Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και προβλήματα

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Αδελφέ μαζί σου, αλλά εμένα ως καταναλωτή δεν με ενδιαφέρει το τεχνικό μέρος [προς Θεού, αυτό δεν είναι μομφή απέναντί σου ή σε αυτά που γράφεις].Υπέγραψα συμβόλαιο με την HOL, την λύση να την δώσει η HOL [και η κάθε HOL].
Είναι δικαιολογία του κάθε παρόχου το ότι φταίει ο ΟΤΕ -- ακόμα κι αν φταίει -- αλλά αν σε κάποιο σοβαρό πρόβλημα δεν κινηθεί κάποιος νομικά εναντίον του παρόχου του [κάτι που θα αναγκάσει τον πάροχο να κυνηγήσει αντίστοιχα τον ΟΤΕ] πάντα θα δεχόμαστε αυτή την "καραμέλα"...
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Θαύμα! Το Attenuation μου πήγε στο... 34 [!!!] κι έτσι από 1448 μέτρα που ήμουν από το DSLAM, μετακινήθηκα στα 2,5 χιλιόμετρα!!
Το σπίτι μου εδώ είναι πάντως ακόμα, εκεί που ήτανε....:violent-smiley-030::rifle::hanged::computer:
 

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
4,081
Εφοσον εισαι στην Hol, η Hol πρεπει να βγαλει το φιδι απο την τρυπα.
Εσυ, δεν υπάρχει λόγος να μιλησεις με τον ΟΤΕ.
Ολα αυτα θα τα κανει η Hol για σενα.
Πολλα απο τα προβλήματα βρισκονται στην πλευρα του ΟΤΕ.
Οταν σου λεει ο παροχος φταιει ο ΟΤΕ δεν στο λεει για να πιασεις εσυ τον ΟΤΕ και να βρεις την βλάβη σου, στο αναφερει για ενημερωση σου.
Νομιζεις οτι η Hol και η κάθε Hol θελει να εχει δυσαρεστημενους πελατες;

Σημειωση: Δεν εργαζομαι στην Hol, αλλα σε άλλο πάροχο.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Δεν θέλω να μου ... ανακοινώνουν όμως το πρόβλημα, θέλω να το λύσουν. Εξ'άλλου, έχω υπογράψει σύμβαση με την HOL, που λέει πως για τέτοιου τύπου πρόβλημα πρέπει να περιμένω τον... ΟΤΕ; Μα δεν θέλω ΟΤΕ ο άνθρωπος, γι'αυτό ήρθα σε σας κυρία HOL...:BDBDG54:
 

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
4,081
Μα υποτιθεται οτι δεν καθονται με δεμενα χερια.
Κοιτανε το προβλημα σου και απλα σε ενημερωνουν οτι υπαρχει αναμονη απο τον οτε.
Μην νομιζεις οτι μπορουν να κανουν και πολλα πραγματα.
Αυτοι θελουν περισσοτερο να λυθει το προβλημα σου για να μην τους "ενοχλεις"
Με την καλη εννοια το λεω, καταλαβες
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Μα φυσικά, δεν είπα κάτι για αυτό που είπες...
Αυτοί απλά το έδωσαν στο CRM για τον ΟΤΕ -- αυτή η διαδικασία είναι που με... στέλνει.
Κ σύμφωνα με αυτούς, ο ΟΤΕ πρέπει να δεί [όχι απαραίτητα να επιλύσει.....] το πρόβλημα μέσα σε 2 24ωρα, και μετά αυτοί να ενημερώσουν εμένα.
Η ερώτησή μου όμως είναι, από που μπορώ να βρώ το όνομα του :devil-smiley-029: τεχνικού που μου έκανε την ζημιά;
Μπορώ εγώ, σαν καταναλωτής, να κάνω κάτι;
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,373
Αθήνα...
Δεν μπορείς να κάνεις κάτι,απλώς περιμένεις.Έχει τύχει αρκετές φορές να δηλώσεις μια βλάβη σε έναν πάροχο,να πει φταίει ο ΟΤΕ,και έτσι δεν κάνουν τίποτα.Ο ΟΤΕ βλέπει εάν έχουν πρόβλημα και οι πελάτες του,εάν ναι,τότε καλώς,εάν όχι πάλι.....
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Μα δήλωσα εγώ ο ίδιος τηλέφωνο του ΟΤΕ που έχει πρόβλημα στο 121.
Βέβαια, ο Nightrider που πήρε λίγο πριν στο 121 του είπαν πως δεν έχει δηλωθεί άλλο πρόβλημα στην περιοχή μας [τώρα εγώ ποιόν να πιστέψω];
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Δεν μπορείς να κάνεις κάτι,απλώς περιμένεις.Έχει τύχει αρκετές φορές να δηλώσεις μια βλάβη σε έναν πάροχο,να πει φταίει ο ΟΤΕ,και έτσι δεν κάνουν τίποτα.Ο ΟΤΕ βλέπει εάν έχουν πρόβλημα και οι πελάτες του,εάν ναι,τότε καλώς,εάν όχι πάλι.....
Χωρίς μομφή σε εσένα ή σε αυτό που εννοείς, τί σημαίνει "εάν όχι πάλι.....";
Θα πρέπει να κάνω και την βλαβοληψία του ΟΤΕ επειδή ο τεχνικός είναι μ@λ@κ@ς;
Και στην τελική, εγώ δεν δήλωσα βλάβη, δεν ζήτησα να μου πειράξουν το καλώδιο [ή ότι τελος πάντων πείραξαν] και μου υποβάθμισαν τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Κάποιος είναι υπόλογος γι'αυτό, είτε λέγεται HOL, είτε ΟΤΕ, είτε ... Μπαρμπα-Γιάννης Κανατάς.:furious3:
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,373
Αθήνα...
Εννοώ ότι εάν πείραξαν κάτι θα το έκαναν επειδή το ζήτησαν οι συνδρομητές πιθανότατα.Αυτό μπορεί να είναι εις βάρος των συνδρομητών διαφορετικών εταιριών.Εσύ δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο από το να το αναφέρεις στον πάροχο σου.Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν αυτοί.
Στην πράξη βέβαια εάν δεν κάνεις κάποια επιπλέον τηλεφωνήματα δεν πρόκειται να το φτιάξουν!
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Και ας κάνω μια άλλη ερώτηση.
Αν εγώ ως πελάτης της HOL, για κάποιον λόγο δεν ικανοποιούμαι από τις υπηρεσίες της [έστω ότι έπεσε η ταχύτητά μου, όπως τώρα], η HOL [αν λάβουμε ως δεδομένο πως μπορεί να "πειράξει" καλωδιώσεις] θα δικαιολογείται αν, για να μου παρέχει αυτό που ζήτησα, ... υποβαθμίσει τους πελάτες του x ανταγωνιστικού παρόχου[έστω και έναν];
Επίσης οι συνδρομητές του ΟΤΕ ζήτησαν να λυθεί το δικό τους πρόβλημα -- αν στέκει αυτό που μου λές, μπλέκεται και ο δόλος εκ μέρους του ΟΤΕ [για να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες του, υποβαθμίζει εμένα]. Κι εκεί πάμε αλλού...
 
Last edited:

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,373
Αθήνα...
Μπορεί να υπήρξε πρόβλημα σε πελάτη.Μπορεί να υπήρξε πρόβλημα στο δίκτυο....έκανα μια υπόθεση.Υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις που μπορεί να δεις ένα συνεργείο τεχνικών.
Όχι,δεν θα δικαιολογούταν.Αλλά δεν μπορεί να σου κάνει κάτι ούτε η HOL ούτε ο ΟΤΕ εάν δεν υποστηρίζονται ικανοποιητικές ταχύτητες στην περιοχή σου.Δηλαδή είτε είσαι πελάτης του ΟΤΕ ή της hol δεν θα υπήρχε διαφορά στην εξυπηρέτηση.
 

arvageo

AVClub Enthusiast
9 September 2007
1,262
Βάρη Σύρου
Από τη στιγμή που το last mile το έχει πάροχος και τηλεπικοινωνιών κι όχι δικτύου μόνο, αυτά θα γίνονται συνέχεια. Δόλος νομίζω δεν υπάρχει απλά ανευθυνότητα! Ας φτιάξω εγώ τη γραμμή του δικού μου συνδρομητή και αν χαλάσει του αλλουνού δε με νοιάζει! Αν με ενοχλήσουν πάρα πολύ τότε θα πάω να φτιάξω και του αλλουνού! Μέχρι τότε...
 
τετοια διαβαζω και αρχιζω να φοβαμαι..... εχω hol απο 2005 και τωρα που θα σταματησουν το iptv και θα το ξανα ξεκινησουν τελος του χρονου δεν θα μπορω να βλεπω τηλεοραση μιας και η κεντρικη κεραια ειναι απαραδεκτη....
παω για forthnet-nova......
και ο θεος βοηθος.......
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Μπορεί να υπήρξε πρόβλημα σε πελάτη.Μπορεί να υπήρξε πρόβλημα στο δίκτυο....έκανα μια υπόθεση.Υπάρχουν άπειρες περιπτώσεις που μπορεί να δεις ένα συνεργείο τεχνικών.
Όχι,δεν θα δικαιολογούταν.Αλλά δεν μπορεί να σου κάνει κάτι ούτε η HOL ούτε ο ΟΤΕ εάν δεν υποστηρίζονται ικανοποιητικές ταχύτητες στην περιοχή σου.Δηλαδή είτε είσαι πελάτης του ΟΤΕ ή της hol δεν θα υπήρχε διαφορά στην εξυπηρέτηση.
Μα στην περίπτωση μου, στη 13:19 ήμουν στα 15, και στη 13:20 στα 5 [το χωρίς τηλέφωνο ας το προσπεράσουμε]. Όλη η περιοχή [αν θέσουμε ως δεδομένο πως μιλάω με αρκετό κόσμο της και μου λέει τις ταχύτητές του] ή αν θέλεις ένα μεγάλο δείγμα συμπεριλαμβανομένου και εμού, έπιανε αυτές τις ταχύτητες μια χαρά.
Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα [1 1/2 μήνας] από τότε που ο Nightrider ανέφερε τα προβλήματά του [που, σύμφωνα με το 121 τα έχουν κι άλλοι], εμείς που ήμασταν σταθεροί, καταβαραθρωθήκαμε.
Δηλαδή μας πήραν από το "καλό" κομμάτι του δικτύου και μας έβαλαν στο χαλασμένο ή απλά παράτησαν όλο μαζί το δίκτυο και χάλασε;
Σε ότι και από τα δύο κι αν επιλεγεί, κάποιος [αυτός που συντηρεί το δίκτυο] είναι και υπόλογος.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, αν μεταφέραμε αυτό το παράδειγμα σε έναν άλλο κλάδο θα είχε γίνει χαμός [απολύσεις κτλ.] και στον ΟΤΕ λέμε.... ε, τι να κάνουμε.... [όταν μιλάμε για τέτοιου τύπου ζημιές].
 

chriap

Established Member
21 April 2011
181
Αυτή η ιστορία με τον ΟΤΕ κι εμένα με ενοχλεί. Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, δηλαδή ότι δε γίνεται ο ίδιος που δίνει το last mile να δίνει και υπηρεσίες σε τελικούς καταναλωτές. Εννοείται ότι θα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη δυνατότητα να βάζει τρικλοποδιές για να κρατήσει τη θέση του. Χρόνια τώρα είναι απαράδεκτος ο ΟΤΕ και τώρα που δεν είνια και ελληνικός να δούμε πως θα τον ελέγξουμε.

τετοια διαβαζω και αρχιζω να φοβαμαι..... εχω hol απο 2005 και τωρα που θα σταματησουν το iptv και θα το ξανα ξεκινησουν τελος του χρονου δεν θα μπορω να βλεπω τηλεοραση μιας και η κεντρικη κεραια ειναι απαραδεκτη....
παω για forthnet-nova......
και ο θεος βοηθος.......
Αν και είσαι λίγο off topic, καλά θα κάνεις. Από ότι διαβάζω για τη HOL μάλλον πάει από το κακό στο χειρότερο
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
:eek:fftopic:Αδελφέ, εγώ για την HOL θα σου πώ τα καλύτερα... Ειδικά στην περιοχή μου όλοι με HOL είμαστε ευτυχισμένοι .... :eek:fftopic:

...Αλλά ο ΟΤΕ είναι το πρόβλημά μου [και τώρα η αποκατάσταση - που σύμφωνα με την HOL που είχε ενημέρωση από τον ΟΤΕ - από χτες πήγε για σήμερα. Ο ίδιος ο ΟΤΕ μου είπε πως σήμερα θα γίνει άρση της βλάβης (αν ζητηθεί δίνεται ο κωδικός βλάβης και επικοινωνεί ο συνδρομητής με τον ΟΤΕ). Φυσικά μέχρι τώρα δεν υπάρχει αλλαγή].
Και λέω εγώ τώρα, έχω ήδη ένα ψέμα [που δέχομαι ότι μπορεί να μου το είπε η HOL], αν σήμερα [που δεν το βλέπω..] δεν γίνει η αποκατάσταση έχω κι άλλο ψέμα - του ΟΤΕ.
Εγώ τι ακριβώς να κάνω;
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Ανδρέα, με όλο το σεβασμό, τα ποστ σου είναι τουλάχιστο προκλητικά! Φαίνεται να δικαιολογείς την τακτική των τεχνικών του ΟΤΕ να εξυπηρετούν μόνο όσους έχουν πάροχο ΟΤΕ, εις βάρος όλων των άλλων. Το δίκτυο το διαχειρίζεται ο ΟΤΕ, δε του ανήκει, οφείλει να έχει ουδετερότητα! Τι πρέπει να γίνει δηλαδή, να σπάσει ο ΟΤΕ σε δύο εταιρείες για να βάλουνε μυαλό;
 

chriap

Established Member
21 April 2011
181
Νομίζω πως το μόνο λογικό να γίνει είναι αυτό που λες. Ας διαχωριστεί το δίκτυο από το εμπορικό ή ας κάτσουν όλοι μαζί να φτιάξουν ένα φορέα διαχείρισης και συντήρησης. (Σενάρια επιστημονικής φαντασίας, αφού δεν το κάναμε όταν όλα αυτά ήταν στο ελληνικό δημόσιο)
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,373
Αθήνα...
Ανδρέα, με όλο το σεβασμό, τα ποστ σου είναι τουλάχιστο προκλητικά! Φαίνεται να δικαιολογείς την τακτική των τεχνικών του ΟΤΕ να εξυπηρετούν μόνο όσους έχουν πάροχο ΟΤΕ, εις βάρος όλων των άλλων.

Πάνο,πρέπει να μιλήσουμε καλύτερα ώστε να καταλάβεις τι παίζεται από πίσω.Σαν πελάτης μπορεί να τα δεις όλα ρόδινα αλλά θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω όσο πιο σύντομα τι συμβαίνει αν και πάλι δεν μπορείς να έχεις μια σωστή εικόνα...
Έστω ότι εσύ είχες μια εταιρία.Και έδινες το προιόν σου (ή έστω αυτό το προιόν που διαχειρίζεσαι και εσύ πληρώνεις για να συντηρείται και να υπάρχει,μην κολλήσετε στις λέξεις) σε κάποια άλλη εταιρία για να το μεταπωλήσει.Όταν εσύ πληρώνεις ένα α ποσό ώστε να συντηρηθεί και ο άλλος δεν σου δίνει τίποτα(μιλάμε για εκατομμύρια ζημιά τον χρόνο! κάπως αντιδράς.Και για να τα πούμε ακόμη πιο καθαρά,επειδή η κυβέρνηση ΔΕΝ κλείνει τα μαγαζιά που χρωστάνε κάτι πρέπει να γίνει.

Και άντε αυτό...
Το χειρότερο είναι ότι μπορεί να έχεις το ίδιο προιόν,αλλά υπάρχει και η επιτροπή ανταγωνισμού που σου λέει ότι εσύ δεν μπορείς να έχεις χαμηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό!Ούτε καν παραπλήσιες.Ακόμη πιο απλά,είναι σαν να έχεις εσύ 100 περιοδικά dtv info...να σου κοστίζουν 2 ευρώ και να τα πουλάς 5.Βέβαια υπάρχει και μια επιτροπή που λέει ότι πρέπει να τα πουλήσεις σε εμένα και ότι μπορώ να τα μεταπωλήσω.Εγώ δεν σε πληρώνω,εσύ συνεχίζεις όμως να με προμηθεύεις με το προιόν σου το οποίο το πουλάω φθηνότερα από εσένα (έστω 4,5 ευρώ) και δεν στο πληρώνω κιόλας!

Αλλά δεν είναι μόνο αυτά.

Στο θέμα του VDSL έχουν παγώσει τα πάντα στην κυριολεξία.Επειδή πάλι σου λένε ότι πρέπει να το δώσεις στους υπόλοιπους όπως και ότι αυτοί μπορούν να το πουλήσουν σε χαμηλότερη τιμή από εσένα.Αλλά εδώ είναι διαφορετικά τα πράγματα.Τέλειωσε το VDSL,όσοι πήραν πήραν.

Είμαι υπέρ του ανταγωνισμού,αλλά αυτό που επικρατεί στην Ελλάδα δεν θα το ονόμαζα έτσι.


Βέβαια για να τα πούμε όλα,το ιδανικό θα ήταν 2 το πολύ 3 εταιρίες στον χώρο.Να συνεργάζονται ομαλά.Και το μόνο πράγμα που παραδέχομαι είναι ότι έριξαν τις τιμές.


Το δίκτυο το διαχειρίζεται ο ΟΤΕ, δε του ανήκει, οφείλει να έχει ουδετερότητα! Τι πρέπει να γίνει δηλαδή, να σπάσει ο ΟΤΕ σε δύο εταιρείες για να βάλουνε μυαλό;

Ο λαός το πλήρωσε το δίκτυο.Αυτά τα χρήματα πήγαιναν σε μια εταιρία όμως δημοσίου συμφέροντος τότε.Πλέον όμως μαζί με την εταιρία πωλείται και το δίκτυο της μαζί.Συνεπώς μιλάμε πλέον για μια ΑΕ εταιρία.Ο λαός έστησε τον ΟΤΕ,την ΔΕΗ κλπ,αλλά το κράτος τα πουλάει,το ίδιο γίνεται και με το δίκτυο της ΔΕΗ(αν και εκεί είναι λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα,δεν μπορεί εάν θέλει ο αγοραστής να πει το καταστρέφω αύριο).
 
Last edited: