*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα GiannisKon70,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα winlink

Θα προτείναμε να επικοινωνήσει η κάτοχος της υπηρεσίας, στην οποία αναφέρεσαι, τηλεφωνικά στο 13800 ή να συμπληρώσει τη φόρμα επικοινωνιας μας, στην παρακάτω ιστοσελίδα, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε:


Σάββας, Nova Support
 
  • Like
Reactions: winlink

horatio

New member
9 November 2019
17
Καλησπέρα ,
Έχω στην αδερφη μου φοιτητικο cosmote που ληγει αυριο... 16€ 24αρι με απεριοριστα κινητα - σταθερα.
Δεν σπουδαζει πια, πηρε πτυχιο και δεν μπορει να το ξαναεχει. Υπάρχει περίπτωση η NOVA να μας κάνει μια τιμη
με τα παραπανω κοντα στα 18-19€? Εχουν οι γονείς μου με 17,99 αλλα δεν ξέρω που και πως μπορει να παρει και εκεινη αυτην την τιμη.
Σας ευχαριστω εκ των προτέρων.
 

johnkout7

Established Member
12 November 2021
108
Καλησπέρα σας από έναν απο τους πιο απογοητευμενους πελατες του δικτυου NOVA.Αφου εκφρασω την αγανακτηση μου θα αναλυσω στη συνεχεια το συμβαν και τη δυσαρεστη εμπειρια μου για την οποια θα προβω τη Δευτερα σε εγγραφο παραπονο - καταγγελια σε καταστημα NOVA και επειτα και στο συνηγορο του καταναλωτη για να δω τις επομενες κινησεις μου.Εν συντομια αναφερω:Δηλωνω βλαβη χαμηλης ταχυτητας την Παρασκευη το απογευμα.Ερχεται Δευτερα πρωι υπαλληλος της NOVA παρει στο Boxακι της πολυκατοικιας και επανατοποθετει τα καλωδια που λιγο ειχαν κουνηθει και η συνδεση αμεσως επανερχεται και κλειδωνει στα 98MBPS (100αρι πακετο).Τον ευχαριστω για την επιλυση και μου λεει οτι δεν τελειωσε ο ελεγχος και πρεπει να το δωσει στον ΟΤΕ επειδη η καμπινα που εχω στην περιοχη μου ειναι του ΟΤΕ.....Επιμενω οτι αφου λυθηκε δεν χρειαζεται περεταιρω ελεγχος και να φορτιστει αλλος υπαλληλος οποιασδηποτε εταιριας με επιπλεον ενεργειες.Οχι μου λεει θα το δωσω στον ΟΤΕ γιατι ειναι μερος της διαδικασιας και <<πρεπει>> να το δει.Την ιδια μερα το απογευμα και ενω εχει αποκατασταθει η βλαβη λαμβανω απο τη NOVA μηνυμα οτι θα γινουν......εργασιες στη γραμμη μου την Τριτη το πρωι για επιλυση του ζητηματος (Ναι αυτου που εχει επιλυθει).Αποτελεσμα;;Απο την Τριτη το πρωι που εγιναν....αυτες οι εργασιες φανταζομαι δεν εχω καθολου απολυτως συγχρονισμο.Νεκρη γραμμη.Δηλωνω τη βλαβη και μου απαντουν οτι θα το δει ενα συνεργειο του ΟΤΕ......Το Σαββατο το απογευμα!!Εκτοτε εξαλλος αναζητω να μαθω για ποιο λογο εγιναν εργασιες σε μια γραμμη που λειτουργουσε και πως τελειωσαν αυτες οι εργασιες με μια γραμμη νεκρη.Εχω κανει )Με χρεωση δικη μου φυσικα σε υπηρεσια που πληρωνω) τεσσερις κλησεις στην τεχνικη υποστηριξη οπου αντιμετωπισα ψευδος απο τον ενα υπαλληλο (Θα σας; καλεσει ο υπευθυνος βαρδιας δωστε μου τι κινητο σας και δεν με καλεσε κανεις) μεχρι και αρνηση εξυπηρετησης οταν ρωτησα τον επομενο υπαλληλο το ονομα του υπευθυνου βαρδιας τη μια μου ειπε <<Δεν εχουμε>> και την αλλη <<Δεν σας το λεω>>.Εικαζω οτι αυριο θα ερθει το απογευμα αφου θα φτασει η περιβοητη μερα του Σαββατου καποιος και θα το φτιαξει...Στην καμπινα φυσικα...Αυτο που υποπτευομαι οτι αφησε και εφυγε φυσικα...Την Τριτη το πρωι......Nova αυτη ειναι η εμπειρια μου.....Την παραθετω εδω αγανακτισμενος ωστε να δουν και τα υπολοιπα μελη εδω πως μου συμπεριφερθηκατε και επιφυλασσομαι απο εδω και περα για καθε νομιμη κινηση.Στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινιση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα ,
Έχω στην αδερφη μου φοιτητικο cosmote που ληγει αυριο... 16€ 24αρι με απεριοριστα κινητα - σταθερα.
Δεν σπουδαζει πια, πηρε πτυχιο και δεν μπορει να το ξαναεχει. Υπάρχει περίπτωση η NOVA να μας κάνει μια τιμη
με τα παραπανω κοντα στα 18-19€? Εχουν οι γονείς μου με 17,99 αλλα δεν ξέρω που και πως μπορει να παρει και εκεινη αυτην την τιμη.
Σας ευχαριστω εκ των προτέρων.
Καλησπέρα horatio,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
  • Like
Reactions: horatio

johnkout7

Established Member
12 November 2021
108
Καλή εβδομάδα σε όλους...συνέχεια της Οδύσσειας που άρχισε στο σχόλιο #8685.Tο Σαββατο λοιπον ηρθε τεχνικος της Nova στο χωρο μου,όχι φυσικα συνεργειο του ΟΤΕ που εχει προσβαση στην καμπινα για να μου επιπεβαιωσει....αυτο που φωναζω 6 μερες στα τηλεφωνα οτι δηλαδη ο χωρος μου και το box της πολυκατοικιας ειναι οκ (Λες και δεν το ηξερα) και οτι το θεμα ειναι λεει..στην καμπινα του ΟΤΕ (Εγω δηλαδη που πληρωνω τη Nova για παροχο ειμαι υποχρεωμενος να περιμενω...εαν δειξει διαθεση ο ΟΤΕ να μου δωσει το ιντερνετ που μου εκοψε) και μου ειπε οτι θα το....δωσει στον ΟΤΕ για να κοιταξει την περιβοητη καμπινα.Βλεπετε στην περιοχη μου η καμπινα ειναι του ΟΤΕ ασχετα εαν εγω πληρωνω και εχω παροχο (για ποσο;;Οχι πολυ ελπιζω) τη Nova.Σημερα Δευτερα μου ηρθε ενα μηνυμα οτι..θα κοιταξει ο ΟΤΕ την καμπινα (μεγαλη η χαρη Του) και οτι θα περιμενω...αλλες τρεις ημερες....θα ποιασουμε δηλαδη δεκαημερο χωρις υπηρεσιες που τις πληρωνω απο τις <<εργασιες>> που εγιναν Τριτη 3/10 και φυσικα αυτες μου χαλασαν το ιντερνετ στο σπιτι που ηδη λειτουργουσε.......Πατε πολυ καλα συνεχιστε....Εγω καταγραφω τις εξελίξεις και ειμαι ετοιμος για απαντηση με καθε νομιμο μεσο...Μπραβο Nova!!
 

manmar

AVClub Enthusiast
21 December 2015
1,194
Καλησπέρα manmar,

Για την εξυπηρέτηση του αιτήματός σου, θα παρακαλούσαμε να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Σάββας, Nova Support
καλησπέρα σας

Συμπλήρωσα την παραπάνω φορμα την ιδια μέρα (4/10), αλλά δεν εχει επικοινωνήσει κανεις μαζί μου.
τι διάστημα θεωρειτε φυσιολογικό για να μου απαντήσει καποιος;

ευχαριστώ
 
  • Like
Reactions: Joker19

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manmar,

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως όλα τα αιτήματα εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως το συντομότερο δυνατό, θα υπάρξει αντίστοιχη επικοινωνία από εξειδικευμένο συνάδελφο.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

AnDas

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,103
Αθήνα
Αφού πρώτα σας ευχαριστήσω που την περασμένη σεζόν μου κάνατε επανειλημμένα την ενεργοποίηση των δεκτών στην υπηρεσία του εξοχικού, θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με αυτό το θέμα. Σε λίγο θα συμπληρωθεί χρόνος και τρόπος για να το κάνουμε μόνοι μας , δεν βλέπω στον ορίζοντα.
Μάλιστα προχθές δοκίμασα και με την ξεχασμένη μέθοδο με τα sms, αλλά ούτε αυτό δουλεύει πλέον.
Σας παρακαλώ να μου κάνετε για μια ακόμα φορά την αλλαγή στους δέκτες.
Στοιχεία με pm
Ευχαριστώ πολύ

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα AndDas,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,440
καλησπέρα σας

Συμπλήρωσα την παραπάνω φορμα την ιδια μέρα (4/10), αλλά δεν εχει επικοινωνήσει κανεις μαζί μου.
τι διάστημα θεωρειτε φυσιολογικό για να μου απαντήσει καποιος;

ευχαριστώ
Εγώ από τον Αύγουστο περιμένω απάντηση οπότε μέχρι το Πάσχα θα έχει λυθεί το πρόβλημα...... Υπομονή...
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Ελπίζω να μην παραβαίνω τους κανόνες του θέματος, αλλά:
πόσο δύσκολο είναι στους αγώνες της Euroleague να δίνετε και την επιλογή της περιγραφής του καναλιού της Euroleague, ή έστω άλλου καναλιού από το οποίο παίρνετε ή δίνετε την εικόνα των αγώνων; Στην τελική, ΜΟΝΟ τον ήχο από το γήπεδο, τουλάχιστον...
Δεν γίνεται να βιάζεται η κοινή λογική από οπαδικού τύπου του αισχίστου είδους περιγραφές!!! Έχει ξεπεραστεί κάθε όριο πλέον!!!
 

manos 13

New member
26 October 2009
37
Σας χαιρετώ, εδώ καὶ αρκετό καιρό στο novasports 5 παρουσιάζονται αυτά τα σπασίματα στις μεταδόσεις του.
Έχω την εφαρμογή σε tv Sony 65αρα 4k.20231020_210636.jpg20231020_210628.jpg20231020_210539.jpg20231020_210535.jpg

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manos 13,

Για οτιδήποτε χρειαστείς σχετικά με την υπηρεσία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Καλησπέρα θα ήθελα λίγο τα φώτα σας. Η Nova ανέβασε δυο τιμολόγια παροχής στην ααεδε(καλά έκανε δεν έχω να κρύψω τίποτα). Ζητάω επίμονα να μου στείλουν το χαρτί που έχουν ανεβάσει καθώς θα μου επιβληθεί πρόστιμο αφού δεν πήρα κάποιο αντίγραφο από αυτό που ανέβασαν και μου λένε ότι θα μου δοθούν τα εν λόγω αντίγραφα μετά από ένα μήνα με ειδική αιτησή. Έχω ενημερώσει ήδη την ανεξάρτητη αρχή δημοσίων εσόδων και μου είπαν ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να μου τα στείλει άμεσα. Σε περίπτωση που μου επιβληθεί πρόστιμο από την ααδε,για τα δυο εν λόγω τιμολόγια που δεν μου στέλνει η Nova, ποια νομική διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα nickhellas4,

Για οτιδήποτε χρειαστείς σχετικά με την υπηρεσία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Σάββας, Nova Support
 

chrispe

AVClub Enthusiast
25 March 2008
710
μιας και τις βραδινές ώρες δεν μπορείτε να υποστηρίξετε την ζήτηση μήπως να θεσπίσετε μονά-ζυγά; Το ένα βράδυ να έχουν Ίντερνετ όσων το τηλέφωνο λήγει σε 1-3-5-7-9 και την επόμενη σε 0-2-4-6-8, τουλάχιστον να μπορούμε τις μισές νύχτες να δούμε καμία ταινία στο νετφλιξ.

Untitled4.jpg
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα chrispe,

Για οτιδήποτε χρειαστεί, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

aris19

New member
26 October 2023
1
Τον τελευταίο μήνα έχω και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον chrispe. Τις βραδινές ώρες από τις 19:00 και μέχρι τις 00:30-01:00 που συνήθως κοιμάμαι, η σύνδεση σέρνεται στην κυριολεξία. Βλέπω ταχύτητες μέχρι 20-30 Mbps (με το ζόρι) και είναι αδύνατη η πρόσβαση σε κάθε υπηρεσία streaming. Πρόκειται για FTTH 200 Μbps μέσω Vodafone. Περιοχή: Τούμπα Θεσσαλονίκης. Κατόπιν επικοινωνίας με την υποστήριξη πελατών την περασμένη Κυριακή, με ενημέρωσαν τη Δευτέρα ότι "Υπήρξαν και άλλες αναφορές και είναι γενικό το πρόβλημα στην περιοχή. Θα στείλουμε άμεσα συνεργείο για να επιλυθεί το ζήτημα". Υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα ή ενημέρωση όσον αφορά το ζήτημα;