mavrokoraki
Established Member
- 3 September 2014
- 157
Πραγματικά έχω μείνει άφωνος με αυτό που ακούω στο mun- liv έχετε το ακριβότερο ποδοσφαιρικό προϊόν και το υποβαθμίζεται με ήχο μιας άλλης εποχής είναι κρίμα
Καλησπέρα Corsair4Καλησπέρα,
τις τελευταίες μέρες ζω τα εξής τραγελαφικά:
Ήμουν συνδρομητής εδώ και πολλά χρόνια από το 2013 Nova 3play μέχρι και τον Αύγουστο του 2022, το συμβόλαιο μου ήταν αορίστου και δεν είχα πλέον κάποια δέσμευση. Για προσωπικούς λόγους επέλεξα κάποιον άλλο πάροχο στο σπίτι και διέκοψα την συνδρομή με την Nova.
Τις επόμενες μέρες αποφάσισα να κάνω νέα αίτηση για να γίνω συνδρομητής ΕΟΝ 3play σε δεύτερο σπίτι της οικογένειας που έχει φυσικά και διαφορετικό αριθμό. Επισκέφτηκα φυσικό κατάστημα της NOVA για αμεσότητα προκειμένου να κάνω την αίτηση μου. Εκεί μου ανακοίνωσαν πως δεν μπορεί να προχωρήσει η αίτηση μου γιατί το σύστημα βγάζει πως έχω κάποια οφειλή περίπου 40 ευρώ από το 2012 !!!
Παρά τις ερωτήσεις μου και την προσπάθεια επικοινωνίας των παιδιών στα καταστήματα με τα κεντρικά ως τώρα δεν μου έχουν απαντήσει από πού και πως προκύπτει αυτό το ποσό.
Το παράλογο είναι πως και να θέλω να πληρώσω αυτό το υποτιθέμενο υπόλοιπο το ίδιο το σύστημα της NOVA δεν το δέχεται καθώς στην καρτέλα μου φαίνεται πως δεν χρωστάω κάτι, δεν υπάρχει οφειλή!
Πέρα από το γεγονός πως και οφειλή να υπήρχε αυτή θα είχε παραγραφεί θα ήθελα να μου απαντήσετε στα εξης:
1) Το αρχικό μου συμβόλαιο με την NOVA έγινε το 2013, πως παρουσιάζεται οφειλή για το 2012;
2) Σε όλα αυτά τα χρόνια έχω κάνει 4 τροποποιητικές συμβάσεις σε φυσικά καταστήματα NOVA και 1-2 νέα συμβόλαια τηλεφωνικός. Εάν υπήρχε οφειλή δεν θα μου ζητούσαν να πληρωθεί; Πως μου ανανέωναν ή μου πρότειναν νέα συμβόλαια;
3) Εδώ και 10 χρόνια περίπου σε κανένα λογαριασμό δεν μου έχει κοινοποιηθεί κάποια οφειλή ή χρέος. Στα περισσότερα από αυτά μάλιστα η πληρωμή γίνονταν με πάγια εντολή και πιστωτική όπου και θα μπορούσε να χρεωθεί ο λογαριασμός μου εύκολα, όπως γίνονταν για κάθε άλλο κόστος πέρα του παγίου όπως αγορά εξοπλισμού, κλίσεις εξωτερικού κτλ. Πως γίνεται να μείνει κάτι απλήρωτο;
Το ότι έχουν μπλέξει τα λογιστικά συστήματα της Multichoice, της Forthnet και της NOVA στις εξαγορές-συγχωνεύσεις σας δεν είναι λόγος για να ταλαιπωρείτε τους πρώην και νυν πελάτες σας, παρακαλώ διευκρινίστε μου για ποιον λογο υπάρχει αυτή η παράνομη οφειλή και πως θα ξεμπλοκάρει η καρτέλα μου.
Καλησπέρα nick73Καλησπερα σας, μου ηρθε μηνυμα σημερα οτι θα ερθει τεχνικος στο χωρο μου στις 21/9/22 για μελετη FTTH, αλλα δε λεει περιπου τι ωρα, ρωταω γιατι εγω μπορει να εχω υπομονη και να περιμενω αλλα δε ξερω τι κεφια θα χει ο διαχειριστης.