Που πάει η χώρα;

Status
Not open for further replies.
Re: Πού πάει η χώρα;


...το οποίο το "σκότωσε" ο Μίκης στη μελοποίηση καταπίνοντας την περίφημη άνω τελεία πριν το "λάθος", και του άλλαξε το νόημα, και ο Γρηγόρης του έδωσε τη χαριστική :) Χαλάλι όμως....!
 
Re: Πού πάει η χώρα;

Κι εγώ σου λέω οτι Δεν είναι φυσική τάση. Οι παλαιότεροι δεν ήταν χαζοί. Μπορεί να σκότωναν για ένα μουλάρι, αλλά σήμερα έχεις 100 άλογα κάτω απ το καπό σου και ξεροσταλιάζεις στο μποτιλιάρισμα. Πες το όπως θέλεις, εγώ πάντως είμαι πολύ σκεπτικός αν όντως αποτελεί εξέλιξη. Αλλά το θέμα μου Δεν είναι τι αποτελεί εξέλιξη και τι όχι: είναι τι το κάνει όλο αυτό ο άνθρωπος και πόσο πραγματικά αξίζει τον κόπο του - και τις αλυσσίδες του, βέβαια. Και το τελικό αποτέλεσμα, αυτό που βλέπουμε σήμερα γύρω μας, δεν με πείθει. Από την άλλη βλέπω ένα γενικότερο "σταμάτημα": κανείς δεν ενδιαφέρεται να δημιουργήσει αν αυτό δεν είναι σίγουρο πως θα του αποφέρει κέρδη. Λογοτεχνία; βολέψου με Dan Brown και Thomas Harris. Μουσική; άσ'το καλύτερα. Εικαστικές τέχνες; αν δε γελάει κανείς άλλος εδώ γύρω, μπορώ να γελάσω εγώ; Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο. Θα εστιάσω όμως στο ότι όλο και περισσότερους ανθρώπους πια, τους ενδιαφέρει κυρίως η επιβίωσή τους. Ο επιούσιος άρτος. Γι αυτό επιμένω πως αυτό που ζούμε είναι Σύμπτωμα και όχι η Αιτία. Το Ποιοί μας το κάνουν αυτό, είναι μιά άλλη ιστορία.

Για την Τέχνη υπάρχει και μια άλλη ερμηνεία, την οποία σε ένα βαθμό κατανοώ (όχι απαράιτητα ασπάζομαι): Η Τέχνη προχωράει κι αυτή μπροστά, γιατί όπως και η επιστήμη και η τεχνολογία, μόνο αυτό μπορεί να κάνει, από τη φύση της. Όπως λοιπόν η κραυγή του Νεάντερταλ έφτασε στη λύρα του Απόλλωνα, συνέχισε στο Γρηγοριανό μέλος, πέρασε απ'τον Μότσαρτ στον Μπεετόβεν και μετά Μάλερ, Μπρούκνερ και Βάγκνερ έκλεισαν την πόρτα σ'αυτό που λέμε "τονικό σύστημα" και "μελωδία", η πορεία συνεχίστηκε στη Σχολή της Βιέννης, τον Χρήστου, και συνεχίζει ακόμα και τώρα, ακάθεκτη. Αυτό που αλλάζει είναι πλέον ότι μέσω της ξέφρενης αυτής (γιατί ποιος θα μπορούσε άλλωστε να της βάλει φρένα) πορείας, από τότε που χάθηκε η μελωδία όπως την αντιλαμβάνεται ο πολύς κόσμος, η μουσική άρχισε να αφορά όλο και λιγότερους. Κάτι αντίστοιχο συνέβη αναλογικά πάντα και στις εικαστικές τέχνες, που η αφαίρεση των Κυκλαδιτών πέρασε στην τελειότητα της Κλασσικής εποχής, ωρίμασε ακόμα παραπάνω στην Αναγέννηση, και στο τέλος του 19ου αιώνα άρχισε πάλι να κινείται προς την αφαίρεση στον ιμπρεσσιονισμό, και μετά άρχισε να χάνεται η μπάλα, τουλάχιστον για τον μέσο παρατηρητή. Βέβαια υπάρχει ο αντίλογος, ότι όλη αυτή η πορεία ήταν σχετικά γραμμική, και ο άνθρωπος θα έπρεπε να την ακολουθήσει. Αυτό δε συνέβη όμως.

Τέχνη υπάρχει και σήμερα, αλλά ακόμα και αυτοί που την παρακολουθούν, δύσκολα θα δακρύσουν απ'αυτή. Ακόμα κι εκεί όμως, επιστροφή δεν υπάρχει. Δε γίνεται σήμερα να γράψει κάποιος με τη γραφή του Μάλερ. Ακόμα και ο ίδιος ο Μάλερ να υπήρχε σήμερα, θα έγραφε όπως ο συγχωρεμένος ο Boulez.
 
17 June 2006
14,350
Re: Πού πάει η χώρα;

Τέχνη υπάρχει και σήμερα, αλλά ακόμα και αυτοί που την παρακολουθούν, δύσκολα θα δακρύσουν απ'αυτή. Ακόμα κι εκεί όμως, επιστροφή δεν υπάρχει.


Αντί απαντήσεως:


CARPE DIEM

Οτι δεν πουλάει δεν ζεί...


Σκουπίδια σε χρυσόχαρτο. Φωτογενείς βρομόμυγες στο μεταμοντέρνο φαγοπότι. Κνιτογιάπηδες και νεορήτορες της αρπαχτής "επανάστασης",
πίθηκοι της "απομυθοποίησης" και της "ανατροπής" - μόνο τον εαυτό τους ανατρέπουν κάνοντας κωλοτούμπες μπροστά στο Αφεντικό τους: Παρωδοί παρωδών, τζουτζέδες του Μεγάλου Κοινού,
δεν καταλβαίνουν τι σόϊ ψώνιο είναι να μιλάει κανείς ιδιοις αναλώμασι - να πληρώνει γι αυτά που γράφει. Αυτό το λένε "μιζέρια", ενώ τη δική τους μιζέρια τη λένε "επιτυχία".
"Ο,τι δεν πουλάει δεν ζεί..." Πράγματι! η ζωή κυλάει απ' τα μπατζάκια σας και τα σάλια σας είναι "ο αφρότερος αφρός" των ημερών. Των ημερών σας.
Αν είστε η ελπίδα, ζήτω η απελπισία, αν είστε ελεύθεροι, κάτω η ελευθερία - αν είστε η ζωή, ζήτω ο θάνατος.



Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Re: Πού πάει η χώρα;

δεν καταλαβαίνουν τι σόϊ ψώνιο είναι να μιλάει κανείς ιδιοις αναλώμασι - να πληρώνει γι αυτά που γράφει
Μα αυτό δεν ισχύει μονο για τους ποιητές που δεν περιμένουν να πουλήσουν ούτε 500 συλλογές. Έτσι γίνεται πια στις επιστημονικές δημοσιεύσεις, ο συγγραφέας πληρώνει τα έξοδα τηε έκδοσης που συχνά δεν είναι ευκαταφρόνητα.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Re: Πού πάει η χώρα;

Μα αυτό δεν ισχύει μονο για τους ποιητές που δεν περιμένουν να πουλήσουν ούτε 500 συλλογές. Έτσι γίνεται πια στις επιστημονικές δημοσιεύσεις, ο συγγραφέας πληρώνει τα έξοδα τηε έκδοσης που συχνά δεν είναι ευκαταφρόνητα.

Πράγματι, συμβαίνει αυτό, αλλά η επιστημονική δημοσίευση paper η μονογραφία έχει εξ αντικειμένου μικρότερο κοινό σαν στόχο από πχ την ποίηση, έστω κι' αν απευθύνεται στο σύνολο μιάς επιστημονικής επαγγελματική τάξης.
 
Απάντηση: Re: Πού πάει η χώρα;

Μα αυτό δεν ισχύει μονο για τους ποιητές που δεν περιμένουν να πουλήσουν ούτε 500 συλλογές. Έτσι γίνεται πια στις επιστημονικές δημοσιεύσεις, ο συγγραφέας πληρώνει τα έξοδα τηε έκδοσης που συχνά δεν είναι ευκαταφρόνητα.

Αυτό συμβαίνει μόνο στα open access περιοδικά.

Φυσικά εκεί δεν υπάρχουν referees.

Και βέβαια δεν έχουν impact factor.

Στα γνωστά περιοδικά του κάθε επιστημονικού πεδίου η δημοσίευση είναι δωρεάν, με την προϋπόθεση βέβαια να "περάσουν" από τους referees.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η χώρα;

Τα σοβαρά open access έχουν referees. Και η χρέωση συχνά έχει σχέση με την αξία του περιοδικού, έχω πληρώσει 50 και 750 ευρώ, αλλά έχω δει και χρεώσεις της τάξης των 2500!
Αλλά και στα γνωστά έντυπα περιοδικά -τουλάχιστον στον δικό μου τομέα- η δημοσίευση δεν είναι δωρεάν, αντιθέτως πάει γύρω στο 100άρικο η σελίδα.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Re: Πού πάει η χώρα;

Μα αυτό δεν ισχύει μονο για τους ποιητές που δεν περιμένουν να πουλήσουν ούτε 500 συλλογές. Έτσι γίνεται πια στις επιστημονικές δημοσιεύσεις, ο συγγραφέας πληρώνει τα έξοδα τηε έκδοσης που συχνά δεν είναι ευκαταφρόνητα.

Και συν αυτου που ειπε ο spageo, το επιστημονικο δημοσιευμα σκοπευει οχι να φερει λεφτα, αλλα να ανοιξει πορτες.

Οταν τις ανοιξει τοτε πεφτει το χρημα....καθε μηνα.
 
Last edited:
17 June 2006
9,828
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η χώρα;

Τα σοβαρά open access έχουν referees. Και η χρέωση συχνά έχει σχέση με την αξία του περιοδικού, έχω πληρώσει 50 και 750 ευρώ, αλλά έχω δει και χρεώσεις της τάξης των 2500!
Αλλά και στα γνωστά έντυπα περιοδικά -τουλάχιστον στον δικό μου τομέα- η δημοσίευση δεν είναι δωρεάν, αντιθέτως πάει γύρω στο 100άρικο η σελίδα.

Τουλάχιστον στον δικό μου χώρο (ενέργεια) τα journals με τα υψηλότερα impact factors και αντικειμενικά με το καλύτερο επίπεδο είναι δωρεάν για το συγγραφέα, αλλά πληρώνει ο αναγνώστης/βιβλιοθήκη κλπ. Βέβαια υπάρχουν επιλογές για open access με κόστος κοντά στα 3300 ευρώ. Όσο πέφτει το επίπεδο του Journal συνήθως τόσο πέφτουν και τα Publishing fees. Φυσικά υπάρχουν και αποκλειστικά open access journals που και εκεί όμως εύκολα μπορεί να πάει στο 1000ρικο ή λίγο πιο πάνω (και μόνο λίγες εξαιρέσεις μπορούν να θεωρηθούν κορυφαία).
Είναι σημαντικό βέβαια να πούμε εδώ πως αν η δημοσίευση έχει προκύψει από έρευνα που έχει χρηματοδοτηθεί από ΕΕ (Horizon2020) είσαι υποχρεωμένος να δημοσιεύσεις με Open access και τα έξοδα (όσα είναι αυτά) είναι επιλέξιμη δαπάνη για το έργο.

Επειδή είμαι και αξιολογήτης σε ένα μεγάλο αριθμό journals είναι φανερό ότι και εμείς οι συγγραφείς φταίμε, γιατί τα καλά μας άρθρα τα στέλνουμε στα πολύ καλά journal (που τις περισσότερες φορές -αλλά όχι πάντα- χοντρικά ισχύει ότι το καλύτερο έχει και υψηλότερο impact factor) χωρίς open access. Επίσης ξέρω ότι αρκετά από τα τελευταία άρθρα που έχω γράψει, και να ήθελα να δημοσιευθούν σαν open access πολύ απλά δεν είχα τα χρήματα να πληρώσω για αυτό.

Να σημειώσω ότι σχεδόν όλα τα open access προφανώς και έχουν peer review process, απλά είναι σίγουρα πιο ελαστική λόγω του κατά κανόνα χαμηλότερου επιπέδου δημοσιεύσεις (πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις). Τα καλά open access που ζητάνε πολλά λεφτά δεν σου εγγυώνται δημοσίευση, αλλά γρήγορη αξιολόγηση και ίσως περισσότερους γύρους αξιολόγησης πριν τελικά δεχθείς reject. Τέλος σε αυτά που πληρώνεις και έχουν απλά option για open access, σαν αξιολογητής δεν μαθαίνεις ποτέ αν θα προχωρήσει ως open access.
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Re: Πού πάει η χώρα;

To μονο συμπτωμα ειναι τα χρεωκοπημενα κοροιδα καποιων κρατικοδιαιτων και φοροφυγαδων , οι οποιοι ηταν στην απο μεσα.Μια χαρα ειναι ο κοσμος , μια χαρα ειναι η τεχνη , πιο πλουσια και προσιτη παρα ποτε.Εκτος φυσικα αν εχεις παθει καταθλιψη εξαιτιας της διαπιστωσης οτι εισαι ενα χρεωκοπημενο κοροιοδο που εμεινε στην απ'εξω , πολυ χειροτερα δε , ενα κοροιδο που χειροκραταγε το νεοελληνικο δημοσιο και ελεγε ...η τυροπιτα θα μας σωσει ?
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Re: Πού πάει η χώρα;

Ξερεις τι ωραια που ειναι η ζωη,τι μεγαλειωδης ειναι η Τεχνη, οταν παιρνεις κανα 4000 το μηνα και δηλωνεις ...αφορολογητο.Κι οι ...χαζουληδες τρωνε δουλεμα οτι η παταξη της φοροδιαφυγης ειναι κατοχικη κουκουλοφοριαση , δοσιλογισμος, ταγματασφαλιτισμος , κοινωνικος αυτοματισμος ? :)))
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Re: Πού πάει η χώρα;

To πλαστικο χρημα εχει τσιπακι 666 και ο Κισινγκερ εχει πει οτι η ξενοι θελουν να μας υποδουλωσουν γιατι μας ζηλευουν.Αντε στην υγεια των κοροιδων η 100αρα για την ξαπλωστρα και τα σφηνακια :)
 

ecodrifter

Supreme Member
27 January 2009
3,012
Re: Πού πάει η χώρα;

http://www.nature.com/nature/journal/vaop/ncurrent/full/nature23310.html



Ολόκληρο το άρθρο μόνο επί πληρωμή.

έχω πρόσβαση και διάβασα το άρθρο, σε γενικές γραμμές

Οι Μινωίτες και οι Μυκηναίοι έχουν γενετικό background που σε γενικές γραμμές (62-86%)
ταιρίαζει με αυτο αρχαιότερων πληθυσμών της Ανατολίας (σημερινή νοτιοδυτική Τουρκία) της εποχής του Λίθου.
Παράλληλα έχουν προέλευση σε μικρότερο βαθμό (9-32%) από έναν άλλο πληθυσμό που προέρχεται
από την περιοχή του Καυκάσου/Ιραν και εισήλθε στο χώρο της Ανατολίας την Λίθινη εποχή.

Στους Μυκηναίους τώρα εμφανίζεται μια επιπλέον μίξη (12-16%) πληθυσμών προερχόμενων
από τις περιοχές της βόρειας Ευρώπης και της Σιβηρίας που υπολογίζεται ότι συνέβει μεταξύ 2000-4000πΧ.
Αυτός ο πληθυσμός δεν κατέβηκε ποτέ στην Κρήτη της εποχής του Χαλκού.
Γίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση ότι βόρειοι ήταν αυτοί που έφεραν την ινδοευρωπαική γλώσσα στον ελλαδικό χώρο.

Όσον αφορά τη σχέση αυτών των πληθυσμών με τους σημερινούς κατοίκους,
φαίνεται ότι κατα βάση έχουν επιβιώσει αναμιγμένοι στις περιοχές από όπου προήλθαν,
δηλ ηπειρωτική Ελλάδα, Κρήτη αλλα σε μικρότερο βαθμό και σε άλλες περιοχές (Σικελία, Β. Ιταλία, Αλβανία,
Λίβανος/Ισραήλ και σε ένα απίθανο μέρος της Αφρικής που από ότι καταλαβαίνω βρίσκεται κάπου στο Μαρόκο).
Δεν φαίνεται να έχουν κυττάξει στη σημερινή Τουρκία (ή μήπως αυτα τα data μπαναρίστηκαν
γιατι ίσως το αποτέλεσμα ανατρέπει δοξασίες αιώνων?).

και ένα σχόλιο με αποκλειστικά δικές μου απόψεις
Αυτή η πολύ οργανωμένη δουλειά είναι αποτέλεσμα εργασίας ελλήνων (της διασποράς και εγχώριων)
και της συνεργασίας τους με ερευνητικά κέντρα που έχουν την κατάλληλη τεχγνογνωσία.
Δυστυχώς είναι αναπόφευκτη η σύγκριση με την ερασιτεχνική προσέγγιση
(ή μάλλον old-shcool ανακατεμένη με την Σαμαρικής έμπνευσης μιντιακή υπερβολή) που ακολουθήθηκε
στην περίπτωση της Αμφίπολης. Επεξεργασία με το σωστό τρόπο σε δείγματα σαφώς “ευκολότερα”
θα μας έδιναν απαντήσεις για την προέλευση των Μακεδόνων της ελληνιστικής εποχής, κρίμα πραγματικά
 
Re: Πού πάει η χώρα;

Αντί απαντήσεως:


CARPE DIEM

Οτι δεν πουλάει δεν ζεί...


Σκουπίδια σε χρυσόχαρτο. Φωτογενείς βρομόμυγες στο μεταμοντέρνο φαγοπότι. Κνιτογιάπηδες και νεορήτορες της αρπαχτής "επανάστασης",
πίθηκοι της "απομυθοποίησης" και της "ανατροπής" - μόνο τον εαυτό τους ανατρέπουν κάνοντας κωλοτούμπες μπροστά στο Αφεντικό τους: Παρωδοί παρωδών, τζουτζέδες του Μεγάλου Κοινού,
δεν καταλβαίνουν τι σόϊ ψώνιο είναι να μιλάει κανείς ιδιοις αναλώμασι - να πληρώνει γι αυτά που γράφει. Αυτό το λένε "μιζέρια", ενώ τη δική τους μιζέρια τη λένε "επιτυχία".
"Ο,τι δεν πουλάει δεν ζεί..." Πράγματι! η ζωή κυλάει απ' τα μπατζάκια σας και τα σάλια σας είναι "ο αφρότερος αφρός" των ημερών. Των ημερών σας.
Αν είστε η ελπίδα, ζήτω η απελπισία, αν είστε ελεύθεροι, κάτω η ελευθερία - αν είστε η ζωή, ζήτω ο θάνατος.



Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος

Καλά τα λέει λίγο πολύ, αλλά δε μου απαντάει. Αυτοί που κάνουν πραγματική Τέχνη σήμερα ζούνε όπως αυτοί που έκαναν το 1600. Στην ψάθα. Άλλοι είναι αυτοί που πουλάνε.
 
17 June 2006
14,350
Re: Πού πάει η χώρα;

Καλά τα λέει λίγο πολύ, αλλά δε μου απαντάει. Αυτοί που κάνουν πραγματική Τέχνη σήμερα ζούνε όπως αυτοί που έκαναν το 1600. Στην ψάθα. Άλλοι είναι αυτοί που πουλάνε.


Μα πάντα, λίγο ως πολύ, αυτό ακριβώς συνέβαινε. Στη συντριπτική πλειοψηφία τους τουλάχιστον. Πολύ λίγοι έγιναν εύποροι και ελάχιστοι πλούσιοι.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Re: Πού πάει η χώρα;

To πλαστικο χρημα εχει τσιπακι 666 και ο Κισινγκερ εχει πει οτι η ξενοι θελουν να μας υποδουλωσουν γιατι μας ζηλευουν.Αντε στην υγεια των κοροιδων η 100αρα για την ξαπλωστρα και τα σφηνακια :)

Αφου πληρωνουν ξαπλωστρα καλα να παθουν, αντε και εις κατωτερα...
Αμαν ολοι οι φλουφληδες πια με ξαπλωστρες ομπρελες και αλκοολια στη παραλια που βαραει ο ηλιος κατακουτελα. Πολλες σειρες βλεπουν και θελουν να τα ξεπατηκωσουν, ετσι το ζηταει ο οργανισμς τους.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Re: Πού πάει η χώρα;

...το οποίο το "σκότωσε" ο Μίκης στη μελοποίηση καταπίνοντας την περίφημη άνω τελεία πριν το "λάθος", και του άλλαξε το νόημα, και ο Γρηγόρης του έδωσε τη χαριστική :) Χαλάλι όμως....!

Ελα ρε μαεστρο. Σιγα που το σκοτωσε ο Μικης. Αριστουργημα εκανε.
Και αυτο με την ανω τελεια ενταξει μην τρελενωμαστε.
Το ξερω και το θυμαμαι απο το γυμνασιο που καποιοι φιλολογοι το λεγαν λες και ειχαν βρει κανα θησαυρο του Τζακ Σπαροου.

Μετα την ανω τελεια ειναι το "λαθος" και εχει θαμαστικο.

Το ιδιο νοημα βγαινει πανω κατω.

Δες τα νοηματα που εχει μεσα ο οραματιστης Σεφερης, γραφει μια ερωτικη απογοητευση που γινεται σκεψη του ευφημερου της ζωης και που μπορει να προβληθει σε μια ολοκληρη οντοτητα οπως η Ελλαδα.

Μεγιστος ο Σεφερης, οπως καθε πραγματικος ποιητης εχει κατι το διορατικο την υπερευαισησια που πιανει αλλες παραλληλες συχνοτητες, και που αναγγελει πραγματα που αφοραει ολους μας δηλαδη τον τοπο που λεγεται Ελλαδα.

Οι ελαχιστοι αυτοι ποιητηες, οι πραγματικοι, οπως τα δυο νομπελ μας, τα αξια και τα δυο.

Και ο Μικης τεραστειος σ'αυτην την λυρικη αποδωση.
 
Re: Πού πάει η χώρα;

Ελα ρε μαεστρο. Σιγα που το σκοτωσε ο Μικης. Αριστουργημα εκανε.
Και αυτο με την ανω τελεια ενταξει μην τρελενωμαστε.
Το ξερω και το θυμαμαι απο το γυμνασιο που καποιοι φιλολογοι το λεγαν λες και ειχαν βρει κανα θησαυρο του Τζακ Σπαροου.

Μετα την ανω τελεια ειναι το "λαθος" και εχει θαμαστικο.

Το ιδιο νοημα βγαινει πανω κατω.

Δες τα νοηματα που εχει μεσα ο οραματιστης Σεφερης, γραφει μια ερωτικη απογοητευση που γινεται σκεψη του ευφημερου της ζωης και που μπορει να προβληθει σε μια ολοκληρη οντοτητα οπως η Ελλαδα.

Μεγιστος ο Σεφερης, οπως καθε πραγματικος ποιητης εχει κατι το διορατικο την υπερευαισησια που πιανει αλλες παραλληλες συχνοτητες, και που αναγγελει πραγματα που αφοραει ολους μας δηλαδη τον τοπο που λεγεται Ελλαδα.

Οι ελαχιστοι αυτοι ποιητηες, οι πραγματικοι, οπως τα δυο νομπελ μας, τα αξια και τα δυο.

Και ο Μικης τεραστειος σ'αυτην την λυρικη αποδωση.

Γι'αυτό τα'βαλα τα εισαγωγικά στο "σκότωσε"! Απλά θυμήθηκα κι εγώ όλο αυτό το σούσουρο στο σχολείο όταν μας το έλεγαν, όντως σαν κρυμμένο θησαυρό. Πάντως αν και έμεινε κλασσική η μελοποίηση, είναι για μένα από τα λιγότερα πετυχημένα του Μίκη. Όχι γι'αυτή τη λεπτομέρεια, γενικά μου δημιουργεί συναισθήματα μάλλον εκτός κλίματος του ποιήματος.

Νομίζω πάντως τη μελοποίηση της ζωής του ο Μίκης την έκανε πάνω σε έναν άλλο μεγάλο νομπελίστα ποιητή.

https://www.youtube.com/watch?v=mgC2aG4JGU8
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Re: Πού πάει η χώρα;

Γι'αυτό τα'βαλα τα εισαγωγικά στο "σκότωσε"! Απλά θυμήθηκα κι εγώ όλο αυτό το σούσουρο στο σχολείο όταν μας το έλεγαν, όντως σαν κρυμμένο θησαυρό. Πάντως αν και έμεινε κλασσική η μελοποίηση, είναι για μένα από τα λιγότερα πετυχημένα του Μίκη. Όχι γι'αυτή τη λεπτομέρεια, γενικά μου δημιουργεί συναισθήματα μάλλον εκτός κλίματος του ποιήματος.

Νομίζω πάντως τη μελοποίηση της ζωής του ο Μίκης την έκανε πάνω σε έναν άλλο μεγάλο νομπελίστα ποιητή.

https://www.youtube.com/watch?v=mgC2aG4JGU8

Χα... περιμενα να βαλεις τον Ελυτη.
Αλλα ναι, τρισαξιο και αυτο. Και τεραστειος ποιητης o Neruda.
 
Status
Not open for further replies.