Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Alexander_T

New member
9 June 2011
13
Αθηνα
ACS μακράν η χειρότερη, δέμα έφυγε από Θεσσαλονίκη στις 1/8 έφτασε HUB Αττικής 2/8, Πλατεία Βάθης 9/8!!! και περιμένω παράδοση σίγουρα μετά το Δεκαπενταύγουστο...
 
  • Like
Reactions: lazarefa

dimitris.v

Senior Member
4 October 2014
423
Αυτά είναι τα περίεργα, μήπως έχουν θέματα εντός Αττικής λόγω φόρτου;
Παραγγελία 31/7 βράδυ από skroutz, αποστολή 1/8 από Σπάρτη, άφιξη στο κέντρο διαλογής Αττικής την ίδια ημέρα το βράδυ. Άφιξη 3/8 το πρωί Κρήτη, παράδοση 4 ώρες αργότερα στον χώρο μου.
Άλλη παραγγελία από κατάστημα εντός Αττικής 20/7 το πρωί, παράδοση 21/7 το πρωί…
 
  • Like
Reactions: enduras1

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Προφανώς κι έχουν σοβαρά θέματα για παραδόσεις κυρίως εντός Αττικής (δεν έχω εικόνα για παραδόσεις Θεσσαλονίκης, ας μας γράψει σχετικά τις εμπειρίες του κάποιος φίλος που παραλαμβάνει εκεί), ενώ υπόλοιπη Ελλάδα είναι σε γενικές γραμμές ΟΚ. Ωστόσο, πρώτον Αττική καλώς ή κακώς ζει το 40% της χώρας (άρα επηρεάζονται πάρα πολλοί) και δεύτερον, τα σοβαρά αυτά προβλήματα φάνηκαν ήδη από το 2020 (καραντίνες) και ουσιαστικά δεν έχουν αντιμετωπιστεί 3 χρόνια μετά. Αν είσαι σοβαρή εταιρεία, δεν αφήνεις ένα τέτοιο πρόβλημα να διαιωνίζεται για 3 χρόνια και να δυσφημείσαι στο 40% της χώρας.
Κατά την εκτίμησή μου το πρόβλημα έγκειται τόσο στον όγκο δεμάτων που διαχειρίζεται το κέντρο διαλογής Αττικής (που προφανώς δεν μπορεί να ανταποκριθεί) αλλά και στα περισσότερα από τα καταστήματα-πράκτορες Αττικής (με franchising λειτουργούν) τα οποία δεν έχουν ούτε την υποδομή ούτε το προσωπικό για να διαχειριστούν τον όγκο δεμάτων που διακινείται από το κέντρο διαλογής προς αυτά.
Αν, ξαναλέω, ήταν σοβαρή εταιρεία, τρία χρόνια τώρα, θα είχε φροντίσει να αντιμετωπίσει σε μεγάλο βαθμό αυτά τα θέματα.
Αντ' αυτού, επαναπαύονται στο μέγεθος του δικτύου, στις εμπορικές συμφωνίες-συμβόλαια που έχουν κλείσει με μεγαλοπελάτες και στην ανεπάρκεια/μετριότητα και του υπόλοιπου ανταγωνισμού των άλλων εταιρειών με πανελλαδικό δίκτυο...
Το ποιοι είναι τα θύματα αυτής της κατάστασης είναι γνωστό...
 
  • Like
Reactions: koupa

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,928
Αθηνα
Εγώ νομίζω ότι αυτό θα συνεχίζεται αφού τα κέντρα παραλλαβης(eshoppoint,Boxnow, κ.τ.λ) αλλοενα και πληθαίνουν...
Θεωρώ ότι έχει άμεση σχέση με τις διανομές...αφού πλέον συμφέρει κάτι τέτοιο τις εταιρίες διανομών..
 
  • Like
Reactions: koupa

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113
Δεν ξέρω το τι γνωρίζετε γενικά αλλά θα γράψω 2-3 πραγματάκια.

Κατ' αρχάς το 95% των δεμάτων που διακινούνται είναι από πελάτες με κωδικό πίστωσης. Δηλαδή εταιρίες που πληρώνουν με το μήνα. Αυτό σημαίνει πως τα μεταφορικά είναι ήδη υπολογισμένα και εισπραγμένα. Οπότε όταν πάει ο κούριερ στον Κωτσόβολο να παραλάβει 10 κινητά τηλέφωνα με κάθε κλικ του PDA αυτόματα γίνεται η χρέωση στο κατάστημα παραλαβής. Όταν τα δέματα φτάσουν στα καταστήματα παράδοσης και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΙΤΙΑΣ τότε πληρώνεται και το κατάστημα παράδοσης. Γι' αυτό γίνεται όλη αυτή η διαδικασία με τα "απών" και "άγνωστα". Τα δικαιολογούν ώστε να πάρουν τα χρήματα και μετά ότι προλάβουν.

Μετά φταίει και το σύστημα του franchise που είναι χωρίς έλεγχο. Η εταιρία το μόνο που κοιτάει είναι να εισπράττει τις καθημερινές αντικαταβολές. Δεν την ενδιαφέρει το πως δουλεύει ο κάθε καταστηματάρχης. Γι' αυτό βλέπουμε τεράστια διαφορά από κατάστημα σε κατάστημα. Άλλος μπορεί να είναι καλό αφεντικό και άλλος βλάκας. Ένας μπορεί να έχει 1-2 υπαλλήλους και να τους ξεζουμίζει και ο δίπλα 4-5 και να δουλεύει άνετα.

Με τον covid χάθηκε σοβαρή ευκαιρία να στρώσει η δουλειά. Πέραν των προσλήψεων που έπρεπε να γίνουν δεν έπεσαν και πρόστιμα. Τα παιδιά δούλευαν ατέλειωτες ώρες ειδικά στην πρώτη καραντίνα που ήταν ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ. Αλλά κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να ρίξει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες πρόστιμα για τις υπερωρίες και τα ΣΚ. Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο σήμερα θα ήταν όλα πολύ καλύτερα.
 
  • Like
Reactions: lazarefa

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,893
Το πρόβλημα σίγουρα είναι και ο τρόπος λειτουργίας των franchising καταστημάτων.
Στην πόλη μου μετά την αλλαγή καταστήματος και ιδιοκτησίας κόπηκαν οι ουρές και οι ατελείωτες αναμονές.
Λόγω δουλειάς είναι αδύνατο να γίνει παράδοση στο σπίτι γιατί εκείνες τις ώρες δεν είναι κανείς εκεί.
Οπότε αρκούμαι στην παραλαβή από το κατάστημα.
Και με τις υπόλοιπες εταιρείες αν εξαιρεθεί η speedex που είναι ανοικτά 9 με 6 και που πρέπει να προγραμματίσω το χρόνο μου για να παραλάβω πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα άξιο αναφοράς.
 
  • Like
Reactions: koupa

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113
Το πρόβλημα σίγουρα είναι και ο τρόπος λειτουργίας των franchising καταστημάτων.
Στην πόλη μου μετά την αλλαγή καταστήματος και ιδιοκτησίας κόπηκαν οι ουρές και οι ατελείωτες αναμονές.

Σωστός. Να σου φέρω παράδειγμα με χωριά του νομού μου. Όσα βρίσκονται στο όριο μεταξύ των 2 καταστημάτων έχουν πρόβλημα διότι το πέρα κατάστημα ΔΕΝ πάει μέχρι εκεί. Οπότε βάζουν σαν διεύθυνση παραλαβής το δικό μας όριο και όταν πάει εκεί το παιδί τα αφήνει όπου του λένε και πάνε να τα πάρουν από τα διπλανά χωριά. Αλλιώς πρέπει να οδηγήσουν 50 χλμ μέχρι την άλλη πόλη.
 

anastasg

AVClub Addicted Member
11 January 2011
2,794
Αθήνα
Το θέμα για την Αθήνα είναι τεράστιο για όλες τις εταιρείες courier και για όλες τις γειτονιές, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
Δυστυχώς οι εταιρείες courier έχουν συστήσει ένα άτυπο "καρτέλ" και ουδείς ασχολείται με αυτό ούτε πέφτουν τα ανάλογα πρόστιμα!
Επίσης, δυστυχώς τους έχουμε ανάγκη και το εκμεταλλευονται.
Προσωπικά πλέον όταν κάνω αγορές προσπαθώ να βρίσκω κατάστημα σχετικά κοντά μου και παραλαμβάνω προσωπικά κι ας πληρώσω και €3-4 παραπάνω κι ας χάσω μισή ώρα από τον χρόνο μου
 
  • Like
Reactions: lazarefa

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,928
Αθηνα
Προσωπικά πλέον όταν κάνω αγορές προσπαθώ να βρίσκω κατάστημα σχετικά κοντά μου και παραλαμβάνω προσωπικά κι ας πληρώσω και €3-4 παραπάνω κι ας χάσω μισή ώρα από τον χρόνο μου
Ετσι...και από την άλλη δημιουργηται και προσωπική επαφή με τα καταστηματα που μόνο όφελος έχει...
 
  • Like
Reactions: lazarefa

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
ACS Κατερίνη , παραλαμβάνω πάντα την επόμενη μέρα από την αποστολή από Αθήνα, Θεσσαλονίκη.
Αν η παραγγελία ειναι πχ από Κρήτη που μου έτυχε, παραλαμβανω πάντα 2 μέρες μετά.
Η ώρα παράδοσης είναι πάντα μέχρι την 11.00 το πρωί το αργότερο!
Αυτό σημαίνει ότι για την Αθήνα που λέτε οι περισσότεροι, η ACS την ίδια μέρα παραλαμβανει από το κατάστημα.
Οποτε πιστεύω ότι έχει σοβαρό θέμα προσωπικού, διανομείς απ' ότι καταλαβαίνω.
 
17 June 2006
23,801
Αθήνα
Μα οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται στην διαδικασία παραλαβής. Όντως η παραλαβή από το κατάστημα είναι άμεση. Στο κέντρο διαλογής πάει επίσης άμεσα και φεύγει επίσης άμεσα. Η καθυστέρηση ειναι ότι στο ίδιο το κατάστημα όπου κάθονται τα δέματα μέρες μέσα στις κλούβες μέχρι να σκαναριστουν. Και να πάτε στο κατάστημα να τα ζητήσετε ΔΕΝ μπορούν να τα βρουν αν δεν έχουν σκαναριστεί.
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,928
Αθηνα
Μα οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται στην διαδικασία παραλαβής. Όντως η παραλαβή από το κατάστημα είναι άμεση. Στο κέντρο διαλογής πάει επίσης άμεσα και φεύγει επίσης άμεσα. Η καθυστέρηση ειναι ότι στο ίδιο το κατάστημα όπου κάθονται τα δέματα μέρες μέσα στις κλούβες μέχρι να σκαναριστουν. Και να πάτε στο κατάστημα να τα ζητήσετε ΔΕΝ μπορούν να τα βρουν αν δεν έχουν σκαναριστεί.
Άρα φως φανάρι έλλειψη προσωπικού...!!!
 
17 June 2006
23,801
Αθήνα
Πάντως τις τελευταίες εβδομάδες παραλαμβάνω με ELTA Courier Γενική Ταχυδρομική και δεν έχω καμία καθυστέρηση. Τι έγινε; Παραιτήθηκαν όλοι από την ACS;
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,829
Εδώ με acs εξαιρετική Χαλκιδική έρχονται με το αμάξι σπίτι κανένα παράπονο. Παλιότερα ήταν λίγο χάλια έχει λίγα χρόνια είναι η τοπ. Η γενική ταχυδρομική ανέκαθεν ότι χειρότερο βαριούνται τη ζωή τους έχω να παραλάβω από αυτούς δεμα πολλούς μήνες. Speedex πολυ αργοί έρχονται όποτε θέλουν. Ελτα κουριερ άνοιξε ταχυδρομείο εδώ αλλά δεν τα φέρνουν πηγαίνουμε και τα περνουμε ευτυχώς είναι κοντά στα 300 μέτρα.
 

enduras1

Moderator
Staff member
Και Αθήνα κανένα παράπονο.
Σε 2 με 3 μέρες από όλη την Ελλάδα είναι στο γραφείο.
Τώρα ένα νέο τεστ.
Από Κύπρο για Πάτμο ξεκινάει σήμερα ένα δέμα.
Για να δούμε. Θα σας κρατάω ενήμερους.
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,460
Βριλήσσια
Εχει φτιαξει γενικως η ACS, τουλαχιστον με την δικη μου εμπειρια. Μου αρεσει το συστημα με το SMS που σε ειδοποιει για μερα και ωρα αφιξης.

Μια φορα που ετυχε να λειπω, με πηραν τηλεφωνο oταν δεν με βρηκαν στο κουδουνι και τους ειπα να χτυπησουν σε γειτονα απεναντι, οπερ και εγενετο.
Δεν εχω καποιο παραπονο πλεον με την ACS.
 
  • Like
Reactions: enduras1

Alexander_T

New member
9 June 2011
13
Αθηνα
Κι εμένα μου ήρθε viber από acs για παράδοση από 12:50 με 14:50, έφυγα τρέχοντας από τη δουλειά νωρίτερα για να προλάβω.
Ξέρετε τι ώρα ήρθε ο κουριερ;
ΠΟΤΕ!
Και τους πήρα τηλέφωνο κατά τις 3 και είπαν ότι μέχρι 4 θα έχει έρθει...
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
 
Last edited:

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,460
Βριλήσσια
Eιναι φυσικο και επομενο να υπαρχουν δυσλειτουργιες στον τομεα των courier που ειναι στα σπαργανα και ακομα περναει παιδικες αρρωστιες.

Το βασικο και σημαντικο ομως ειναι να υπαρχουν, να εχουν χτιστει οι υποδομες και οι διαδικασιες και μετα ειναι θεμα χρονου η ευρυθμη λειτουργια.

Η ACS κατα τη γνωμη μου εχει χτισει μια καλη υποδομη πλαισιωμενη απο προχωρημενες τεχνολογικα διαδικασιες και μενει να βελτιωθει η εκτελεση που ειναι και το δυσκολοτερο κομματι της οργανωσης.