Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
80,383
Εκεί ψηλά.....
Αμα ξερεις ακριβως ποιο ειναι το προβλημα..... :ROFLMAO:

Καλα δεν ντρεπονται να γραφουν τετοια πραγματα ?

Εγω θα το εστελνα στην Νικον Ευρωπης αυτο το email μεταφρασμενο φυσικα.
 
  • Like
Reactions: cacau and evanfotis

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
17,007
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Απαράδεκτο αυτό που γράφουν στο highlight, επισκευή και χρέωση με το σταγονόμετρο !

Θα πρέπει για κάθε μοντέλο να έχουν ένα ανώτερο φιξ ποσο επισκευής, σε αντίθετη περίπτωση ας δίνουν την επιλογή αντικατάσταση με επισκευασμένο με μικρή εγγύηση ή Καινούργιου με διαφορα τιμής
 

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,417
Μήπως δεν αποκλείεται το πρόβλημα στο main να έχει προκληθεί από άλλο εξάρτημα το οποίο θα φανεί μετά την αντικατάσταση του main , οπότε θέλουν να είναι καλυμμένοι.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
80,383
Εκεί ψηλά.....
Oτι και να ειναι δεν μπορει να λενε στον πελατη θα φτιαξουμε το Α θα πληρωσεις τοσα και αν βγει αλλη ζημια θα πληρωσεις και το Β

Αυτα ειναι τακτικες κομπογιανιτων.

Διεγνωσε εξαρχης ποιο ειναι το προβλημα και πες στον πελατη να ξερει τι θα κανει γιατι μπορει να μην τον συμφερει στην τελικη

Αυτο βεβαια προυποθετει οτι εχεις την τεχνικη γνωση και επαρκεια .......
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,575
Βόλος
Γιατί, το ίδιο δεν έχετε δει να κάνουν και τα συνεργεία αυτοκινήτων; Και χωρίς να σε προειδοποιούν γραπτά.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
80,383
Εκεί ψηλά.....
Σε καθε περιπτωση εγω θα εκανα καταγγελια στην Νικον ευρωπης για καταχρηστικη συμπεριφορα προς τον πελατη τους και θα επραττα αναλογα την απαντηση .