Sony A7S III

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
" And no matter what mode you’re in, “the low light king” (even so, just barely more sensitive compared to competing dual-ISO cameras) is only for a worst-case scenario: color rendition is terrible because of low light physically, so you shouldn’t be shooting in the dark unless you absolutely have to. Just examine the sample footage yourself: a7S III color looks much worse at the highest ISOs."


καρμπόν ό'τι γράφω στο post #62-63... λεω κι εγώ, οκ έχει χειροτερέψει λίγο η όρασή μου τα τελευταία χρόνια, αλλά τόσο πολύ; Μην παρεξηγηθώ, δεν τις θεωρώ κακές κάμερες. Απλά θυσιάζουν κάπου στην εικόνα για να κερδίσουν αλλού. Έχει το φανατικό κοινό της η σειρά, και δικαίως. Αλλά το "η καλύτερη στην κατηγορία" που διαβάζω παντού.. όχι δεν το πιστεύω. Για καμία της κατηγορίας δεν μπορείς να το πεις άλλωστε γιατί όλες θυσιάζουν κάτι σημαντικό!

Για τα υπόλοιπα γενικά διαφωνώ κι εγώ, πλην των mpixel και της τιμής.
 
22 June 2006
34,855
NEO HRAKLEIO
Αν τις δω δίπλα δίπλα , μόνο τότε θα βγάλω συμπέρασμα.
Απο κανενα δείγμα και κανένα τεστ που δε γίνεται σωστά....

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
Δίπλα δίπλα με ποιά κάμερα εννοείς; Έκρινα reviews που και εσύ ανέβασες, από reviewers που η Sony επέλεξε να δώσει την κάμερα, όχι εγώ. Αν είναι τόσο άσχετοι, τι συζητάμε και παραθέτουμε; Τι νόημα έχει και το νήμα τότε για μια κάμερα που δεν έχει κυκλοφορήσει;

Κοίτα, δεν διαφωνώ γενικά. Το συνήγορο του διαβόλου κάνω έτσι κουβέντα να γίνεται. Εσύ ίσως διαφωνείς. Αλλά το βιογραφικό του τύπου παραπάνω http://www.focuspulling.com/author/hpmoon/ δεν δείχνει κάνα νεούδι.

Κάνουμε υποθέσεις αλλά κάπου τις βασίζουμε σωστά; Πχ κάποιες σελίδες πριν γράφεις είσαι σίγουρος ότι θα έχει καλύτερο DR από την Canon. Πώς είσαι σίγουρος; Τις είχες δίπλα δίπλα; όχι. Αλλά με την εμπειρία σου και αυτά που βλέπεις, εκφέρεις μια άποψη. Σεβαστή.

Για την υπερθέρμανση, γράφεις παραπάνω ότι όλοι οι reviewers δεν είχαν θέμα με υπερθέρμανση, πλην 2 (άρα κρατάμε τους πολλούς) όμως δεν τις είχαν 2πλα 2πλα με την Canon. 1νας το έκανε και η Sony έσβησε 1η. Το πλεονέκτημα της Sony είναι ότι επανέρχεται από blackout λίγο νωρίτερα από την R5; Εντάξει, πλεονέκτημα είναι, αλλά μην ξεχνάμε ότι η R5 διαβάζει και 4πλάσια mpixel έτσι;

Εγώ Γιάννη παρέθεσα ως παράδειγμα αναλυτικά την εμπειρία μου με άλλη Sony, που θεωρούνταν low light king στην κατηγορία της, δίπλα σε άλλη κάμερα, ακριβώς για να πω ότι τα specs δεν λένε πάντα όλη την αλήθεια. Πρακτικά αυτό που γράφεις παραπάνω. (Να μην γράψω και για άλλες Sony, και Nikon, και Canon, δεν έχει νόημα). Αλλά με τη βάσιμη υποψία ότι πάλι κάπου θα υπάρχει μια θυσία στην εικόνα. Αυτό και μόνο αυτό, ούτε ότι θα είναι καλύτερη´ή χειρότερη από όλες τις άλλες. Δεν με νοιάζει καν. Δεν έχω μετοχές πουθενά. 5 πραγματάκια γράφω μπας και βοηθήσω λιγο τη σκέψη ορισμένων, όπως βοηθιέται και η δική μου εδώ μέσα.

και η Sony και η Canon πάνε να δημιουργήσουν ντόρο, όταν βγάινει καινούριο μοντέλο. Το καλύτερο, φοβερό και τρομερό. Θα τα κατεβάζουμε αμάσητα; Οι 1οι reviewers προφανώς δεν θα γράψουν εύκολα για κάτι αρνητικό, αφού τους εμπιστεύεται η εταιρία ένα 1ο κομμάτι. Είναι και λίγο τιμητικό αυτό για εκείνους, ίσως υπάρχει και άμεσο/έμμεσο όφελος, τους καταλαβαίνω, θα πάνε να δείξουν κυρίως τα θετικά.
 

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911

Παρεπιπτόντως, αυτό τώρα το είδα με προσοχή. Πολύ εντυπωσιακό στα ημερήσια πλάνα! Λίγο digital πάλι για τα γούστα μου, το γράψιμο στο κοντινό στο μάτι της κοπέλας λίγο ψεύτικο, κάτι σαν Panasonic-like χρώμα αλλά αναμφίβολα πολύ εντυπωσιακό συνολικά! Εκεί στα δέντρα το glow του ήλιου απίστευτο. Στα νυχτερινά πάλι δεν μου άρεσε πως έγραφαν οι φωτιές στα πρόσωπά τους. Λέτε αντί του low light king να έχουμε τον... daylight king?
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,463
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Απάντηση: Re: Sony A7S III

Δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει μηχανή που να παράγει φώς εκεί που δεν υπάρχει, αν δεν υπάρχει φώς είναι φυσιολογικό ότι δεν μπορείς να καταγράψεις στοιχεία και ποιοτικά χαρακτηριστικά του, μην ζητάμε το αδύνατο, προφανώς και δεν μπορείς να καταγράψεις ικανοποιητικό βάθος χρώματος όταν απουσιάζει ένα ελάχιστο επίπεδο φωτός.
 
22 June 2006
34,855
NEO HRAKLEIO
δεν κξρινω εγω απ αυτα τα δειγματα.... απλα τα βαζουμε για να δουμε κυριως τις δυνατοτητες.

Ποτε δεν εχω κρινει μηχανη απο τετοια δειγματα.
Προτιμω τα δικα μου τεστ ή απο ανθρωπους που γνωριζω κι εμπιστευομαι.

Για τα τεχνικα πχ εμπιστευομαι κυριως τον Gerald Undone.

Για αισθητικη μ αρεσει ο Bloom , o Brandon Li κλπ.

Οι νεες μηχανες της σονυ και της canon ειναι καταπληκτικες , εχουν φυσικα τις αδυναμιες τους.
για βιντεο ομως και ειδικα αν χρειαζεσαι IBIS + CAF ειανι (στη χαμηλη κατηγορια) μονοδρομος αυτη τη στιγμη.

αν δε θες αυτα, μια BM ειναι προτιμοτερη , αυτη θα επελεγα κι εγω αν εψαχνα βιντεο καμερα , κυριως για το καλο κι ευκολο RAW ... αλλα δεν ειναι υβριδικες (για μενα απαραιτητο, για εναν επαγγελματια οχι).


https://www.youtube.com/watch?v=eTtwxF5GIKc

κατι που δεν αναφεραμε (μαλλον) ειναι οτι λογο του πολυ καλου high iso/low light, ειναι μαλλον η πρωτη φορα που μπορεις να τραβηξεις 4κ 120π σε σκοτεινο περιβαλλον και να εχεις και τον κανονα των 180 μοιρων, μαζι με CAF και ηχο .
Δεν θυμαμαι πριν, καμια αλλη καμερα να μπορει να το κανει αυτο με καλα αποτελεσματα ....
 
Last edited by a moderator:

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Sorry ρε παιδιά, δεν είναι ειδικός, αλλά 4Κ στα 120 και αξιοποιήσιμο iso δεκάδων χιλιάδων?Εχω πάθει έρωτα με την μηχανή αυτή. Σε φάση που θέλω να ζοριστώ να την πάρω χωρίς να μου χρειάζεται λέμε!:flipout:
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Είμαι εντυπωσιασμένος με το high ISO, το 16k είναι εξαιρετικά καθαρό, ακόμη και τα εξαψηψια είναι καλύτερα του αναμενόμενου.

Αν ήμουν επαγγελματίας βιντεογραφος γάμων δε νομίζω να χρησιμοποιούσα κάτι άλλο, με εναν φωτεινό φακό θα έχεις night vision αποτελέσματα ασύλληπτα καθαρά.

Κρίμα που δεν βελτίωσαν το ibis, εχουμε κολλήσει στο ίδιο επίπεδο χρόνια τώρα.
 

nicksoti

AVClub Addicted Member
14 April 2013
1,911
@ waroo Αν ρωτήσεις επαγγελματίες βιντεογράφους γάμου 9 στους 10 θα σου πουν ότι 16000 iso με φωτεινό prime δεν θα χρειαστεί σχεδόν πουθενά. Εδώ μετά βίας χρειάζεται στην φωτογραφία που ανεβάζεις shutter speed. Άντε για κανα πλανάκι σε slow motion από το πάρτι αν θες για το κλιπ, όπως έγραψε και ο Σπύρου.

Εκεί που μπορεί να βοηθήσει είναι να μην χρειαστεί καν να αλλάζεις σε φωτεινούς prime στη δεξίωση-party, να μείνεις με τον zoom πιο πολύ ώρα ωστε να έχεις πολλές εστιακές. Αυτό ναι είναι ευκολία μεγάλη. Ακόμα και στο "ξεφοντάρισμα" στην προετοιμασία της νύφης, επειδή είναι FF, την βγάζεις και με τον zoom.

Αν είχε και ενσωματωμένο ND filter, σε συνδιασμό με τα παραπάνω, σε περιπτώσεις 1 man show όπου δεν μπορεί το πελατολόγιό σου να πληρώσει 2ο εικονολήπτη, βοηθούς κλπ θα ήταν check-mate γιατί σημαίνει λιγότερα μπλιμπλίκια/βάρος/άγχος. Και εδώ δυστυχώς δεν υπάρχει η λυση του αντάπτορα με ND όπως στις Canon.
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Νίκο αν έχω καταλάβει καλά είσαι επαγγελματίας του χώρου οπότε η γνώμη σου έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από εκείνη ενός απλού ερασιτέχνη.

Να διευκρινήσω πως δεν είπα ότι πρέπει να πας σε 16k ή σε οποιαδήποτε ρύθμιση, απλά δημιουργικά πιστεύω πως σου δίνει άλλες δυνατότητες - να κάνεις πράγματα που δε θα μπορούσες με άλλο εξοπλισμό που να έχει "γήινη" τιμή και με αποτέλεσμα που να είναι ιδιαίτερα καθαρό.

Εμένα τα low light video που έχω δει με έχουν εντυπωσιάσει από την απουσία θορύβου, τα έχω δει και σε 27αρι 4k μονιτορ, οπωσδήποτε τα έμπειρα μάτια ενός βιντεολήπτη θα δουν και χιλια άλλα πράγματα που εγώ δε θα τα δω. Αλλά κρίνοντας από την πλευρα του τελικού καταναλωτή (του πελάτη του βιντεολήπτη) που θα δει το βίντεο του event σε ένα κατασκότεινο μαγαζί και θα είναι λες και υπήρχε εξωτερική πηγή φωτός, εγώ προσωπικά θα εντυπωσιαζόμουν πολύ, και ας είχε και καμένα το πλάνο και ας είχε και άλλες ατέλειες. Σε αυτές τις περιπτώσεις η δυνατότητα να προσφέρεις και αυτή την αισθητική μπορεί να ξεχωρίσει κάποιον που αμοίβεται με ένα Χ ποσό από κάποιον άλλο που ζητάει ένα Ψ.

Προσωπικά έχω βρεθεί με a7iii και f2.8 zoom σε 3-4 γάμους και τα αποτέλεσματα ήταν ικανοποιητικά ακόμη και στα μάτια τα δικά μου που είμαι καμένος με τις τεχνικές λεπτομέρειες (περισότερο από όσο θα έπρεπε) και στις ρυθμίσεις/σετάρισμα δεν είμαι ούτε καν κοντά στα όρια της μηχανής.

Χαίρομαι για το input και την "μινι-οικονομοτεχνική" ανάλυση, μαθαίνω και εγώ όπως και άλλοι φαντάζομαι εδώ μέσα από την εμπειρία σου :ernaehrung004:
 

waroo

AVClub Addicted Member
20 April 2012
1,697
Με το active είναι λίγο καλύτερη η σταθεροποίηση ....και το 4κ παραμένει 1 προς 1 με αυτό.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Γιάννη έχεις δίκιο, απλά σε κάποια βίντεο μου κάνει λίγο digital το active, ειδικά στις άκρες του πλάνου

πιο πολύ το αναφέρω διότι αν το είχαν βελτιώσει αισθητά εδώ, θα το έδιναν και στις μελλοντικές a7... είναι καημός να δούμε super σταθεροποίηση στην απλή a7 :flipout:
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,486
αληθεύει οτι το 4κ/100, δεν "επιμηκύνεται" σε 25% ταχυτητα; δηλαδή λειτουργεί σαν 4κ/50?
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,486
XAVC S 4K Data Rates:
Resolution Bit Depth Colour Sampling Frame Rate Date Rate (Approx)
3840x2160 10 Bit 4:2:2 25p 140Mbps
3840x2160 8 Bit 4:2:0 25p 100Mbps / 60Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 50p 200Mbps
3840x2160 8 Bit 4:2:0 50p 150Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 30p 140Mbps
3840x2160 8 Bit 4:2:0 30p 100Mbps / 60Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 60p 200Mbps
3840x2160 8 Bit 4:2:0 60p 150Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 24p 200Mbps
3840x2160 8 Bit 4:2:0 24p 100Mbps / 60Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 100p 280Mbps
3840x2160 8 Bit 4:2:0 100p 200Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 120p 280Mbps
3840x2160 8 Bit 4:2:0 120p 200Mbps


XAVC S-I 4K Data Rates:
Resolution Bit Depth Colour Sampling Frame Rate Date Rate (Approx)
3840x2160 10 Bit 4:2:2 25p 250Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 50p 500Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 30p 300Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 60p 600Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 24p 240Mbps


XAVC HS 4K Data Rates:
Resolution Bit Depth Colour Sampling Frame Rate Date Rate (Approx)
3840x2160 10 Bit 4:2:2 50p 200Mbps / 100Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:0 50p 150Mbps / 75Mbps / 45Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 24p 100Mbps / 50Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:0 24p 100Mbps / 50Mbps / 30Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 60p 200Mbps / 100Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:0 60p 150Mbps / 75Mbps / 45Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 100p 280Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:0 100p 200Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:2 120p 280Mbps
3840x2160 10 Bit 4:2:0 120p 200Mbps


XAVC S HD Data Rates:
Resolution Bit Depth Colour Sampling Frame Rate Date Rate (Approx)
1920x1080 10 Bit 4:2:2 25p 50Mbps
1920x1080 8 Bit 4:2:0 25p 50Mbps / 16Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 50p 50Mbps
1920x1080 8 Bit 4:2:0 50p 50Mbps / 25Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 30p 50Mbps
1920x1080 8 Bit 4:2:0 30p 50Mbps / 16Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 60p 50Mbps
1920x1080 8 Bit 4:2:0 60p 50Mbps / 25Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 24p 50Mbps
1920x1080 8 Bit 4:2:0 24p 50Mbps
1920x1080 8 Bit 4:2:0 100p 100Mbps / 25 Mbps
1920x1080 8 Bit 4:2:0 120p 100Mbps / 25 Mbps


XAVC S-I HD Data Rates:
Resolution Bit Depth Colour Sampling Frame Rate Date Rate (Approx)
1920x1080 10 Bit 4:2:2 25p 93Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 50p 185Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 30p 111Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 60p 222Mbps
1920x1080 10 Bit 4:2:2 24p 89Mbps

https://www.proav.co.uk/videos/sony-a7s-iii-depth-look-data-rates/