AUDIOLYTIC
Supreme Member
- 13 August 2010
- 9,928
Θα ελεγα ομως, οτι αυτη η συνεχης κινηση και μεταβολη , δεν σημαινει παντα και βελτιωση“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ’αυτό μένειν“
Θα ελεγα ομως, οτι αυτη η συνεχης κινηση και μεταβολη , δεν σημαινει παντα και βελτιωση“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ’αυτό μένειν“
Και υποθετω (αν καταλαβα καλα) θα επιλεξεις αυτο που σου ακουγεται καλυτερα , σωστα ?Όχι απλώς δε θα μπω στον κόπο να κάνω short list ηχεία με κακό spinorama , με υψηλή παραμόρφωση , με frequency response που κάνει s - ακια με dynamic range compression υψηλό . Θα διαβάσω τα υποκειμενικά reviews θα βρω και από εκεί αν υπάρχουν μοτίβα και στο τέλος θα πάω να ακούσω 3-4. Στα ηλεκτρονικά θα κάνω αντίστοιχα το ίδιο . Απλώς θέλω αυτό που θα ακούσω πριν το ακούσω να πιάνει κάποια βασικά standards. Και μετά να επιλέξω με το γούστο μου για τα μη μετρήσιμα
Δε διαφώνησα σε αυτό ποτε . Αλλά αφού περάσουν πρωτα κάποια τεχνικά standards .Και υποθετω (αν καταλαβα καλα) θα επιλεξεις αυτο που σου ακουγεται καλυτερα , σωστα ?
Λογικο, αλλα δεν πρεπει να θεωρεις οτι και αλλοι, που επιλεγουν κατι διαφορετικο απο σενα, δεν ενδιαφερονται για τα τεχνικα .Δε διαφώνησα σε αυτό ποτε . Αλλά αφού περάσουν πρωτα κάποια τεχνικά standards .
Από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις όμως!Θεωρω ότι στην εποχή που ζούμε ο υποκειμενισμός πρέπει να μειωθεί και να μη θεωρούμε ότι επειδή ακούσαμε ένα βιολί και ένα πιάνο από κοντά κάτι κάναμε
Αν βάζεις Μαρινέλα και ακούγεται σαν τον Καζαντζίδη κάτι πάει στραβά, σου αρέσει δεν σου αρέσει ο ήχος του.
Το μετρο αν ειναι σωστο ομως δεν ειναι τι νομιζει οτι ο καθενας ειναι σωστο με βαση την εμπειρια του. Γιατι οπως ξερουμε ολοι το αντικειμενικα σωστο ειναι ενα οχι πολλα....Το ότι σε κάποιον αρέσει το λάθος δεν το κάνει αυτόματα σωστό ούτε είναι δικαιολογία το "τίποτα δεν μπορεί να είναι απόλυτα σωστό"
Αν πας να ζωγραφίσεις ένα πουλί, σίγουρα δεν θα το πετύχεις 100%.
Δεν ζωγραφίζεις όμως έναν ελέφαντα και λες "μια χαρά είναι, εμένα μου αρέσει"
Δε διαφώνησα σε αυτό ποτε . Αλλά αφού περάσουν πρωτα κάποια τεχνικά standards .
Δεν ξερω να σου πω (πχ το monitor audio 500 bronze) ... Μπορει να εχει αλλες χαρες. Γνωριζοντας παντως του συμβιβασμους λογω μεγεθους το επελεξα και το απολαμβανω . Σιγουρα δε θα επελεγα ποτε ηχεια μονο βλεπωντας μετρησεις παντως. Το να επισκεφτεις ενα μαγαζι hi fi ειναι χαρα και ιεροτελεστια για τους audiophiles και αυτο δεν αλλαζει...Εμ εδώ είναι το θέμα. Κάποιοι θεωρούν τα standards αυτά ως το threshold της ποιότητας.
Βλέπω ας πούμε ότι έχεις στην υπογραφή σου τα Elac Carina. Τι πιστεύεις, ότι ένα μεγαλύτερο δαπέδου στα ίδια χρήματα, ενδεχομένως με δύο οκτάιντσα θα παίζει καλύτερα γιατί είναι... «πιο πλήρες»; Ούτε μία στο εκατομμύριο. Το ένα θα παίζει μαγικά, το άλλο - σε απευθείας σύγκριση εννοείται - θα πάρει την άγουσα για τον κάδο των απορριμμάτων.
Άρα γυρνάμε πάλι στο υποκειμενικό, στο συγκεκριμένο παράδειγμα μάλιστα αμφιβάλλω αν βρεθεί κανένας να πει το αντίθετο, αφού τα ακούσει.
Και τα δύο σαν να ακούγονται από το κινητό μου είναι...Κοιτα αυτο το βιντεο να δεις ποσο διαφερει το κανονικο απο το hi end . Αν το ακουγες χωρις το live θα ελεγες οντως μου θυμιζει το αληθινο.
Ο κοινος παραγοντας απαλοιφεται και μενουν οι διαφορες... Βαλε ακουστικα!Και τα δύο σαν να ακούγονται από το κινητό μου είναι...
Oh wait!
Δεν ξερω να σου πω (πχ το monitor audio 500 bronze) ... Μπορει να εχει αλλες χαρες. Γνωριζοντας παντως του συμβιβασμους λογω μεγεθους το επελεξα και το απολαμβανω . Σιγουρα δε θα επελεγα ποτε ηχεια μονο βλεπωντας μετρησεις παντως. Το να επισκεφτεις ενα μαγαζι hi fi ειναι χαρα και ιεροτελεστια για τους audiophiles και αυτο δεν αλλαζει...
Και που δεν υπαρχει υποκειμενισμός? ακομη και εκτως του χομπι του ηχουA better overall experience θα έλεγα. Μπα, δεν είναι όλη η έκταση του μπάσου το κριτήριο. Ας πούμε ότι το ακριβότερο το πληρώνεις γιατί υπάρχει λόγος. Αλλιώς θα λέγαμε ότι ένα ηχείο με μεγάλα μεγάφωνα (και καμπίνα προφανώς) στα ίδια χρήματα είναι καλύτερο από ένα άλλο μικρό bookshelf που κοστίζει το ίδιο.
Δεν ισχύει επ' ουδενί.
Και στο Hi-End υπάρχει υποκειμενισμός, μη νομίζεις.
Ωραία είναι όλα, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις. Απλά μην το θεωρείς θέσφατο ότι εκείνο που αρέσει σε εσένα είναι το ιερό δισκοπότηρο της αναζήτησης για τους άλλους.
Ρε άνθρωπε, μαζί είμαστε και τα κουτσοπιναμε.Ρε άνθρωπε, αν δεν ξέρεις πως ακούγεται μια κιθάρα πως θα καταλάβεις αν μια εγγραφή είναι σωστή;
Και αφού έχεις βρει αυτή την εγγραφή πως θα καταλήξεις ότι ένα σύστημα την αναπαράγει σωστά;
Καμία κιθάρα δεν ακούγεται το ίδιο, αλλά και καμία δεν ακούγεται σα βιολί ή μπουζούκι, όλες είναι (ή θα έπρεπε να είναι) αναγνωρίσιμες σαν κιθάρες. Αν μια ηχογράφηση κιθάρας ακούγεται σα μπουζούκι ή μαντολίνο, τότε είναι μια κακή ηχογράφηση.Ρε άνθρωπε, μαζί είμαστε και τα κουτσοπιναμε.
Τρεις κιθάρες ήταν εκεί.
Θυμάσε να είχα καμμιά απο αυτές, τον ίδιο ήχο??
Αφήστε το live ήσυχο ωρε παληκάρια και ας επικεντρωθούμε πως ακούγεται η ΙΔΙΑ παραγωγή σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ συστήματα.
(άντε μην βάλω το βιντεάκι και σε εκθέσω.)
Τρεις κιθάρες ήταν εκεί.
Θυμάσε να είχα καμμιά απο αυτές, τον ίδιο ήχο??
Αν τώρα κάποιος ηχολήπτης μπορεί να ηχογραφήσει την κιθάρα έτσι ώστε ο ακροατής να αναγνωρίσει το μουσικό από τον ήχο της κιθάρας, τότε μιλάμε για καλή ηχογράφηση. Και ναι, γίνεται-τουλάχιστον για το βιολί και το τσέλο που ξέρω αρκετά καλά, γίνεται.Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις μια κιθάρα από ένα μπαγλαμά ή ένα μπάσο;
Μέσες άκρες μιλάμε πάντα.
Διαφορές θα ακούσεις από την ίδια κιθάρα ακόμη και αν παίξει άλλος μουσικός.
Ο ένας μπορεί να σκάβει, ο άλλος να παίζει με τα ακροδάχτυλα