Και σε άλλο σημείο το περιοδικό αναφέρει :
"
Το σημαντικό στην ιστορία είναι ότι τα σημερινά αυτοκίνητα περνάνε χωρίς πρόβλημα την δοκιμασία αντοχής φρένων και σε κάθε περίπτωση, όταν σπάνια, παρουσιάζεται καταπόνηση των φρένων, το πετάλ χάνει ΣΤΑΔΙΑΚΑ την αποτελεσματικότητά του.
Στην περίπτωση του Bravo όμως στο 2° φρενάρισμα το αυτοκίνητο σταμάτησε κανονικά και στο 3°… καθόλου!, χωρίς να δείξει πριν κάποιο δείγμα κόπωσης.
Αυτό είναι πρωτόγνωρο και ιδιαίτερα επικίνδυνο βέβαια, αφού ακόμα και ένας ιδιαίτερα έμπειρος οδηγός δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει.
Σημασία έχει και η (μη) αντίδραση της Fiat στο θέμα, που ενώ ενημερώθηκε για το ατύχημα αυτό από την περασμένη Παρασκευή και ξανά δύο μέρες πριν της επισημάνθηκε πόσο σημαντικό και επικίνδυνο είναι, ανταποκρίθηκε μόλις πριν λίγο (μια βδομάδα μετά το ατύχημα) ζητώντας μας… γραπτή αναφορά(!) για το θέμα.
Τα περίεργα ωστόσο με το Bravo ξεκίνησαν μερικούς μήνες πριν, στην επίσημη παρουσίαση του, όπου οι εκατοντάδες προσκεκλημένοι δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να οδηγήσουν το αυτοκίνητο μόνο σε μία ευθεία! Πρακτικά δηλαδή δεν είχαν δυνατότητα να το οδηγήσουν. Αυτό ήταν κάτι που δεν είχε γίνει ποτέ σε παρουσίαση νέου αυτοκινήτου και ήταν το πρώτο δείγμα τότε, ότι το αυτοκίνητο, ίσως δεν ήταν έτοιμο ακόμα.
Λίγους μήνες μετά το Bravo ήρθε και στην Ελλάδα και το πρώτο Bravo που μας δόθηκε για test ήταν το Turbo με τα 150 άλογα (που δεν παρουσίασε πρόβλημα αντοχής φρένων). Ασυνήθιστο και αυτό αφού πρώτα έρχονται (και μας δίνονται για test) τα εμπορικότερα μοντέλα και ακολουθούν τα μοντέλα -σαν το turbo- που απευθύνονται σε περιορισμένο κοινό. Πολιτική που ακολούθησε άλλωστε και η Fiat με το Grande Punto.
Κλείνοντας καλό είναι να θυμηθούμε όλοι την συμπεριφορά της Mercedes σε αντίστοιχη περίπτωση: όταν η νέα A class τούμπαρε στην Σουηδία, κατά την διάρκεια των πρώτων δημοσιογραφικών test, η Mercedes σταμάτησε την διάθεση του μοντέλου για δύο μήνες, εφοδίασε την A class με ESP και πέρασε στην συνέχεια με επιτυχία κάθε test «ταράνδου», σημειώνοντας μάλιστα την καλύτερη επίδοση σε σχέση με όλα τα ανταγωνιστικά της μοντέλα.
Η περίπτωση της μάλιστα διδάσκεται πλέον στα πανεπιστήμια, στα κεφάλαια του Crisis-management.
"