Και ναι, έγινε το θαύμα.
Ένα συνεργείο του ΟΤΕ βάζει ένα κουβούκλιο 3 στενά κάτω από το σπίτι μου πριν 3 ώρες- τώρα έχει φύγει.
Εγώ χαζοχαζεύω στο δίκτυο και ξαφνικά αρχίζω και πηγαίνω αργά...
Σηκώνω λοιπόν το τηλέφωνο και ακούω UFO, σκουπίδι, καθόλου Dial Tone.
Το ίδιο και η πεθερά μου που μένει από κάτω, ο απέναντι, και γενικά όλη η γειτονιά [που δεν έχουν απαραίτητα Internet γενικά, ούτε όλοι έχουν HOL. Άλλοι έχουν ΟΤΕ, άλλοι Wind κ.ο.κ.].
Το συνεργείο όπως προείπα έχει φύγει, κι έτσι παίρνω τον πάροχο μου και τον ρωτάω αν έχει δηλωθεί γενικευμένο πρόβλημα -- αλλά αυτό δεν μας απασχολεί, εγώ δήλωσα βλάβη και θα επικοινωνήσουν κτλ.
Ρίξτε και μια ματιά στα στατιστικά του modem [ναι, έχω internet].
Receive Direction Send Direction
Max. DSLAM data rate kBit/s 24576 1024
Min. DSLAM data rate kBit/s 32 32
Attainable data rate kBit/s 4892 608
Current data rate kBit/s 4704 512
Latency 5 ms 8 ms
Bit swap on on
Seamless Rate Adaption off off
Impulse Noise Protection 0.3 1.7
L2 Power mode enabled - -
Signal-to-noise ratio dB 9 13
Line attenuation dB 23 12
Power cutback dB 0 0
Loss of
Signal Loss of
Frame Forward Error Correction Cyclic Redun-
dancy Check No Cell Delineation Header Error Control
CPE 0 0 245417 2 0 0
COE 2 0 4 2 0
Και ρωτάω, εγώ τώρα που να δηλώσω βλάβη [ας προσπεράσουμε το δίκτυο -- λέμε τώρα] αφού επηρεάζει τους πάντες σε ακτίνα τουλάχιστον ενός τετραγώνου [την δική μου βλάβη την δήλωσα];
Και έστω ότι ο ΟΤΕ έχει προγραμματίσει τις εργασίες του. Εγώ σαν καταναλωτής από που ενημερώνομαι για τυχόν διακοπές κτλ.; Δεν θα έπρεπε ο πάροχός μου να έχει μια ιστοσελίδα έστω με ανακοινώσεις τεχνικών εργασιών; [Της HOL έχει μείνει στο 2010].
** Να σημειωθεί πως συνήθως κλειδώνω στα 15 εδώ και ... 3 περίπου χρόνια.