Που πάει η χώρα;

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Δε μπορώ να απαντήσω σε αυτό.

Ευρύτερα, αυτό που επηρεάζει όλους μας ανεξαρτήτως κυβέρνησης, φρονημάτων κλπ. είναι πως έχει στηθεί μια πολύ ιδιαίτερη ιδιωτική επιχείρηση που χρεώνει χοντρικά γύρω στα 8 ανά 100 χιλιόμετρα τη κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους και απαιτεί εξόφληση της μετρητοίς με ρευστό.

Άσε που έχουν και την εξωφρενική απαίτηση να πληρωθούν για τα έργα αξίας δισεκατομμυρίων που έχτισαν και σήμερα μπορούμε να ταξιδεύουμε χωρίς να κάνουμε τάματα.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,514
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Άσε που έχουν και την εξωφρενική απαίτηση να πληρωθούν για τα έργα αξίας δισεκατομμυρίων που έχτισαν και σήμερα μπορούμε να ταξιδεύουμε χωρίς να κάνουμε τάματα.

Αν δεν κάνω λάθος μεγάλο μέρος των έργων έγιναν με κρατική χρηματοδότηση και στη συνέχεια <παραδόθηκαν> επί Σουφλιά [αν δεν κάνω λάθος ] στους ιδιώτες .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Αν δεν κάνω λάθος μεγάλο μέρος των έργων έγιναν με κρατική χρηματοδότηση και στη συνέχεια <παραδόθηκαν> επί Σουφλιά [αν δεν κάνω λάθος ] στους ιδιώτες .

Υπάρχουν αυτά που έγιναν όπως λες, υπάρχουν αυτά που έγιναν με πόρους της εταιρίας, υπάρχουν τα λίγο έτσι λίγο γιουβέτσι, κλπ κλπ κλπ.

Επίσης, υπάρχουν και έργα που χρηματοδότησε το κράτος όταν ακόμα οι βρύσες της ΕΕ έτρεχαν χρυσάφι, και αφού τα έφτιαξε δε μπορούσε να τα συντηρήσει (λέγε με Εγνατία).

Σε κάθε περίπτωση, το κράτος είναι υπεύθυνο να προστατεύει τους πολίτες του, αλλά δε μπορεί και να ζητάει τσάμπα υπηρεσίες από τους ιδιώτες. Το ξέρω, είναι δύσκολο το να βρουν τον τροπο να μην αδικούν κανέναν, αλλά γι'αυτό τα τσιμπάνε τα 6-10 χιλιάρικα το μήνα.
 

ecodrifter

Supreme Member
27 January 2009
3,012
Η γέφυρα Ριο - Αντίριο δέχεται κάρτες.
είναι ευθύνη των παραχωρησιούχων να τοποθετήσουν POS και έχουν αργήσει χαρακτηριστικά.
Θα τα βάλουν μόλις γίνει υπολογισμός των διοδίων με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που διανύθηκε (αναλογικά διόδια) και μάλλον εκει κόλησε το πράγμα
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,514
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Υπάρχουν αυτά που έγιναν όπως λες, υπάρχουν αυτά που έγιναν με πόρους της εταιρίας, υπάρχουν τα λίγο έτσι λίγο γιουβέτσι, κλπ κλπ κλπ.

Επίσης, υπάρχουν και έργα που χρηματοδότησε το κράτος όταν ακόμα οι βρύσες της ΕΕ έτρεχαν χρυσάφι, και αφού τα έφτιαξε δε μπορούσε να τα συντηρήσει (λέγε με Εγνατία).

Σε κάθε περίπτωση, το κράτος είναι υπεύθυνο να προστατεύει τους πολίτες του, αλλά δε μπορεί και να ζητάει τσάμπα υπηρεσίες από τους ιδιώτες. Το ξέρω, είναι δύσκολο το να βρουν τον τροπο να μην αδικούν κανέναν, αλλά γι'αυτό τα τσιμπάνε τα 6-10 χιλιάρικα το μήνα.


Φτιάχτηκε μια εξαιρετική Ε.Ο ,η οποία δυστυχώς απευθύνεται σε λίγους ή σ αυτούς που κατ ανάγκη την χρησιμοποιούν γιατί απλά η χρήση της είναι όχι απλά ακριβή ,αλλά πανάκριβη πέρα από την ηλιθιότητα να σταματάς κάθε 50 χλμ για διόδια .Με την επερχόμενη βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου μάλλον θα αρχίσουν να έχουν πρόβλημα βιωσιμότητας
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Άσε που έχουν και την εξωφρενική απαίτηση να πληρωθούν για τα έργα αξίας δισεκατομμυρίων που έχτισαν και σήμερα μπορούμε να ταξιδεύουμε χωρίς να κάνουμε τάματα.

Θα πληρώνονται στον αιώνα τον άπαντα δλδ; Κάτι σαν να χρωστάμε χάρη σε εθνικους ευεργέτες. Το περίεργο είναι που εγκατέλειψαν στη μοίρα τους όλες τις εναλλακτικές..-για το κράτος λεω-. Σαν να σε σπρώχνει προς τα εκεί .."Εκεί θα πας..Στον δρόμο που έστησε ο ευεργέτης..Που έδωσε τόσα δις ,σχεδόν ,για την ψυχή της μάνας του. " :)

Αλλά τώρα που το σκέφτομαι καλυτερα,στο τόπο τούτο,η απαξίωση των κρατικών παροχών πάει πακέτο με την άνθιση των μεγαλοεργολαβων οι οποίοι με τη σειρά τους ανεβοκατεβαζουν κυβερνήσεις οπότε και όταν επιθυμούν με τα media που διαθέτουν,ωσάν σύγχρονες επιχειρηματικές Λερναιες Υδρες ...Και εμείς ψάχνουμε τα δημοκρατικά μας δικαιώματα ανάμεσα στα απαγορευμένα graffity που προσβάλουν την αισθητική των φωτεινών επιγραφών εκεινων που προωθούν αναψυκτικά τα οποία εκτός από την πέψη,βοηθούν και στον καθαρισμό της πορσελάνης που δέχεται τις υβριδικές ακαθαρσίες...
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Άσε που έχουν και την εξωφρενική απαίτηση να πληρωθούν για τα έργα αξίας δισεκατομμυρίων που έχτισαν και σήμερα μπορούμε να ταξιδεύουμε χωρίς να κάνουμε τάματα.
Αυτά τα πλήρωσες εσύ κι εγώ.
Αυτοί πληρώνονται για τη συντήρηση, τις τουαλέτες κλπ.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Σε αυτή την αέναη πάλη του κακού με το καλό, δηλαδή του κομμουνισμού με τον καπιταλισμό, είναι πολύ τυχεροί αυτοί που αναλαμβάνουν ένα έργο χρηματοδοτούμενο από δημόσιο χρήμα, με το κράτος να υποχρεώνει τους πολίτες να είναι και πελάτες, με την αστυνομία και την εφορία να εισπράττουν για λογαριασμό τους και το δημόσιο να εγγυάται την κερδοφορία τους με ρήτρες!
Κι άσε τα κορόιδα τους καπιταλιστές να βάζουν λεφτά απ' τη τσέπη τους και να παίρνουν το ρίσκο χρεοκοπίας προσπαθώντας να προσελκύσουν πελάτες, παλεύοντας με τον ανταγωνισμό σε μια ελεύθερη αγορά σε κρίση...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,375
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Που πάει η χώρα;

Ανοιξε <πόλεμος> του υποψηφίου δημάρχου Ταχιάου με τον Ιβάν



Και η απάντηση .



Μετα με λετε υπερβολικο οταν λεω οτι ο Ιβαν σπρωχνει τον Ορφανο.

Η δηλωση Ταχιαου αυτο ακριβως υποδηλωνει. Και για αυτο και θαθελε να βγει απο την πρωτη κυριακη γιατι ξερει οτι την δευτερη θα εχει απεναντι του και τον Ιβαν και τον συριζα που θα ψηφισουν υπερΙβαν και αντιδεξια αντιστοιχα.

Καλα για το τρολ τον γιο του δεν ειναι να πει κανεις κατι....οσοι παρακολουθουν αθλητικα ξερουν οτι παιδι εχει προβλημα...
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,514
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Που πάει η χώρα;

Μετα με λετε υπερβολικο οταν λεω οτι ο Ιβαν σπρωχνει τον Ορφανο.

Η δηλωση Ταχιαου αυτο ακριβως υποδηλωνει. Και για αυτο και θαθελε να βγει απο την πρωτη κυριακη γιατι ξερει οτι την δευτερη θα εχει απεναντι του και τον Ιβαν και τον συριζα που θα ψηφισουν υπερΙβαν και αντιδεξια αντιστοιχα.

Καλα για το τρολ τον γιο του δεν ειναι να πει κανεις κατι....οσοι παρακολουθουν αθλητικα ξερουν οτι παιδι εχει προβλημα...



Ο Ιβάν δεν νομίζω ότι σπρώχνει κανέναν υποψήφιο ,απλά ο κόσμος της ομάδας προφανώς προτιμά έναν υποψήφιο που είναι φίλαθλος της ομάδας του .Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε 1% να βγεί από τη πρώτη Κυριακή ο Ταχιάος γιατί τα κουκιά δεν βγαίνουν με τίποτε .Εξ άλλου φροντίζει και ο ίδιος για αυτό .

Γιατί ο Ταχιάος έχει κάποια σχέση με τη <δεξιά> ;

Παρ ολίγον να <κοπεί> από το Πρωτοδικείο γιατί δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις και τελευταία στιγμή <σώθηκε> .
 
Last edited:

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,790
Kingdom of Rain
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Αν δεν κάνω λάθος μεγάλο μέρος των έργων έγιναν με κρατική χρηματοδότηση και στη συνέχεια <παραδόθηκαν> επί Σουφλιά [αν δεν κάνω λάθος ] στους ιδιώτες .

Δεν είναι έτσι.

Τα περισσότερα έργα έγιναν από εταιρείες κατασκευών που τα χρηματοδότησαν και έτσι υπογράφηκαν συμβάσεις παραχώρησης για κάποια χρόνια (πολλά χρόνια).

Αλλιώς δεν θα είχαν ολοκληρωθεί ποτέ.

Στις συμβάσεις παραχώρησης προβλέπεται να αποπληρωθούν με την εκμετάλλευση των αυτοκινητόδρομων με διόδια και με ταυτόχρονη υποχρέωση συντήρησής τους.

Αυτός είναι ο λόγος που τα διόδια τα έχουν ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Δεν ισχύει αυτό που έγραψε παραπάνω ο andre:

" έχει στηθεί μια πολύ ιδιαίτερη ιδιωτική επιχείρηση που χρεώνει χοντρικά γύρω στα 8 ανά 100 χιλιόμετρα τη κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους και απαιτεί εξόφληση της μετρητοίς με ρευστό."

όπου το ψιλοπαρουσιάζει σαν χάρισμα διοδίων στους ιδιώτες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η γέφυρα Ριο- Αντίρριο

ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ.:

VINCI CONCESSIONS SAS 57,45%

ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ 22,02%

J&P ΑΒΑΞ 12,14%

ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ 8,39%

Η Γέφυρα ΑΕ έχει σύμβαση παραχώρησης για 42 χρόνια από την κατασκευή. Η παραχώρηση ξεκίνησε από το 2004 που ολοκληρώθηκε η κατασκευή και λήγει το 2046.

Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε το 1991 και οι προσφορές κατατέθηκαν την 1ηΔεκεμβρίου του 1993. Έτσι, την 3η Ιανουαρίου 1996 το Ελληνικό Δημόσιο και ηεταιρία ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. υπέγραψαν τη Σύμβαση Παραχώρησης για τη Μελέτη,Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Συντήρηση και Εκμετάλλευση της γέφυρας Ρίου -Αντιρρίου.



Κοινώς τα έργα αυτά γίνανε με ιδιωτική χρηματοδότηση και αποπληρώνονται με την εκμετάλλευσή τους.
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Δεν είναι έτσι.
...
Κοινώς τα έργα αυτά γίνανε με ιδιωτική χρηματοδότηση και αποπληρώνονται με την εκμετάλλευσή τους.

Ιδιωτική Χρηματοδότηση για τον πολύ κόσμο σημαίνει "βάζω τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά".
Συνέβει αυτό με τις εταιρείες, ή πήραν δάνεια από τις τράπεζες (που ανακεφαλαιοποιούμε εμείς) ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;
Έχουν την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου;
Έχουν εξασφαλισμένη κερδοφορία;
Αναπροσαρμόζουν συνεχώς τα τέλη διέλευσης, ώστε μετά τα λειρουργικά του έξοδα να πιάνουν τους στόχους κερδοφορίας που είχαν υπολογίσει την εποχή Σουφλιά; (δηλαδή όπως λέμε στη δημοτική, "όσα τους λείπουν")
Αν παρ'όλα αυτά δεν πιάσουν τους στόχους εισπράξεων που νόμιζαν, τους καταβάλει το κράτος (δηλαδή εσύ κι εγώ) μετροιτά τη διαφορά;

"...Ελάχιστοι πιθανώς γνωρίζουν ότι η συμβατική υποχρέωση της λειτουργίας των σταθμών κοστίζει στον κρατικό προϋπολογισμό καθώς ο παραχωρησιούχος έχει το δικαίωμα της αποζημίωσης. Για τη μη λειτουργία των δύο σταθμών σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη, που πρόσφατα το υπουργείο Περιβάλλοντος έδωσε το πράσινο φως για να κατασκευαστούν, εγκρίνοντας τους περιβαλλοντικούς όρους, η Νέα Οδός έχει αποζημιωθεί πλήρως τα προηγούμενα χρόνια ενώ έως την περασμένη Άνοιξη είχε λάβει 7 εκ. ευρώ. Πρόκειται για τις υπολογιζόμενες απώλειες της εταιρείας παραχώρησης από τη μία λειτουργία των διοδίων."

https://www.protothema.gr/greece/ar...-oi-stathmoi-ton-diodion-os-ta-teli-tou-2019/
οι τελευταίες εξελίξεις στο παραπάνω λίνκ.
 
Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Θα πληρώνονται στον αιώνα τον άπαντα δλδ; Κάτι σαν να χρωστάμε χάρη σε εθνικους ευεργέτες. Το περίεργο είναι που εγκατέλειψαν στη μοίρα τους όλες τις εναλλακτικές..-για το κράτος λεω-. Σαν να σε σπρώχνει προς τα εκεί .."Εκεί θα πας..Στον δρόμο που έστησε ο ευεργέτης..Που έδωσε τόσα δις ,σχεδόν ,για την ψυχή της μάνας του. " :)

Αλλά τώρα που το σκέφτομαι καλυτερα,στο τόπο τούτο,η απαξίωση των κρατικών παροχών πάει πακέτο με την άνθιση των μεγαλοεργολαβων οι οποίοι με τη σειρά τους ανεβοκατεβαζουν κυβερνήσεις οπότε και όταν επιθυμούν με τα media που διαθέτουν,ωσάν σύγχρονες επιχειρηματικές Λερναιες Υδρες ...Και εμείς ψάχνουμε τα δημοκρατικά μας δικαιώματα ανάμεσα στα απαγορευμένα graffity που προσβάλουν την αισθητική των φωτεινών επιγραφών εκεινων που προωθούν αναψυκτικά τα οποία εκτός από την πέψη,βοηθούν και στον καθαρισμό της πορσελάνης που δέχεται τις υβριδικές ακαθαρσίες...

Ωραία όλα αυτά, αλλά όπως λέει ο σοφός λαός "με πορδές δε βάφεις αβγά".

Τα έργα, ως κατασκευή ή ως συντήρηση χρειάζονται προσωπικό, μηχανήματα, τεχνογνωσία, εγκαταστάσεις, και κυρίως, χρήμα. Πολύ χρήμα.

Τα έργα ούτε κατασκευάζονται ούτε συντηρούνται αν το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να προσκυνάς πίνακες του Βελουχιώτη ή να ντύνεσαι Ζορό στα πανηγύρια. Κάποιος πρέπει να κάνει κανονική δουλειά γι'αυτά. Κι ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτοί οι ιδιώτες και την κάνουν, αλλιώς θα πηγαίναμε ακόμα στην Πάτρα σε 4 ώρες και μετά θα ανάβαμε και μια λαμπάδα για το καλό.
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,790
Kingdom of Rain
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Ιδιωτική Χρηματοδότηση για τον πολύ κόσμο σημαίνει "βάζω τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά".
Συνέβει αυτό με τις εταιρείες, ή πήραν δάνεια από τις τράπεζες (που ανακεφαλαιοποιούμε εμείς) ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;
Έχουν την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου;
Έχουν εξασφαλισμένη κερδοφορία;
Αναπροσαρμόζουν συνεχώς τα τέλη διέλευσης, ώστε μετά τα λειρουργικά του έξοδα να πιάνουν τους στόχους κερδοφορίας που είχαν υπολογίσει την εποχή Σουφλιά; (δηλαδή όπως λέμε στη δημοτική, "όσα τους λείπουν")
Αν παρ'όλα αυτά δεν πιάσουν τους στόχους εισπράξεων που νόμιζαν, τους καταβάλει το κράτος (δηλαδή εσύ κι εγώ) μετροιτά τη διαφορά;

"...Ελάχιστοι πιθανώς γνωρίζουν ότι η συμβατική υποχρέωση της λειτουργίας των σταθμών κοστίζει στον κρατικό προϋπολογισμό καθώς ο παραχωρησιούχος έχει το δικαίωμα της αποζημίωσης. Για τη μη λειτουργία των δύο σταθμών σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη, που πρόσφατα το υπουργείο Περιβάλλοντος έδωσε το πράσινο φως για να κατασκευαστούν, εγκρίνοντας τους περιβαλλοντικούς όρους, η Νέα Οδός έχει αποζημιωθεί πλήρως τα προηγούμενα χρόνια ενώ έως την περασμένη Άνοιξη είχε λάβει 7 εκ. ευρώ. Πρόκειται για τις υπολογιζόμενες απώλειες της εταιρείας παραχώρησης από τη μία λειτουργία των διοδίων."

https://www.protothema.gr/greece/ar...-oi-stathmoi-ton-diodion-os-ta-teli-tou-2019/
οι τελευταίες εξελίξεις στο παραπάνω λίνκ.

Αν μπορούσε να κάνει τη χρηματοδότηση το δημόσιο θα την έκανε.
Εξάλλου από δανεισμό το Ελληνικό δημόσιο δεν είχε ντροπές να κάνει.

Ότι να'ναι δηλαδή για να βγει το συμπέρασμα που θέλουμε.

Αμ δεν είναι έτσι.

Επίσης λογικό είναι να πληρώνει το δημόσιο τις απώλειες εσόδων των εταιρειών αφού με δική του ευθύνη χαθήκανε.
Όταν υπογράφει μια σύμβαση, είναι και το δημόσιο υποχρεωμένο να την τηρεί.

Στην προκειμένη περίπτωση τα 7 εκατομμύρια, αντί να τα πληρώσουν με διόδια αυτοί που χρησιμοποιήσαν τον δρόμο τα πληρώσαμε όλοι.
Αυτό σημαίνει ότι πλήρωσε μερίδιο και η γριούλα των 90 χρονών.

Το μόνο που συνάγεται λοιπόν είναι ότι για άλλη μια φορά το δημόσιο δεν σέβεται την υπογραφή του (προφανώς με ευθύνη πολιτικών-βλέπε "πολιτική ευθύνη") και ότι οι κυβερνήσεις έχουν γραμμένο τον πολίτη κανονικά.

Και κερασάκι στην τούρτα είναι κάποιοι που δημιουργούν ψεύτικες εντυπώσεις λέγοντας ότι να'ναι και έτσι παίρνουν στο λαιμό τους και άλλους.
Είχα βάλει πριν ημέρες ένα βίντεο από το βαθύ κόκκινο όπου κάποιος με ονοματεπώνυμο έλεγε πως οι "σύντροφοί του" του λέγανε μην πληρώνεις διόδια και μετά κλαιγότανε γιατί του ήρθε το μπουγιουρντί.
Ας πρόσεχε να μην πιστεύει όσους κατα συρροή λένε ότι ναναι και δημιουργούν θολούρες.
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Αν μπορούσε να κάνει τη χρηματοδότηση το δημόσιο θα την έκανε.
Εξάλλου από δανεισμό το Ελληνικό δημόσιο δεν είχε ντροπές να κάνει.

Ότι να'ναι δηλαδή για να βγει το συμπέρασμα που θέλουμε.

Αμ δεν είναι έτσι.

Επίσης λογικό είναι να πληρώνει το δημόσιο τις απώλειες εσόδων των εταιρειών αφού με δική του ευθύνη χαθήκανε.
Όταν υπογράφει μια σύμβαση, είναι και το δημόσιο υποχρεωμένο να την τηρεί.

Στην προκειμένη περίπτωση τα 7 εκατομμύρια, αντί να τα πληρώσουν με διόδια αυτοί που χρησιμοποιήσαν τον δρόμο τα πληρώσαμε όλοι.
Αυτό σημαίνει ότι πλήρωσε μερίδιο και η γριούλα των 90 χρονών.

Το μόνο που συνάγεται λοιπόν είναι ότι για άλλη μια φορά το δημόσιο δεν σέβεται την υπογραφή του (προφανώς με ευθύνη πολιτικών-βλέπε "πολιτική ευθύνη") και ότι οι κυβερνήσεις έχουν γραμμένο τον πολίτη κανονικά.

Και κερασάκι στην τούρτα είναι κάποιοι που δημιουργούν ψεύτικες εντυπώσεις λέγοντας ότι να'ναι και έτσι παίρνουν στο λαιμό τους και άλλους.
Είχα βάλει πριν ημέρες ένα βίντεο από το βαθύ κόκκινο όπου κάποιος με ονοματεπώνυμο έλεγε πως οι "σύντροφοί του" του λέγανε μην πληρώνεις διόδια και μετά κλαιγότανε γιατί του ήρθε το μπουγιουρντί.
Ας πρόσεχε να μην πιστεύει όσους κατα συρροή λένε ότι ναναι και δημιουργούν θολούρες.

Αφού το βρίσκεις λογικό να πληρώνεις ΕΣΥ τη θεωρητική χασούρα ιδιωτών, από θεωρητικά προβλεπόμενα διαφυγόντα κέρδη, είμαι κι ΕΓΩ υποχρεωμένος να τα πληρώσω και η γριούλα μαζί...
Το παραπάνω δεν είναι κατάσταση ακραίας διαφθοράς, είναι παράδειγμα που λέμε "ευνομούμενης πολιτείας".
Όσο για το βίντεο (που δεν το είδα) του συντρόφου, ελπίζω για το κολό του να μην είναι θύμα αναδρομικής ισχύος νόμου που δεν υπήρχε όταν πέρασε τα διόδια, και δημιουργήθηκε εκ των υστέρων.
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,790
Kingdom of Rain
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα;

Αφού το βρίσκεις λογικό να πληρώνεις ΕΣΥ τη θεωρητική χασούρα ιδιωτών, από θεωρητικά προβλεπόμενα διαφυγόντα κέρδη, είμαι κι ΕΓΩ υποχρεωμένος να τα πληρώσω και η γριούλα μαζί...
Το παραπάνω δεν είναι κατάσταση ακραίας διαφθοράς, είναι παράδειγμα που λέμε "ευνομούμενης πολιτείας".
Όσο για το βίντεο (που δεν το είδα) του συντρόφου, ελπίζω για το κολό του να μην είναι θύμα αναδρομικής ισχύος νόμου που δεν υπήρχε όταν πέρασε τα διόδια, και δημιουργήθηκε εκ των υστέρων.

Και ποιος σου είπε ότι είναι θεωρητικά?

Για δείξε μας?

Ξέρεις πως γίνεται η μέτρηση διελεύσεων σε ένα δρόμο και με τι ακρίβεια?

Για πες μας, γιατί μας έχεις φουσκώσει στην μπούρδα και δεν αντέχεται πλέον.
 
Status
Not open for further replies.