που δείχνει ότι στην Αθήνα του 60 υπήρχαν κι ωραίες γυναίκες
Ιδού και οι αποδείξεις, μιας και μπαν και μπουν οι κουμπουριές!
Πως τη λενε την παροιμια ?της στραβης ... της φταινε οι τριχεςΣχετικά με το πρόβλημα του ελληνικού κινηματογράφου, μία ενδιαφέρουσα συζήτηση είχε γίνει στο περιοδικό Μοτέρ, νομίζω στο 2ο και στο 3ο τεύχος. Η συζήτηση ξεκινάει με σχεδόν δεδομένο ότι το σημαντικότερο πρόβλημα είναι το σενάριο. Από τις γνώμες που ακούστηκαν, η πιο σημαντική για εμένα είναι ότι οι έλληνες σκηνοθέτες δεν αναγνωρίζουν... τη σημασία του! Έχουν μια ιδέα, στήνουν ένα πρόχειρο κατασκεύασμα με βάση αυτή και η ταινία μένει εκεί. Ποτέ δε βλέπουν σενάρια άλλων και σπάνια δέχονται κάποιον επαγγελματία σεναριογράφο να δουλέψει πάνω στο σενάριό τους.
Νομιζω οτι δεν υπαρχουν σκηνοθετες στην Ελλαδα καν.
Απο που να βγουν ? υπαρχει σχολη σκηνοθεσιας η καποια εταιρεια παραγωγης ?
Η αιγυπτος εχει Σχολη κινηματογραφου πανεπιστιμιακου επιππεδου και η βουλγαρια επισης
Νομιζω ειναι ατοπο να μιλαμε για ελληνικο κινηματογραφο και ακομα περισσοτερο για σκηνοθετες .Τωρα αν καποιοι ευγενικοι ανθρωποι ειπαν και μια καλη κουβεντα για ενα συναδελφο τους δεν ειναι κακο.
Σημερα είδα μετά απο πολλά χρόνια σε D.V.D την ταινία του Μιζογκούτσι ´Ο Επιστάτης Σάντσο´ του 1954.
Πρόκειται για ένα μοναδικό ουμανιστικό αριστούργημα.Ο άνθρωπος αυτός δεν σκηνοθετούσε για να εντυπωσιάσει.Υπηρετούσε τα διαχρονικά στοιχεία τής φύσης και εκεί τοποθετούσε τον άνθρωπο.Και το ´Ουγκέτσου Μονογκατάρι´και ´Οι Σταυρωμένοι Εραστές´ τού ιδίου,παραπέμπουν σε μιά τέχνη μοναδική.
Οποιαδήποτε σύγκριση τέτοιου επιπέδου σκηνοθετών,με τον απόλυτο νάρκισσο του Ελληνικού κινηματογράφου,που βάζει τα τοπία να τον υπηρετούν και τον άνθρωπο να απουσιάζει επιδεικτικά και να υπάρχει μόνον σαν καρικατούρα,είναι τουλάχιστον ιερόσυλη.
Υπάρχει τουλάχιστον μία σχολή σκηνοθεσίας (του Λυκούργου Σταυράκου), καθώς και κάποιες εταιρίες παραγωγής. Επίσης, θυμάμαι κάποιο πανεπιστημιακό τμήμα κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη υπό ίδρυση, αλλά δεν έχω ακούσει αν ξεκίνησε. Και φυσικά υπάρχουν και αυτοί που σπούδασαν στο εξωτερικό.
Αλλά είναι αυτό ικανή και αναγκαία συνθήκη για να υπάρξει καλός ελληνικός κινηματογράφος; Δυστυχώς όχι, εξ ου και η κουβέντα.
Ναι γιατι για να υπαρξει πρεπει καποιος να το σπουδασει ,ο Σταυρακος νομιζω εχει κλεισει (αλλωστε εκει πηγαινανε για αναβολη ειτε για χαβαλε)
QUOTE]
Δεν έχει κλείσει, για τα υπόλοιπα εντός παρένθεσης επίσης νομίζεις ή είσαι σίγουρος;
Νομιζω οτι ειμαι σιγουρος.:BDGBDGB53:Ναι γιατι για να υπαρξει πρεπει καποιος να το σπουδασει ,ο Σταυρακος νομιζω εχει κλεισει (αλλωστε εκει πηγαινανε για αναβολη ειτε για χαβαλε)
QUOTE]
Δεν έχει κλείσει, για τα υπόλοιπα εντός παρένθεσης επίσης νομίζεις ή είσαι σίγουρος;