*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα aris19,

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, ή για οποιαδήποτε απορία, θα παρακαλούσαμε να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα ή εναλλακτικά να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

petros_ksp

Senior Member
1 March 2021
549
Καλησπέρα θα ήθελα λίγο τα φώτα σας. Η Nova ανέβασε δυο τιμολόγια παροχής στην ααεδε(καλά έκανε δεν έχω να κρύψω τίποτα). Ζητάω επίμονα να μου στείλουν το χαρτί που έχουν ανεβάσει καθώς θα μου επιβληθεί πρόστιμο αφού δεν πήρα κάποιο αντίγραφο από αυτό που ανέβασαν και μου λένε ότι θα μου δοθούν τα εν λόγω αντίγραφα μετά από ένα μήνα με ειδική αιτησή. Έχω ενημερώσει ήδη την ανεξάρτητη αρχή δημοσίων εσόδων και μου είπαν ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να μου τα στείλει άμεσα. Σε περίπτωση που μου επιβληθεί πρόστιμο από την ααδε,για τα δυο εν λόγω τιμολόγια που δεν μου στέλνει η Nova, ποια νομική διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω; Ευχαριστώ.
Δεν σου επιβάλλεται κανένα πρόστιμο μην ανησυχείς. Έξαλλου τα ανεβάζουν με λάθος τρόπο οι παροχοι μέχρι στιγμής.

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,440
Καλησπέρα aris19,

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, ή για οποιαδήποτε απορία, θα παρακαλούσαμε να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα ή εναλλακτικά να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Εγώ το έχω κάνει αυτό από μέσα Σεπτεμβρίου 2 φορές και ακόμα να επικοινωνήσετε, οπότε του aris19 ελπίζω μέχρι το Πάσχα να έχει λυθεί το θέμα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Joker19

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, ή για οποιαδήποτε απορία, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
 

johnar84

Senior Member
1 July 2011
441
Καλησπέρα σας.

Είμαι συνδρομητής υπηρεσίας ΕΟΝ+ η οποία και έληξε 27/10/2023 . Εδώ και 15 ημέρες προσπαθώ να δρομολογήσω το αίτημα για την κατάργηση της υπηρεσίας μου.

Έχω έρθει σε επαφή πάρα πολλές φορές με το τηλεφωνικό σας κέντρο και πάντα καταλήγω να μη έχω εξυπηρετηθεί. Κανένας δεν μπορεί να μου απαντήσει απόλυτα στις απορίες μου και μάλιστα τις τελευταίες ημέρες που ζητώ ημερομηνίες και κάποιο έστω, χρονοδιάγραμμα για την διακοπή , αφού έχω κάνει αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, μου αναφέρουν ότι θα με καλέσει κάποιος εντός δίωρου και πάντα …. Κανείς δεν με καλεί.

Σήμερα κατέληξα να λαβώ ένα email οπού αναφέρει ότι με βάση το αίτημα με κωδικό 37-37074354752 , η διακοπή (της οποίας το αίτημα έγινε αποδεκτό από εσάς τελικά στις 24/10/23) θα πραγματοποιηθεί στις 30/11/2023.

Ερωτώ :

Για πιο λόγο εκπρόσωποι του CC δεν με ενημέρωσαν ότι η διακοπή θέλει ένα μήνα , ώστε να δρομολογηθεί η κατάργηση στις αρχές του Οκτωβρίου και γιατί πρέπει εγώ να πληρώσω ένα μήνα τιμολόγιο αορίστου ?

Εάν αυτό αναφέρεται στο συμβόλαιο που σύναψα στις 27/10/2021 , γιατί δεν ενημερώθηκα ?

Γιατί δεν έχω λάβει το συμβόλαιό μου το οποίο έχω ζητήσει 3 φορές μέσα στην διετία ?

Όταν έκανα αίτηση αναβάθμισης της υπηρεσίας μου , γιατί δεν την παραδώσατε αναλόγως στον μήνα και με δεσμεύσατε αμέσως ?

Με βάση τα παραπάνω και με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου , παρακαλώ να δρομολογηθεί άμεσα η κατάργηση της υπηρεσίας μου και σε καμία περίπτωση στις 30/11.

Με το παρόν σας ενημερώνω ότι ουδεμία πληρωμή δεν θα πραγματοποιηθεί από μέρους μου σε τιμολόγηση αορίστου καθώς το αίτημά μου έγινε εμπρόθεσμα και με καθοδήγηση του CC στις 27/10 .

Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

Υ.γ. Σε περίπτωση μη απόκρισης θα προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ στον ΣτΚ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα johnar84,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

manos 13

New member
26 October 2009
37
Σας χαιρετώ,
παρόλο την καλή πρόθεση εξυπηρέτησης στην επικοινωνία με το support δεν έχει γίνει καμία πρόοδος με το novasports 5 από την εταιρεία.
Σας παραθέτω τις σημερινές εικόνες που είναι και καθημερινές του καναλιού που δείχνουν τα λεγόμενα μου.20231102_195041.jpg20231102_195022.jpg

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manos 13

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, ή για οποιαδήποτε απορία, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
 

s93060

New member
12 August 2019
55
Καλησπέρα έχω q και εδώ και δυο μήνες δεν μου έρχεται καμία προσφορά εννοώ αυτό το δωράκι που βγαίνει δίπλα από το καμπανάκι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

manos 13

New member
26 October 2009
37
Χαιρετώ την παρέα του φόρουμ, επανέρχομαι να θυμίσω στο support ότι η εικόνα του novasports5(εφαρμογή σε μεγάλη οθόνη) συνεχίζει να παραμένει προβληματική παρόλο τις διαβεβαιώσεις ότι το τεχνικό τμήμα της nova το αντιμετωπίζει.
Μπορείτε και πρέπει να δώσετε λύση για την σωστή θέαση του εν λόγω καναλιού απλά κάντε το. 20231112_155759.jpg20231112_155832.jpg20231112_160148.jpg

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manos 13

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
 

manos 13

New member
26 October 2009
37
Οχι μόνο δεν διορθώνεται το πρόβλημα της εικόνας με το novasports 5, αλλά μεταδόθηκε και στο Eurosports 1 hd .
Την λύση, σας στην έχω επισημάνει σε προσωπικό μήνυμα και πρέπει να δοθεί άμεσα και όχι με απαντήσεις εξετάζει η υπηρεσία το θέμα σας.
Σας στέλνω και την φώτο με το Eurosport 1 hd.20231112_220308.jpg

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manos 13,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έχει στείλει.

Γιώργος, Nova Support
 

chrispe

AVClub Enthusiast
25 March 2008
710
υπάρχει κάποια ενημέρωση για το ότι εξαφανίστηκε η επιλογή της αγοράς με 3€ μιας έξτρα θέασης σε φορητή συσκευή;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα chrispe,

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, ή για οποιαδήποτε απορία, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
 

manos 13

New member
26 October 2009
37
Η κοροϊδία συνεχίζεται, σημερινές εικόνες από το animal planet & national wild.
Τώρα η εικόνα που βλέπετε στις φώτο που παραθέτω επεκτείνετε και σε άλλα θεματικά κανάλια καθιστώντας την εφαρμογή eon σε μεγάλη οθόνη άχρηστη.
Η απάντηση της εταιρείας, εξετάζουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε που αντί να διορθώνεται γίνεται εντονότερο.
Μπορεί να φταίει η τηλεόραση σας ή το internet.
Η tv που έχω Sony xf 9005 δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα σε οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή, το internet 100αρα οπτική ίνα cosmote σταθερότατο.
Δικαιολογήστε χωρίς υπαρκτούς λόγους για να αποφύγετε τις ευθύνες και τις λύσεις που ήδη θα έπρεπε να είχατε δώσει.


20231116_164325.jpg20231116_164051.jpg

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manos 13

Παραμένουμε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, για οποιοδήποτε ζήτημα.

Σάββας, Nova Support
 

GeorgeVour

New member
20 November 2009
33
Αξίζει να πάρω μια σοβαρή απάντηση για ποιο λόγο κόπηκε το Dolby Digital 5.1 στα nova cinema? Bandwidth ? Licence ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αξίζει να πάρω μια σοβαρή απάντηση για ποιο λόγο κόπηκε το Dolby Digital 5.1 στα nova cinema? Bandwidth ? Licence ?
Καλημέρα GeorgeVour

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, ή για οποιαδήποτε απορία, θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος, με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ή να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Στο Huawei HG8145V5 μπορώ να "κόψω" σε συγκεκριμένη συσκευή την (ασύρματη) πρόσβαση στο ίντερνετ;

Καλημέρα MATTHIAS,

Πληροφορίες για ερωτήματα τεχνικής φύσεων μπορείς να λάβεις μέσω του παρακάτω συνδέσμου:


Για οποιαδήποτε επιπλέον απορία, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος ή συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα επικοινωνίας μας:


Σάββας, Nova Support