*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

mavrokoraki

Established Member
3 September 2014
157
Πραγματικά έχω μείνει άφωνος με αυτό που ακούω στο mun- liv έχετε το ακριβότερο ποδοσφαιρικό προϊόν και το υποβαθμίζεται με ήχο μιας άλλης εποχής είναι κρίμα
 
  • Like
Reactions: Rm.Geko and g7maks

Athan1981

New member
8 August 2022
2
Καταρχήν ο ήχος για ένα ακόμα παιχνίδι απαράδεκτος. Επίσης μια ακόμα παρατήρηση. Οι διαφημίσεις στοιχηματικων εταιρειών κατά την διάρκεια του αγώνα διαρκών αυξάνονται, ενώ και το μέγεθος της διαφήμισης στο 1/3 της εικόνας σε κάνει να χάνεις φάσεις. Λίγο μέτρο δεν κάνει κακό,ειδικά από την στιγμή που η παρακολούθηση των αγώνων γίνεται με την πληρωμή συνδρομής και όχι από ελεύθερο κανάλι.
 

chrispe

AVClub Enthusiast
25 March 2008
711
Επειδή με ενοχλει και μένα αυτό με τις διαφημίσεις (θυμίζει f1 στον άλφα που έδειχναν τον αγώνα σε ένα μικρό παραθυράκι την ώρα των διαφημισεων) κάθισα και το παρατήρησα. Στην σούπερ λιγκ εμφανίζεται κάθε 10 λεπτά ενώ στην πρεμιερ κάθε 20. Το κάθε 20 καταπίνεται αλλά το κάθε 10 είναι για γέλια
 

psampa

New member
1 March 2011
4
Καλησπέρα, έχω πρόβλημα εδώ και κάποιες ώρες πρόβλημα στην τηλεφωνική μου γραμμή (δεν δίνει σήμα) και στο δίκτυο (πολλές αποσυνδέσεις και λάθη όταν συνδέεται ). Έχω στείλει PM.

Ευχαριστώ,

Πέτρος Σαμπατάκος

Sent from my 2109119DG using Tapatalk
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Καλησπέρα....Σας το ξαναλέμε άλλη μια φορά.... Πείτε στους αρμόδιους να δυναμώσουν τον ήχο τον θεατών-γηπέδου στα ματς..... Δεν καταλαβαίνουμε ατμόσφαιρα καθόλου..... Ακούγεται μόνο ο σχολιαστής πολύ δυνατά.... Το γήπεδο σχεδόν καθόλου...... Βάλτε και δείτε έναν αγώνα από τον ανταγωνιστή σας απόψε και θα καταλάβετε την διαφορά...... Ευχαριστώ πολύ.
 

yiannisav

Senior Member
14 June 2019
315
Πως καταφερατε να φτιαξετε χειροτερη την εφαρμογη απο πριν πραγματικα ανεξηγητο. Σπασιματα, μαυρισματα κολληματα τωρα στο αγγλικο αλλα και στα απλα ελληνικα καναλια. Προκειτε περι επιτευγματος
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Και πέρα από τη λειτουργικότητα της εφαρμογής, ανεβάστε το bitrate των hd stream, η ποιότητα είναι μόνο οριακά αποδεκτή και αυτό όχι πάντα. και προσθέστε τουλάχιστον ένα 4κ κανάλι έστω μόνο για αθλητικά. Απορώ πώς δεν ντρέπεστε να προσφέρετε τέτοια υπηρεσία.
 

Scorpio15

Established Member
9 December 2021
217
"Στο γενικό πλάνο είναι αδύνατο να ξεχωρίσω οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή. Είναι πολύ κακή ή ποιότητα της εικόνας! " Αυτό το είπε κατά τη μετάδοση ο δικός σας σχολιαστής, της Nova!!! ( Περιγραφή : Ισ. Πρίντεζης -- Παρασκευή, 26 Αυγούστου -- Novasports Prime -- Μπέτις - Οσασούνα -- στο 22ο προς 23ο λεπτό του αγώνα).

Πρέπει να λάβετε υπόψη σας κάποια στιγμή, ότι το περιεχόμενο από μόνο του δεν αρκεί !!
Αφού επιλέξατε να επενδύσετε σε premium περιεχόμενο έχετε την υποχρέωση να το προβάλλετε και σε ανάλογο επίπεδο εικόνας!!
Αυτό που γίνεται τώρα είναι ντροπή. Είναι ζήτημα σεβασμού προς εμάς, τους συνδρομητές !!
Κάποια στιγμή τα συμβόλαια (και η υπομονή) τελειώνουν !! Κανείς δεν ανέχεται να πληρώνει συνδρομή για να εκνευρίζεται με αυτό που βλέπει !!
(Αναφέρομαι τόσο στη δορυφορική όσο και στην ott υπηρεσία)

Ευχαριστώ πολύ
 

Struggler

Senior Member
11 November 2007
543
Απαράδεκτο κάθε λίγο κ λιγάκι να χάνεται το σήμα, μη ύπαρξη σύνδεσης μαύρες οθόνες κλπ. ΌΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ, ΜΟΒΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΞΈΡΕΤΕ ΝΑ ΠΑΊΡΝΕΤΑΙ. Κ κάνεις δεν βγαίνει να πει έστω κάτι......
 

Stratos19

Established Member
24 September 2019
283
Βάλτε δυνατότητα στην εφαρμογή eon να έχουμε και επιλογή γλώσσας στα αγγλικά
 

Corsair4

New member
9 November 2014
50
Καλησπέρα,
τις τελευταίες μέρες ζω τα εξής τραγελαφικά:

Ήμουν συνδρομητής εδώ και πολλά χρόνια από το 2013 Nova 3play μέχρι και τον Αύγουστο του 2022, το συμβόλαιο μου ήταν αορίστου και δεν είχα πλέον κάποια δέσμευση. Για προσωπικούς λόγους επέλεξα κάποιον άλλο πάροχο στο σπίτι και διέκοψα την συνδρομή με την Nova.

Τις επόμενες μέρες αποφάσισα να κάνω νέα αίτηση για να γίνω συνδρομητής ΕΟΝ 3play σε δεύτερο σπίτι της οικογένειας που έχει φυσικά και διαφορετικό αριθμό. Επισκέφτηκα φυσικό κατάστημα της NOVA για αμεσότητα προκειμένου να κάνω την αίτηση μου. Εκεί μου ανακοίνωσαν πως δεν μπορεί να προχωρήσει η αίτηση μου γιατί το σύστημα βγάζει πως έχω κάποια οφειλή περίπου 40 ευρώ από το 2012 !!!
Παρά τις ερωτήσεις μου και την προσπάθεια επικοινωνίας των παιδιών στα καταστήματα με τα κεντρικά ως τώρα δεν μου έχουν απαντήσει από πού και πως προκύπτει αυτό το ποσό.
Το παράλογο είναι πως και να θέλω να πληρώσω αυτό το υποτιθέμενο υπόλοιπο το ίδιο το σύστημα της NOVA δεν το δέχεται καθώς στην καρτέλα μου φαίνεται πως δεν χρωστάω κάτι, δεν υπάρχει οφειλή!

Πέρα από το γεγονός πως και οφειλή να υπήρχε αυτή θα είχε παραγραφεί θα ήθελα να μου απαντήσετε στα εξης:

1) Το αρχικό μου συμβόλαιο με την NOVA έγινε το 2013, πως παρουσιάζεται οφειλή για το 2012;
2) Σε όλα αυτά τα χρόνια έχω κάνει 4 τροποποιητικές συμβάσεις σε φυσικά καταστήματα NOVA και 1-2 νέα συμβόλαια τηλεφωνικός. Εάν υπήρχε οφειλή δεν θα μου ζητούσαν να πληρωθεί; Πως μου ανανέωναν ή μου πρότειναν νέα συμβόλαια;
3) Εδώ και 10 χρόνια περίπου σε κανένα λογαριασμό δεν μου έχει κοινοποιηθεί κάποια οφειλή ή χρέος. Στα περισσότερα από αυτά μάλιστα η πληρωμή γίνονταν με πάγια εντολή και πιστωτική όπου και θα μπορούσε να χρεωθεί ο λογαριασμός μου εύκολα, όπως γίνονταν για κάθε άλλο κόστος πέρα του παγίου όπως αγορά εξοπλισμού, κλίσεις εξωτερικού κτλ. Πως γίνεται να μείνει κάτι απλήρωτο;

Το ότι έχουν μπλέξει τα λογιστικά συστήματα της Multichoice, της Forthnet και της NOVA στις εξαγορές-συγχωνεύσεις σας δεν είναι λόγος για να ταλαιπωρείτε τους πρώην και νυν πελάτες σας, παρακαλώ διευκρινίστε μου για ποιον λογο υπάρχει αυτή η παράνομη οφειλή και πως θα ξεμπλοκάρει η καρτέλα μου.
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Θέλουμε πίσω τη Nova που ξέραμε και ευχαριστιόμασταν να βλέπουμε... Δεν είναι εικόνα αυτή πλέον στο δορυφορικό... Αφού προσθέσατε κανάλια και "μπούκωσε" το όλο θέμα αφαιρέστε άλλα που δεν προσφέρουν κάτι... Για την ΕΟΝ iptv ότι και να πω......τα μαύρα στην οθόνη, η ακόμα χειρότερη εικόνα κλπ είναι μόνιμο φαινόμενο και δυστυχώς θα σας στοιχίσει σε ανανεώσεις και νέες συνδρομές... Ευχαριστώ πολύ.
 
  • Like
Reactions: pirovola

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα,
τις τελευταίες μέρες ζω τα εξής τραγελαφικά:

Ήμουν συνδρομητής εδώ και πολλά χρόνια από το 2013 Nova 3play μέχρι και τον Αύγουστο του 2022, το συμβόλαιο μου ήταν αορίστου και δεν είχα πλέον κάποια δέσμευση. Για προσωπικούς λόγους επέλεξα κάποιον άλλο πάροχο στο σπίτι και διέκοψα την συνδρομή με την Nova.

Τις επόμενες μέρες αποφάσισα να κάνω νέα αίτηση για να γίνω συνδρομητής ΕΟΝ 3play σε δεύτερο σπίτι της οικογένειας που έχει φυσικά και διαφορετικό αριθμό. Επισκέφτηκα φυσικό κατάστημα της NOVA για αμεσότητα προκειμένου να κάνω την αίτηση μου. Εκεί μου ανακοίνωσαν πως δεν μπορεί να προχωρήσει η αίτηση μου γιατί το σύστημα βγάζει πως έχω κάποια οφειλή περίπου 40 ευρώ από το 2012 !!!
Παρά τις ερωτήσεις μου και την προσπάθεια επικοινωνίας των παιδιών στα καταστήματα με τα κεντρικά ως τώρα δεν μου έχουν απαντήσει από πού και πως προκύπτει αυτό το ποσό.
Το παράλογο είναι πως και να θέλω να πληρώσω αυτό το υποτιθέμενο υπόλοιπο το ίδιο το σύστημα της NOVA δεν το δέχεται καθώς στην καρτέλα μου φαίνεται πως δεν χρωστάω κάτι, δεν υπάρχει οφειλή!

Πέρα από το γεγονός πως και οφειλή να υπήρχε αυτή θα είχε παραγραφεί θα ήθελα να μου απαντήσετε στα εξης:

1) Το αρχικό μου συμβόλαιο με την NOVA έγινε το 2013, πως παρουσιάζεται οφειλή για το 2012;
2) Σε όλα αυτά τα χρόνια έχω κάνει 4 τροποποιητικές συμβάσεις σε φυσικά καταστήματα NOVA και 1-2 νέα συμβόλαια τηλεφωνικός. Εάν υπήρχε οφειλή δεν θα μου ζητούσαν να πληρωθεί; Πως μου ανανέωναν ή μου πρότειναν νέα συμβόλαια;
3) Εδώ και 10 χρόνια περίπου σε κανένα λογαριασμό δεν μου έχει κοινοποιηθεί κάποια οφειλή ή χρέος. Στα περισσότερα από αυτά μάλιστα η πληρωμή γίνονταν με πάγια εντολή και πιστωτική όπου και θα μπορούσε να χρεωθεί ο λογαριασμός μου εύκολα, όπως γίνονταν για κάθε άλλο κόστος πέρα του παγίου όπως αγορά εξοπλισμού, κλίσεις εξωτερικού κτλ. Πως γίνεται να μείνει κάτι απλήρωτο;

Το ότι έχουν μπλέξει τα λογιστικά συστήματα της Multichoice, της Forthnet και της NOVA στις εξαγορές-συγχωνεύσεις σας δεν είναι λόγος για να ταλαιπωρείτε τους πρώην και νυν πελάτες σας, παρακαλώ διευκρινίστε μου για ποιον λογο υπάρχει αυτή η παράνομη οφειλή και πως θα ξεμπλοκάρει η καρτέλα μου.
Καλησπέρα Corsair4

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

nick73

New member
20 December 2010
22
Καλησπερα σας, μου ηρθε μηνυμα σημερα οτι θα ερθει τεχνικος στο χωρο μου στις 21/9/22 για μελετη FTTH, αλλα δε λεει περιπου τι ωρα, ρωταω γιατι εγω μπορει να εχω υπομονη και να περιμενω αλλα δε ξερω τι κεφια θα χει ο διαχειριστης.:unsure::unsure::unsure:
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα σας, μου ηρθε μηνυμα σημερα οτι θα ερθει τεχνικος στο χωρο μου στις 21/9/22 για μελετη FTTH, αλλα δε λεει περιπου τι ωρα, ρωταω γιατι εγω μπορει να εχω υπομονη και να περιμενω αλλα δε ξερω τι κεφια θα χει ο διαχειριστης.:unsure::unsure::unsure:
Καλησπέρα nick73

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Διακοπή άμεσα εγώ και ο γαμπρός μου αύριο πρωί πρωί..... Δεν μπορούμε να δούμε αγώνα......θα ποστάρω και τα σχετικά αύριο. Συγχαρητήρια.
 

johnvoul

New member
25 April 2011
4
Καλησπέρα,

αποφάσισα και εγώ να καταγράψω την εμπειρία μου, για να με συμβουλεύσει όποιος γνωρίζει πως να προχωρήσω από εδώ και πέρα.

Λοιπόν εν τάχει στις 02/08 έκανα αίτηση φορητότητας από ΟΤΕ σε ΝΟVA. Να σημειώσω ότι έχω FTTH εδώ και δύο χρόνια από τον ΟΤΕ. Δυστυχώς αμέλησα και στην αίτηση δεν τίκαρα την επιλογή ότι μπορώ να υπαναχωρήσω μέχρι να ενεργοποιηθεί η συνδεσή μου άρα ισχύει το 14ήμερο.

Στις 24/08 έστειλα αίτηση υπαναχώρησης στη ΝΟVA, την οποία επαναπροώθησα στο αρμόδιο τμήμα στις 29/08.

Στις 07/09 σταμάτησα να έχω υπηρεσίες και ο ΟΤΕ με ενήμέρωσε ότι η ΝΟVA προωθεί την φορητότητα.

Στις 10/09 με κάλεσε αισίως η ΝΟVA για να με ενημερώσει ότι έχει παρέλθει το 14ήμερο, οπότε αν επιμείνω στην υπαναχωρησή μου, θα χρεωθώ με τέλη διακοπής. Η NOVA έκανε μόλις 17 ημέρες για να με ενημερώσει ότι δεν μπορώ να υπαχωρήσω και ενώ είχε προωθήσει την φορητότητα ηδη!

Κάλεσα στις 12/09 για να προγραμματίσω ραντεβού απο εξωτερικό συνεργείο της NOVA για να ολοκληρώσει την φορητότητα. Στο ενδιάμεσο είχα καλέσει επανειλημμένα στη NOVA και με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα έχω υπηρεσίες αφότου έρθει το συνεργείο.

Στις 21/09 ήρθε το συνεργείο της NOVA, φυσικά δεν είχε διαθέσιμο ραντεβού νωρίτερα καθότι δεν έχει δικά της συνεργεία αλλά συνεργάζεται με εργολάβους οι οποίοι μάλιστα αλλάζουν ανα περιοχή. Φυσικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη φορητότητα και ότι εμφανίζει συστημικό πρόβλημα η γραμμή.

Κάλεσα στον ΟΤΕ γιατί παρατήρησα ότι στο foritotia.gr η γραμμή μου εμφανίζεται ακόμα να είναι στον ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι εκκρεμεί εδώ και 10 ημέρες αναμονή απάντησης παρόχου το οποίο δεν έχει απαντηθεί από την NOVA και για αυτό το λόγο η γραμμή μου παραμένει ακόμα στον ΟΤΕ!

Ενημέρωσα έξαλλος τη ΝΟVA για την ενημέρωση απο ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι προωθούν την πληροφορία στο αρμόδιο τμήμα το οποίο κοιτάει την βλάβη μου.

Συνοπτικά, είμαι εδώ και 15 ημέρες χωρίς υπηρεσία για μια απλή φορητότητα διότι η ΝΟVA αδυνατεί να προσφέρει ένα minimum επίπεδο ποιότητας εξυπηρέτησης.

Σήμερα, κατέθεσα και ηλεκτρονικά καταγγελία στην ΕΕΤ και περιμένω να δω τι θα συμβεί από εδώ και πέρα.

Ευχαριστώ πολύ και απολογούμαι για το μακροσκελές μηνυμά μου.