PS3 εκτός εγγύησης...

drillgr

New member
2 February 2009
23
Ελπίζω να μην είναι τόσο πολλά τα έξοδα. Στην προηγούμενη αγωγή που είχα κάνει ήταν 150 ευρώ, όσα πήρε ο δικηγόρος. Η αποζημίωση και από τις 2 εμπλεκόμενες εταιρίες (μαγαζί + αντιπρόσωπο) ήταν λιγάκι μεγαλύτερη από την αξία (λόγω τόκων; ), οπότε περίπου στα ίδια ήμουν. Πιο πολύ είναι ο προσωπικός κόπος να βρω δικηγόρο, να πάω στο δικαστήριο (που θα έχει και 1 αναβολή γιατί οι δικηγόροι πάντα βρίσκουν κάτι, ο χρόνος που θα χάσω στο τηλέφωνο προσπαθώντας να εξηγήσω ότι δεν συμβιβάζομαι, οι βλακείες που θα ακούσω στο δικαστήριο, κλπ...).
Τώρα πόση δουλειά έχει ο δικηγόρος, δεν ξέρω...
Βαριέμαι είναι η αλήθεια, αλλά δεν μου πάει να το αφήσω και έτσι...
Και μόνο ότι ζητάνε 300+ ευρώ για να σου πασάρουν "ανασκευασμένη" συσκευή και να πάρουν την "χαλασμένη" μέσα στην διετία είναι λίγο βαρύ, δεν είναι;
Βαρυ και ασηκωτο ειναι αλλα οσο ο κοσμος εμμεσως υποστηριζει αυτην την τακτικη τους με το να συνεχιζει να αγοραζει τα προιοντα τους δεν προκυται να αλλαξει τπτ.

Πριν παθω το προβλημα με το δικο μου ps3 δεν εχει ιδεα του τι παιζει. Ισα ισα που παιρνοντας τηλ. σε αυτους το ειχα δεδομενο οτι θα το φτιαξουν. Μετα επεσα απο τα συννεφα και εχω μεινει με ενα ματσο πλαστικα να ποιανουν και χωρο στο παταρι.

Πλεον ακουω σονυ και αλλαζω δρομο, πρωτοι ειναι στην μαυρη λιστα με το χειροτερο after sales support και φροντιζω καθε μερα να ενημερωνω για το τι παιζει με το ps3 και την εγγυηση ωστε να μην το αγορασει κανεις γνωστος μου.
 
Last edited:
drillgr αν διαβάσεις το topic θα δεις πως υπάρχουν μαγαζιά που αναλαμβάνουν την επισκευή του PS3... δεν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο; Είναι κρίμα να κάθεται χαλασμένο το μηχάνημα...
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Ελπίζω να μην είναι τόσο πολλά τα έξοδα. Στην προηγούμενη αγωγή που είχα κάνει ήταν 150 ευρώ, όσα πήρε ο δικηγόρος. Η αποζημίωση και από τις 2 εμπλεκόμενες εταιρίες (μαγαζί + αντιπρόσωπο) ήταν λιγάκι μεγαλύτερη από την αξία (λόγω τόκων; ), οπότε περίπου στα ίδια ήμουν. Πιο πολύ είναι ο προσωπικός κόπος να βρω δικηγόρο, να πάω στο δικαστήριο (που θα έχει και 1 αναβολή γιατί οι δικηγόροι πάντα βρίσκουν κάτι, ο χρόνος που θα χάσω στο τηλέφωνο προσπαθώντας να εξηγήσω ότι δεν συμβιβάζομαι, οι βλακείες που θα ακούσω στο δικαστήριο, κλπ...).
Τώρα πόση δουλειά έχει ο δικηγόρος, δεν ξέρω...
Βαριέμαι είναι η αλήθεια, αλλά δεν μου πάει να το αφήσω και έτσι...
Και μόνο ότι ζητάνε 300+ ευρώ για να σου πασάρουν "ανασκευασμένη" συσκευή και να πάρουν την "χαλασμένη" μέσα στην διετία είναι λίγο βαρύ, δεν είναι;

Δυστυχως Γιωργο οι εταιρειες βασιζονται οτι για ποσα της ταξεως των 300-400 ευρω πολυ λιγοι θα καθησουν να σχοληθουν να πανε δικαστικα το θεμα καθως μονο ο κοπος τους θα ειναι πολλαπλασιος των χρηματων...

Για τα νομικα δεν εχω εμπεριστατωμενη αποψη επειδη ομως εχω αδερφο και γυναικα δικηγορους (εδω στην Ζακυνθο που μενω και οι δυο) ολο και κατι πιανει το αυτι μου απο καποιες περιπτωσεις...-bye-
 

drillgr

New member
2 February 2009
23
drillgr αν διαβάσεις το topic θα δεις πως υπάρχουν μαγαζιά που αναλαμβάνουν την επισκευή του PS3... δεν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο; Είναι κρίμα να κάθεται χαλασμένο το μηχάνημα...
Το γνωριζω αλλα και παλι δεν γνωριζω ποσο αξιοπιστα μπορει να ειναι τα "καινουργια" laser που βαζουν. Βεβαια καποια στιγμη θα το παω αυτο ειναι σιγουρο, και οτι κατσει.
 

pgpelect

New member
9 July 2009
4
Καλημέρα και απο εμένα.
Στις 8 ή 9 Ιουλίου 2009, έστειλα ένα PS3 80 Gb με ηλικία...7 μηνών περίπου, στην γνωστή εταιρία με πρόβλημα στην συσκευή ανάγνωσης (δεν διάβαζε κανένα οπτικό μέσο).
Στις 18 Ιουλίου 2009, έλαβα ένα ανακατασκευασμένο PS3 προς αντικατάσταση του παλιού, χωρίς κανένα παραστατικό. Έτσι άρχισα να σκέφτομαι ότι η εγγύησή μου, τουλάχιστον του ενός έτους, δεν έχει ανανεωθεί. Σήμερα λοπόν (20 Ιουλίου 2009), μετά απο επικοινωνία που είχα με την εταιρεία, μου γνωστοποιήθηκε ότι δεν χρειάζεται παραστατικό, είναι καταγεγγραμένο στα αρχεία της εταιρείας οπότε η εγγύηση ανανεώθηκε. Επειδή απο τα λίγα που ξέρω, το "σου είπα, μου είπες, ισχύει δεν ισχύει" κλπ είναι νομικά αστειότητες χωρίς κάποιο έγγραφο στα χέρια μου που να αποδεικνύει την αντικατάσταση και επειδή μπορεί το ανακατασκευασμένο σε 7 μήνες απο σήμερα να χαλάσει πάλι (οπότε 7+7=14), επικοινώνησα με την Sony Hellas, μίλησα με εκπρόσωπό τους, ο οποίος αφού κατάλαβε ότι δεν υπάρχει χαρτί με μηδενική χρέωση, είπε ότι θα ερευνήσει το θέμα και θα με ενημερώσει, εμφανώς δυσαρεστημένος...
Αναμονή λοιπόν και θα σας ενημερώσω για τα νέα.
 

pgpelect

New member
9 July 2009
4
Τα τελευταία νέα...
Μετα απο ΜΟΛΙΣ 3,5 ώρες περίπου, επικοινώνησε μαζί μου ο ίδιος εκπρόσωπος της SONY HELLAS με τον οποίο είχα συνομιλήσει το πρωί και μου ζήτησε διεύθυνση για να ταχυδρομήσει την επέκταση της εγγύησης...
 

drillgr

New member
2 February 2009
23
Η επεκταση ειναι για αλλο ενα χρονο, για 3 μηνες η για οσο εμεινε απο την αρχικη εγγυηση?
Εντελως εγκυκλοπαιδικα ρωταω, εμενα το ps3 ειναι στο παταρι εδω και 5 μηνες...
 

pgpelect

New member
9 July 2009
4
Καλημέρα. Δεν έχω λάβει ακόμα το χαρτί, θα το έστελναν μέσω ταχυδρομίου...
μόλις μάθω θα σας πώ. Λογικά, θα είναι επέκταση για άλλον ένα χρόνο, μετά θα τους ξαναάρω τηλέφωνο για τα 2 χρόνια και εκεί θα κολλήσει το θέμα...
 

darkie

AVClub Enthusiast
24 November 2008
1,076
μην περιμενεις να βγαλεις ακρη εαν περασε τον εναν χρονο , κανονικα ολα τα ηλεκτρονικα ειδη εχουν εγγυηση δυο ετη οδηγια απο την Ε.Ε.
 

Messenger

AVClub Addicted Member
31 January 2008
2,656
Αθήνα
Παιδιά που είναι αυτή η οδηγία (directive???) της Ε.Ε;
Έχει κυρωθεί με νόμο του Ελληνικού Κράτους; Αν ναι με ποιόν νόμο;
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Παιδιά που είναι αυτή η οδηγία (directive???) της Ε.Ε;
Έχει κυρωθεί με νόμο του Ελληνικού Κράτους; Αν ναι με ποιόν νόμο;

3043/2002. Στον Αστικό Κώδικα.
 

Messenger

AVClub Addicted Member
31 January 2008
2,656
Αθήνα
3043/2002. Στον Αστικό Κώδικα.

Aυτός ο νόμος λέει:
=============
Άρθρο 3Στο άρθρο 5 του ν. 2251/1994 τίθεται ως νέος τίτλος "Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις" και οι παράγραφοι 3 έως 5 αντικαθίστανται ως εξής:3. Οταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προίόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προίόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προ.ίόντος. Ειδικά για τα προίόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναισυντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προίόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προίόν ή ανταλλακτικό.5. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαπώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη.Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή."
==============
Δεν λέει 2 χρόνια, απλά "εύλογος χρόνος εγγύησης".
Υπάρχει άλλος νόμος ή διάταξη που να λέει 2 χρόνια ελάχιστη εγγύηση;
 

argirop

New member
8 March 2010
23
Αθήνα
Δεν υπάρχει καμια αναφορά σε ελληνικό νόμο για minimum εγγύησης δύο χρόνια παρά μόνο στην ευρωπαϊκή οδηγία, που φυσικά ο έλληνασ νομοθέτης την έγραψε κατά το δοκούν. Το μόνο advantage που έχουμε κατά της Sony είναι η χρήση κακού υλικού όσον αφορά το blue ray drive που έχει χρησιμοποιηθεί στις εν λόγω συσκευές και για το λόγο αυτό η εταιρία (προκειμένου να αποφύγει τεχνικό έλεγχο> δεδικασμένο> υποχρέωση για απόρσυρση όλων των ελαττωματικών μοντέλων από την αγορά και αντικατάστασή τους με νέα) αποζημιώνει μόνο όσους τραβούν το σκοινί παραπέρα και τους αντικαθιστά τις συσκευές.

Τώρα όσον αφορά την ελληνική νομοθεσία (αν και δεν έχω το νόμο μπροστά μου αυτή τη στιγμή, που γράφω) θυμάμαι για αναφορά σε χρονικό μήκος εγγύησης ανάλογα με την αξία του προϊόντος (χαρακτηριστικό δείγμα ασάφειας και γενικότητας έλληνα νομοθέτη) γεγονός το οποίο κατά την άποψή μου χωρίς βέβαια να είμαι νομικός, μπορει να χρησιμοποιηθεί υπέρ του καταναλωτή μιας και δεν μιλάμε για ένα φτηνό προϊόν αλλά για μια συσκευή που κόστισε σε όλους μας 450-650 Ευρώ ανάλογα με την περίοδο αγοράς και το μοντέλο.