Οξειδωμένος καθρέπτης

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,973
Γιατί δεν είναι συμπαθής ;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Γιατί δεν είναι συμπαθής ;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δήλωση Thielemann
Wir mussen auf die Fragen horen, mit denen uns das Phanomen Pegida konfrontiert. Ein Pladoyer des Chefdirigenten der Dresdner Staatskapelle. (έκοψα τα διαλυτικά, umlaut, από τα γερμανικά)

σε μετάφραση
<πρέπει να ακούσουμε τα ερωτήματα που απασχολούν το φαινόμενο Pegida. Μια δήλωση του διευθυντή της Staatskapelle της Δρέσδης>.

όπου Pediga βλέπε
https://el.wikipedia.org/wiki/Pegida


Eυχαριστώ για την δυνατότητα νέου post.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Φρέσκια έκδοση της Δρέσδης με τον μαέστρο της Thielemann.

Distinctions
Diapason d;or- Le Choix de France Musique- 5 sterne Fono Forum Klassik.

Πάντως τώρα που ξανάκουσα την 4η συμφωνία με την ίδια ορχήστρα (Δρέση) με τον Sawallisch από το 1972-3 μου άρεσε περισσότερο από την ερμηνεία του Thielemann.
Παρότι ο Schawallisch δεν ήταν του μεγέθους του Karajan o Schumann του είναι εξαιρετικός.
Περισσότερα για σύγκριση Κarajan- Sawallisch στο σύνολο των συμφωνιών ή για τον Schumann του Τicciati σε νέες αναρτήσεις γιατί πρέπει να φθάσω τις 1000 προκειμένου να βάλω μικρή αγγελία.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
Δήλωση Thielemann
Wir mussen auf die Fragen horen, mit denen uns das Phanomen Pegida konfrontiert. Ein Pladoyer des Chefdirigenten der Dresdner Staatskapelle. (έκοψα τα διαλυτικά, umlaut, από τα γερμανικά)

σε μετάφραση
<πρέπει να ακούσουμε τα ερωτήματα που απασχολούν το φαινόμενο Pegida. Μια δήλωση του διευθυντή της Staatskapelle της Δρέσδης>.

όπου Pediga βλέπε
https://el.wikipedia.org/wiki/Pegida


Eυχαριστώ για την δυνατότητα νέου post.

E για να σε βοηθησω να κερδισεις ενα ποστ παραπανω... εγω τον εβρισκα συμπαθη και τον βρισκω ακομα πιο συμπαθη τωρα τον Thielemann :beatnik2:
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Δεν μπορεί παρά να αστειεύεσαι αλλά μάθε ότι δεν αρέσει ούτε σε πολλούς Γερμανούς .
Δες την παράσταση Τannhauser –Gergiev που ανέβηκε στις 25 Ιουλίου τρέχοντος στο Bayreuth και θα δείς πως τον καρφώνει ο σκηνοθέτης του έργου Tobias Kratzer. Δεν το είχα προσέξει αλλά μου το επεσήμανε φίλος.
Υπ’ όψιν την επομένη 26 Ιουλίου διηύθυνε ο Thielemann Lohengrin .

Με παρέσυρες και η ανάρτηση μου υπερβαίνει τις 2 γραμμές . Έτσι δεν θα πιάσω ποτέ τον λατρευτό αριθμό.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,413
Θεσσαλονίκη
Άντε να βοηθήσω και εγώ!

Στην τέταρτη του Schumann ο Harnoncourt είναι μάλλον αυτός που θέτει το μέτρο σύγκρισης!
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Δύσκολο να πείς ποιός είναι καλύτερος.
Δεν έχω ακούσει τους Klemperer, Harnoncourt, Bernstein, Suitner......
Oι Krips και Szell είναι θαυμάσιοι. O Krips λυρικός ο Szell ποιό δυναμικός χωρίς να του λείπει εκφραστικότητα.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,413
Θεσσαλονίκη
Ο Harnoncourt , είναι δυναμικός και λυρικός ταυτόχρονα ενώ σέβεται πολύ την παρτιτούρα στην οποία οι περισσότεροι κάνουν ότι τους κατεβαίνει στο κεφάλι αφού ως γνωστόν θεωρούν την ενορχήστρωση του συνθέτη προβληματική και πολλά σημεία λάθος.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Απάντηση: Re: Οξειδωμένος καθρέπτης

Ο Harnoncourt , είναι δυναμικός και λυρικός ταυτόχρονα ενώ σέβεται πολύ την παρτιτούρα στην οποία οι περισσότεροι κάνουν ότι τους κατεβαίνει στο κεφάλι αφού ως γνωστόν θεωρούν την ενορχήστρωση του συνθέτη προβληματική και πολλά σημεία λάθος.

Το πόσο σέβεται ο οποιος μαέστρος την παρτιτούρα εγώ δεν μπορώ να το κρίνω.
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,045
Αθήνα
...πρέπει να φθάσω τις 1000 προκειμένου να βάλω μικρή αγγελία.

Κώστα, υπάρχει συντομότερη οδός. Γίνε μέλος του Σωματείου (το οποίο είναι ο ιδιοκτήτης του forum). Χρειαζόμαστε σοβαρούς ανθρώπους.
Λεπτομέρειες εδώ.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Επειδή μου αρέσει πολύ η 4η του Karajan το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ο Hanoncourt είναι σαφώς ταχύτερος.
Παρακάτω είναι οι χρόνοι των τεσσάρων μερών της συμφωνίας. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι στο 4ο μέρος ο Ηanoncourt τρέχει.

Karajan
10.39- 4.42- 5.47- 8.56

Hanoncourt
8.43- 3.16- 6.17- 5.52
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Re: Απάντηση: Οξειδωμένος καθρέπτης

Επειδή μου αρέσει πολύ η 4η του Karajan το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ο Hanoncourt είναι σαφώς ταχύτερος.
Παρακάτω είναι οι χρόνοι των τεσσάρων μερών της συμφωνίας. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι στο 4ο μέρος ο Ηanoncourt τρέχει.

Karajan
10.39- 4.42- 5.47- 8.56

Hanoncourt
8.43- 3.16- 6.17- 5.52

Είμαι μακριά από το αρχείο μου αλλά είδα ότι το 4ο μέρος σε δύο σύγχρονες εκτελέσεις του Barenboim και του Nezet-Seguin διαρκεί 9.37 και 7.36 αντίστοιχα.
Πρώτος ο Mahler (θαυμαστής του συνθέτη) είχε κάνει πολλές revision πάνω στις συμφωνίες.
Όλες οι εκτελέσεις των συμφωνιών με τον Chailly βασίζονται πάνω σε αυτές τις αναθεωρήσεις.
Σκέπτομαι λοιπόν ότι η σημαντικά μιρότερη διάρκεια του 4ου μέρους ίσως οφείλεται στο ότι ο Hanoncourt παίζει κάποια από τις καλούμενες ιστορικά ενημερωμένες εκτελέσεις.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Αυτή την κατηγορία εκτελέσεων προτιμούν μαέστροι όπως ο Hanoncourt,Zinman,Norrigton, Hereweghe, Gardiner, Dausgaard, Goodman (όλοι έχουν κάνει Schumann)

Όμως οι ιστορικά ενημερωμένες εκτελέσεις πρέπει να κρίνονται μόνες τους, χωριστά από όλες τις άλλες.
Νομίζω ότι σε αυτή την κατηγορία εκτελέσεων ιδιαίτερη αξία έχουν οι εκτελέσεις του Zinman (πολύ κοντά είναι και ο Hanoncourt).


@skakinen ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την υπόδειξη σου.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,815
Μεσευρώπη
Κώστα, υπάρχει συντομότερη οδός. Γίνε μέλος του Σωματείου (το οποίο είναι ο ιδιοκτήτης του forum). Χρειαζόμαστε σοβαρούς ανθρώπους.
Λεπτομέρειες εδώ.

Γιατί του το μαρτύρησες; Τώρα θα γίνει μέλος και αντί να κάνει 350 ποστ σε 1 μήνα θα τα κάνει σε 6 χρόνια (αυτός είναι ο ρυθμός του, έκανε 650 σε 10 χρόνια, άρα...)και τι θα διαβάζουμε εμείς;
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,413
Θεσσαλονίκη
Το μεγαλύτερο "πρόβλημα" σε αυτές τις συμφωνίες είναι ακριβώς οι επεμβάσεις του "εξυπνάκια" του Mahler που έβρισκε ένα σωρό πρόβλημα και λάθη (βασιζόμενος μάλλον στην δική του φλυαρία) και τους άλλαξε τα φώτα.
Ο Chaily ερμηνεύει (πράγμα το οποίο δηλώνει) αυτές τις εκδόσεις.
Πολύ άλλοι όμως χωρίς να το δηλώσουν ερμηνεύουν μια μίξη της αυθεντικής παρτιτούρας με επεμβάσεις του Mahler ή βασίζονται σε αυτές για να κάνουν τα δικά τους με αποτέλεσμα να ακούμε αλλά αντί άλλων.
Ο Harnoncourt και ο Gardiner και μερικοί ακόμα ερμηνεύουν τις αυθεντικές εκδόσεις.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,755
Βόλος
Πάντως εμένα μου αρέσει ο Σαβαλις, ίσως γιαςαπο τους δικοτς του δίσκους έμαθα τα έργα.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
Το μεγαλύτερο "πρόβλημα" σε αυτές τις συμφωνίες είναι ακριβώς οι επεμβάσεις του "εξυπνάκια" του Mahler που έβρισκε ένα σωρό πρόβλημα και λάθη (βασιζόμενος μάλλον στην δική του φλυαρία) και τους άλλαξε τα φώτα.
.......

E αντε μπραβο ! Καποιος τολμησε και το ειπε επιτελους εδω μεσα...

Τα σεβη μου. :beatnik2:

Βεβαια να πω οτι η αναφορα μου ειναι Furtwangler ( σε οτιδηποτε και παντα ) αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,288
Αθήνα
Αυτό είναι η μια πλευρά, υπάρχει όμως και η αντίθετη πλευρά.

Aλλαγές έχουν κάνει και άλλοι. Ο Szell, ο Klemperer, o Μητρόπουλος.
O Szell μάλιστα θεωρούσε τις αλλαγές του Mahler ατυχείς. Έτσι στην 2η συμφωνία έκανε τα δικά του ρετουσ.
Αδυνάτησε την ενορχήστρωση για να ξεχωρίσουν κάποια μουσικά θέματα και τροποποίησε την δυναμική για να προβάλλει αυτό που θεωρούσε σημαντικό.
Τι κιαν το σκέρτσο του ακούγεται σαν Mendelssohn, τι κιαν το σκέρτσο του Karajan είναι ποιό αργό και ποιο σωστό?
Πρόσθεσε την πληθωρική διεύθυνση, την ζωντάνια και φρακάδα του τελευταίου μέρους βάλε και την εξαιρετική εγγραφή του βινυλίου και γίνεται για μένα ανεκτίμητη εκτέλεση.

Μήπως τα άλλα αντι άλλων δεν είναι τυχαία αλλά επιθυμητά?

@sonorus πολύ ευχάριστη η συζήτηση μαζί σου.