Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και προβλήματα

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Re: Απάντηση: Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και προβλήματα

Πότε ξεκίνησες Σεραφείμ; Αν δε πρόλαβες τα 384kbit των 60 ευρώ και της αγοράς με το ζόρι του ρούτερ του Θείου, τότε είναι λογικό να μην έχεις την εμπάθεια που έχω εγώ προς τον ΟΤΕ για εκείνες τις "καλές" μέρες.

τραγικές εποχές πραγματικά... το χειρότερο CPE που έχει περάσει ever από τα χέρια μου.

ps. πώς να μην έχει καλύτερες γραμμές ο ΟΤΕ αφού την σαβούρα των βρόγχων την δίνει στους άλλος παρόχους?

ps2. απο τότε που με αγώνα κατάφερα να μου αλλάξουν βρόγχο, η γραμμή μου παίζει υποδειγματικά (με wind)

ps3. ο τεχνικός του ΟΤΕ την έβρισκε "μια χαρά" ενώ εγώ άκουγα μέσα UFO's!
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Σάκη, μη τα ισοπεδώνουμε όλα, το backbone του ΟΤΕ είναι σίγουρα καλύτερο αυτή τη στιγμή. Αλλά ας αναρωτηθούν μερικοί πως φτιάχτηκε αυτό το backbone, και ποιοι το πλήρωσαν;

Θεωρώ το πρώτο ποστ προβοκατόρικο, πρώτον για τον τρόπο που γράφεται, δεύτερον γιατί αυτά που γράφει ισχύουν και στον ΟΤΕ (και overbooking μεγάλο έχει κάνει στο παρελθόν και κάνει ακόμα σε κάποια κέντρα - και χάλια μόντεμ έχει δώσει - τύπου Baudtek) και τρίτο λόγω της σχέσης του υπογράφοντος το πρώτο ποστ με τον ΟΤΕ.
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
δεν μίλησα για backbone... αναφέρομαι στις πελατειακές σχέσεις του ΟΤΕ...σαφώς και έχει ενα πολύ καλό backbone αν και μερικά Α/Κ ειδικά τις επαρχίας είναι μπουκωμένα για να το αξιοποιήσουν, αλλα αυτό είναι ενα πρόβλημα που συχνά συναντάμε σε όλους.
 

nikosmelt

AVClub Addicted Member
19 March 2007
2,043
Κατερίνη, Ελλάδα
Εγώ έχω adsl από το 2005. Ξεκίνησα με Vivodi (2 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα), συνέχισα με ΟΤΕ (επίσης χωρίς προβλήματα, αν εξαιρέσεις την τιμή), μετά Forthnet (πάλι χωρίς προβλήματα, με ελάχιστες εξαιρέσεις) και τώρα είμαι πλέον σε Wind (όλα καλά). Γενικότερα έχω ακούσει πολλά αρνητικά για όλες σχεδόν τις εταιρίες, απλά μάλλον ήμουν τυχερός και δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα σε καμία (κάποιες αποσυνδέσεις είχα σε όλες, αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ σοβαρό πρόβλημα). Τους εναλλακτικούς τους προτιμώ λόγω τιμής, αν και υστερούν σε τεχνική υποστήριξη. Η Forthnet έχει ένα αρκετά μεγάλο πρόβλημα για μένα στο λογιστήριό της, μου βγήκε η ψυχή όταν έφυγα, προ μερικών μηνών, να βγάλω άκρη με κάποια οφειλή μου, που επέμεναν να μου εμφανίζουν, καθώς και το τέλος διακοπής, που προσπάθησαν ανεπιτυχώς να μου φορτώσουν.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Σάκη, μη τα ισοπεδώνουμε όλα, το backbone του ΟΤΕ είναι σίγουρα καλύτερο αυτή τη στιγμή. Αλλά ας αναρωτηθούν μερικοί πως φτιάχτηκε αυτό το backbone, και ποιοι το πλήρωσαν;

Θεωρώ το πρώτο ποστ προβοκατόρικο, πρώτον για τον τρόπο που γράφεται, δεύτερον γιατί αυτά που γράφει ισχύουν και στον ΟΤΕ (και overbooking μεγάλο έχει κάνει στο παρελθόν και κάνει ακόμα σε κάποια κέντρα - και χάλια μόντεμ έχει δώσει - τύπου Baudtek) και τρίτο λόγω της σχέσης του υπογράφοντος το πρώτο ποστ με τον ΟΤΕ.

Επειδή είμαι σε διακοπές και δεν πρόλαβα να απαντήσω.Δεν θα το χαρακτήριζα καθόλου προβοκατόρικο το post μου.Ανέφερα κάποια από τα προβλήματα διάφορων πάροχων.Δεν είναι κάτι από αυτά ψευδή.Όταν δεν έχεις διαθέσιμο bandwidth,ναι,θα κάνεις traffic shaping.Αλλά εμένα θα με πείραζε δύο φορές περισσότερο να ήξερα ότι η γραμμή μου πιάνει 20 για παράδειγμα και ο πάροχος δεν μπορεί να μου προσφέρει αυτή την ταχύτητα.
Δεν θυμάμαι την εποχή των 0,3 mbps μιας και από όσο θυμάμαι δεν είχα ποτέ.(512 ή 1024 ξεκίνησα νομίζω...).
Προσέφεραν μια ''νέα'' για τότε υπηρεσία και κόστιζε τόσο.Δεν το θυμάμαι καν το router,αλλά εάν είναι αυτό που έφτανε μέχρι τα 8 mbps,πραγματικά χάλι μαύρο.Τα καινούρια είναι αρκετά καλύτερα θα έλεγα.Όταν δεν έχεις αναπτύξει το δίκτυο adsl,θα υπάρξει overbooking.Αυτό πλέον όσον αφορά τον ΟΤΕ δεν υπάρχει...
Αλλά και στο κομμάτι ''διασύνδεση'' δεν νομίζω κάποιος πάροχος να προσφέρει καλύτερες ταχύτητες από τον ΟΤΕ.
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Επιμένω στο χαρακτηρισμό "προβοκατόρικο", γιατί πολύ απλά και ο ΟΤΕ είχε/έχει παρόμοια προβλήματα, ίσως σε μικρότερο βαθμό αλλά έχει, και τα αποσιώπησες.

Και στον ΟΤΕ υπάρχει ratio 20:1 ή 50:1, ανάλογα το κέντρο, οπότε το να λες για εγγυημένα 20Mbit είναι ανούσιο, αυτά δεν υπάρχουν πουθενά. Αν σου τύχει κέντρο με πολλούς heavy users, ούτε στον ΟΤΕ σώζεσαι. Σε παρακαλώ να δώσεις στη δημοσιότητα το διαθέσιμο bandwidth του κέντρου Εγλυκάδος στην Πάτρα με το BRAS, τον αριθμό των χρηστών που αυτό υποστηρίζει (αριθμό από ενεργές πόρτες), κάνε τη διαίρεση, και έλα μετά να μας πεις για ratio.

Ο ΟΤΕ έμαθε στον κρατισμό και όσο έχει τους ποτισμένους κρατισμό υπαλλήλους, θα συνεχίσει να λειτουργεί έτσι. Κάνει ότι γουστάρει με τα ζεύγη χαλκού, λες και του ανήκουν. Δε πρόκειται να πάρει ούτε ένα ευρώ από μένα ξανά, αρκετά πήρε όσο ήταν μονοπώλιο.

Όταν κάποιος έχει άμεση σχέση με έναν από τους παρόχους θα πρέπει να σκέφτεται δύο φορές τι θα γράψει. Είναι προφανές από τα γραφόμενά σου ότι ούτε την ιστορία της ευρυζωνικότητας γνωρίζεις ούτε λεπτομέρειες για το πως λειτουργούν τεχνικοί του ΟΤΕ.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Φίλε Dermitzakis, έχοντας πιο παλιά ΟΤΕ, μπορώ να σου συστήσω να κοιτάξεις ένα παράδειγμα εδώ που ισχύει για όλο το συγκεκριμένο μέρος της περιοχής που μένω. Ξέρω πως είναι ένα απλό παράδειγμα αλλά το έχω αντιμετωπίσει και εγώ προσωπικά οπότε δεν το λες μεμονωμένο.
Όσο για τις ταχύτητες, με ΟΤΕ και HOL στο ίδιο σπίτι, με μεν ΟΤΕ είχα 14 και με HOL 16-- ξεχνώντας ταυτόχρονα και τους αποσυγχρονισμούς στην HOL [ειλικρινά δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που αποσυγχρόνισα ή έκλεισα το router]...
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Επιμένω στο χαρακτηρισμό "προβοκατόρικο", γιατί πολύ απλά και ο ΟΤΕ είχε/έχει παρόμοια προβλήματα, ίσως σε μικρότερο βαθμό αλλά έχει, και τα αποσιώπησες.

Και στον ΟΤΕ υπάρχει ratio 20:1 ή 50:1, ανάλογα το κέντρο, οπότε το να λες για εγγυημένα 20Mbit είναι ανούσιο, αυτά δεν υπάρχουν πουθενά. Αν σου τύχει κέντρο με πολλούς heavy users, ούτε στον ΟΤΕ σώζεσαι. Σε παρακαλώ να δώσεις στη δημοσιότητα το διαθέσιμο bandwidth του κέντρου Εγλυκάδος στην Πάτρα με το BRAS, τον αριθμό των χρηστών που αυτό υποστηρίζει (αριθμό από ενεργές πόρτες), κάνε τη διαίρεση, και έλα μετά να μας πεις για ratio.

Ο ΟΤΕ έμαθε στον κρατισμό και όσο έχει τους ποτισμένους κρατισμό υπαλλήλους, θα συνεχίσει να λειτουργεί έτσι. Κάνει ότι γουστάρει με τα ζεύγη χαλκού, λες και του ανήκουν. Δε πρόκειται να πάρει ούτε ένα ευρώ από μένα ξανά, αρκετά πήρε όσο ήταν μονοπώλιο.

Θα τα έχεις τα νούμερα.Όπως επίσης και το συνολικά διαθέσιμο bandwidth (91.000 mbps είναι διαθέσιμα μονάχα στην Αθήνα εάν θυμάμαι καλά).Αλλά θα το βρω.

Όταν κάποιος έχει άμεση σχέση με έναν από τους παρόχους θα πρέπει να σκέφτεται δύο φορές τι θα γράψει. Είναι προφανές από τα γραφόμενά σου ότι ούτε την ιστορία της ευρυζωνικότητας γνωρίζεις ούτε λεπτομέρειες για το πως λειτουργούν τεχνικοί του ΟΤΕ.

Εδώ είσαι λάθος.Δεν γνωρίζω την Ελληνική ιστορία της ευρυζωνικότητας.Ξέρω πολύ καλά το τι πρόσφεραν οι πάροχοι στο εξωτερικό,όπως και τις δυνατότητες του adsl που ακόμη δεν έχουμε εκμεταλευτεί ακόμη! (Annex M - 3,5 mbps upload speed).
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Και επίσης να πω πως, για να εγκατασταθεί νέα γραμμή τηλεφώνου από HOL, υπήρξε 6μηνη [ναι, εξάμηνη] αναμονή λόγω [φυσικά] του... ΟΤΕ. [Η προβλεπόμενη αρχική ημερομηνία ενεργοποίησης ήταν ένας μήνας μετά.] [Έχω στην διάθεσή μου χαρτιά που τεκμηριώνουν αυτό που λέω από την ίδια την HOL, μετά από αντίστοιχες κινήσεις μου].
 

kyrliot

Supreme Member
31 March 2008
3,913
Θεσσαλονίκη
Πριν 1 περιπου μηνα,ξαφνικα,κατα τις 9 η ωρα το πρωι παρασκευη-πριν το τριημερο του αγ. πνευματος, δεν εχω ουτε τηλεφωνο,ουτε internet (cyta).Το μυαλο μου,λογω της ωρας, παει αμεσως οτι καποιος τεχνικος μου εκοψε κατα λαθος την συνδεση.Μενω για μια εβδομαδα χωρις τηλεφωνο και internet γιατι ενας οτετζης μου εβγαλε το καλωδιο απο το κουτι συνδεσεων στην εισοδο της οικοδομης,συνδεοντας ενα ασχετο αλλο σε μενα και κοβοντας με και απο το καφαο του οτε (εκει μονο ο οτε εχει προσβαση).
 

Nightriderjt

New member
10 March 2011
9
[FONT=&quot]ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Του ΖΗΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ του ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ κάτοικος ΖΑΓΟΡΑΣ ΟΙΚΙΣΚΟΣ 28 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ ΑΤΤΙΚΗ.[/FONT]
[FONT=&quot]ΚΑΤΑ[/FONT]
[FONT=&quot]Του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ)και της ΟΤΕΝΕΤ που εδρεύουν στην Αθήνα , Λεωφόρος Κιφισίας 99 Μαρούσι και εκπροσωπείται νόμιμα. [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:[/FONT]
[FONT=&quot]1) [/FONT][FONT=&quot]ΕΕΤΤ(Εθνική Επιτροπή Τηλεποικινωνιών και Ταχυδρομείων) –Λ. Κιφησίας 60 Μαρούσι , 210 - 6151000[/FONT]
[FONT=&quot]2) [/FONT][FONT=&quot]Συνήγορος του Καταναλωτή, Λεωφ. Αλεξάνδρας 144,114 71 Αθήνα, Φαξ 210 - 64 60 414[/FONT]
[FONT=&quot]3) [/FONT][FONT=&quot]ΙΝΚΑ (Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας) – Ακαδημίας 7 Αθήνα , Τηλ. 210-3632443[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Στις 11/04/2011 η εταιρεία σας προχώρησε σε ενεργοποίηση τηλεφωνικής γραμμής στο όνομά μου με αριθμό 210*******. Έπειτα από διαβεβαιώσεις των τεχνικών σας ότι η γραμμή σας θα μου παρείχε [/FONT][FONT=&quot]ADSL[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]χωρίς προβλήματα σε έυρος ταχυτήτων από 9 έως και 13 [/FONT][FONT=&quot]Mbps[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]προχώρησα στην ηλεκτρονική παραγγελία της υπηρεσίας [/FONT][FONT=&quot]OnDSl[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]HOME[/FONT][FONT=&quot] 24 [/FONT][FONT=&quot]Conn[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]X[/FONT][FONT=&quot].Στις 12/04/2011 όντως η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε και παρότι δεν μου είχε αποσταλεί το [/FONT][FONT=&quot]Router[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot],έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μου γνωστοποιήθηκαν το όνομα χρήστη ([/FONT][FONT=&quot]Username[/FONT][FONT=&quot]) και ο κωδικός πρόσβασης ([/FONT][FONT=&quot]Password[/FONT][FONT=&quot]) τα οποία και εισήγαγα στις ρυθμίσεις δικής μου ιδιοκτησίας [/FONT][FONT=&quot]Router[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]προκειμένου να εκμεταλευτώ τις υπηρεσίες. [/FONT]
[FONT=&quot]Όπως είναι γνωστό , υπάρχει μια περίοδος 14 ημερών κατά την οποία ο συνδρομητής μπορεί να δοκιμάσει την ποιότητα των υπηρεσιών σας και σε περίπτωση μή ικανοποίησής του να προχωρήσει μέσα σε αυτή τη περίοδο , αζημίως, σε υπαναχώρηση. Όντως από την ημερομηνία ενεργοποίησης των υπηρεσιών του πακέτου [/FONT][FONT=&quot]OnDsl[/FONT][FONT=&quot] 24 [/FONT][FONT=&quot]Conn[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]x[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]οι ταχύτητες στις οποίες «κλείδωνα» κυμαίνονταν μεταξύ 10 και 12 [/FONT][FONT=&quot]Mbps[/FONT][FONT=&quot] και η γραμμή ήταν σταθερότατη χωρίς διακυμάνσεις και αποσυνδέσεις . Εφόσον λοιπόν οι πραγματικές ταχύτητες ανταποκρίνονταν στις διαβεβαιώσεις των τεχνικών σας και εφόσον δεν υπήρχαν προβλήματα σταθερότητας δεν άσκησα το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την μεταξύ μας σύμβαση. [/FONT]
[FONT=&quot]Περί τα μέσα Ιουνίου του 2011 παρατηρήθηκαν συχνές αποσυνδέσεις. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό σας τμήμα με διαβεβαίωσαν ότι θα επιδιορθωθεί η βλάβη καθώς αποδέχτηκαν ότι η γραμμή μου θα έπρεπε να κλειδώνει στα 10-13 [/FONT][FONT=&quot]Mbps[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]σταθερά και χωρίς προβλήματα και ότι η βλάβη υπήρχε στην καλωδιακή υποδομή του ΟΤΕ και όχι στο καλωδιακό τμήμα της οικίας μου. Παρόλα αυτά και ενώ η γραμμή σταθεροποιήθηκε για 1-2 ημέρες τα προβλήματα συνεχίστηκαν και επιδεινώθηκαν (οι αποσυνδέσεις από το δίκτυό σας φτάσανε μέχρι και τις 30 σε διάρκεια 1ας ώρας). Σε εκ νέου επικοινωνία με το τεχνικό σας τμήμα (121) με διαβεβαίωσαν και πάλι ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στο Άκρο του ΟΤΕ και όχι στην οικεία μου. Ενημερώθηκα δε ότι υπήρχε καλωδιακό πρόβλημα στην περιοχή μου. [/FONT]
[FONT=&quot]Στις 2/07/2011 τεχνικό συνεργείο της εταιρείας σας αποτελούμενο από τρία (3) άτομα επισκέφτηκε την περιοχή μου προς έλεγχο του «κουτιού» με το οποίο συνδέομαι με το δίκτυό σας. Παρόλο που η συμεριφορά μου ήταν κοσμιοτάτη και με απλό και κατανοητό τρόπο υπέβαλλα ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα της γραμμής της εταιρείας σας , ένας εκ των τριών τεχνικών (ο οποίος αρνήθηκε να μου δώσει τα στοιχεία του όταν του ζητήθηκαν προκειμένου να προχωρήσω σε ονομαστική καταγγελία προς την εταιρεία σας) παρουσίασε ανάρμοστη συμεριφορά , έκανε σχόλια για την οικία μου , με εξύβρισε , μου ανέφερε δε χαραχτηριστικά «Φτιάξε τη γραμμή μόνος σου» και όταν ζήτησα τα στοιχεία του για να προχωρήσω σε καταγγελία προς την εταιρείας σας μου απάντησε χαραχτηριστικά «Γιατί τί θα μας κάνεις θα μας δείρεις» , συμπεριφορά η οποία είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. [/FONT]
[FONT=&quot]Στις 3/7/2011 η βλάβη «υποτίθεται» είχε επιδιορθωθεί καθώς η γραμμή μου ήταν σταθερή και στις ταχύτητες 9-12 [/FONT][FONT=&quot]Mbps[/FONT][FONT=&quot]. Από τις 4/7/2011 όμως τα προβλήματα επανεμφανίστηκαν και επιδεινώθηκαν.Χαραχτηριστικό δε το γεγονός ότι σε προσπάθεια να επικοινωνήσω τηλεφωνικά , από το ακουστικό του τηλεφώνου ακουγόταν Τηλεόραση!. Σε εκ νέου επικοινωνία στις 8/7/2011 με το τεχνικό σας τμήμα μου αναφέρανε ότι υπήρχε καλωδιακό πρόβλημα (το ίδο πρόβλημα το οποίο.......είχε λυθεί σύμφωνα με τους τεχνικούς σας μία εβδομάδα πριν!) και ότι είχε προγραμματιστεί επισκευή του δικτύου στις 11/7/2011. Στις 11/7/2011 επικοινώνησα με το τεχνικό σας τμήμα εκ νέου και μου αναφέρανε ότι η συγκεκριμένη βλάβη είχε επιδιορθωθεί στις 8/07/2011 (μήπως κάποιος ψεύδεται τελικά ;) και ζήτησα την ΑΜΕΣΗ αποκατάσταση της ταχύτητάς μου στις ταχύτητες που απολάμβανα πριν παρουσιαστούν τα προβλήματα στο δίκτυό σας. Όντως οι ταχύτητες τις οποίες είχα στο διάστημα που είχα διακίωμα υπαναχώρησης επανήλθαν και έως την ημερομηνία σύνταξης της συγκεκριμένης επιστολής δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα . [/FONT]
[FONT=&quot]ΕΠΕΙΔΗ η εταιρεία σας αδυνατούσε να παρέχει τις συμφωνημένες υπηρεσίες από τα μέσα Ιουνίου 2011 μέχρι και 11/7/2011 λόγω αμέλειας και κωλυσιεργίας των συνεργείων σας να αποκαταστήσουν τη βλάβη ζητώ στο επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί από την εταιρεία σας , την πίστωση του με το ποσό που αντιστοιχεί σε είκοσι (20) ημέρες του μηνιαίου παγίου για τις υπηρεσίες [/FONT][FONT=&quot]DSL[/FONT][FONT=&quot] , σε αντίθετη δε περίπτωση θα προχωρήσω σε καταγγελία της σύμβασης με αποκλειστική υπαιτιότητα της εταιρείας σας.[/FONT]
[FONT=&quot]Την έγγραφη συγγνώμη της εταιρείας σας για την ανάρμοστη συμπεριφορά του τεχνικού σας.[/FONT]
[FONT=&quot]Την έγγραφη συγγνώμη της εταιρείας σας για την ταλαιπωρία που υπέστη.[/FONT]
[FONT=&quot]Εάν παρουσιαστούν εκ νέου τα ίδια προβλήματα στη σύνδεση [/FONT][FONT=&quot]DSL[/FONT][FONT=&quot] θα προχωρήσω σε καταγγελία της σύμβασης χωρίς να έχω έπειτα καμία οικονομική υποχρέωση προς την εταιρεία σας καθώς η καταγγελία θα οφείλεται αποκλειστικά σε υποβιβασμό της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών εκ μέρους σας και δημοσιοποίηση της υπόθεσης σε κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο του Ειδικού τύπου στην Ελλάδα.[/FONT]
[FONT=&quot]Εάν αντιμετωπίσω εκ νέου απαράδεκτη και ανάρμοστη συμπεριφορά από εργαζόμενό σας θα προχωρήσω σε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και άμεση καταγγελία της σύμβασης καθώς και δημοσιοποίηση της υπόθεσης σε κάθε έντυπο και ηλεκτρονικό μέσο του Ειδικού τύπου στην Ελλάδα. [/FONT]
[FONT=&quot]Δια της παρούσας , επιφυλασσόμενος ρητώς παντός νομίμου δικαιώματός μου, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ για την προκλητική , κακόπιστη και απαράδεκτη συμπεριφορά σας όπως ανωτέρω περιγράφεται.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Ο εξωδίκως καλών[/FONT]​
[FONT=&quot]Ζήσης Στυλιανός[/FONT]​
[FONT=&quot]210-*******[/FONT]​
[FONT=&quot]698*******[/FONT]​
[FONT=&quot]Ζαγοράς οικίσκος 28 Άνω Λιόσια[/FONT]​
[FONT=&quot]12/07/2011[/FONT]​
[FONT=&quot] [/FONT]
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Α ρε Ελλαδαρα... Τρεις τεχνικοί χρειάζονται για να ελέγξουν μια γραμμή? μερικα πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ! We are doomed!
 

Nightriderjt

New member
10 March 2011
9
Α ρε Ελλαδαρα... Τρεις τεχνικοί χρειάζονται για να ελέγξουν μια γραμμή? μερικα πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ! We are doomed!
Άσρτα να πάνε..... τελικά μετά από πολλά νεύρα και χάπια και κράξιμο στο 121 τη Δευτερα θα γίνει αλλαγή του καλωδίου από το ΚΑΦΑΟ μέχρι και το σπίτι μου. Για να δούμε για να δούμε.....
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Άσρτα να πάνε..... τελικά μετά από πολλά νεύρα και χάπια και κράξιμο στο 121 τη Δευτερα θα γίνει αλλαγή του καλωδίου από το ΚΑΦΑΟ μέχρι και το σπίτι μου. Για να δούμε για να δούμε.....

Καλα ξεμπερδέματα!
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
«Φτιάξε τη γραμμή μόνος σου» ...
«Γιατί τί θα μας κάνεις θα μας δείρεις» ...

http://www.youtube.com/watch?v=kyvn9r25tD0

Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν, είτε είναι ΟΤΕ, είναι DT OTE, πολύ απλά γιατί το 75% των υπαλλήλων έχουν ακόμη την συμπεριφορά του κρατικού μονοπώλιου.

ΟΤΕ, ούτε ένα ευρώ λέμε!
 

Nightriderjt

New member
10 March 2011
9
«Φτιάξε τη γραμμή μόνος σου» ...
«Γιατί τί θα μας κάνεις θα μας δείρεις» ...



Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν, είτε είναι ΟΤΕ, είναι DT OTE, πολύ απλά γιατί το 75% των υπαλλήλων έχουν ακόμη την συμπεριφορά του κρατικού μονοπώλιου.

ΟΤΕ, ούτε ένα ευρώ λέμε!

Το αστείο θα είναι (επειδή μυρίζομαι πρόβλημα στο dslam και όχι στο καλώδιο) να έχω τα ίδια από Δευτέρα και με καινούριο καλώδιο. να δούμε τι δικαιολογία θα βρούνε.......Το Βίντεο πάντως τα σπάει
 
Last edited:

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Θεικό το βίντεο. Μήπως να το τσιμπήσω και να το βάλω σε...... κάααποιο forum που........αγαπάνε πολύ τον ΟΤΕ;