Ανάλογα το log. Το film profile των ΒΜ που είναι λιγότερο.. ακραίο, βοηθά και τη νύχτα. Δεν εφαρμόζεις lut, δουλεύεις πάνω σε αυτό, γλιτώνεις κάποιυς υπερ-κορεσμούς από φώτα προβολείς (πχ έντονα μπλε), ίσως και θόρυβο στα σκοτεινά. Και "κρύβεις" κάπως και τις μεταβολές στο WB.
Δες ας πούμε τα νυχτερινά πλάνα του Bloom, τα φώτα της πόλης στο backround δεν κατάφερε να τα "σώσει" επαρκώς.. υπερέβαλλε μάλλον με το iso για να δείξει τις εντυπωσιακές δυνατότητες σε low light της κάμερας γι αυτό.
Αυτά τα 15-16 στοπ που διαβάζουμε, ή και τα 12-13 σε άλλες κάμερες, είναι υπερβολή. Μετρούν διαβαθμίσεις σε ασπρόμαυρο στο base iso. Σε πραγματικές συνθήκες, αν δεν προσέξεις, θα την πατήσεις με οποιαδήποτε κάμερα.
Πάντως η Sony πήγε στην περπατημένη, 10bit εσωτερικό, λίγα mpixel, low light και τέλος. Στα σίγουρα, τσεκάρει όλα τα "check boxes" πλέον στο βίντεο. Και 10μπιτο και IBIS και caf και FF. Aλλά αν κοστίζει 4 χιλιάρικα... είναι πολλά. Και σαν εικόνα δεν είδα τίποτε το τρομερό στα reviews πέραν του low light. Κάτι πεθαμενατζίδικα flat πλάνα. Όπως το λες, μάλλον δεν την ξέρουν την κάμερα ακόμα.
Εϊχαμε τη κλασσική "διαμάχη" GH5 vs A7SII, τώρα θα έχουμε S1H vs Α7Siii.
@Kosh: o Bloom ναι ίσως δεν έχει τεχνικό υπόβαθρο, αλλά μπορεί και δείχνει κάτι ολοκληρωμένο και συνήθως όμορφο, γιατί κάνει ντοκυμαντέρ. Αφιερώνει χρόνο και κόπο στο καδράρισμά του. Τον προτιμώ από τους ξερόλες vloggers που μπλα-μπλα σε έναν πάγκο και 5 πλάνα από την βόλτα τους στη γειτονιά.