Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,586
Καλημέρα astath.Υπαρχει καμια ενημερωση για διαθεσιμοτητα Dolby Digital μεσω EON?
Προς το παρόν ο ήχος μέσω EON TV λόγω μετάδοσης είναι σε stereo.
Γαρυφαλιά, Nova Support
Καλημέρα astath.Υπαρχει καμια ενημερωση για διαθεσιμοτητα Dolby Digital μεσω EON?
Καλημέρα Sir_Builder.Καλημερα,
εκανα ανανεωση προσφατα στο συμβολαιο μου, Nova δορυφορικη το πληρες πακετο εχω, για αλλα 2 χρονια.
Εχω ενεργοποιημενη και την υπηρεσια Nova εξοχικο, ομως πηγαινοντας στο nova my account δεν βλεπω πλεων την επιλογη για να ενεργοποιησω τον δεκτη στο εξοχικο μου.
Ευχαριστω πολυ.
Καλημέρα nickhellas4.Είναι υπέροχο να κατηγορούμε τον ΟΤΕ ότι φταίει για την βλάβη. Την επόμενη φορά που ο καταναλωτής όμως ζητάει εγγράφως ότι διαδικασίες έχει κάνει ο ΟΤΕ προκειμένου να επιδιορθώσει την βλάβη καλό είναι να το στέλνουμε στον καταναλωτή. Ειδικά πόσο μάλλον όταν μας το ζητάει και με mail να το προωθήσετε. Θα σας το δηλώνω για βλάβη μέχρι να σβήσει ο ήλιος με 15, 20 αποσυνδέσεις τη μέρα. Τη στιγμή που δε φταίει καλωδίωση μου, διαπιστωμένο από τεχνικό δικό σας. Η απόσταση μου από το καφάο είναι στα 7 m και μπορώ να σας στείλω προς επιβεβαίωση των λεγομένων μου φωτογραφία από τα στατιστικά της γραμμής για να δείτε ότι η απόσταση είναι ελάχιστη.
Ευχαριστώ.
Καλημέρα Molto ,Γεια σας. Προσπαθώ να καταλάβω σε ποιες περιπτώσεις χρεώνεται το «τέλος ανανέωσης προσφοράς» (€2,10). Παρακαλώ πείτε μου αν χρεώνεται ή δεν χρεώνεται στις εξής περιπτώσεις:
1) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, ανανεώνει στο ίδιο ακριβώς πρόγραμμα και με την ίδια τιμή που είχε.
2) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, πηγαίνει σε EON+ Fiber 100.
3) Συνδρομητής με 3play Sports+ με Internet 100, αφού λήξει η περίοδος δέσμευσής του, πηγαίνει σε EON Fiber 100.
Καλημέρα Γιώργο,Καλημέρα Molto ,
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Support
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως η χρέωση ή μη, του τέλους ανανέωσης εξαρτάται από τις παραμέτρους της υπηρεσίας και τα χαρακτηριστικά αυτής.Καλημέρα Γιώργο,
Όχι, δεν θέλω κάτι για τη δική μου υπηρεσία. Θέλω να μάθω αν χρεώνεται το τέλος ανανέωσης προσφοράς σε αυτές τις 3 πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιέγραψα. Μπορείτε να απαντήσετε «ναι» ή «όχι» σε καθεμιά από τις 3 ερωτήσεις.
Είναι απόλυτα κατανοητό. Ωστόσο μια προσωποποιημένη απάντηση δεν θα μπορούσε να αφορά όλα τα μέλη του forum. Η εκάστοτε απάντηση μπορεί να δοθεί εξετάζοντας όλα τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας. Συνεπώς οποιαδήποτε απάντηση στο πλαίσιο της γενικής συζήτησης θα ήταν τουλάχιστον αυθαίρετη και ασαφής, η οποία δεδομένα θα δημιουργήσει παρεξηγήσεις καθώς αυτή εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε υπηρεσίας.Αγαπητέ Γιώργο,
Ευχαριστώ για την απάντηση. Σέβομαι ότι η χρέωση εξαρτάται από τις παραμέτρους της κάθε υπηρεσίας και γι' αυτό αναφέρθηκα σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, ώστε να μπορείτε να μου απαντήσετε.
Όταν κάποιος ρωτάει κάτι που δεν αφορά τη δική του υπηρεσία, θα ήταν ίσως πιο λογικό να προσπαθείτε να δώσετε δημόσια την απάντηση, ώστε να την δουν και οι υπόλοιποι χρήστες. Αυτή είναι άλλωστε η χρησιμότητα του φόρουμ: να υπάρχουν δημόσια οι απαντήσεις σας, ώστε, όταν κάποιος άλλος θα έχει στο μέλλον την ίδια απορία, να μην χρειαστεί να σας ενοχλήσει.
Καλησπέρα vasilikΓεια σας,
Χρησιμοποιούσαμε τον παλιό δορυφορικό δέκτη με κάρτα που έδινε τη δυνατότητα για την έξοδο εικόνας σε 2η τηλεόραση μέσω συχνότητας και το video on demand. Λόγω του ότι παρουσίασε ένα πρόβλημα (δεν αντιδρούσε όταν είχε περάσει ώρα κλειστός και έπρεπε να βγάλεις και να βάλεις ξανά το καλώδιο τροφοδοσίας του), το πήγαμε για αντικατάσταση. Δυστυχώς το κουτάκι που μας έδωσαν δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του παλιού μας δέκτη και το κυριότερο, δεν υποστήριζει τα παραπάνω. Σε ερώτηση προς το κατάστημα εαν θα μπορούσαμε να πάρουμε πίσω τον παλιό δέκτη και να τους επιστρέψουμε το νέο, δεν μπορούσαν να το κάνουν. Επίσης, δεν μπορούσαν να ενεργοποιήσουν στον λογαριασμό μας αντί του νέου, έναν άλλον παλιό δέκτη με την κάρτα του που είχαμε από άλλη σύνδεση που είχε λήξει και όπως μας ενημέρωσαν, η μόνη του χρήση είναι πλέον στην ανακύκλωση.
Το βασικό μας θέμα είναι η διακοπή της παράλληλης προβολής σε 2η οθόνη που την αξιοποιούσαμε καθημερινά και προσπαθώ να βρω μία λύση. Η μόνη επιλογή πλέον είναι η εύρεση φορητής συσκευής με δυνατότητα σύνδεσης σε τηλεόραση και τηλεκοντρόλ ώστε να κάνουμε χρήση της δυνατότητας που μας δίνει το πρόγραμμα που έχουμε, αν και από ότι έχω διαβάσει, καμία από τις συσκευές τύπου chromecast, nvidia sield, amazon fire ή apple tv, δεν τις έχετε δώσει αυτή τη δυνατότητα. Υπάρχει κάποια άλλη επιλογή/λύση?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Καλησπέρα,
Τον pvr 5001 είναι διαθέσιμος?
Θα πρέπει να δίνετε δέκτη δορυφορικό με δυνατότητες pvr.
Καλημέρα sakels.Το θέμα είναι να δώσετε νέο δέκτη pvr. O νέος δέκτης που δίνετε δεν υποστηρίζει τίποτα.
Καλησπέρα kataras.κανω μια παραβαση στους κανονισμους του σαιτ και επειδη ειμαι και -παθων-
απο τις νεες συνθηκες που επεβαλε η νοβα χωρις καμια ενημερωση στους παλιους
συνδρομητες και μουμεινε καινουργιος 5001 στο κουτι του
καντε κατι επιτελους γιαυτα τα ζητηματα που μας απασχολουν
δεν πιστευω οτι ειναι αδυνατη η ευρεση καποιας λυσης εκ μερους σας για την
ενεργοποιηση των προηγουμενων δεκτων η εστω δωστε δυνατοτητα εγγραφων
στον νεο σας δεκτη