμερα έλαβα προειδοποιητικό μύνημα ώστε να πληρώσω τον ετήσιο λογαριασμό αλλά όπως είδα δεν έχει αλλάξει το ποσό
Παρακαλώ να επιλυθεί το παραπάνω πρόβλημα διότι δεν θέλω να διακοπεί η υπηρεσία

Με εκτίμηση
Παναγιωτης

Όπως αναφέραμε και στο προσωπικό μήνυμα, η καταχώριση της νέας σου προσφοράς θα πραγματοποιηθεί 31/1 ώστε να μην χαθεί ο δωρεάν μήνας που έχεις λόγω της 12μηνης προπληρωμής.

Μόλις καταχωρηθεί η νέα προσφορά θα εκδοθεί και το νέο τιμολόγιο το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τις απαραίτητες χρεοπιστώσεις.

Κώστας, Nova Support
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,125
Καλησπέρα.Μπορειτε να μου πείτε αν ο αριθμός 2142147321 ανήκει σε κάποιον εξωτερικό σας συνεργατη;Από την Παρασκευή με έχουν παρει 8 φορές το σηκώνω και κλείνει.Διαβασα κάπου στο ίντερνετ ότι είναι συνεργάτης σας και θέλω να μου το επιβεβαιώσετε και να μου πείτε αν τρέχει κάποια προσφορά αυτή τη στιγμή ώστε να προσπαθήσω να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους η να βάλω φραγή το συγκεκριμένο νούμερο να ησυχάσω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα.Μπορειτε να μου πείτε αν ο αριθμός 2142147321 ανήκει σε κάποιον εξωτερικό σας συνεργατη;Από την Παρασκευή με έχουν παρει 8 φορές το σηκώνω και κλείνει.Διαβασα κάπου στο ίντερνετ ότι είναι συνεργάτης σας και θέλω να μου το επιβεβαιώσετε και να μου πείτε αν τρέχει κάποια προσφορά αυτή τη στιγμή ώστε να προσπαθήσω να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους η να βάλω φραγή το συγκεκριμένο νούμερο να ησυχάσω.

Καλησπέρα Paris2018,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,272
εδώ κ δύο μέρες τάχει παίξει το wifi του ρούτερ μου. ενώ ενσύρματα έχω ίντερνετ, ασύρματα συνδέεται αλλά χωρίς ίντερνετ.υοαρχει θαυμαστικό.το ίδιο γίνεται με όλες τις συσκευές τις ασύρματες.πτεπει βάψει χαλάσει το ρούτερ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα adok13,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

Aris-Nektarios

Senior Member
11 March 2012
302
Πάτρα
Αίτηση για αναβάθμιση σε VDSL από απλό ADSL (με το αζημίωτο βέβαια,χωρίς προσφορά) από 17 Νοεμβρίου και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Σας έχω πάρει 50 τηλέφωνα και κοροϊδεύετε. Πήρα προσφορά από Cosmote και Δευτέρα απόγευμα με ξανακαλεί για τελική απάντηση και φορητότητα. Ας βάλευε όσα τέλη διακοπής θέλετε. Δεν πληρώνω τίποτα. Μη μου πείτε για την απεργία του ΟΤΕ. Κολλητός με αίτηση αρχές Ιανουαρίου έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μέρες.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Αίτηση για αναβάθμιση σε VDSL από απλό ADSL (με το αζημίωτο βέβαια,χωρίς προσφορά) από 17 Νοεμβρίου και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Σας έχω πάρει 50 τηλέφωνα και κοροϊδεύετε. Πήρα προσφορά από Cosmote και Δευτέρα απόγευμα με ξανακαλεί για τελική απάντηση και φορητότητα. Ας βάλευε όσα τέλη διακοπής θέλετε. Δεν πληρώνω τίποτα. Μη μου πείτε για την απεργία του ΟΤΕ. Κολλητός με αίτηση αρχές Ιανουαρίου έχει ενεργοποιηθεί εδώ και μέρες.

Εχω fullpack. Βάζω novasport1 για να έχω ελληνικο ζωντανο αγώνα και.μου βγάζει ε18-4. Κάνω reset... τα ίδια

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Το παρόν θέμα, έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να εξυπηρετείστε. Για να γίνει αυτό, απαιτείται συνεργασία με τους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης. Για οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα άπτεται της γενικής πολιτικής της εταιρίας είτε εξατομικευμένου ζητήματος, να γράφεται στα υπόλοιπα σχετικά θέματα της κατηγορίας.

Διεγράφη ένα post.
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Καλημερα,

Θα ηθελα να με καλεσετε για προσφορα ανανεωσης, γιατι νομιζω πως εχει ληξει το συμβολαιο μου και η cosmote μου εχει κανει ηδη μια καλη προσφορα.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk