Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,104
Αθήνα
Zoom error βγάζει στο άνοιγμα και μετά κλείνει.
Έλεγα μήπως απλά κολλάει ο φακός κάπου και ήθελε ένα καθάρισμα από βρώμες.
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
18,698
Αθήνα
Μπορείς να την πας σε ιδιώτη, αλλά αν θέλει ανταλλακτικά γειά σας...
....επίσης αν θεωρηθεί τελειωμένη, δοκίμασε ρούφηγμα με ηλεκτρική, σε χαμηλή ισχύ μην ρουφήξει όλο το ζουμ κατά λάθος.
 
Last edited:

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,104
Αθήνα
Θα δοκιμάσω με την ηλεκτρική και με χαρτί που είδα στο ΥΤ.
Κάποιος ιδιώτης μάστορας, Πατήσια, Νέα Ιωνία, Μαρούσι κλπ κλπ κοντινά μέρη;
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
17,461
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ενα γερμανικό μαγαζί που διαθέτει γνήσια ανταλλακτικά για διαφορα μοντέλα της Olympus, διαλέγει κανεις από την επιλογη Kameraservice το μοντέλο του και βλέπει τι υπαρχεΙ διαθεσιμο
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
17,461
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
To link το έβαλα κυρίως για ανταλλακτικά που μπορούμε να αλλάξουμε και μόνοι μας π.χ. πορτακια που σπάνε από πέσιμο ή από κακή χρήση (το έχουν ανοιχτό όταν βγάζουμε την μνήμη και τρώει μια γερη στο τραπεζι) , ξεκόλλησε επενδυσης γκριπ μετά από καιρό κλπ.

το συγκεκριμένο γερμανικό κατάστημα είναι στο Αμβουργο δεν στέλνει Ελλάδα αλλά υπάρχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες για να το ξεπεράσει κανεις αυτό.

Υπαρχει και το Luton cameras στην Αγγλία , από εκεί έχω ψωνίσει ανταλλακτικά Olympus στο παρελθόν, σε ανακοίνωση τους όμως πριν κάποιους μήνες ανεφεραν οτι η νέα εταιρία OM Digital αποφάσισε να μην τους διαθέτει ανταλλακτικά οπότε πωλουν μόνο οτι έχουν σε παλιό στοκ.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,426
Η χαρά δεν κράτησε , στα 23mm σφίγγει το δαχτυλίδι και συμβαίνει μέχρι τα 124mm , σφίγγει τόσο (χρειάζεται πίεση χ5 τουλάχιστον) που όσο και να προσπαθήσω για ομαλό ζουμ δεν τα καταφέρνω , πχ από 23 μου πάει λόγω της πίεσης στα 40 , 70 κλπ.
 

Attachments

  • 12_1.jpg
    12_1.jpg
    173.8 KB · Views: 14
  • 12.jpg
    12.jpg
    126.4 KB · Views: 14

karamela

Supreme Member
6 November 2013
8,349
Ωχ βρε σύ, μου έχει τύχει και σε εμένα κάτι τέτοιο παλιοτερα σε φακό ζουμ Canon, ήσουν άτυχος, αλλαγή άμεσα στον φακό.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,426
Ευτυχώς είναι από Amazon και δε πιστεύω να ταλαιπωρηθώ.
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
17,461
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Κωστή το πιο πιθανό κάποια τσιμουχα στεγανοποίησης στο δαχτυλιδι του ζουμ μηχανισμού να είναι πέτσικη ή να έχει διπλώσει και να σφίγγει παραπάνω το σημείο αυτό. Στειλτον για αλλαγη φακού αν είσαι μέσα στον χρόνο που σου δίνει το Amazon και εφοσον έμεινες ικανοποιημένος από την ποιότητα του φακού. Ειδάλλως ζητάς τα χρήματα σου πίσω.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,426
Καλημέρα , είμαι στον χρόνο μιας και εχθές τον παρέλαβα.
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
17,461
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Δοκίμασε τον εξοντωτικά τοτε 1-2 ημέρες αναφορικά με την ποιότητα εικονας , κάνε τις συγκρίσεις σου (μικρές διαφορες μπορεί να υπάρχουν από κόπια σε κόπια) με άλλον φακό που θέλεις να αντικαταστήσεις ή εμπιστεύεσαι και αποφάσισε αν θα πας σε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,426
Καλημέρα , την βοήθειά σας κύριοι για επιστροφή στο Amazon Ιταλίας , εκτύπωσα την φόρμα που μου έστειλαν αλλά φοβάμαι μήπως η αυτόματη μετάφραση δεν είναι σωστή , μου κάνει εντύπωση να φαίνεται η αξία στο δέμα επάνω , επίσης έχει και ετικέτα ταχυδρομείου δίχως τα στοιχεία αποστολέα , ρίξτε μια ματιά παρακαλώ εάν οι οδηγίες είναι σωστές . Και πως να δώσω το τιμολόγιο στον μεταφορέα ; Αυτό γίνεται όταν στέλνω κάτι με φορτηγά . Επίσης μου είπαν θα μου δώσουν 4 ευρώ για έξοδα επιστροφής , ούτε για Θεσσαλονίκη δεν φθάνουν .
 

Attachments

  • zuiko12_200 (1).jpg
    zuiko12_200 (1).jpg
    278.1 KB · Views: 20
  • zuiko12_200 (2).jpg
    zuiko12_200 (2).jpg
    265.4 KB · Views: 18
  • zuiko12_200 (3).jpg
    zuiko12_200 (3).jpg
    110.7 KB · Views: 19

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
81,800
Εκεί ψηλά.....
Το τιμολογιο με την αξια αγορας μπαινει ΜΕΣΑ στο δεμα ειναι συνοδευτικο. Απεξω μονο η ετικετα με τα στοιχεια αποστολης.

Οταν ολοκληρωσεις την αποστολη μαζι σκαναρεις την αποδειξη των ελτα και στην στελνεις στο helpdesk και οπου σου πουν αυτοι και θα λαβεις το αντιτιμο ολο της αποστολης εφοσον το προιον ηταν ελλατωματικο ή οχι οπως ειχε περιγραφει.

Μην μασας με τι σου λενε εγω ελαβα ετσι 67 ευρω εξοδα αποστολης (στο ιταλικο αμαζον συγκεκριμενα)

Απλα να τα κανονισεις αυτα με το chat ασε τα email. Εχε ετοιμα δυο amazon translators για να μεταφραζεις και να τους τα γραφεις στα ιταλικα (εγω το κανω απο αγγλικα στα ιταλικα και εχω αλλο ενα απο ιταλικα σε ελληνικα και κανω δουλεια.
 
  • Like
Reactions: cacau

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
18,698
Αθήνα
Όπως τα λέει ο Ναθαναήλ, κι εγώ έχω πάρει όλα τα μεταφορικά πίσω σε ανάλογες περιπτώσεις.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,426
Άρα από έξω μόνο την ετικέτα της δεύτερης φωτογραφίας όπου στο FROM βάζω με λατινικούς χαρακτήρες τα στοιχεία μου και αποστολή με ΕΛΤΑ σαν συστημένο ή courier ; Και τα υπόλοιπα στο chat . Ευχαριστώ πολύ .
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
18,698
Αθήνα
Έχε δύο αντίγραφα, το ένα το κρατάς εσύ φυσικά - σφραγισμένο/υπογεγραμμένο.
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,426
Έχε δύο αντίγραφα, το ένα το κρατάς εσύ φυσικά - σφραγισμένο/υπογεγραμμένο.
Εννοείς για το αποδεικτικό δαπάνης επιστροφής ; Και με ΕΛΤΑ συστημένο ή πόρτα-πόρτα ;