Τεστ αντοχής φρένων του Autotriti

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Απάντηση: Re: Τεστ αντοχής φρένων του Autotriti

Ταξι λεω να αγορασω αλλα γκαμπριο να δω αν θα εχει εμπορικη τυχη......


Ειδικα το χειμωνα......

αχ θα τα βγάλω τα άντερα μου βραδιάτικο ...... :BDGBGDB55:

:flipout::flipout::flipout::flipout::flipout: :flipout::flipout::flipout::flipout:
 
10 October 2007
311
Limhamn-Sweden
BIOS μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι η mercedes προσπαθησε με καθε επιχειρηματικοτητα να ριξει τα λαθη στον Ρομπερτ Κολινς, τον δημοσιογραφο που τουμπαρισε το Α, ακομα και στην Marianne Sterner, δημοσιογραφο του πολυ συντηρητκου περιοδικου Vi bilagare, που ηταν παρα πολυ κοντα να το αναποδογυρισει στην Δανια, στις δοκιμες για την επιλογη του car of the year.
Αν μπορουσες να διαβασεις τον Ρομπερτ με τι λασπη προσπαθησαν να τον πνιξουν θα αλλαξεις γνωμη οτι η μερσεντε τροποποιησε το Α εθελοντικα!
Μετα το φιασκο στην Σουηδια, ο καθε Γερμανος δημοσιογραφος το αναποδογυριζε με μεγαλη ευκολια, το εκανε και ενα Γερμανικο τηλεοπτικο καναλι και μετα η μερσεντε αναγκαστηκε να αλλαξει αναρτησεις και να βαλει μη απεμπλεκομενη ESP! Το αστειο ειναι οτι οταν το προγραμμα της Σουηδικης Τηλεορασεως πηρε ενα Α για δοκιμη, μετα την τροποποιηση, ενα κλαδι εμπλεξε στην πισω ροδα και εκοψε το καλωδιο του ESP! Ετσι κανανε ενα τεστ χωρις το ESP και γυρναγε σαν πιρουετος με το παραμικρο, αλλα δεν αναποδογυριζε ομως πλεον.
Το να γραφεις ομως οτι το Α εγινε και το καλυτερο της κατηγοριας ειναι απλα αστειο, απο που παιρνεις τις πληροφορειες σου? Εχεις οδηγησει Α και τα υπολοιπα της κατηγοριας για να εχεις δικια σου γνωμη η διαβαζεις μονο περιοδικα?
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,527
Θεσσαλονίκη
Ταξι λεω να αγορασω αλλα γκαμπριο να δω αν θα εχει εμπορικη τυχη......


Ειδικα το χειμωνα......

Να δεις τι επιτυχία θα έχεις στους παππούδες και τις γιαγιάδες ειδικά.
Άλλο πράμα!
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Re: Απάντηση: Τεστ αντοχής φρένων του Autotriti

Bios , να σου θυμίσω το Scoupe της Hyundai το οποίο ήταν τούρμπο αλλά δεν είχε ψυγείο μπροστά; Επίσης άλλα κορεάτικα μοντέλα στα μέσα του 1990 ήταν τελείως χάλια !!!

Ακόμα και σήμερα είναι απαράδεκτα ( οι κινητήρες κυρίως ) αφού δεν αγγίζουν την ελάχιστη κατανάλωση ούτε κατα διάνοια ... Σε Chevrolet Lacceti η μέση κατανάλωση κατά τον κατασκευαστή είναι 7.6 ... Σε αυτό που οδηγώ ξεπερνάει τα 9 λίτρα ... Αντίστοιχα για το ibiza είναι 7.4 , σε αυτό που οδηγώ είναι γύρω στα 7.4 ... Δοκιμασμένο με κανονική οδήγηση για ντεπόζιτο των 35 ευρώ ...

Συμφωνώ σε όλα και επαυξάνω !!!
Αυτό στο οποίο εστίασα είναι οτι δεν βγάζουν βλάβες (τουλάχιστον εύκολα ή αδικαιολόγητα) όπως κάποια από τα ευρωπαικά (για να μην πω όλα)...
Η αντιπροσωπεία της Fiat στην Ελλάδα σχετικά με τα αυτοκίνητα δοκιμών την έχει ξανακάνει και είναι υπότροπη. Θα θυμούνται ίσως κάποιοι εδώ μέσα το σκάνδαλο με το Marea 1.6 το οποίο ήταν 102 ίππων, αλλά το αυτοκίνητο του test drive που δυναμομέτρησαν σε περιοδικό ήταν "πειραγμένο" να βγάζει 110 (ή 120 ?) ίππους...
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
BIOS Το να γραφεις ομως οτι το Α εγινε και το καλυτερο της κατηγοριας ειναι απλα αστειο, απο που παιρνεις τις πληροφορειες σου? Εχεις οδηγησει Α και τα υπολοιπα της κατηγοριας για να εχεις δικια σου γνωμη η διαβαζεις μονο περιοδικα?

Copy-paste έκανα άρθρο του ίδιου περιοδικού που αναφέρεται στο thread σχετικά με περισσότερες πληροφορίες γιά το περιστατικό το Bravo-φρένα... Ετυχε μεσα στο αρθρο ο συντάκτης να αναφέρει την περίπτωση της Mercedes... Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η εταιρία αυτή και τα σχόλια στο κείμενο δεν είναι δικά μου... Διάβασε το ξανά...
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,829
Εκεί ψηλά.....
ναι ρε χαλαρωστε δεν μας φτανουν τα οπαδικα στα καλωδια και το ποδοσφαιρο??

Για να ανταλλαξουμε γνωσεις ειμαστε εδω.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Χαλαρός είμαι. Δεν είδες που δεν σκάλωσα ? Το θεώρησα αυτονόητο οτι δεν διάβασε καλά ο Charles...
 
Bios , να σου θυμίσω το Scoupe της Hyundai το οποίο ήταν τούρμπο αλλά δεν είχε ψυγείο μπροστά; Επίσης άλλα κορεάτικα μοντέλα στα μέσα του 1990 ήταν τελείως χάλια !!!

Ακόμα και σήμερα είναι απαράδεκτα ( οι κινητήρες κυρίως ) αφού δεν αγγίζουν την ελάχιστη κατανάλωση ούτε κατα διάνοια ... Σε Chevrolet Lacceti η μέση κατανάλωση κατά τον κατασκευαστή είναι 7.6 ... Σε αυτό που οδηγώ ξεπερνάει τα 9 λίτρα ... Αντίστοιχα για το ibiza είναι 7.4 , σε αυτό που οδηγώ είναι γύρω στα 7.4 ... Δοκιμασμένο με κανονική οδήγηση για ντεπόζιτο των 35 ευρώ ...

Σε πληροφορω οτι το αccent με 85 ιπποδυναμη εχει μικροτερη καταναλωση καυσιμου απο το σταρλετ το οποιο εχει 75 ιπποδυναμη και ειναι και 200 κιλα ελαφρυτερο.
Επισης το νεο ί30 εχει μικροτερη καταναλωση και λιγοτερα καυσαερια απο το επισης νεο "τεχνολογικο επιτευγμα" που λεγεται auris.
Mηπως ηρθε η ωρα της "απομυθοποιησης" καποιων Ιαπωνων και Ευρωπαιων στον τομεα του αυτοκινητου?
 

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Και στη δική μου εταιρία έχουμε στόλο από Accent. Έχουν βγει πολύ καλά. Μόνο στα λάδια είναι λίγο... φαγανά.
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Και στη δική μου εταιρία έχουμε στόλο από Accent. Έχουν βγει πολύ καλά. Μόνο στα λάδια είναι λίγο... φαγανά.

Ααααα, γιαυτο εχουν μικρη καταναλωση σε καυσιμο :flipout::flipout::flipout:
 

Νίκος Σχ.

Supreme Member
12 July 2006
4,221
Θεσσαλονίκη
Σε πληροφορω οτι το αccent με 85 ιπποδυναμη εχει μικροτερη καταναλωση καυσιμου απο το σταρλετ το οποιο εχει 75 ιπποδυναμη και ειναι και 200 κιλα ελαφρυτερο.
Επισης το νεο ί30 εχει μικροτερη καταναλωση και λιγοτερα καυσαερια απο το επισης νεο "τεχνολογικο επιτευγμα" που λεγεται auris.
Mηπως ηρθε η ωρα της "απομυθοποιησης" καποιων Ιαπωνων και Ευρωπαιων στον τομεα του αυτοκινητου?

Ποιο accent ποιας χρονιάς με ποιο Starlet ; το τελευταίο βγήκε το 1997 ... Με Hyundai δεν έχω επαφή ... Εαν είναι όντως τόσο καλά , ίσως πρέπει να αγοράσω ...
 
Μοντελα ´96 και τα δυο.

Υ.Γ. : Προς αποφυγην παρεξηγησεων, δεν ειπα οτι τα αυτοκινητα της συγκεκριμενης φιρμας ειναι τα καλυτερα του κοσμου. Απλα αξιζουν μεχρι τελευταιου ευρω τα (λιγα) λεφτα τους, εχοντας τον καλυτερο λογο τιμης/αποδοσης και τα θεωρω καλυτερα και απο καποια ακριβοτερα της ιδιας ομως κατηγοριας.
 
10 October 2007
311
Limhamn-Sweden
Εδω ζηταω μια βαθεια συγνωμη στον BIOS, ειχα περασει την πρωτη φραση χωρις να την δω.
Αλλα αν τα γραμματα ειναι κεκλημενα οταν ειναι καποιου αλλου τα γραφωμενα, βοηθαει στο να γινει καλυτερα αντιληπτα αυτο.Το τελευταιο μην το παιρνεις σαν υποδηξη ομως παρακαλω.
 
27 June 2006
7,771
Πάντως τα Ιταλικά έχουν τα καλύτερα φρένα, κι αυτό φαίνεται στη πράξη από τον καθένα μας.

Συνηθισμένο το φαινόμενο της δυσφήμισης μέσω του Τύπου (και από εκεί στόμα με στόμα), με σκοπό δυο πράγματα:
-πρώτον να ριζώσει στο μυαλό του καταναλωτή η πεποίθηση ότι τα μόνα Ιταλικά που αξίζουν είναι οι Ferari για να συντηρήσουν το μύθο (που όντως ισχύει).
-δεύτερον να προσανατολίσουν την αγορά προς την ανερχόμενη απωανατολική κατασκευαστική δύναμη, όπου υπάρχει τρελή μίζα στη προώθηση...

Εγώ πάντως ψηφίζω μόνιμα Ιταλία, δεν πάει να λέει ο καθένας...
 
Last edited:

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Συμφωνοι. Αλλα στην εκτος θεματος κανουμε κουβεντουλα και την πλακιτσα μας. Δεν γραφουμε κανα τεχνικο αρθρο που θα ψαξει κανεις στο AudioVideoClub για να το βρει και θα χασει τις πληροφοριες.

Ελεος με τις υποδείξεις. Εχετε και κατηγορια κ. Βλασιδη που μπορειτε να κανετε οτι νομιζετε !
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Μια χαρα τσιλ ειμαι Τακη . Καρατσιλ -bye-

( και το "παλι" δεν χρειαζονταν, ξερω τη γνωμη σου ;) )