Γιατί δεν είναι συμπαθής ;
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φρέσκια έκδοση της Δρέσδης με τον μαέστρο της Thielemann.
Distinctions
Diapason d;or- Le Choix de France Musique- 5 sterne Fono Forum Klassik.
Δήλωση Thielemann
Wir mussen auf die Fragen horen, mit denen uns das Phanomen Pegida konfrontiert. Ein Pladoyer des Chefdirigenten der Dresdner Staatskapelle. (έκοψα τα διαλυτικά, umlaut, από τα γερμανικά)
σε μετάφραση
<πρέπει να ακούσουμε τα ερωτήματα που απασχολούν το φαινόμενο Pegida. Μια δήλωση του διευθυντή της Staatskapelle της Δρέσδης>.
όπου Pediga βλέπε
https://el.wikipedia.org/wiki/Pegida
Eυχαριστώ για την δυνατότητα νέου post.
Ο Harnoncourt , είναι δυναμικός και λυρικός ταυτόχρονα ενώ σέβεται πολύ την παρτιτούρα στην οποία οι περισσότεροι κάνουν ότι τους κατεβαίνει στο κεφάλι αφού ως γνωστόν θεωρούν την ενορχήστρωση του συνθέτη προβληματική και πολλά σημεία λάθος.
...πρέπει να φθάσω τις 1000 προκειμένου να βάλω μικρή αγγελία.
Επειδή μου αρέσει πολύ η 4η του Karajan το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ο Hanoncourt είναι σαφώς ταχύτερος.
Παρακάτω είναι οι χρόνοι των τεσσάρων μερών της συμφωνίας. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι στο 4ο μέρος ο Ηanoncourt τρέχει.
Karajan
10.39- 4.42- 5.47- 8.56
Hanoncourt
8.43- 3.16- 6.17- 5.52
Κώστα, υπάρχει συντομότερη οδός. Γίνε μέλος του Σωματείου (το οποίο είναι ο ιδιοκτήτης του forum). Χρειαζόμαστε σοβαρούς ανθρώπους.
Λεπτομέρειες εδώ.
Το μεγαλύτερο "πρόβλημα" σε αυτές τις συμφωνίες είναι ακριβώς οι επεμβάσεις του "εξυπνάκια" του Mahler που έβρισκε ένα σωρό πρόβλημα και λάθη (βασιζόμενος μάλλον στην δική του φλυαρία) και τους άλλαξε τα φώτα.
.......