Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και προβλήματα

Nightriderjt

New member
10 March 2011
9
Θεικό το βίντεο. Μήπως να το τσιμπήσω και να το βάλω σε...... κάααποιο forum που........αγαπάνε πολύ τον ΟΤΕ;

Δεν αγαπάμε τον ΟΤΕ ούτε τον μισούμε. Μην ξεχνάς ότι τους είχα αποστείλει και επιστολή για να τους συγχαρώ. Αντικειμενικότητα να υπάρχει και στη συγκεκριμενη περίπτωση μας δουλεύουνε στεγνά.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Και επειδή στον ΟΤΕ είναι γ@μάτοι, δήλωσαν πως άλλαξαν το καλώδιο [που θα άλλαζαν σήμερα] την Παρασκευή [και έτσι, φυσικά δεν υφίσταται δηλωμένη βλάβη]. Όσο φυσικά είδατε τα καλώδια να αλλάζουν άλλο τόσο ο Ολυμπιακός πήγε στον τελικό του Champions League [κι είμαι κ Ολυμπιακός :p]. Φταίει τώρα ο Nightrider να πάει να τους βάλει μια ωραία φωτιά;
ΟΤΕ. Μας ενώνει...
 

giannhs1984

New member
5 June 2010
24
καταρχας ΕΠΡΕΠΕ να βγαλεις φωτογραφιες πριν και μετα την υποτιθεμενη αλλαγη και μετα να την στειλεις στην εεττ
 

Nightriderjt

New member
10 March 2011
9
καταρχας ΕΠΡΕΠΕ να βγαλεις φωτογραφιες πριν και μετα την υποτιθεμενη αλλαγη και μετα να την στειλεις στην εεττ

Εάν πρέπει να προσλάβω και Ντέτεκτιβ για τους τεμπέληδες του ΟΤΕ δεν αξίζει ρε φίλε. Κάποιος δήλωσε ότι έγινε η αντικατάσταση του καλωδίου και τσέπωσε 30 μέτρα ζεύγους. απλό είναι. Εδώ όταν ήρθανε για τη σύνδεση του τηλεφώνου προσπάθησαν να μου "πουλήσουν" καλώδιο. Πλάκα μας κάνουνε ?
 

giannhs1984

New member
5 June 2010
24
Εάν πρέπει να προσλάβω και Ντέτεκτιβ για τους τεμπέληδες του ΟΤΕ δεν αξίζει ρε φίλε. Κάποιος δήλωσε ότι έγινε η αντικατάσταση του καλωδίου και τσέπωσε 30 μέτρα ζεύγους. απλό είναι. Εδώ όταν ήρθανε για τη σύνδεση του τηλεφώνου προσπάθησαν να μου "πουλήσουν" καλώδιο. Πλάκα μας κάνουνε ?
πως δεν αξιζει..
εαν κατσω να αναφερω τι περασα απο την on και την tellas και τι εκανα για να τους σταματησω να με πρηζουν θα καταλαβεις οτι στο τελος θα ξερεις οτι ΕΣΥ θα εισαι κερδισμενος..
εγω απο την μερα που περασα προσφατα στην hol βλεπω σχεδον καθε μερα συνεργιο του οτε μεχρι και χθες που ειδα οτι ανεβαζε 1 db το att πηρα την τηλ hol το και το λεω μου λενε δεν ειναι προβλημα μας
περνω τον οτε το και το λεω μου λενε ειστε σε αλλη εταιρεια και του λεω ειναι τυχαιο δηλαδη που καθε μερα που βλεπω βανακι δικο σας στο καφαο που πεφτει η γραμμη το att μου ανεβαινει 1-2 σταθερα καθε φορα?
σημερα ηρθε τεχνικος και ως δια μαγειας το att κατεβηκε παλι..:twoguns:
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Αλήθεια, μια "ηλίθια" ερώτηση.:afro:
Έστω ότι εγώ που έχω HOL αντιμετωπίσω ένα πρόβλημα, για το οποίο [υποθετικά μιλάμε] η εταιρία μου πει "Είναι θέμα του ΟΤΕ - μπλα μπλα".
Αν πάρω τον ΟΤΕ θα μου πει "Είστε σε άλλη εταιρία" όπως στον φίλο παραπάνω.
Ποιά θα είναι η κίνηση που θα πρέπει να κάνω;
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Όταν είσαι σε πάροχο εύχεσαι να μην υπάρξει πρόβλημα επειδή κανένας δεν θα αναλάβει την ευθύνη.Που από την μια έχει ο πάροχος δίκιο..πρέπει να το πεις στον οτε που συντηρεί το δίκτυο,από την άλλη δεν είσαι πελάτης του οτε συνεπώς δεν θα σου στείλει τεχνικό.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Και ναι, έγινε το θαύμα.
Ένα συνεργείο του ΟΤΕ βάζει ένα κουβούκλιο 3 στενά κάτω από το σπίτι μου πριν 3 ώρες- τώρα έχει φύγει.
Εγώ χαζοχαζεύω στο δίκτυο και ξαφνικά αρχίζω και πηγαίνω αργά...
Σηκώνω λοιπόν το τηλέφωνο και ακούω UFO, σκουπίδι, καθόλου Dial Tone.
Το ίδιο και η πεθερά μου που μένει από κάτω, ο απέναντι, και γενικά όλη η γειτονιά [που δεν έχουν απαραίτητα Internet γενικά, ούτε όλοι έχουν HOL. Άλλοι έχουν ΟΤΕ, άλλοι Wind κ.ο.κ.].
Το συνεργείο όπως προείπα έχει φύγει, κι έτσι παίρνω τον πάροχο μου και τον ρωτάω αν έχει δηλωθεί γενικευμένο πρόβλημα -- αλλά αυτό δεν μας απασχολεί, εγώ δήλωσα βλάβη και θα επικοινωνήσουν κτλ.
Ρίξτε και μια ματιά στα στατιστικά του modem [ναι, έχω internet].
Receive Direction Send Direction
Max. DSLAM data rate kBit/s 24576 1024
Min. DSLAM data rate kBit/s 32 32
Attainable data rate kBit/s 4892 608
Current data rate kBit/s 4704 512

Latency 5 ms 8 ms
Bit swap on on
Seamless Rate Adaption off off
Impulse Noise Protection 0.3 1.7
L2 Power mode enabled - -

Signal-to-noise ratio dB 9 13
Line attenuation dB 23 12
Power cutback dB 0 0


Loss of
Signal Loss of
Frame Forward Error Correction Cyclic Redun-
dancy Check No Cell Delineation Header Error Control
CPE 0 0 245417 2 0 0
COE 2 0 4 2 0

Και ρωτάω, εγώ τώρα που να δηλώσω βλάβη [ας προσπεράσουμε το δίκτυο -- λέμε τώρα] αφού επηρεάζει τους πάντες σε ακτίνα τουλάχιστον ενός τετραγώνου [την δική μου βλάβη την δήλωσα];
Και έστω ότι ο ΟΤΕ έχει προγραμματίσει τις εργασίες του. Εγώ σαν καταναλωτής από που ενημερώνομαι για τυχόν διακοπές κτλ.; Δεν θα έπρεπε ο πάροχός μου να έχει μια ιστοσελίδα έστω με ανακοινώσεις τεχνικών εργασιών; [Της HOL έχει μείνει στο 2010].

** Να σημειωθεί πως συνήθως κλειδώνω στα 15 εδώ και ... 3 περίπου χρόνια.
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Όταν είσαι σε πάροχο εύχεσαι να μην υπάρξει πρόβλημα επειδή κανένας δεν θα αναλάβει την ευθύνη.Που από την μια έχει ο πάροχος δίκιο..πρέπει να το πεις στον οτε που συντηρεί το δίκτυο,από την άλλη δεν είσαι πελάτης του οτε συνεπώς δεν θα σου στείλει τεχνικό.

Αδελφέ ερώτηση. Τότε γιατί οι πάροχοι διαφημίζουν το "ιδιόκτητο δίκτυό" τους; Σ'αυτό πατάνε, ότι "και καλά" "ξεμπλέκεις" από τον ΟΤΕ. Αμ δε....
Και πάλι, σαν καταναλωτής, εγώ θα λύσω το πρόβλημα μεταξύ τους;
 
Last edited:

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Αδελφέ ερώτηση. Τότε γιατί οι πάροχοι διαφημίζουν το "ιδιόκτητο δίκτυό" τους; Σ'αυτό πατάνε, ότι "και καλά" "ξεμπλέκεις" από τον ΟΤΕ. Αμ δε....
Και πάλι, σαν καταναλωτής, εγώ θα λύσω το πρόβλημα μεταξύ τους;

Το δίκτυο κορμού είναι ιδιόκτητο. Ειναι αυτονόητο οτι δεν μπορεί ο κάθε πάροχος να βάλει δικά του καφάο ούτε να να τραβήξει καλώδια σε κάθε σπίτι.

Ο υπόγειος χαλκός στον δρόμο είναι δημόσια περιουσία και ανήκει στον λαό. ο ΟΤΕ απλά την εκμεταλεύεται και την συντηρεί μέχρι να δημιουργηθεί μια αυτόνομη αρχή χαλκού όπως σε πολλές χώρες που έχουν LLU.
 

dimkasta

AVClub Addicted Member
14 November 2006
2,246
Το δίκτυο κορμού είναι ιδιόκτητο. Ειναι αυτονόητο οτι δεν μπορεί ο κάθε πάροχος να βάλει δικά του καφάο ούτε να να τραβήξει καλώδια σε κάθε σπίτι.

Ο υπόγειος χαλκός στον δρόμο είναι δημόσια περιουσία και ανήκει στον λαό. ο ΟΤΕ απλά την εκμεταλεύεται και την συντηρεί μέχρι να δημιουργηθεί μια αυτόνομη αρχή χαλκού όπως σε πολλές χώρες που έχουν LLU.

Το αν μπορούν οι εταιρείες να σκάψουν και να περάσουν καλώδια για ιδιώτες δεν το ξέρω. Ξέρω ότι γενικά εταιρείες τηλεπικοινωνιών μπορούν να σκάψουν σίγουρα (με αγορασμένη άδεια) για να περνούν καλώδια/οπτικές για δική τους χρήση.

Αλλά έτσι κι αλλιώς μικρή σημασία έχει το αν μπορούν να φτάσουν στο σπίτι.
Όταν σου λένε ότι έχουμε πλήρως ιδιόκτητο δίκτυο και σου το διαφημίζουν και σου λένε ότι θα ξεμπερδέψεις από τον ΟΤΕ, είναι απλά ψεύτες ή σου κρύβουν την αλήθεια... Αν αυτό δεν είναι αθέμιτη και ψευδής διαφήμιση τότε ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι...

Και δεν είμαστε όλοι τεχνικοί τηλεπικοινωνιών για να καταλαβαίνουμε τη διαφορά από το δίκτυο κορμού και το last mile... Ούτε καταλαβαίνω γιατί εντελώς τυχαία και βολικά το last mile δεν συμπεριλαμβάνεται στο δίκτυο μέσω του οποίου μας παρέχεται η υπηρεσία μας ώστε να εξυπηρετείται ο όρος "Ιδιόκτητο δίκτυο"...
Αν μη τι άλλο, το last mile είναι αυτό που θα καθορίσει και την τελική ποιότητα της υπηρεσίας...
Για να μην ξαναπώ για την ευτράπελη αηδία του "Ταχύτητες μέχρι..."

Να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε...
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Το αν μπορούν οι εταιρείες να σκάψουν και να περάσουν καλώδια για ιδιώτες δεν το ξέρω. Ξέρω ότι γενικά εταιρείες τηλεπικοινωνιών μπορούν να σκάψουν σίγουρα (με αγορασμένη άδεια) για να περνούν καλώδια/οπτικές για δική τους χρήση.

Αλλά έτσι κι αλλιώς μικρή σημασία έχει το αν μπορούν να φτάσουν στο σπίτι.
Όταν σου λένε ότι έχουμε πλήρως ιδιόκτητο δίκτυο και σου το διαφημίζουν και σου λένε ότι θα ξεμπερδέψεις από τον ΟΤΕ, είναι απλά ψεύτες ή σου κρύβουν την αλήθεια... Αν αυτό δεν είναι αθέμιτη και ψευδής διαφήμιση τότε ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι...

Και δεν είμαστε όλοι τεχνικοί τηλεπικοινωνιών για να καταλαβαίνουμε τη διαφορά από το δίκτυο κορμού και το last mile... Ούτε καταλαβαίνω γιατί εντελώς τυχαία και βολικά το last mile δεν συμπεριλαμβάνεται στο δίκτυο μέσω του οποίου μας παρέχεται η υπηρεσία μας ώστε να εξυπηρετείται ο όρος "Ιδιόκτητο δίκτυο"...
Αν μη τι άλλο, το last mile είναι αυτό που θα καθορίσει και την τελική ποιότητα της υπηρεσίας...
Για να μην ξαναπώ για την ευτράπελη αηδία του "Ταχύτητες μέχρι..."

Να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε...

ακριβώς γιαυτό το λόγο έχει "εφευρεθεί" το "μέχρι 24mbit"! Επειδή πολύ λίγοι είναι σε θέση να καταλάβουν τους άπειρους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα μιας γραμμής.

Αρέσει η όχι, δυστυχώς έτσι όπως είναι στημένο το ADSL και για την δουλειά που σχεδιάστηκε δεν υπάρχει ούτε εγγυημένη ταχύτητα ούτε αξιοπιστία.

Όσον αφορά το core network, είναι ούτως η άλλως το μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου ενός παρόχου, συνήθως με χιλιάδες χιλιόμετρα οπτικών ινών και ευθειών και καλά κάνουν και το αναφέρουν σαν ιδιόκτητο δίκτυο. Το last mile όπως ξαναείπα, δεν ανήκει σε κανέναν, είναι κοινόχρηστο, του λαού...δεν είναι ούτε του ΟΤΕ, ούτε της HOL ούτε κανενός.
 

dimkasta

AVClub Addicted Member
14 November 2006
2,246
Ωραία όλα αυτά, αλλά δεν αναιρούν το ότι το "Ταχύτητες μέχρι 24Mbit μέσω του ιδιόκτητου δικτύου μας" είναι ανακριβές δίνοντας μόνο τη μισή αλήθεια και δημιουργεί ψευδείς εντυπώσεις...
99% του κόσμου που ακούει το παραπάνω δεν ξέρει τι είναι καν το last mile. Και προφανώς δεν οφείλει να καταλάβει γιατί η εταιρεία που τους παρέχει μέσω του "Ιδιόκτητου Δικτύου" της την υπηρεσία δεν ευθύνεται γιατί πιάνει μόνο 1mbit και δεν μπορεί να κάνει τίποτα αφού ο ΟΤΕ διαχειρίζεται κομμάτι του δικτύου...
Πως είναι ιδιόκτητο αφού μέρος του διαχειρίζεται ο ΟΤΕ...
 
Last edited:

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Η διάγνωση της HOL είναι βραχυκύκλωμα/βλάβη στο χάλκινο καλώδιο. Η βλάβη δόθηκε στον ΟΤΕ που θα δώσει απάντηση μάλλον αύριο [!!!!!!] [μου είπε ο τεχνικός της HOL που με πήρε σχεδόν αμέσως τηλέφωνο].
Εγώ τώρα που δεν έχω και δεν θα έχω όλη τη μέρα τηλέφωνο [για να μην μιλήσω για το δίκτυο που η ταχύτητα του είναι στο 1/3 αυτού που είχα]-- και... βλέπουμε- γιατί κάποιος τεχνικός του ΟΤΕ είναι μ@λ@κας, από ποιόν θα βρώ το δίκιο μου;
 
Last edited:

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Ωραία όλα αυτά, αλλά δεν αναιρούν το ότι το "Ταχύτητες μέχρι 24Mbit μέσω του ιδιόκτητου δικτύου μας" είναι ανακριβές δίνοντας μόνο τη μισή αλήθεια και δημιουργεί ψευδείς εντυπώσεις...
99% του κόσμου που ακούει το παραπάνω δεν ξέρει τι είναι καν το last mile. Και προφανώς δεν οφείλει να καταλάβει γιατί η εταιρεία που τους παρέχει μέσω του "Ιδιόκτητου Δικτύου" της την υπηρεσία δεν ευθύνεται γιατί πιάνει μόνο 1mbit και δεν μπορεί να κάνει τίποτα αφού ο ΟΤΕ διαχειρίζεται κομμάτι του δικτύου...
Πως είναι ιδιόκτητο αφού μέρος του διαχειρίζεται ο ΟΤΕ...

μα σου ξαναλέω οτι μέχρι να κουμπώσεις πάνω τον router ΔΕΝ μπορεί κανείς να ξέρει τι ταχύτητα θα πιάσεις! η απόσταση απο το κέντρο είναι απλά μια ένδειξη, από εκεί και πέρα το ΧΑΟΣ!
RFI, crosstalk, short circuits και άλλα πολλά έχουν συνωμοτήσει να σου ρίξουν τα mbps!

όποιος ενδιαφέρετε να καταλάβει γιατί δεν πιάνει αυτά που έπρεπε να πιάνει ας ρίξει και εδώ μια ματιά

http://www.adslgr.com/features/ADSLgr_info/adsl_line_problem.php
 

Blackfox2k7

Established Member
14 February 2010
248
Άνω Λιόσια
Στο πρόβλημα που αναφέραμε όμως, εγώ ποιόν να κυνηγήσω; Η HOL λέει "Περιμένετε τον ΟΤΕ", ο ΟΤΕ "Δεν είστε πελάτης μας" και πρέπει να χάψω πως αύριο ΙΣΩΣ δουν το πρόβλημα στο CRM τους.
Και είμαστε ένα τετράγωνο, με αρκετούς ανθρώπους σε μεγάλη ηλικία -- δυστυχώς.
Εγώ έχω κάνει σύμβαση με την HOL όμως, όχι με τον ΟΤΕ. Και μάλιστα στο δικό τους "ιδιόκτητο δίκτυο".
Από την στιγμή που έχουν βγάλει off μια γειτονιά, και όχι έναν, και τους έχουμε δηλώσει το πρόβλημα, να τσακιστούν να έρθουν.
Τόσο απλά...
** Κι άλλη εξέλιξη. Μάζεψα 2 τηλεφωνικούς αριθμούς ΟΤΕ [που κι αυτοί είναι off] και πήρα ο ίδιος το 121 [καθότι μιλάμε για άτομα μεγάλης ηλικίας]. Η τηλεφωνήτρια ήταν ευγενέστατα πρόθυμη, το πέρασε ως κατεπείγον [αφού την ενημέρωσα πως έχει... πέσει όλη η γειτονιά] και θα προσπαθήσουν να το κοιτάξουν αύριο το πρωί...
 
Last edited:

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
μέχρι στιγμής περιέγραψα την τεχνική υπόσταση του θέματος... στα διαδικαστικά σαφώς και υπάρχουν σοβαρά προβλήματα απο όλους -ακόμα-.

εάν δεν δημιουργηθεί μια ανεξάρτητη αρχή διαχείρισης του χαλκού, τότε θα μείνουμε μια ζωή δούλοι του ΟΤΕ...και πλέον ΠΡΕΠΕΙ να δημιουργηθεί...ο ΟΤΕ έγινε μια πλήρως ιδιωτική επιχείρηση ξένων συμφερόντων.