Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

Re: Απάντηση: Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

Ρε σύ μαέστρε ,,, φάε κανα τετραπλό γαμάτο μπέργκερ ,, πιες κανα βαρελάκι αμερικάνικη μπύρα ,, παένε σε κανα τζαζοκλαμπάκι και σπάσε στο μπέρμπον ,,

πήγες στην άλλη ακρη του κόσμου και μιλάς για κάρα ρε ??

θα σε φαπακιάσω μα την παναγία ..

πές ρε για τα μαγαζά με τις μουσικές τις τσιόυ μπίου ,, και γ@μα τα λάστιχα ,,

Από μπέργκερ άλλο τίποτα, έχω κάνει τις αρτηρίες μου σαν 70χρονου μέσα σε 2 μήνες... η μπύρα ΓΤΠ... τζαζοκλαμπάκια εδώ που'μαι πολύ λίγα, αλλά έχουν το χάζι τους. Όπως και οι γυναίκες.... αχ αυτές οι γυναίκες... :ADFADF1:

Το θέμα είναι ότι χωρίς κάρο, no honey. Τα λεωφορεία αφενός περνάνε όποτε θέλουν, αφετέρου μετά τις 9 άντε 10 το βράδυ γιοκ. Και οι αποστάσεις είναι... big. Έχεις το Γέρακας - Γλυφάδα ψωμοτύρι καθημερινά.. Για ταξί ούτε λόγος. (ούτε και χρήμα βέβαια). Μόνο ποδήλατο, για τους πολύ τολμηρούς, άντε κάνε πετάλι για 10 μίλια (16km) με -15...:ADFAD2:
 
Last edited:

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
έχω κάνει περισσότερα από 40.000 χλμ. πάνω σε χιόνια και πάγους. Δεν υπερβάλλω. Μόνο τον περυσινό χειμώνα η πόλη της Φλώρινας είχε 86 συνεχόμενες μέρες χιόνια και πάγους. Επίσης έχω οδηγήσει στις ΗΠΑ 3200 μίλια αυτοκίνητο (Chevrolet Lumina κι ένα Pontiac που δεν θυμάμαι), και 480 μίλια με τράκτορα, ένα KENWORTH W900 πολυταλαιπωρημένο, αλλά πολύ εντυπωσιακό τριαξονικό τράκτορα και για ελάχιστα μίλια ένα PETERBILT 379.

Για κυκλοφορία σε μέρη όπως η Ελλάδα και στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες θεωρώ ότι το ABS είναι απαραίτητο, όπως επίσης κι ένα καλό traction control (αυτά που εμποδίζουν να σπινάρεις, όχι αυτά που κόβουν το σπινάρισμα). Φυσικά σε κατηφόρες με πάγους, και με χιόνι είναι απαραίτητο για να έχεις τιμόνι και να κάνεις ελιγμούς αποφυγής. Το 2006 αν δεν είχα ABS στο Zafira μάλλον θα είχα σκοτώσει ένα παιδάκι που κατέβηκε στο δρόμο μέσα στη Θεσσαλονίκη. Τσαρούχι στο φρένο και τιμόνι όλο δεξιά.

Τώρα για τις ΗΠΑ αν έχεις να οδηγείς καθημερινά για πολλά μίλια και μάλιστα νωρίς το πρωί σε ημιέρημες περιοχές (δεν ξέρω πού είσαι, αλλά αν είναι στο midwest....) ή ακόμα χειρότερα σε ημιορεινά ή σε ορεινά θα έλεγα ανεπιφύλακτα ναι. Αν πρόκειται να καλύπτεις λιγότερα από 15.000 μίλια το χρόνο, ή αν οδηγείς στις ευθείες μέσα στις πόλεις ή από τα suburbs στο downtown τότε μπορείς να κάνεις και χωρίς ABS. Φυσικά όσα φέρνει η στιγμή δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος.

Εννοείται ότι φορώ χιονολάστιχα από το 2002. Και μάλιστα τα αλλάζω πιο συχνά από τα κανονικά. Έχω φορέσει PIRELLI, NOKIAN, GISLAVED.
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,979
Re: Απάντηση: Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

Maestro;1056586... said:
... η μπύρα ΓΤΠ...

ε, όχι ,,, δεν έχεις μάθει ακόμη ... μην κοιτάς τις επικρατούσες μεγαλοφίρμες ... υπάρχουν απίστευτες μπύρες από μικρές εταιρείες ... για αρχή και για να την βρεις εύκολα, δοκίμασε την μπλε ή την χρυσαφί Samuel Adams ... ελπίζω να μην έχουν αλλάξει τα χρώματα, πάνε και πολλά χρόνια ... πάντως με 5Κ παίρνεις αρκετά καλό αυτοκίνητο, απορώ γιατί κοιτάς σε 8ετίας ;;; ένα κορεάτικο μεσαίας κατηγορίας, 2-3 ετών θα πρέπει να είναι στον Π/Υ σου, εκτός να τα πράγματα έχουν αλλάξει δραματικά ...
 

sTeLiTo

AVClub Enthusiast
10 November 2007
797
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

ε, όχι ,,, δεν έχεις μάθει ακόμη ... μην κοιτάς τις επικρατούσες μεγαλοφίρμες ... υπάρχουν απίστευτες μπύρες από μικρές εταιρείες ... για αρχή και για να την βρεις εύκολα, δοκίμασε την μπλε ή την χρυσαφί Samuel Adams ...

(Αν και δεν ποσταρω συχνα, πατησατε ευαισθητο σημειο!)

Flying Dog, Left Hand, Rogue, Weyerbacher, Great Divide, Russian River, Sierra Nevada, Victory Brewing, Odell, Goose Island ειναι καποιες απο τις εταιριες που πρεπει να πιεις. Συγγνωμη για το off topic.
 

stelios67

Established Member
4 June 2011
296
Αν εχεις εξαιρετικες ικανοτητες οδηγησης το ABS μπορει να σε βοηθησει σε ακραιες περιπτωσεις. Αν όχι είναι μονοδρομος για την ασφαλεια. Ο μονος περιορισμος είναι να γνωριζεις το τροπο που φρεναρεις αν το αυτοκινητο εχει ABS, ο οποιος είναι εντελως διαφορετικος από όταν δεν εχει. Οι περισσοτεροι που εχουν ασχημες εμπειριες από τη χρηση του είναι συνηθως γιατι δεν ξερουν να το χρησιμοποιουν ή γιατι αυτό δεν είναι εξελιγμενο (πρωτες γενιες).

Φυσικα τα λαστιχα είναι εξισου σημαντικα αλλα δεν υποκαθιστουν το ABS. Σε οποιαδηποτε περιπτωση ελαστικων ή οδοστρωματος αυξανεις την ικανοτητα σου να ελεγξεις το αυτοκινητο.
 
Όχι δε θα έλεγα ότι είμαι δεξιοτέχνης οδηγός, ενώ οδηγώ πάνω από 10ετία, η φιλοσοφία μου πάντα ήταν να κάνω τη δουλειά μου, οπότε δεν είναι ότι έχω καταπιεί χιλιόμετρα σε ορεινούς χιονισμένους δρόμους κλπ.


Δυστυχώς ενώ υπάρχουν αρκετά αμερικάνικα αυτοκίνητα σ'αυτή την κατηγορία, όπως προείπα είναι για πέταμα... και τα εισαγωγής (ιαπωνικά, γερμαικά κλπ) δε χάνουν αξία εύκολα, οπότε με 4-5 χιλιάρικα στρέφεσαι κατευθείαν για 2004 και πριν.. Πέφτει και αλάτι στους δρόμους εδώ, οπότε η σκουριά είναι καθημερινότητα, ειδικά στα αμερικανικά.

Και πάλι, στα 5 χιλιάρικα όλο κάτι περίεργα συμβαίνουν... πχ το αμαξι εχει αλλαξει μηχανη, εχει φαει γερό τράκο στο παρελθόν κλπ... αλλά μέχρι εκεί είμαστε, και ακόμα και το εκεί μετά από πολλές θυσίες... το ζητημα λοιπον ειναι να βρεθει κατι αξιοπρεπες για να με κουναει μεχρι να σταθω στα ποδια μου λιγο, χωρις ομως να πληρωνω καθε μηνα κι απο ενα 300αρι σε συνεργεια...
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,458
Βριλήσσια
Όχι δε θα έλεγα ότι είμαι δεξιοτέχνης οδηγός, ενώ οδηγώ πάνω από 10ετία, η φιλοσοφία μου πάντα ήταν να κάνω τη δουλειά μου, οπότε δεν είναι ότι έχω καταπιεί χιλιόμετρα σε ορεινούς χιονισμένους δρόμους κλπ.


Δυστυχώς ενώ υπάρχουν αρκετά αμερικάνικα αυτοκίνητα σ'αυτή την κατηγορία, όπως προείπα είναι για πέταμα... και τα εισαγωγής (ιαπωνικά, γερμαικά κλπ) δε χάνουν αξία εύκολα, οπότε με 4-5 χιλιάρικα στρέφεσαι κατευθείαν για 2004 και πριν.. Πέφτει και αλάτι στους δρόμους εδώ, οπότε η σκουριά είναι καθημερινότητα, ειδικά στα αμερικανικά.

Και πάλι, στα 5 χιλιάρικα όλο κάτι περίεργα συμβαίνουν... πχ το αμαξι εχει αλλαξει μηχανη, εχει φαει γερό τράκο στο παρελθόν κλπ... αλλά μέχρι εκεί είμαστε, και ακόμα και το εκεί μετά από πολλές θυσίες... το ζητημα λοιπον ειναι να βρεθει κατι αξιοπρεπες για να με κουναει μεχρι να σταθω στα ποδια μου λιγο, χωρις ομως να πληρωνω καθε μηνα κι απο ενα 300αρι σε συνεργεια...

Για να εχεις μια καλη αποψη για το τι παιζει γενικοτερα σε αυτα τα θεματα, εχω ενα ξαδερφακι που ζει στο Texas, μηχανικος εχει σπουδασει, και ασχολειται απο χομπυ με μηχανες και αυτοκινητα.
Αν θελεις στειλε μου PM να σου δωσω το τηλεφωνο του να σε κατατοπισει. Εχει μια αλφα προφορα, αλλα θα τον καταλαβεις :))
 

nikosGX

Supreme Member
9 November 2007
7,544
Να'στε καλά ρε παιδιά για τις γνώμες (και τις ευχές!!)

Γενικά μου κάνει εντύπωση γιατί βλέπω ότι ιδιώτες που πουλάνε, συνήθως δεν ξέρουν καν αν έχουν, δεν έχουν ενδιαφερθεί ποτέ. Και είναι περίεργο αυτό σε μια χώρα που έχει ΕΜΜΟΝΗ με την ασφάλεια όπως ξέρετε.

Τα περισσότερα προφανώς είναι automatic. Έχω καταλήξει σε ένα Mitsubishi Eclipse και ένα Mazda 3 (manual), αμφότερα του 2003. Και τα δύο πλασάρονται ως οικονομικά γιατί έχουν μικρές μηχανές (2.4L:D:D:D).

www.cars.com

και του πουλιού το γάλα. Και reviews, και κατανάλωση και ότι θες.

Και οπωσδ'ηποτε να το πας σε μηχανικό ρπιν το αγοράσεις. Θα δώσεις 100 δολάρια για το τσεκαπ αλλά μπορεί να γλυτώσεις από χοντρά προβλήματα.
 

stelios67

Established Member
4 June 2011
296
Όχι δε θα έλεγα ότι είμαι δεξιοτέχνης οδηγός, ενώ οδηγώ πάνω από 10ετία, η φιλοσοφία μου πάντα ήταν να κάνω τη δουλειά μου, οπότε δεν είναι ότι έχω καταπιεί χιλιόμετρα σε ορεινούς χιονισμένους δρόμους κλπ.


Δυστυχώς ενώ υπάρχουν αρκετά αμερικάνικα αυτοκίνητα σ'αυτή την κατηγορία, όπως προείπα είναι για πέταμα... και τα εισαγωγής (ιαπωνικά, γερμαικά κλπ) δε χάνουν αξία εύκολα, οπότε με 4-5 χιλιάρικα στρέφεσαι κατευθείαν για 2004 και πριν.. Πέφτει και αλάτι στους δρόμους εδώ, οπότε η σκουριά είναι καθημερινότητα, ειδικά στα αμερικανικά.

Και πάλι, στα 5 χιλιάρικα όλο κάτι περίεργα συμβαίνουν... πχ το αμαξι εχει αλλαξει μηχανη, εχει φαει γερό τράκο στο παρελθόν κλπ... αλλά μέχρι εκεί είμαστε, και ακόμα και το εκεί μετά από πολλές θυσίες... το ζητημα λοιπον ειναι να βρεθει κατι αξιοπρεπες για να με κουναει μεχρι να σταθω στα ποδια μου λιγο, χωρις ομως να πληρωνω καθε μηνα κι απο ενα 300αρι σε συνεργεια...

Το σημαντικοτερο, ειδικα αν δεν εχεις υψηλη εμπειρια, είναι να γνωριζεις την συμπεριφορα του αυτοκινητου σου κατω από οποιεσδηποτε συνθηκες και να σεβεσαι αυτή τη γνωση. Αν υπαρχει αυτή η συνεση μη φοβηθεις την απουσια ενός συστηματος ABS.

Στην περιπτωση σου θα ιεραρχουσα τα κριτηρια με τον ακολουθο τροπο:

1. Aξιοπιστια
2. Κοστος συντηρησης
3. Ενεργητικη ασφαλεια
4. Παθητικη προστασια

Εννοειται μεσα στα πλαισια του προϋπολογισμου σου. Δεν λαμβανω υποψη μου το κοστος καταναλωσης γιατι ετσι και αλλιως είναι χαμηλο σε αυτή τη χωρα.
 
Leasing μάλλον δεν παίζει λόγω ελάχιστης credit history που έχω... απ'ότι έχω καταλάβει, στην Αμερική αν δεν έχεις φορτώσει καμιά 10αριά πιστωτικές δε σε εμπιστεύεται κανείς :D


Γενικά οι εδώ φίλοι μου λένε να μην ψάχνω σε dealers, διότι αφενός δεν προσφέρουν τίποτα από εγγύση κλπ, αφετέρου επωμίζεσαι και το δικό τους κέρδος (ενώ αντίθετα στους ιδιωτες, επειδή πουλάνε πολλοί φοιτητές που αποφοίτησαν και ψιλοβιάζονται να φύγουν, και τα δίνουν σε πολύ καλες τιμές).

Βρήκα ένα πολύ ωραίο Mazda 3 του 2004....εξοπλισμένο σαν αστακό (και με ABS), στα 5 χιλιάρικα νταν....



...έλα όμως που με ενημέρωσε ο τύπος ότι άλλαξε κινητήρα πριν 5 μήνες. Είναι να μην προβληματίζεσαι;
 

nikosGX

Supreme Member
9 November 2007
7,544
Leasing μάλλον δεν παίζει λόγω ελάχιστης credit history που έχω... απ'ότι έχω καταλάβει, στην Αμερική αν δεν έχεις φορτώσει καμιά 10αριά πιστωτικές δε σε εμπιστεύεται κανείς :D


Γενικά οι εδώ φίλοι μου λένε να μην ψάχνω σε dealers, διότι αφενός δεν προσφέρουν τίποτα από εγγύση κλπ, αφετέρου επωμίζεσαι και το δικό τους κέρδος (ενώ αντίθετα στους ιδιωτες, επειδή πουλάνε πολλοί φοιτητές που αποφοίτησαν και ψιλοβιάζονται να φύγουν, και τα δίνουν σε πολύ καλες τιμές).

Βρήκα ένα πολύ ωραίο Mazda 3 του 2004....εξοπλισμένο σαν αστακό (και με ABS), στα 5 χιλιάρικα νταν....



...έλα όμως που με ενημέρωσε ο τύπος ότι άλλαξε κινητήρα πριν 5 μήνες. Είναι να μην προβληματίζεσαι;

Ξέχνα το!
 

stelios67

Established Member
4 June 2011
296
Leasing μάλλον δεν παίζει λόγω ελάχιστης credit history που έχω... απ'ότι έχω καταλάβει, στην Αμερική αν δεν έχεις φορτώσει καμιά 10αριά πιστωτικές δε σε εμπιστεύεται κανείς :D


Γενικά οι εδώ φίλοι μου λένε να μην ψάχνω σε dealers, διότι αφενός δεν προσφέρουν τίποτα από εγγύση κλπ, αφετέρου επωμίζεσαι και το δικό τους κέρδος (ενώ αντίθετα στους ιδιωτες, επειδή πουλάνε πολλοί φοιτητές που αποφοίτησαν και ψιλοβιάζονται να φύγουν, και τα δίνουν σε πολύ καλες τιμές).

Βρήκα ένα πολύ ωραίο Mazda 3 του 2004....εξοπλισμένο σαν αστακό (και με ABS), στα 5 χιλιάρικα νταν....



...έλα όμως που με ενημέρωσε ο τύπος ότι άλλαξε κινητήρα πριν 5 μήνες. Είναι να μην προβληματίζεσαι;


Απο μονο του δε λεει τιποτα αυτο. Ελεγξε το μεσω ενος αξιοπιστου μηχανικου. Ειχα Α4 11 χρονια (350.000 Km) και ακριβως πριν το πουλησω, απο λαθος συμβουλη μηχανικου, τα τιναξε ο κινητηρας. Βαζω ενα μεταχειρισμενο κινητηρα με 60.000Km και το πουλαω. Ο νεος ιδιοκτητης του το εχει 6 χρονια τωρα διχως να αντιμετωπισει ουσιαστικο προβλημα.
 
Κι αυτό υποτίθεται κάπως έτσι έγινε, ο dealer κατά τη συντήρηση που του έκανε έσφιξε παραπάνω ένα δαχτυλιδάκι στο φίλτρο λαδιού και η μηχανή τα'φτυσε... αλλά πάλι, ποτέ δε μπορείς να ξέρεις. Κι ο μηχανικός που θα το κοιτάξει, θα δει πράγματα, αλλά όχι τα πάντα, μόνο αυτά που κάνουν μπαμ...
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Κι αυτό υποτίθεται κάπως έτσι έγινε, ο dealer κατά τη συντήρηση που του έκανε έσφιξε παραπάνω ένα δαχτυλιδάκι στο φίλτρο λαδιού και η μηχανή τα'φτυσε... αλλά πάλι, ποτέ δε μπορείς να ξέρεις. Κι ο μηχανικός που θα το κοιτάξει, θα δει πράγματα, αλλά όχι τα πάντα, μόνο αυτά που κάνουν μπαμ...

αν μπορείς να ανεβείς στα 6000 usd θα έχεις καλύτερες επιλογές ή όχι;
 

KleKoR

Supreme Member
30 November 2007
7,568
Άσε τα αμάξια και τα abs και στείλε κανένα Nexus 7 και Kindle....


:ADFADF1: