BIOS μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι η mercedes προσπαθησε με καθε επιχειρηματικοτητα να ριξει τα λαθη στον Ρομπερτ Κολινς, τον δημοσιογραφο που τουμπαρισε το Α, ακομα και στην Marianne Sterner, δημοσιογραφο του πολυ συντηρητκου περιοδικου Vi bilagare, που ηταν παρα πολυ κοντα να το αναποδογυρισει στην Δανια, στις δοκιμες για την επιλογη του car of the year.
Αν μπορουσες να διαβασεις τον Ρομπερτ με τι λασπη προσπαθησαν να τον πνιξουν θα αλλαξεις γνωμη οτι η μερσεντε τροποποιησε το Α εθελοντικα!
Μετα το φιασκο στην Σουηδια, ο καθε Γερμανος δημοσιογραφος το αναποδογυριζε με μεγαλη ευκολια, το εκανε και ενα Γερμανικο τηλεοπτικο καναλι και μετα η μερσεντε αναγκαστηκε να αλλαξει αναρτησεις και να βαλει μη απεμπλεκομενη ESP! Το αστειο ειναι οτι οταν το προγραμμα της Σουηδικης Τηλεορασεως πηρε ενα Α για δοκιμη, μετα την τροποποιηση, ενα κλαδι εμπλεξε στην πισω ροδα και εκοψε το καλωδιο του ESP! Ετσι κανανε ενα τεστ χωρις το ESP και γυρναγε σαν πιρουετος με το παραμικρο, αλλα δεν αναποδογυριζε ομως πλεον.
Το να γραφεις ομως οτι το Α εγινε και το καλυτερο της κατηγοριας ειναι απλα αστειο, απο που παιρνεις τις πληροφορειες σου? Εχεις οδηγησει Α και τα υπολοιπα της κατηγοριας για να εχεις δικια σου γνωμη η διαβαζεις μονο περιοδικα?