Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Θα προσπαθήσω, το ζήτημα είναι ότι με την κάμερα του κινητού είναι δύσκολο να αποτυπωθούν αυτά που αναφέρω σε μεγαλύτερο βαθμό.

Σχετικά με το αν είναι artifacts του content, είμαι απολύτως βέβαιος διότι συμβαίνει σε περιεχόμενο που είχα παρακολουθήσει και στην παλιά όπως επίσης και σε ενσωματωμένο screen saver της τηλεόρασης, ο οποίος υποτίθεται πως εκτός από την προστασία, υπάρχει και για να αναδείξει τα πλεονεκτήματα θέασης, και εννοείται το είχα δει και στην παλιά και ήταν εκπληκτικό.
 

tarantules

Senior Member
15 August 2007
300
Παλικάρι , άκου τι θα έκανα στη θέση σου αν είχα πάθει αυτό που έπαθες :
Εφόσον έχεις και καταγεγραμένη την επίσημη άποψη της εταιρίας για το εαν η τηλεόρασή σου είναι εντός ή όχι των προδιαγραφών , κάνεις το εξής απλούστατο :
Βάζεις αγγελία εδώ μέσα ή όπου αλλού πιστεύεις εσύ και βρίσκεις κάποιον ιδιώτη με ακριβώς το ίδιο μοντέλο με το δικό σου και κοντά σχετικά εκεί που μένεις.Έρχεσαι σε επικοινωνία μαζί του , του εξηγείς την περιπέτειά σου και του ζητάς να κανετε καταγραφή σε βίντεο με τις τηλεοράσεις δίπλα δίπλα σε στοκ ρυθμίσεις και φυσικά με οτι top υλικό σε βίντεο διαθέτεις.Παίρνεις το βιντεάκι ως πειστήριο και κάνεις μια καταγγελία στην γραμματεία καταναλωτή και αναμένεις αποτέλεσμα.Σε ενδεχόμενο να μην βγάλεις άκρη (δύσκολο εως πολύ δύσκολο) , μπαίνεις σε ξενόγλωσσα (κυρίως) forum του χώρου και ανοίγεις topic ξεμπροστιάσματος.Εγώ τα παραπάνω θα τα είχα κάνει αβλεπεί από day one.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Το expert1 είναι θερμοκρασία χρώματος, το imax enhanced είναι picture mode.
Ουσιαστικά, είναι πάρα πολύ κοντά στο custom.

Ο συνδυασμός custom&expert σου δίνει ρυθμιστικά εκτός των std προφίλ εφόσον και εάν κάνεις callibration.
Ελπίζω να μην έχεις προσθέσει ρυθμίσεις από το web.

Παραμένει η συμβουλή μου πως το IMAX Enhanced είναι το πιο κοντινό picture mode της TV.
 

georgegnls

New member
20 January 2019
63
Τα pixels σε σκοτεινα πλανα και διαβαθμισεις στα χρωματα (πρωτη φωτο που ανεβασες στο προσωπο της κοπελας, και background) τα εχει αναλυσει και ο Vincent αρκετες φορες και αν θυμαμαι ειχε να κανει με καποιο θεμα με τα wrgb panels. Το εχω δει και σε LG και Panasonic, εχουν διαφορα ειδη banding κι αυτα μπορει να επηρεαζουν την εικονα. Ειναι αναλογα σε τι panel θα πεσεις. Λογικα σου εδωσαν χειροτερο.

Παντως απο περιεργεια εβαλα την σειρα σου σε μια Sony X950H στο σημειο που λες, και εχω τον ιδιο χρωματικο θορυβο σε ολη την εικονα, ειδικα στο δεξι σκοτεινο σημειο φαινεται πολυ εντονα. Απενεργοποιησε το Live Color, και μπορεις να βαλεις αν θες στο Low το Smooth Gradation.

Δεν λεω πως δεν εχεις προβλημα, μονο εσυ ξερεις πως εβλεπες πριν αλλα με την αντιθεση που βγαζει η Oled οποια ατελεια θα την αναδειξει στο μεγιστο.

Επισης Digea/Nova ειναι καρασυμπιεσμενα τα παντα, και εγω σε lcd βλεπω pixels.
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,826
Θεσσαλονίκη
Φιλε μηπως ξερεις απο ποιο επεισοδιο απο την γη της ελιας ειναι η φωτο που ανεβασες?
Εψαξα πολλες σκοτεινες σκηνες σε μερικα επεισοδια της σειρας
και δεν ειδα ουτε ενα artifact στη φτωχικη μου LG ποσο μαλλον σε μια συγχρονη
ακριβη Sony. Γιατι ξεθωριασμενη εικονα , θαμπα περιγραμματα ή κακη ρυθμιση το καταλαβαινω αλλα artifacts σκοτεινου πλανου σε μια ακριβη Sony το βλεπω λιγο δυσκολο.
Artifact εχω να δω απο την lcd samsung του 2007 και απο το youtube της ιδιας εποχης.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,748
ΑΘΗΝΑ
κανε εαν μπορεις μια επαναφορα στις εργοστασιακες ρυθμισεις,μπας και εφαγε καποιο σκαλωμα.
firmware update εχει παρει τελευταιες ημερες?
 
  • Like
Reactions: Paris2018

georgegnls

New member
20 January 2019
63
Φιλε μηπως ξερεις απο ποιο επεισοδιο απο την γη της ελιας ειναι η φωτο που ανεβασες?
Εψαξα πολλες σκοτεινες σκηνες σε μερικα επεισοδια της σειρας
και δεν ειδα ουτε ενα artifact στη φτωχικη μου LG ποσο μαλλον σε μια συγχρονη
ακριβη Sony. Γιατι ξεθωριασμενη εικονα , θαμπα περιγραμματα ή κακη ρυθμιση το καταλαβαινω αλλα artifacts σκοτεινου πλανου σε μια ακριβη Sony το βλεπω λιγο δυσκολο.
Artifact εχω να δω απο την lcd samsung του 2007 και απο το youtube της ιδιας εποχης.
Εχουν καποια θεματα, αν δεις και εδω στο 05:46 περιγραφει ενα απο αυτα.

 
  • Like
Reactions: sosimple
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Ποιος θα τα κάνει αυτά ; Ο μέσος χρήστης θα αγοράσει ειδικό τηλεκοντρόλ service για να μπει στο sevice menu να πειράξει ρυθμίσεις; Πλάκα κάνουμε;
Αν έχει πρόβλημα η TV έχει πρόβλημα, τέλος.

Υ.Γ. αν χαμήλωνε έτσι η φωτεινότητα στις OLED μετά από 6 λεπτά, θα είχε καταργηθεί η τεχνολογία....
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Επίσης ένα από τα απεικονιστικα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τηλεόραση μου, σύμφωνα με τον Vincent είναι το near black chrominence overshoot, που πάλι σύμφωνα με τον Vincent, δεν υπάρχει σε τηλεοράσεις oled της sony από το 2021 κ μετα.
Σύμφωνα με τους "εκπροσωπους" της sony, αυτο ήταν σκηνοθετική επιλογή και λάθος εστιαση του δικού μου ματιού (σε 4κ hdr), σύμφωνα με την astra, κακο υλικό, σύμφωνα με εμένα, ξεκάθαρη κοροϊδία και ίσως και άγνοια αυτών που έκριναν την εικόνα.
 
  • Like
Reactions: KMARK and Paris2018
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Επειδή ίσως έχει δημιουργεί σε κάποιους μια δυσπιστία στο αν φταίει η τηλεόραση ή οι ρυθμίσεις,
Θεωρηθεί δεν θεωρηθεί διαφημιση εγώ θα το προτείνω: βαλτη στο πορτμπαγκάζ (55αρα χωράει άνετα αν ρίξεις τα καθίσματα) και πήγαινε την στον Δημήτρη τον Δελφίνη στο Μοσχάτο να την τσεκαρει ηλεκτρονικά.
Ο άνθρωπος φτιάχνει Kuro που δεν αναλαμβάνει κανένας. Όχι στην Αθήνα. Στην Ελλάδα. Έχει εμπειρία.Παρτον ένα τηλέφωνο και ρώτα τον πόσο θα κοστίσει ένας έλεγχος. Δεν πιστεύω να σου πει κουφό νούμερο.
Για να μάθεις ακριβώς τι έχει. Όχι εικασίες από youtube και φωτογραφίες. Και μετά κινείσαι νομικά με αποδείξεις.

Edit: αν το κάνεις εννοείται θα πάρεις απόδειξη κι ας πληρώσεις το 24% για να μην σου πω ότι θα ζητήσεις και γραπτώς το αποτέλεσμα του ελέγχου.
 
Last edited:

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα. Επανέρχομαι ξανά με την πρόταση μου που την είχα κάνει και αρκετά post πιο πίσω. ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΣΤΡΟΥΝΗΣ. Τέλος. Θα πάρεις άποψη,ευρήματα και πάντα από έναν αναγνώρισμένο από την Sony και άλλους πολλούς. Κοστίζει αλλά θα καθαρίσεις και θα γυρίσεις πίσω στην Sony με στοιχεία που κανείς Δεν θα αρνηθεί. Σε συμπονώ αφάνταστα. Εύχομαι ότι καλύτερο. Στην καλύτερη αν ανακαλύψει κάτι λάθος θα στην ρυθμίσει τέλεια , επιπέδου Vincent. Είναι ISF certified!!! Εγώ 2 φορές σε TV ( Kuro το 2009 & Sony Oled A8 πριν 2 περίπου χρόνια) , όπως και τον ήχο μου. Σωστός άνθρωπος , Άριστος επαγγελματίας. Καληνύχτα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Ειναι δύσκολο πράγμα να κάνεις κριτική στις πράξεις κάποιου άλλου και ακόμα πιο δύσκολο αν είσαι "μετα Χριστον προφήτης"

Ακόμα πιο δύσκολο όμως είναι να δεχθείς την κριτική.

Βάση του αποτελέσματος, θα πρέπει να δεις τα δικά σου λάθη, τα οποία σε έφεραν σε πολύ δύσκολη θέση.
Πίσω απο τα όποια αρνητικά συναισθήματα σου δημιούργησε η κριτική της pervmar, οι 3 πρωτες σειρες του post της είναι απόλυτα ακριβείς.

Η στρατηγική που χάραξες σε έφερε εδώ, όχι το τι βλέπουν απο φωτογραφίες και σχολιάζουν τα μέλη ενός φόρουμ. Εδω μέσα μπορείς να βρείς την στρατηγική του MakisM που είναι ωραίο παράδειγμα του πως πρέπει να αντιμετωπίζεις αυτή τη διαδικασία, μπορείς να πάρεις ιδέες απο γνώστες και γνώμες απο μέλη που έχουν περάσει αντίστοιχες καταστάσεις.

Δεν τα γράφω για να παίξω με τα νεύρα σου γιατί καταλαβαίνω απόλυτα την φάση που βρίσκεσαι. Τα γράφω για να σου πω άσε τι νομίζεις και ρώτα αυτούς που ξέρουν. Εχεις κάνει μια εμπορική συναλλαγή με ένα κατάστημα, αυτό είναι το μόνο υπεύθυνο, απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή για να διαμεσολαβήσουν και συμβουλεύσου έναν δικηγόρο. Εδω που έχεις φτάσει πρέπει να κάνεις άμεσα ενέργειες και να είναι αποτελεσματικές γιατί ο χρόνος κυλά εις βάρος σου.
Άριστη η τοποθέτηση σου, αν διαβάσει κάποιος προσεχτικά την υπόθεση χωρίς προκαταλήψεις η αίσθηση που δημιουργείται είναι ότι ο στόχος είναι να γίνει αντικατάσταση του προϊόντος αλλά όχι με σωστά επιχειρήματα αλλά με φωτογραφίες σε συγκεκριμένες σκηνές από συγκεκριμένα video. Για τον έλεγχο χαρακτηριστικων χρειαζόμαστε την γνώμη ειδικών -Μ Κάστρου της, όπως επίσης χρησιμοποιούμε και video αναφοράς που είναι ειδικά για τον έλεγχο κάποιων χαρακτηριστικών.
Με την μεθοδολογία αυτήν κανείς δεν θα μπορέσει να αμφισβητήσει αν η συσκευή λειτουργεί σωστά η όχι.
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,826
Θεσσαλονίκη
Προφανως καποιος ειχε επεστρεψει εγκαιρα την TV γιατι δεν του αρεσε,
και αφου ειδανε οτι παιζει, την ονομασανε refurbished,
και την δωσανε στον φιλο που του χαλασε η TV μεσα στην εγγυηση.
Αν εχει διαθεση και λεφτα παει για πραγματογνωνονα + δικηγορο,
αλλοιως την βαζει αγγελια μπας και την παρει καποιος που δεν
τον ενδιαφερουν τα χρωματα και τα πιξελς.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Paris2018

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,768
Γηραιά Αλβιώνα
Τι λέτε βρε παιδια τώρα? Ο πελάτης αναφέρει πρόβλημα κ πάει με δικά του μέσα να το αποδείξει κ αντί οι "επαγγελματίες" (τα εισαγωγικά τους αξίζουν λόγω ανοργανωσιάς) να έχουν εκείνοι patterns κ μα του αποδείξουν πως έχει λάθος, του λένε πως είναι εντός προδιαγραφών?

Δηλαδή άμα πατε το αυτοκίνητο στο συνεργείο με πρόβλημα λέτε εσείς στο μάστορα ποιο είναι το θέμα? Δεν το ψάχνει εκείνος με δικά του μέσα?

Φίλε μου, σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα δε θα είχες τέτοια θέματα. Και μόνο τα χτυπήματα στην εμφάνιση θα αρκούσαν
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Εδώ μέσα δυστυχως γράφονται τερατουργήματα. Σίγουρα ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη του αλλά να τα βάζετε με το φίλο που του φόρτωσαν χτυπημένη κακοφτιαγμένη τηλεόραση, μόνο σε ελληνικό φόρουμ θα μπορούσε να γινει που όλοι το παίζουμε ειδήμονες.
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Άριστη η τοποθέτηση σου, αν διαβάσει κάποιος προσεχτικά την υπόθεση χωρίς προκαταλήψεις η αίσθηση που δημιουργείται είναι ότι ο στόχος είναι να γίνει αντικατάσταση του προϊόντος αλλά όχι με σωστά επιχειρήματα αλλά με φωτογραφίες σε συγκεκριμένες σκηνές από συγκεκριμένα video. Για τον έλεγχο χαρακτηριστικων χρειαζόμαστε την γνώμη ειδικών -Μ Κάστρου της, όπως επίσης χρησιμοποιούμε και video αναφοράς που είναι ειδικά για τον έλεγχο κάποιων χαρακτηριστικών.
Με την μεθοδολογία αυτήν κανείς δεν θα μπορέσει να αμφισβητήσει αν η συσκευή λειτουργεί σωστά η όχι.
.....Πέστα Χρυσόστομε Horowitz1 γιατί όταν εγώ τα έλεγα με έβγαλαν πράκτορα της CIA ...................ενα και ένα κανουν δύο Η τηλεόραση του φίλου δεν έχει κανένα απολύτως τεχνικό θέμα. Το μόνο πρόβλημα που σίγουρα έχει είναι τα ταλαιπωρημένα αυτοκόλλητα και μόνο αυτά όλα τα άλλα είναι συμπληρωματικά στην επιθυμία του για αντικατάσταση της Τηλεόρασης.-

Δεν μπορώ να καταλάβω ότι το Κρύσταλλο (OLED Panel) είναι μή ομαλό και οι τεχνικοί της εταιρείας δεν το δέχονται .....τι θα πεί δεν το δέχονται ......δεν το πιάνω ........τους απέδειξε ...με έναν κανόνα (χάρακα) ότι υπάρχει πρόβλημα ομαλότητας στο κρύσταλλο και του είπαν τί .........δεν βλέπεις καλά ή έτσι είναι οι Τηλεοράσεις .....πλάκα μας κάνουν........
Όταν δεν μπορεί ο φίλος να αποδείξει τα ...για αυτόν οφθαλμοφανεί, φανταστείτε ποσό απίθανο είναι να αποδείξει θέματα απεικόνισης και απόδοσης, θέματα που θέλουν και τεχνικό υπόβαθρο για να στηριχτούν.

Είχες ραντεβού με την Sony, γνωρίζεις ότι θα σου αρνηθούν τα πάντα γιατί δεν ζητούσες από κάποιον expert να ήταν μαζί σου ώστε να σε υποστηρίξει και να στριμώξει την Sony στα σχοινιά .......Εγώ θα σου το πώ και ας μήν σου-σας αρέσει ......Προσπαθησε ο φίλος να πάρει την αντικατάσταση με το να παρουσιάσει πολλά προβλήματα με εμφανές ένα μόνο .....τα αυτοκόλλητα ........όλα τα υπόλοιπα από τα στοιχεία που μέχρι και σήμερα έχουμε στο Forum δεν υπάρχουν πουθενά ή υπάρχουν και εγώ δεν τα έχω δεί
=>Που είναι τα χτυπήματα στην καμπίνα?
=>Που είναι η ανωμαλίες στο Oled Panel?

Το σωστό είναι => Κύριοι Η συσκευή που μου φέρατε είτε σας αρέσει είτε όχι έχει πρόβλημα με τα Label και σας παρακαλώ άμεσα να επιδιορθωθεί το πρόβλημα Και όταν λέω άμεσα το εννοώ .........
Δεν μπορείτε Δεν θέλετε οκ υπάρχει και η δικαιοσύνη αλλά τα Social στα οποία θα ποστάρεις το πρόβλημα και την απάντησή τους και αντίο ζωή.......................

Απλά και ωραία .........και αν σε 2 ώρες δεν θα είχε ολοκαίνουρια TV να μην με λένε PervMar


Άντε γεια ...................... βαρέθηκα να γράφω τα αυτονόητα και να την ακούω και απο πάνω ότι είμαι .......και εγώ δεν ξέρω τί.........
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Τι λέτε βρε παιδια τώρα? Ο πελάτης αναφέρει πρόβλημα κ πάει με δικά του μέσα να το αποδείξει κ αντί οι "επαγγελματίες" (τα εισαγωγικά τους αξίζουν λόγω ανοργανωσιάς) να έχουν εκείνοι patterns κ μα του αποδείξουν πως έχει λάθος, του λένε πως είναι εντός προδιαγραφών?

Δηλαδή άμα πατε το αυτοκίνητο στο συνεργείο με πρόβλημα λέτε εσείς στο μάστορα ποιο είναι το θέμα? Δεν το ψάχνει εκείνος με δικά του μέσα?

Φίλε μου, σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα δε θα είχες τέτοια θέματα. Και μόνο τα χτυπήματα στην εμφάνιση θα αρκούσαν
Η τηλεόραση που ο φίλος πήρε είναι Refurbish Που σημαίνει ότι έχει ελεγχθεί στο εργοστάσιο ....................