Επειδή και εμένα δεν μου αρέσουν τα μισόλογα.
Κατηγορηματικά , κατά την γνώμη μου , ο καλύτερος ελληνικός δίσκος EVER.
Ότι και να πιάσεις στίχο και μουσική είναι μνημεία τέχνης .
Μπράβο φυσικά στο Καββαδία για το μοναδικό ποιητικό του έργο , αλλά και διπλό μπράβο στο Μικρούτσικο που κατάφερε να ντύσει με τη μουσική του το ανεπανάληπτο αυτό έργο.
Το έργο του Μικρούτσικου πιστεύω ότι ήταν πιο δύσκολο ακόμα. Ο Καββαδίας βίωσε τη ζωή και καταστάλαξε στο αριστούργημα αυτό.
Ο Μικρούτσικος μετέφερε τον εαυτό του κυριολεκτικά αλλού – κατανόησε το έργο και του έδωσε μοναδική μουσική ταυτότητα.
Ακόμα και στον τηλεμαϊντανό , πλέον, Ανδρέα Μικρούτσικο ...μόνο επειδή είναι αδελφός του Θάνου που έκανε αυτό το έργο δίνω συγχωροχάρτι .
Σημειωτέον ότι είχα τον πατέρα τους καθηγητή Τριγωνομετρίας.
Εκτος του τελευταιου κομματιου περι Ανδρεα συμφωνω σε ολα!!
:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
Επειδή και εμένα δεν μου αρέσουν τα μισόλογα.
Κατηγορηματικά , κατά την γνώμη μου , ο καλύτερος ελληνικός δίσκος EVER.
Ότι και να πιάσεις στίχο και μουσική είναι μνημεία τέχνης .
Μπράβο φυσικά στο Καββαδία για το μοναδικό ποιητικό του έργο , αλλά και διπλό μπράβο στο Μικρούτσικο που κατάφερε να ντύσει με τη μουσική του το ανεπανάληπτο αυτό έργο.
Το έργο του Μικρούτσικου πιστεύω ότι ήταν πιο δύσκολο ακόμα. Ο Καββαδίας βίωσε τη ζωή και καταστάλαξε στο αριστούργημα αυτό.
Ο Μικρούτσικος μετέφερε τον εαυτό του κυριολεκτικά αλλού – κατανόησε το έργο και του έδωσε μοναδική μουσική ταυτότητα.
Θα συμφωνήσω μαζί σου αν αλλάξουμε τα ονόματα, αντικαθιστώντας το "Μικρούτσικος" με το "Θεοδωράκης", το "Καββαδίας" με "Ελύτης" και τον τίτλο του έργου με "Άξιον Εστί", για μένα Ο ελληνικός Δίσκος. Βέβαια ο "Σταυρός του Νότου" μπαίνει άνετα στην πρώτη πεντάδα, μαζί με την Τζοκόντα, τον Μεγάλο Ερωτικό και τη Μπαλάντα του Μαουτχάουζεν. (ή μήπως θα έπρεπε να πω τον Επιτάφιο? το πράγμα θέλει σκέψη...)
Φίλε Kostaszag,
Αυτός που με τρελαίνει δε περισσότερο είναι ο «χοντρο-μαλθακός» Μικρούτσικος. Που μπορεί να ακολουθεί με τη μουσική του κάθε λέξη από τα ποιήματα του Καββαδία λές και υπήρξε μια ζωή καρφωμένος στο μυαλό του . Μεταφέροντας στον ακροατή μυρωδιές – συναισθήματα – πόνο – μοναξιά -νοσταλγία που θέλεις μια ζωή να τα ζήσεις και πάλι δε φτάνει. Πως το κατάφερε.?
ένας από τους δίσκους που αγάπησα πολύ αλλά ποτέ δεν απόκτησα.
Τον γνώρισα γύρω στις αρχές του 1982, ακόμα φρέσκος ήταν, όταν υπηρετούσα στη Λάρισα, στο τότε ΑΤΑΔ...
Στα ατέλειωτα νυχτερινά που έκανα στην υπηρεσία οι πάλιουρες είχαν το πάνω χέρι στην επιλογή της μουσικής.
Ενας σημαδεμένος ροκάς και τζαζίστας σαν εμένα υπέφερα τα Πάθη του Ντοκ...
τι είναι αυτά με τα μαχαίρια, την άσπρη σκόνη, τους παπαγάλους που πέθαναν και σκασίλα μας μεγάλη, τη λαμαρίνα, τον κακό ύπνο και τη μαλάρια...
και γιατί τραγουδάγανε έτσι αυτοί, με τόση έπαρση και αγριάδα?
Μα τί τους έκανα τέλος πάντων...
Και δώστου ξανά και ξανά...
Οι 10 φορές ήρθαν γρήγορα. Μέσα σε σχεδόν μιά εβδομάδα είχα ακούσει όλα τα σουξέ του δισκου μέσα σε 3 βραδυνά 11-7, βάλε και τις αφιερώσεις που πέφτανε βροχή.
Ο δίσκος μπήκε στο πετσί μου. Αργότερα έμαθα ποιός ήταν και τί ήταν.
Σίγουρα δεν μπορώ να τον βάλω πάνω από τον Μεγάλο ερωτικό ή ένα δυό ακόμα. Όμως ίσως κάποια στιγμή να μπεί πανηγυρικά και στη δισκοθήκη μου.
τυχεράκια. Εγώ πήγα φαντάρος το '99 στη Λήμνο ...