Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και προβλήματα

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Πάνο,πρέπει να μιλήσουμε καλύτερα ώστε να καταλάβεις τι παίζεται από πίσω.Σαν πελάτης μπορεί να τα δεις όλα ρόδινα αλλά θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω όσο πιο σύντομα τι συμβαίνει αν και πάλι δεν μπορείς να έχεις μια σωστή εικόνα...
Έστω ότι εσύ είχες μια εταιρία.Και έδινες το προιόν σου (ή έστω αυτό το προιόν που διαχειρίζεσαι και εσύ πληρώνεις για να συντηρείται και να υπάρχει,μην κολλήσετε στις λέξεις) σε κάποια άλλη εταιρία για να το μεταπωλήσει.Όταν εσύ πληρώνεις ένα α ποσό ώστε να συντηρηθεί και ο άλλος δεν σου δίνει τίποτα(μιλάμε για εκατομμύρια ζημιά τον χρόνο! κάπως αντιδράς.Και για να τα πούμε ακόμη πιο καθαρά,επειδή η κυβέρνηση ΔΕΝ κλείνει τα μαγαζιά που χρωστάνε κάτι πρέπει να γίνει.

Και άντε αυτό...
Το χειρότερο είναι ότι μπορεί να έχεις το ίδιο προιόν,αλλά υπάρχει και η επιτροπή ανταγωνισμού που σου λέει ότι εσύ δεν μπορείς να έχεις χαμηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό!Ούτε καν παραπλήσιες.Ακόμη πιο απλά,είναι σαν να έχεις εσύ 100 περιοδικά dtv info...να σου κοστίζουν 2 ευρώ και να τα πουλάς 5.Βέβαια υπάρχει και μια επιτροπή που λέει ότι πρέπει να τα πουλήσεις σε εμένα και ότι μπορώ να τα μεταπωλήσω.Εγώ δεν σε πληρώνω,εσύ συνεχίζεις όμως να με προμηθεύεις με το προιόν σου το οποίο το πουλάω φθηνότερα από εσένα (έστω 4,5 ευρώ) και δεν στο πληρώνω κιόλας!

Αλλά δεν είναι μόνο αυτά.

Στο θέμα του VDSL έχουν παγώσει τα πάντα στην κυριολεξία.Επειδή πάλι σου λένε ότι πρέπει να το δώσεις στους υπόλοιπους όπως και ότι αυτοί μπορούν να το πουλήσουν σε χαμηλότερη τιμή από εσένα.Αλλά εδώ είναι διαφορετικά τα πράγματα.Τέλειωσε το VDSL,όσοι πήραν πήραν.

Είμαι υπέρ του ανταγωνισμού,αλλά αυτό που επικρατεί στην Ελλάδα δεν θα το ονόμαζα έτσι.


Βέβαια για να τα πούμε όλα,το ιδανικό θα ήταν 2 το πολύ 3 εταιρίες στον χώρο.Να συνεργάζονται ομαλά.Και το μόνο πράγμα που παραδέχομαι είναι ότι έριξαν τις τιμές.




Ο λαός το πλήρωσε το δίκτυο.Αυτά τα χρήματα πήγαιναν σε μια εταιρία όμως δημοσίου συμφέροντος τότε.Πλέον όμως μαζί με την εταιρία πωλείται και το δίκτυο της μαζί.Συνεπώς μιλάμε πλέον για μια ΑΕ εταιρία.Ο λαός έστησε τον ΟΤΕ,την ΔΕΗ κλπ,αλλά το κράτος τα πουλάει,το ίδιο γίνεται και με το δίκτυο της ΔΕΗ(αν και εκεί είναι λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα,δεν μπορεί εάν θέλει ο αγοραστής να πει το καταστρέφω αύριο).

Αδελφέ μου λές δηλαδή ότι ο ΟΤΕ επειδή οι άλλοι δεν του τα "σκάνε", στρέφεται "εναντίον" του καταναλωτή; Κι ο καταναλωτής θα πρέπει απλά να ... σφυρίξει αμέριμνα;
Εμένα ως καταναλωτή τι με νοιάζουν όλα αυτά; Εγώ γιατί την πληρώνω;
Και τα επιδοτούμενα προγράμματα που μας πήζουν στη διαφήμιση;
Ή μήπως δεν επιδοτείται ο ΟΤΕ για να βγάλει τα προγράμματα που περιέχουν δωρεάν χρόνο;
Και στην τελική, σε ποιόν άλλο πάροχο [ιδιωτική εταιρία] έχει κατασκευαστεί και του δίνεται να διαχειριστεί δίκτυο από το κράτος;
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,367
Αθήνα...
Καταλαβαίνω τι μου λες.Δεν λέω ότι είναι σωστό αλλά σου περιγράφω την αλήθεια.Εσύ δεν φταις σε τίποτα και έχεις και δίκιο.Πληρώνεις κανονικά τον λογαριασμό,απλώς η εκάστοτε εταιρία δεν πληρώνει τον ΟΤΕ.Όσον αφορά το τελευταίο,όταν κατασκευάστηκε το δίκτυο τηλεφωνίας δεν υπήρχε ο ΟΤΕ.Και όταν ξαναπεράστηκαν οι γραμμές ήταν κρατικός.Πλέον τα πάντα περνάνε στην DT.Δεν επιδοτείται τίποτα.Εδώ αρχίζει η επιτροπή ανταγωνισμού και κόβει τα προγράμματα του ΟΤΕ.

Edit:Και αυτό το last mile που έχει αναφερθεί ότι είναι του λαού,πρέπει να συντηρηθεί κάπως.Αυτό είναι το πάγιο που πληρώνεις στον ΟΤΕ.Στις υπόλοιπες εταιρίες δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο.Σαν την ΔΕΗ,ναι,πληρώσαμε το δίκτυο της,αλλά εάν δεν πληρώσεις και το πάγιο θα σαπίσει εφόσον δεν το συντηρεί κάποιος!
 
Last edited:

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Σωστά όλα αυτά όπως τα λές, αλλά αυτά είναι προβλήματα που θα έπρεπε να απασχολούν τα "μεγάλα κεφάλια" που φτιάχνουν κανονισμούς, νόμους και πάει λέγοντας. Άλλωστε, και ο ίδιος ο ΟΤΕ [όσο ήμουν συνδρομητής του αλλά και στην περίπτωση του Night] δείχνει να "παραμελεί" και τον κόσμο του.
Σήμερα, που έγιναν εργασίες αποκατάστασης στον Night [αυτό το 30μετρο που δεν είχε αλλαχτεί -- και το δήλωσε ο ίδιος ο τεχνικός], ο τεχνικός μας ενημέρωσε πως έληξαν οι συμβάσεις των εργολάβων πριν 10 μέρες και δεν υπάρχουν εργολάβοι "γι'αυτό και βλέπεις εμάς (το συνεργείο) να κάνουμε την δουλειά του εργολάβου Σαββατιάτικα" μπλα μπλα μπλα.
Βέβαια, σύμφωνα με την HOL, το δικό μου το πρόβλημα θα μου το φτιάξει... εργολάβος [του ΟΤΕ] ως καλωδιακή βλάβη. Ο λα ρια, ό λα λα....
 
Last edited:

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,367
Αθήνα...
Το μπαλάκι πάει από την hol στον ΟΤΕ και αντίστοιχα.Και έχουν και οι δυο δίκιο!Από την μια σου λέει η HOL το last mile το διαχειρίζεται ο ΟΤΕ,και από την άλλη ο ΟΤΕ σου λέει δεν είσαι πελάτης μου (δεν θα το πουν έτσι...αλλά αυτό εννοείται).
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Ναι, αλλά το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρεάζει και πελάτη του που έχει και τηλέφωνο και δίκτυο [τώρα δεν λειτουργεί τίποτα από τα δύο] και σε αυτόν του είχαν πει επίσης πως θα λυθεί σήμερα το πρόβλημα μετά από συχνές ενοχλήσεις γιατί του λέγανε άλλα... [Από Τετάρτη κι αυτός έχει δηλώσει βλάβη] ...
Και φυσικά κι αυτός τους έχει τρελάνει στα τηλέφωνα από το "πανάκριβο" [γι'αυτή τη δουλειά] κινητό, όπως κι εγώ...
Αυτός δεν έχει δίκιο; Κι αυτός έχει φάει πακέτο από την διαμάχη... εταιριών. Αυτός πληρώνει και το πάγιο...
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,367
Αθήνα...
Συνεπώς δεν πέφτει κοροϊδία,αλλά πραγματικά δεν υπάρχουν πόροι.Οπότε απλά υπομονή.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Όχι αδελφέ. Όταν εγώ δεν έχω πληρώσει λογαριασμό, σε 15 μέρες κράκ! πάει το τηλέφωνο. Και σε μένα "δεν υπάρχουν πόροι" -αυτό δεν το σέβεται κανένας "ΟΤΕ". Κι όταν επανειλημμένα κανένας δεν ξέρει το χρόνο αποκατάστασης και μου λέει μπούρδες [γιατί αυτό του βγάζει ο υπολογιστής] γίνομαι πιο τρελός.
Ας μου πουν "Κύριε, δεν ξέρουμε πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημά σας" , όχι "σήμερα" , "σήμερα", "σήμερα".
Από "σήμερα" λοιπόν με πήγανε Δευτέρα. Αν πάρω Δευτέρα, μετά το μεσημέρι και δεν έχει γίνει τίποτα, θα μου πούν "Τρίτη" και πάει λέγοντας.
Η αποχρέωση δεν μου λέει τίποτα, την υπηρεσία μου θέλω.
 

Nightriderjt

New member
10 March 2011
9
Όχι αδελφέ. Όταν εγώ δεν έχω πληρώσει λογαριασμό, σε 15 μέρες κράκ! πάει το τηλέφωνο. Και σε μένα "δεν υπάρχουν πόροι" -αυτό δεν το σέβεται κανένας "ΟΤΕ". Κι όταν επανειλημμένα κανένας δεν ξέρει το χρόνο αποκατάστασης και μου λέει μπούρδες [γιατί αυτό του βγάζει ο υπολογιστής] γίνομαι πιο τρελός.
Ας μου πουν "Κύριε, δεν ξέρουμε πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημά σας" , όχι "σήμερα" , "σήμερα", "σήμερα".
Από "σήμερα" λοιπόν με πήγανε Δευτέρα. Αν πάρω Δευτέρα, μετά το μεσημέρι και δεν έχει γίνει τίποτα, θα μου πούν "Τρίτη" και πάει λέγοντας.
Η αποχρέωση δεν μου λέει τίποτα, την υπηρεσία μου θέλω.

Έτσι είναι στην Ελλάδα......χρωστάς εσύ σαν καταναλωτής; Δεν σου παρέχω υπηρεσίες.....Δεν σου παρέχω υπηρεσίες; θα πληρώσεις προκαταβολικά για αυτές....κάτι που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από το εμπορικό δίκαιο αλλά ΚΑΝΕΙΣ και ΚΑΜΙΑ δικαστική αρχή δεν έχει κυρήξει αυτό τον συγκεκριμένο όρο των συμβάσεων ως ΑΚΥΡΟ.
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Ανδρέα, διαφωνώ κάθετα με αυτά που αναφέρεις. Το δίκτυο δεν ανήκει στον ΟΤΕ, το διαχειρίζεται ο ΟΤΕ. Αντίστοιχα, το δίκτυο δεν ανήκει στη ΔΕΗ, το διαχειρίζεται ο ΔΕΣΜΗΕ (εκεί έχει γίνει ο διαχωρισμός από τη ΔΕΗ, αν και δε ξέρω πως ακριβώς έχει γίνει και μέχρι ποιου βαθμού).

Ο ΟΤΕ αν δε θέλει να υπόκειται στον έλεγχο των τιμολογίων του, ας αφήσει ελεύθερη τη διαχείριση δικτύου, ας σπάσει λειτουργικά σε δύο εταιρείες και ας αγοράζει με τις ίδιες τιμές που αγοράζουν και οι άλλοι. Αν κάποιοι δε πληρώνουν, ο ΟΤΕ τους κλείνει τα κυκλώματα, το έχει κάνει ήδη σε κάποιες εταιρείες και φαντάζομαι θα το έκανε ξανά. Εγώ ως καταναλωτής εναλλακτικού πάροχου, δεν ανέχομαι να μου αφαιρούν ένα καλό ζεύγος χαλκού και να το δίνουν σε προβληματικό πελάτη του ΟΤΕ. Επίσης δεν ανέχομαι νέα σύνδεση με ΟΤΕ να μπαίνει σε 2-3 μέρες και νέα σύνδεση με εναλλακτικό να θέλει ως και δύο μήνες! Προσωπικά πλέον προτείνω σε όλους που κάνουν νέα σύνδεση, να ξεκινάνε από ΟΤΕ, δε γίνεται αλλιώς. Αλλά αυτό είναι ΛΑΘΟΣ.

Θυμάμαι τον παλιό "καλό" καιρό του κρατικού ΟΤΕ που οι τεχνικοί πάντα κανόνιζαν να σου βάλουν νέα γράμμη Σάββατα και Κυριακές, για να παίρνουν τις υπερωρίες. Γίνονται ακόμα αυτά τα τραγελαφικά;
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Αδελφέ, η νέα τηλεφωνική γραμμή στο σπίτι μου [αυτή που τώρα έχει πρόβλημα] μου πήρε μόνο ... 6 [έξι] μήνες να ενεργοποιηθεί γιατί τόσο πήρε στον... ΟΤΕ να κατασκευάσει βρόγχο.
Βέβαια, αν έκανα αίτηση ΟΤΕ σε 10 μέρες θα ήμουν κομπλέ.
Κι αυτό είναι "υγιής" και "σωστός" ανταγωνισμός έτσι; Καθόλου αθέμιτος....
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,367
Αθήνα...
Ανδρέα, διαφωνώ κάθετα με αυτά που αναφέρεις. Το δίκτυο δεν ανήκει στον ΟΤΕ, το διαχειρίζεται ο ΟΤΕ. Αντίστοιχα, το δίκτυο δεν ανήκει στη ΔΕΗ, το διαχειρίζεται ο ΔΕΣΜΗΕ (εκεί έχει γίνει ο διαχωρισμός από τη ΔΕΗ, αν και δε ξέρω πως ακριβώς έχει γίνει και μέχρι ποιου βαθμού).

Ο ΟΤΕ αν δε θέλει να υπόκειται στον έλεγχο των τιμολογίων του, ας αφήσει ελεύθερη τη διαχείριση δικτύου, ας σπάσει λειτουργικά σε δύο εταιρείες και ας αγοράζει με τις ίδιες τιμές που αγοράζουν και οι άλλοι. Αν κάποιοι δε πληρώνουν, ο ΟΤΕ τους κλείνει τα κυκλώματα, το έχει κάνει ήδη σε κάποιες εταιρείες και φαντάζομαι θα το έκανε ξανά. Εγώ ως καταναλωτής εναλλακτικού πάροχου, δεν ανέχομαι να μου αφαιρούν ένα καλό ζεύγος χαλκού και να το δίνουν σε προβληματικό πελάτη του ΟΤΕ. Επίσης δεν ανέχομαι νέα σύνδεση με ΟΤΕ να μπαίνει σε 2-3 μέρες και νέα σύνδεση με εναλλακτικό να θέλει ως και δύο μήνες! Προσωπικά πλέον προτείνω σε όλους που κάνουν νέα σύνδεση, να ξεκινάνε από ΟΤΕ, δε γίνεται αλλιώς. Αλλά αυτό είναι ΛΑΘΟΣ.

Θυμάμαι τον παλιό "καλό" καιρό του κρατικού ΟΤΕ που οι τεχνικοί πάντα κανόνιζαν να σου βάλουν νέα γράμμη Σάββατα και Κυριακές, για να παίρνουν τις υπερωρίες. Γίνονται ακόμα αυτά τα τραγελαφικά;

Θα βρω λίγο χρόνο και θα αναλύσω την κατάσταση καλύτερα.Απλώς για παράδειγμα η forthnet χρωστάει ένα υπέρογκο ποσό αλλά κανένας δεν την κλείνει,και εδώ βάζω το χέρι μου στην φωτιά,το κράτος είναι αυτό που ΔΕΝ θέλει να τους κλείσει.

Πλέον,όχι,δεν υπάρχουν ούτε υπερωρίες ούτε Κυριακές...πιο συγκεκριμένα,τα χρήματα που δίνονται στην εκάστοτε διεύθυνση είναι σχεδόν μηδαμινά,και τουλάχιστον στο τμήμα κατασκευών που ξέρω δίνουν μονάχα ελάχιστα εκτός έδρας όταν για παράδειγμα χαλάσει το κέντρο ενός νοσοκομείου κλπ.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Και σε όλο αυτόν τον "πόλεμο" εμείς βρισκόμαστε στη μέση και μας προτείνεται [όχι εσείς] να ... σφυρίξουμε αμέριμνα.
Εξακολουθώ να λέω πως όπως ο πάροχος απαιτεί να πληρώσουμε στην ώρα μας [και δεν παίρνει σκόντο, ούτε αναβολή, ούτε μπορώ να του πω πως δεν έχω πόρους] κι εγώ απαιτώ από αυτόν να παρέχει αυτά που πληρώνω.
Αν χρωστάει στον ΟΤΕ, στην ΔΕΗ, στην κυρα Μαρίκα που έχει την ΕΒΓΑ, δικό του πρόβλημα και όχι δικό μου.
Και αν ο ΟΤΕ έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα με τους παρόχους γιατί δεν τους καταγγέλει; Πάλι το κράτος φταίει;
Επίσης, ωραίο το πάγιο και το ενοίκιο, αλλά για ποιά συντήρηση μιλάμε; Αν ο ΟΤΕ έχει παρατήσει στην τύχη του το δίκτυο γιατί να τον πληρώσει η [κάθε] Forthnet; Πληρώνει και για "συντήρηση" άλλωστε...
Εξ'άλλου, μην ξεχνάμε πως είναι και πάροχος εκτός από διαχειριστής που σημαίνει πως έχει έσοδα από τηλεφωνία και δίκτυο που παρέχει -- χώρια το "ενοίκιο" [που όπως μας λες δεν εισπράττεται] -- κι αν πεις στον παππού μου που έχει ένα τηλέφωνο που .... όποτε θυμάται πιάνει σ'ένα χωριό που μένει [δεν μιλάμε για ψιχάλες, εκεί το καλώδιο σόφτεξ εξαφανίζεται] πως το πάγιο πάει για την "συντήρηση δικτύου" θα μας τουρλώσει όλους μαζί... :afro:
 
Last edited:

arvageo

AVClub Enthusiast
9 September 2007
1,262
Βάρη Σύρου
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Από αυτά που λες φίλε Ανδρέα φαίνεται ότι για τον ΟΤΕ το να έχει το last mile να το διαχειρίζεται, να το συντηρεί και να επενδύει σ'αυτό φαίνεται ζημιογόνο είτε γιατί δεν τον πληρώνουν τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και του χρωστάνε είτε γιατί δεν αφήνει η ΕΕΤΤ τον ΟΤΕ να εφαρμόσει φθηνή και ανταγωνιστική πολιτική έναντι των υπολοίπων παρόχων. Αν είναι πραγματικά έτσι τότε γιατί δεν παραχωρεί το last mile και να υπαναχωρίσει από Πάροχος Δεσπόζουσας Θέσης; Μη μου πεις επειδή έχει επενδύσει σε αυτό!!! Δεν την δέχομαι αυτήν την απάντηση!!!
 
Η κατάσταση με τον ΟΤΕ τα τελευταία 15 χρόνια θα ήταν αστεία αν δεν καλούμασταν εμείς να πληρώνουμε μονίμως τη νύφη.

Αλλά αυτό το πάρτι φαίνεται να τελειώνει..

Σπάει στα δύο ο ΟΤΕ με νομοσχέδιο

Μακάρι να γίνει το συντομότερο δυνατό.

Όσο για τις εταιρείες που χρωστάνε στον ΟΤΕ, ή να τον πληρώσουν ή να κλείσουν. Αρκετά με τους αεριτζήδες.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,367
Αθήνα...
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Από αυτά που λες φίλε Ανδρέα φαίνεται ότι για τον ΟΤΕ το να έχει το last mile να το διαχειρίζεται, να το συντηρεί και να επενδύει σ'αυτό φαίνεται ζημιογόνο είτε γιατί δεν τον πληρώνουν τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και του χρωστάνε είτε γιατί δεν αφήνει η ΕΕΤΤ τον ΟΤΕ να εφαρμόσει φθηνή και ανταγωνιστική πολιτική έναντι των υπολοίπων παρόχων. Αν είναι πραγματικά έτσι τότε γιατί δεν παραχωρεί το last mile και να υπαναχωρίσει από Πάροχος Δεσπόζουσας Θέσης; Μη μου πεις επειδή έχει επενδύσει σε αυτό!!! Δεν την δέχομαι αυτήν την απάντηση!!!

Δεν εμφανίζει ζημιές...αντιθέτως θα έλεγα εμφανίζει μεγάλα κέρδη.Ακριβώς επειδή θέλει να έχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά,για αυτό και δεν θα το παραχωρήσει.Μιλάμε για τον μεγαλύτερο πάροχο στα βαλκάνια.


Η κατάσταση με τον ΟΤΕ τα τελευταία 15 χρόνια θα ήταν αστεία αν δεν καλούμασταν εμείς να πληρώνουμε μονίμως τη νύφη.

Αλλά αυτό το πάρτι φαίνεται να τελειώνει..

Σπάει στα δύο ο ΟΤΕ με νομοσχέδιο

Μακάρι να γίνει το συντομότερο δυνατό.

Δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο...καμιά εταιρία δεν θα ήθελε να διαχειρίζεται το δίκτυο...εκτός και εάν ο ΟΤΕ κάνει μια επιπλέον θυγατρική για αυτόν τον σκοπό.

Όσο για τις εταιρείες που χρωστάνε στον ΟΤΕ, ή να τον πληρώσουν ή να κλείσουν. Αρκετά με τους αεριτζήδες.

Δεν έχουν σκοπό να πληρώσουν αλλά ούτε να τους κλείσουν...
 
Δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο...καμιά εταιρία δεν θα ήθελε να διαχειρίζεται το δίκτυο...εκτός και εάν ο ΟΤΕ κάνει μια επιπλέον θυγατρική για αυτόν τον σκοπό.

Εγώ θα φανταζόμουν κάτι σε στυλ ΔΕΣΜΗΕ.

Εντελώς ανεξάρτητη εταιρεία δηλαδή, όχι κάποια που θα έχει στενούς δεσμούς με τον ΟΤΕ, για ευνόητους λόγους.

Δεν έχουν σκοπό να πληρώσουν αλλά ούτε να τους κλείσουν...

Όσο ο ΟΤΕ γίνεται όλο και πιο ιδιωτικός, τόσο λιγότερος λόγος θα πέφτει στο κράτος για τέτοια θέματα.

Κάποια στιγμή θα πουν οι Γερμανοί "ως εδώ και μη παρέκει" και θα βρεθούν οι αεριτζήδες χωρίς κυκλώματα.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,367
Αθήνα...
Εγώ θα φανταζόμουν κάτι σε στυλ ΔΕΣΜΗΕ.

Εντελώς ανεξάρτητη εταιρεία δηλαδή, όχι κάποια που θα έχει στενούς δεσμούς με τον ΟΤΕ, για ευνόητους λόγους.



Όσο ο ΟΤΕ γίνεται όλο και πιο ιδιωτικός, τόσο λιγότερος λόγος θα πέφτει στο κράτος για τέτοια θέματα.

Κάποια στιγμή θα πουν οι Γερμανοί "ως εδώ και μη παρέκει" και θα βρεθούν οι αεριτζήδες χωρίς κυκλώματα.

Όταν για παράδειγμα η forthnet χρωστάει 200 εκ. και δεν γίνεται τίποτα νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν τεράστεια συμφέροντα από πίσω.

Σε κάθε περίπτωση το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων είναι από τους εταιρικούς πελάτες.Τα τηλεφωνικά κέντρα...βλάβες κλπ.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Δηλαδή τον ... φτωχούλη τον ΟΤΕ δεν τον... παίζουν οι υπόλοιποι πάροχοι, κι έτσι αυτός υποβαθμίζει τις υπηρεσίες μας.
Ωραία λοιπόν. Θα πάρω κι εγώ έναν κόφτη και θα ξηλώσω όλο το τηλεφωνικό καλώδιο ενός τετραγώνου γιατί ... έτσι -- αυτό κάνει και ο ΟΤΕ.
Εγώ δεν του ζήτησα να πειράξει το καλώδιό μου, αυτός το έκανε.
Και επίσης η HOL [με στόμφο] λέει σήμερα θα φτιαχτεί το πρόβλημά σας μέχρι τη 1 σίγουρα.
Αν λοιπόν ΔΕΝ φτιαχτεί σίγουρα [όπως μου το είπε] θα τους πάρει και θα τους σηκώσει, τόσο απλά.
Να τονίσω πως αυτή είναι η 3η σίγουρη ημερομηνία - ξεκινήσαμε Παρασκευή, μετά Σάββατο και τώρα Δευτέρα.
Από Τετάρτη χωρίς τηλ., έχουμε Δευτέρα και πάμε γι'άλλα.
 
Last edited:

Nightriderjt

New member
10 March 2011
9
Όταν για παράδειγμα η forthnet χρωστάει 200 εκ. και δεν γίνεται τίποτα νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν τεράστεια συμφέροντα από πίσω.

Σε κάθε περίπτωση το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων είναι από τους εταιρικούς πελάτες.Τα τηλεφωνικά κέντρα...βλάβες κλπ.

Λύσε μου μια απορία αγαπητέ. Έστω ότι ο ΟΤΕ εισπράτει από τους άλλους πάροχους για τις γραμμές που χρησιμοποιούν. Έστω ότι οι άλλοι πάροχοι ΔΕΝ εισπράτουν από παραπονεμένους συνδρομητές λόγω κωλυσιεργίας αποκατάστασης βλαβών (για το οποίο ευ´θυνεται αποκλειστικά ο ΟΤΕ αφού είναι και συντηρητής ). Αφού λοιπόν οι πάροχοι δεν εισπράτουν για αυτό το λόγο (και μην πεις ότι είναι ελάχιστες και μεμονωμένες περιπτώσεις) πως θα πλερώσουνε τον κακομοίρη τον ΟΤΕ; Κύκλος είναι αλλά την πληρώνει και πάλι ο καταναλωτής.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,367
Αθήνα...
Εάν ΔΕΝ πληρώσεις εσύ,σου το κόβει μετά από 10 ημέρες.Συνεπώς κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.