Sony A7S III

22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
Το raw είναι πιο εύκολο στο edit Παναγιώτη!
Ειδικά αν είναι BM raw ή prores raw.

Αν δεις στη νέα canon r5, ακόμα και 8κ raw μπορώ να κάνω edit στο δικό μου σύστημα, ενώ τα 4k 10 bit 422 ΟΧΙ (και σε κανένα σύστημα εκτός του iPad pro!)

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 

karamela

AVClub Fanatic
6 November 2013
10,579
Ισχύουν αυτά που λέτε, άλλα εδώ έρχεται και η αντίθετη άποψη, ότι δηλαδή δεν θέλουν όλοι να έχουν τα πάντα, καθώς πολλά δεν τα χρησιμοποιούν ή απλά δεν θέλουν να τα πληρώσουν. Ισως είναι καλύτερα να δώσεις έμφαση σε μερικά πράγματα που τα κάνεις καλά και ταυτόχρονα κρατάς και σχετικά χαμηλό το κόστος. Είδατε π.χ. την νέα Nikon Z5, έδωσε τα πάντα όσον αφορά την φωτογραφία άλλα κουτσούρεψε το βίντεο, το αποτέλεσμα μια άριστη μηχανή για φωτογράφους και σε εξαιρετική τιμή.
Η συγκεκριμένη η Α7SIII ναι μεν τα κάνει όλα άλλα με τιμή που θα ξεπερνάει τα 4.000 ευρώ εύκολα κιόλας, απευθύνεται σε πάρα πολύ περιορισμένο κοινό, καλό μεν που βγήκε άλλα προσωπικά θα προτιμούσα π.χ. να έβγαινε μια lite A7 που να έχει τα πάντα φωτογραφικά και απλά ένα μέτριο βίντεο.

Υ.Γ. Αυτό που αναλύει παραπάνω ο Νίκος είναι πολύ σωστό.
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
μπορει να βγαλει καποια α7 lite... ακουγεται οτι θα το κανει συντομα.

Ο καθενας εχει αλλες αναγκες, σε λιγο θα υπαρχουν για ολους λυσεις (αλλα οι τιμες ειναι ενα θεμα).


ΥΓ... εγω παντως ξανασκεφτομαι να παρω μια μεταχ/νη BM pocket cinema camera 1080p kai RAW.
Ετσι , για να μoυ φυγει ο καημος του RAW!!! :p

YG2... εδω η μετραδοση
https://alphauniverse.com/live/a7siii/
 

karamela

AVClub Fanatic
6 November 2013
10,579
μπορει να βγαλει καποια α7 lite... ακουγεται οτι θα το κανει συντομα.

Ο καθενας εχει αλλες αναγκες, σε λιγο θα υπαρχουν για ολους λυσεις (αλλα οι τιμες ειναι ενα θεμα).


ΥΓ... εγω παντως ξανασκεφτομαι να παρω μια μεταχ/νη BM pocket cinema camera 1080p kai RAW.
Ετσι , για να μoυ φυγει ο καημος του RAW!!! :p

YG2... εδω η μετραδοση
https://alphauniverse.com/live/a7siii/

Το ζουμί είναι σε αυτό που είπες ''οι τιμές είναι ένα θέμα''...ναι μεν βελτιώνονται οι μηχανές άλλα οι τιμές δυστυχώς για εμάς έχουν ξεφύγει και δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε οι περισσότεροι. Κάποτε με 700-1000 ευρώ αγόραζες τοπ μηχανή και τώρα με αυτά τα λεφτά δεν σε παίρνει καλά καλά να πάρει μηχανή 1 ίντσας. Ψωνίζουμε δυστυχώς μόνο σε προσφορές, μεταχειρισμένα και παλιά μοντέλα.
Στα της μηχανής Α7SIII, είναι προφανώς τούμπανο και επιτέλους άλλαξαν το έκτρωμα μενού που είχε η Sony, μπράβο!! Πλήρες πακέτο με την ανάλογη τιμή δυστυχώς.
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO

Skywriter55

AVClub Enthusiast
11 January 2015
952
Άρα UHS II / CF express x2 ,15+ dynamic range ,νέο μενού touch sensitive ,4K 120 ,4.2.2 10 bit ,Raw 16bit εξωτερικά ,εξαιρετικό rolling shutter και ισχυριζόνται ότι βελτίωσαν το ibis . Αυτή ήταν μια πολύ ισχυρή απάντηση της Sony ,που κάποια χαρακτηριστικά θα περάσουν στα υπόλοιπα μοντέλα της.
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
τ αρνητικα ειναι οτι το lcd ειναι σχετικα μικρο και οχι πολυ μεγαλης αναλυσης, σε αντιθεση μτο απιστευτο EVF.

Επισης, σε πολυ ζεστο κλιμα (οπως της Florida) εξω στον ηλιο, υπερθερμανθηκε στα 20 λεπτα περιπου σε 4k 60p, και μαλιστα λιγο νωριτερα απο τη canon r5.
Σε 4κ 30π δεν ειχε προβλημα.
Ισως γιατι κανει full sensor readout ακομα και σε 60/120p.

στα θετικα, εκτος των αλλων, ειναι το πολυ καλο high iso, 1 με 2 στοπ διαφορα απο canon και το πολυ καλο (επιτελους) 1080p , akoma kai se 240p

πολυ σημαντικο για τους επαγγελματιες ειναι οτι μπορεις να τραβας οτι βιντεο θες και στις 2 καρτες ταυτοχρονα (κατι που δε γινεται στη canon).

απο τις σημαντικοτερες αναβθμισεις παντως για μενα, ειναι και τα νεα χρωματικα προφιλ, που απ οτι λενε ειναι ματσαρισμενα με τις μεγαλες αδελφες FX9 kai Venice!!!



https://www.youtube.com/watch?v=lkEQazJ5jQ8&feature=emb_title
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
https://www.youtube.com/watch?v=q2Lzn2aI11Y&feature=emb_title

το καλυτερο review by far ..



15,1 ονομαστικα και 13 usable stops of DR !!!


Στο ιδιο επιπεδο με τις περιφημες Canon cinema C300 ΙΙΙ kai c500 ΙΙ , πολυ καλυτερα απο τις R5 (11 stop) , Sony a7 iii (11.3 stop) akoma kai ΒΜ (11.9 )


YG... η sony φαινεται τελικα να εχει dual iso circuit, γιατι στο 16.000 ISO εχει τη καθαροτερη εικονα σε high iso !

ΥΓ2... μπορει να γραψει ταυτοχρονα σε 2 καρτες βιντεο σε οποιο format θελουμε ΚΑΙ σε εξωτερικο εγγραφεα επισης ΚΑΙ χωρις να χανει το face detection ή οποιο αλλο AF feature !:music-smiley-005:
 
Last edited by a moderator:

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
Όλα καλά κι ωραία τα τεχνικά, την πρασινοκίτρινη εικόνα των Sony στο low light δεν την γλιτώνεις από ότι βλέπω... ίσως είναι μια "θυσία" για να έχει αυτό το εκπληκτικό low light performance. Έρχονται βέβαια αυτά κάπως στο post ειδικά σε 10bit, αλλά σαν starting point μιλάω.

Τη μέρα μοιάζει πολύ ουδέτερη και κλινική, καλό αυτό αν θες να φτιάξεις την εικόνα μετά. BM και Canon έχουν πιο χαρακτήρα στα μάτια μου εξ αρχής.
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
καμια σχεση Νικο... δε ξερω που το ειδες αυτο!

Αν τραβας σε slog3/cine gamut 3 , εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα με τις FX9 kai Venice.
Λειτιουργει αψογα το ACES στο davinci (μονο εκει φυσικα ) και ματσαρει απολυτα και με μεγαλη ακριβεια.

Οτιδηποτε αλλο δεις , ειναι λαθος χειριστικο πια ...σιγουρα.
Μεχρι τωρα δεν λειτουργουσε αυτο, γιατι ειχαμε μετριους codec, 8 bit και αλλα χρωματικα προφιλ.

ΥΓ... μονο ο Jerald Undone ξερει να τη χειριζεται σωστα...ολοι οι αλλοι δεν ξερουν τι τους γινεται.
 

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
Στου Bloom για το low light, σε όλα για τη μέρα. Αυτό το "κάνω τη νύχτα μέρα δίχως contrast για να κρύψω τα κακά σκοτεινά" έχει νόημα αλλά όχι για να δείξεις τις δυνατότητες της κάμερας.
Αντίθετα μου αρέσει πάρα πολύ το HLG τους ως έτοιμο προφίλ, αν και θα του έδινα λίγο contrast παραπάνω.

Αυτό που έγραψα για την "κλινική εικόνα" τη μέρα δεν είναι απαραίτητα κακό. Είμαι σίγουρος πως ένας καλός επαγγελματίας colorist το προτιμά, θέλει κάτι όσο πιο ουδέτερο για να "χτίσει" εξ αρχής. Απλά δεν σου ρίχνει το σαγόνι κάτω με 2 κλικ όπως στις Blackmagic ή στις Panasonic EVA (που επίσης είναι πολύ του γούστου μου σαν εικόνα). Για να μην πω για την παλιά Blackmagic cinema 2.5K το film profile είναι... εύπλαστο και δεκτικό σαν πλαστελίνη! Βάζεις πάνω ένα Lut, πχ της Alexa, το eterna to rec709, της Canon, οτιδήποτε, και μπαμ μεταμορφώνεται η εικόνα δίχως παρατράγουδα φροντίδα και προδέρμ, σαν να τράβηξες με άλλη κάμερα! Τα slog της Sony πρέπει να ξέρεις ακριβώς τί κάνεις και κατά τη λήψη και στην επεξεργασία, και πράγματι μπορεί να ρίξει σαγόνια. Το ίδιο και το c-log στις Canon, δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζουν κάποιοι.

Για το 8bit slog δεν το συζητώ καν. Μου έχουν δώσει 2 φορές υλικό με slog2 και μου βγήκε η πίστη, απίστευτος θόρυβος και banding, κρασαριμένα blacks που δεν σώζονται...Μόνο μέρα με υπερέκθεση και σωστό WB, ναι εκεί μπορεί να γίνει κατά περίπτωση εντυπωσιακό. Αλλά μόνο μέρα.

Όσο για το aces, για πες. Με color space transformation;
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
Μετο aces δε χρειάζεσαι τίποτα.... Απλά δηλώνεις το προφίλ που τραβάς και τελείωσες.

Είναι και ο πιο εύκολος τρόπος να ματσαρεις διαφορετικές κάμερες.


ΥΓ...τη νύχτα δε χρειάζεσαι log. Δεν έχεις τόση δυναμική περιοχή να καλύψεις.


ΥΓ2... Αν δε θες να μπλέξεις με log , απλά τραβάς με hlg, έχουν την ίδια περίπου δυναμική περιοχή και δε χρειάζεται τίποτα για να δουλέψεις.
Μπορείς κι αυτό να το δηλώσεις εξ αρχής στο davinci.


Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
Ανάλογα το log. Το film profile των ΒΜ που είναι λιγότερο.. ακραίο, βοηθά και τη νύχτα. Δεν εφαρμόζεις lut, δουλεύεις πάνω σε αυτό, γλιτώνεις κάποιυς υπερ-κορεσμούς από φώτα προβολείς (πχ έντονα μπλε), ίσως και θόρυβο στα σκοτεινά. Και "κρύβεις" κάπως και τις μεταβολές στο WB.
Δες ας πούμε τα νυχτερινά πλάνα του Bloom, τα φώτα της πόλης στο backround δεν κατάφερε να τα "σώσει" επαρκώς.. υπερέβαλλε μάλλον με το iso για να δείξει τις εντυπωσιακές δυνατότητες σε low light της κάμερας γι αυτό.

Αυτά τα 15-16 στοπ που διαβάζουμε, ή και τα 12-13 σε άλλες κάμερες, είναι υπερβολή. Μετρούν διαβαθμίσεις σε ασπρόμαυρο στο base iso. Σε πραγματικές συνθήκες, αν δεν προσέξεις, θα την πατήσεις με οποιαδήποτε κάμερα.

Πάντως η Sony πήγε στην περπατημένη, 10bit εσωτερικό, λίγα mpixel, low light και τέλος. Στα σίγουρα, τσεκάρει όλα τα "check boxes" πλέον στο βίντεο. Και 10μπιτο και IBIS και caf και FF. Aλλά αν κοστίζει 4 χιλιάρικα... είναι πολλά. Και σαν εικόνα δεν είδα τίποτε το τρομερό στα reviews πέραν του low light. Κάτι πεθαμενατζίδικα flat πλάνα. Όπως το λες, μάλλον δεν την ξέρουν την κάμερα ακόμα.

Εϊχαμε τη κλασσική "διαμάχη" GH5 vs A7SII, τώρα θα έχουμε S1H vs Α7Siii.

@Kosh: o Bloom ναι ίσως δεν έχει τεχνικό υπόβαθρο, αλλά μπορεί και δείχνει κάτι ολοκληρωμένο και συνήθως όμορφο, γιατί κάνει ντοκυμαντέρ. Αφιερώνει χρόνο και κόπο στο καδράρισμά του. Τον προτιμώ από τους ξερόλες vloggers που μπλα-μπλα σε έναν πάγκο και 5 πλάνα από την βόλτα τους στη γειτονιά.
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
δε νομιζω οτι υπαρχει καμια διαμαχη μεταξυ σονυ και πανασονικ... η πανασονιψ ειναι χαμενη υποθεση ηδη.
Με το κακο CAF, δεν εχει 4κ 120p και το 4κ 60π ειναι crop.... ειναι τεραστια και βαρια.

https://alphauniverse.com/stories/c...-iii-to-the-test-in-the-air-below-the-ground/



ΥΓ... ο Bloom δεν ξερει καλα τα τεχνικα, δε χρησιμοποιει σχεδον ποτε Log, αλλα εχει ωραια καδρα και καλη μουσικη/ηχητικη επενδυση. Εχει αισθητικη...
Για τα τεχνικα μονο τον Undone.

YG2... η τιμη ειναι το μεγαλο θεμα, ειδικα στην ευρωπη. Αν ειχε γυρω στα 3000 και πιο κατω , θα σαρωνε τα παντα. Τωρα ειναι η canon απεναντι της, αν και στοχευει σε αλλο κοινο.


https://www.youtube.com/watch?v=9LyGHGHv_As&feature=emb_title