[FONT="]ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Του ΖΗΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ του ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ κάτοικος ΖΑΓΟΡΑΣ ΟΙΚΙΣΚΟΣ 28 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ ΑΤΤΙΚΗ.[/FONT]
[FONT="]Του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ)και της ΟΤΕΝΕΤ που εδρεύουν στην Αθήνα , Λεωφόρος Κιφισίας 99 Μαρούσι και εκπροσωπείται νόμιμα. [/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:[/FONT]
[FONT="]1) [/FONT][FONT="]ΕΕΤΤ(Εθνική Επιτροπή Τηλεποικινωνιών και Ταχυδρομείων) –Λ. Κιφησίας 60 Μαρούσι , 210 - 6151000[/FONT]
[FONT="]2) [/FONT][FONT="]Συνήγορος του Καταναλωτή, Λεωφ. Αλεξάνδρας 144,114 71 Αθήνα, Φαξ 210 - 64 60 414[/FONT]
[FONT="]3) [/FONT][FONT="]ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας) – Ακαδημίας 7 Αθήνα , Τηλ. 210-3632443[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Στις 11/04/2011 η εταιρεία σας προχώρησε σε ενεργοποίηση τηλεφωνικής γραμμής στο όνομά μου με αριθμό 210*******. Έπειτα από διαβεβαιώσεις των τεχνικών σας ότι η γραμμή σας θα μου παρείχε [/FONT][FONT="]ADSL[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]χωρίς προβλήματα σε έυρος ταχυτήτων από 9 έως και 13 [/FONT][FONT="]Mbps[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]προχώρησα στην ηλεκτρονική παραγγελία της υπηρεσίας [/FONT][FONT="]OnDSl[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]HOME[/FONT][FONT="] 24 [/FONT][FONT="]Conn[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]X[/FONT][FONT="].Στις 12/04/2011 όντως η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε και παρότι δεν μου είχε αποσταλεί το [/FONT][FONT="]Router[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="],έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μου γνωστοποιήθηκαν το όνομα χρήστη ([/FONT][FONT="]Username[/FONT][FONT="]) και ο κωδικός πρόσβασης ([/FONT][FONT="]Password[/FONT][FONT="]) τα οποία και εισήγαγα στις ρυθμίσεις δικής μου ιδιοκτησίας [/FONT][FONT="]Router[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]προκειμένου να εκμεταλευτώ τις υπηρεσίες. [/FONT]
[FONT="]Όπως είναι γνωστό , υπάρχει μια περίοδος 14 ημερών κατά την οποία ο συνδρομητής μπορεί να δοκιμάσει την ποιότητα των υπηρεσιών σας και σε περίπτωση μή ικανοποίησής του να προχωρήσει μέσα σε αυτή τη περίοδο , αζημίως, σε υπαναχώρηση. Όντως από την ημερομηνία ενεργοποίησης των υπηρεσιών του πακέτου [/FONT][FONT="]OnDsl[/FONT][FONT="] 24 [/FONT][FONT="]Conn[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]x[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]οι ταχύτητες στις οποίες «κλείδωνα» κυμαίνονταν μεταξύ 10 και 12 [/FONT][FONT="]Mbps[/FONT][FONT="] και η γραμμή ήταν σταθερότατη χωρίς διακυμάνσεις και αποσυνδέσεις . Εφόσον λοιπόν οι πραγματικές ταχύτητες ανταποκρίνονταν στις διαβεβαιώσεις των τεχνικών σας και εφόσον δεν υπήρχαν προβλήματα σταθερότητας δεν άσκησα το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την μεταξύ μας σύμβαση. [/FONT]
[FONT="]Περί τα μέσα Ιουνίου του 2011 παρατηρήθηκαν συχνές αποσυνδέσεις. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό σας τμήμα με διαβεβαίωσαν ότι θα επιδιορθωθεί η βλάβη καθώς αποδέχτηκαν ότι η γραμμή μου θα έπρεπε να κλειδώνει στα 10-13 [/FONT][FONT="]Mbps[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]σταθερά και χωρίς προβλήματα και ότι η βλάβη υπήρχε στην καλωδιακή υποδομή του ΟΤΕ και όχι στο καλωδιακό τμήμα της οικίας μου. Παρόλα αυτά και ενώ η γραμμή σταθεροποιήθηκε για 1-2 ημέρες τα προβλήματα συνεχίστηκαν και επιδεινώθηκαν (οι αποσυνδέσεις από το δίκτυό σας φτάσανε μέχρι και τις 30 σε διάρκεια 1ας ώρας). Σε εκ νέου επικοινωνία με το τεχνικό σας τμήμα (121) με διαβεβαίωσαν και πάλι ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στο Άκρο του ΟΤΕ και όχι στην οικεία μου. Ενημερώθηκα δε ότι υπήρχε καλωδιακό πρόβλημα στην περιοχή μου. [/FONT]
[FONT="]Στις 2/07/2011 τεχνικό συνεργείο της εταιρείας σας αποτελούμενο από τρία (3) άτομα επισκέφτηκε την περιοχή μου προς έλεγχο του «κουτιού» με το οποίο συνδέομαι με το δίκτυό σας. Παρόλο που η συμεριφορά μου ήταν κοσμιοτάτη και με απλό και κατανοητό τρόπο υπέβαλλα ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα της γραμμής της εταιρείας σας , ένας εκ των τριών τεχνικών (ο οποίος αρνήθηκε να μου δώσει τα στοιχεία του όταν του ζητήθηκαν προκειμένου να προχωρήσω σε ονομαστική καταγγελία προς την εταιρεία σας) παρουσίασε ανάρμοστη συμεριφορά , έκανε σχόλια για την οικία μου , με εξύβρισε , μου ανέφερε δε χαραχτηριστικά «Φτιάξε τη γραμμή μόνος σου» και όταν ζήτησα τα στοιχεία του για να προχωρήσω σε καταγγελία προς την εταιρείας σας μου απάντησε χαραχτηριστικά «Γιατί τί θα μας κάνεις θα μας δείρεις» , συμπεριφορά η οποία είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. [/FONT]
[FONT="]Στις 3/7/2011 η βλάβη «υποτίθεται» είχε επιδιορθωθεί καθώς η γραμμή μου ήταν σταθερή και στις ταχύτητες 9-12 [/FONT][FONT="]Mbps[/FONT][FONT="]. Από τις 4/7/2011 όμως τα προβλήματα επανεμφανίστηκαν και επιδεινώθηκαν.Χαραχτηριστικό δε το γεγονός ότι σε προσπάθεια να επικοινωνήσω τηλεφωνικά , από το ακουστικό του τηλεφώνου ακουγόταν Τηλεόραση!. Σε εκ νέου επικοινωνία στις 8/7/2011 με το τεχνικό σας τμήμα μου αναφέρανε ότι υπήρχε καλωδιακό πρόβλημα (το ίδο πρόβλημα το οποίο.......είχε λυθεί σύμφωνα με τους τεχνικούς σας μία εβδομάδα πριν!) και ότι είχε προγραμματιστεί επισκευή του δικτύου στις 11/7/2011. Στις 11/7/2011 επικοινώνησα με το τεχνικό σας τμήμα εκ νέου και μου αναφέρανε ότι η συγκεκριμένη βλάβη είχε επιδιορθωθεί στις 8/07/2011 (μήπως κάποιος ψεύδεται τελικά
και ζήτησα την ΑΜΕΣΗ αποκατάσταση της ταχύτητάς μου στις ταχύτητες που απολάμβανα πριν παρουσιαστούν τα προβλήματα στο δίκτυό σας. Όντως οι ταχύτητες τις οποίες είχα στο διάστημα που είχα διακίωμα υπαναχώρησης επανήλθαν και έως την ημερομηνία σύνταξης της συγκεκριμένης επιστολής δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα . [/FONT]
[FONT="]ΕΠΕΙΔΗ η εταιρεία σας αδυνατούσε να παρέχει τις συμφωνημένες υπηρεσίες από τα μέσα Ιουνίου 2011 μέχρι και 11/7/2011 λόγω αμέλειας και κωλυσιεργίας των συνεργείων σας να αποκαταστήσουν τη βλάβη ζητώ στο επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί από την εταιρεία σας , την πίστωση του με το ποσό που αντιστοιχεί σε είκοσι (20) ημέρες του μηνιαίου παγίου για τις υπηρεσίες [/FONT][FONT="]DSL[/FONT][FONT="] , σε αντίθετη δε περίπτωση θα προχωρήσω σε καταγγελία της σύμβασης με αποκλειστική υπαιτιότητα της εταιρείας σας.[/FONT]
[FONT="]Την έγγραφη συγγνώμη της εταιρείας σας για την ανάρμοστη συμπεριφορά του τεχνικού σας.[/FONT]
[FONT="]Την έγγραφη συγγνώμη της εταιρείας σας για την ταλαιπωρία που υπέστη.[/FONT]
[FONT="]Εάν παρουσιαστούν εκ νέου τα ίδια προβλήματα στη σύνδεση [/FONT][FONT="]DSL[/FONT][FONT="] θα προχωρήσω σε καταγγελία της σύμβασης χωρίς να έχω έπειτα καμία οικονομική υποχρέωση προς την εταιρεία σας καθώς η καταγγελία θα οφείλεται αποκλειστικά σε υποβιβασμό της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών εκ μέρους σας και δημοσιοποίηση της υπόθεσης σε κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο του Ειδικού τύπου στην Ελλάδα.[/FONT]
[FONT="]Εάν αντιμετωπίσω εκ νέου απαράδεκτη και ανάρμοστη συμπεριφορά από εργαζόμενό σας θα προχωρήσω σε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και άμεση καταγγελία της σύμβασης καθώς και δημοσιοποίηση της υπόθεσης σε κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο του Ειδικού τύπου στην Ελλάδα. [/FONT]
[FONT="]Δια της παρούσας , επιφυλασσόμενος ρητώς παντός νομίμου δικαιώματός μου, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ για την προκλητική , κακόπιστη και απαράδεκτη συμπεριφορά σας όπως ανωτέρω περιγράφεται.[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]Ο εξωδίκως καλών[/FONT]
[FONT="]Ζήσης Στυλιανός[/FONT]
[FONT="]210-*******[/FONT]
[FONT="]698*******[/FONT]
[FONT="]Ζαγοράς οικίσκος 28 Άνω Λιόσια[/FONT]
[FONT="]12/07/2011[/FONT]
[FONT="] [/FONT]