Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,731
Εκεί ψηλά.....
Αυτο που ξερω εγω παντως ειναι οτι πολλες εργατικες καστες που διαμαρτυρονται για κατι ξεσπανε πανω στον κοσμακη.

Εναλλακτικες υπαρχουν αλλα το να αποφευγεις να συγκρουστεις με τον "αρχοντα" σου και να χτυπας πλαγιως προσπαθωντας στην ουσια να κανεις τον κοσμακη να εξαγριωθει για να παρει το μερος σου μαλλον αντιθετα αποτελεσματα θα εχει.

Πολλοι πολιτες πχ δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ξαναυπερασπιστουν τραπεζουπαλληλους αν εχουν υποστει τετοια αντιμετωπιση και ταλαιπωρια με το ετσι θελω.
Δεν υπαρχει περιπτωση να πανε με το μερος των αγροτων αν τους κλεινουν καθημερινα τους δρομους .
Δεν υπαρχει περιπτωση να συμπαρασταθουν στους υπαλληλους των ΜΜΣ αν δεν μπορουν να πανε στις δουλειες τους και αιμοραγουν οικονομικα για να το κανουν .
Δεν υπαρχει περιπτωση να συμπαρασταθουν στους φαρμακοποιους αν προκειται για αγοραζουν μετρητοις τα φαρμακα τους και μετα να στηνονται στις ουρες των ταμειων τους για 6 ωρες για να παρουν πισω 15-20 ευρω.

Πρεπει να πολεμας αλλα να σεβεσαι και τον συμπολιτη σου.
 

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,786
Γηραιά Αλβιώνα
Re: Απάντηση: Re: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Έχω τη γνώμη ότι εδώ είναι όλο το ζουμί της ιστορίας.

Κάθε γενική διάταξη δεν εφαρμόζεται αυτόματα και από μόνη της όταν ιδίως υπάρχει αντίστοιχη γενική διάταξη και οι δυο κουτουλάνε μεταξύ τους. Επίσης, η διατύπωση περί ωραρίου συναλλαγής είναι διατυπωμένη λάθος, εκτός αν στις 14.30 οι ταμίες κλείνουν τα γκισέ αφήνοντας στο περίμενε π.χ. 30 άτομα.

Όταν, λοιπόν, έχουν και οι 2 πλευρές δίκιο, χρειάζεται μια εσωτερική εγκύκλιος από τη Διοίκηση η οποία θα περιγράφει επακριβώς πως και μέχρι ποια ώρα θα εξυπηρετείται ο κόσμος και ποια ώρα θα κατεβάζουν ρολά οι υπάλληλοι για το κοινό.

Συμφωνώ απόλυτα με το συμπέρασμα που καταλήγεις, Αλέξη. Η τράπεζα βγάζει την ουρά της απ' έξω και αφήνει το κοινό να ''πλακώνεται'' με τους υπαλλήλους. Αυτό το κάνει διότι δεν υπάρχουν σταθερές σε μια τραπεζική συναλλαγή (μπορεί να κρατήσει 5' αλλά και 35'), επομένως δεν κάθονται να χαλαστούν ώστε να βρουν μια αποδεκτή λύση. Λύσεις υπάρχουν και κάποιες από αυτές έχουν ήδη αναφερθεί στο νήμα, αλλά, καμμιά από αυτές δεν μπορεί να χωρίσει το καρπούζι ακριβώς στη μέση, λόγω της αντιφατικής φύσης των ανωτέρω διατάξεων. Επειδή, λοιπόν, είναι ένα θέμα που κάνει τζιζ, δεν το ακουμπούν και το αφήνουν ως έχει...

Κι ομως... Φαινεται πως η διαφορα του ωραριου συναλλαγων απο το ωραριο εργασιας να δινει την απαντηση. Υπαρχουν 45 λεπτα διαφορα στο κλεισιμο. Δε νομιζω πως το κλεισιμο ταμείου θελει πανω απο 30 (σε δυσκολη μερα), οποτε τα 45 επαρκουν για να εξυπηρετηθει ο 'ατυχος' που εφτασε η σειρα του μετα τις 1430.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Το ωραριο εργασιας σε πολλες υπηρεσιες θεωρειται οτι συμπιπτει με το ωραριο εξυπηρετησης του κοινου. Πολλες φορες ειναι και ακομη μικροτερο χρονικα!

Εχω παει σε εφορια 1.45 και βρηκα τον υπαλληλο να φευγει και να μου λεει οτι εχουν κλεισει.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Μένω δίπλα σε τραπεζικό κέντρο (Νέα Κρήνη Θεσσαλονίκης) με παρουσία όλων των τραπεζών με φυσική παρουσία στην Ελλάδα εκτός από Αγροτική, City και FBB σε τρία συγγενή τετράγωνα. Άρα μπορώ να δω συγρiκτικά τί κάνουν οι τράπεζες στην εξυπηρέτηση του κοινού.

Η πιο δύσκολη τράπεζα στις συναλλαγές σε σχέση με τον αριθμό των πράξεων είναι η EUROBANK (by far). Μου έτυχε τον Ιούλιο με τις άδειες να είμαι έβδομος και μετά από 53 λεπτά να μην έχω εξυπηρετηθεί. Σπάσιμο μεγάλο ότι θέλουν να σου πουλήσουν υπηρεσίες, έστω και με το ζόρι. Το χειρότερο, ότι σε κάποια είσπραξη επιταγής στα τέλη του 2008 αρνήθηκε ο ταμίας να μου δώσει τα χρήματα και ήθελε να μου ανοίξει βιβλιάριο καταθέσεων, για να τα βάλει εκεί. Η διεύθυνση έδωσε δίκαιο στον ταμία(!!!!) με το αιτιολογικό ότι η γυναίκα μου είχε ήδη κάρτα πιστωτική στην τράπεζα, αλλά όχι και λογαριασμό. Σε προσπάθειά μου να διαμαρτυρηθώ δέχθηκα καλυμμένες απειλές, και τελικά εισέπραξα την επιταγή μετά την έλευση του δικηγόρου μου, αλλά χωρίς άλλη δική του ενέργεια. Φυσικά χρέωσε νέα συνδρομή στην πιστωτική κάρτα για το επόμενο ημερολογιακό έτος, από το λογαριασμό που ήλθε στα τέλη Νοεμβρίου, ενώ δεν έχει λογιστικό υπόλοιπο, παρά κάποια λεπτά (υποδιαίρεση του ευρώ), που θα πληρώνονταν με εκείνο το λογαριασμό (του Νοεμβρίου). Θεωρείται μάλλον δύσκολο να κλείσεις (πραγματικά) την κάρτα σου, χωρίς να σου στείλουν στο ενδιάμεσο νέα. Οι υπάλληλοι ικανοί, αλλά δείχνουν φοβισμένοι, και χωρίς πρωτοβουλίες. Για την τωρινή διεύθυνση δεν έχω γνώμη.

Η Εθνική ειδικά με τον κόσμο που έχει (μεγάλος όρος ηλικίας) είναι εξαιρετική, καθώς έχει γρήγορους ταμίες. Ομως τα βιβλιάρια είναι πολλά και μερικές φορές κολλάει το σύστημα. Θετικό ότι για τα ένσημα υπάρχει άλλο ταμείο.
Όμως έχει εξαιρετικά προβληματική πόρτα (που μένει έξω ο 1 στους 4). Επίσης δεν μπορούν να μπουν μέσα καρότσια κι ανάπηροι με κινητικά προβλήματα, καθώς τα καρότσια δεν χωρούν στ ενδιάμεσο και οι ανάπηροι δεν προλαβαίνουν τη μέσα πόρτα. Κατά δήλωση (παλιότερη) του διευθυντή, είναι έτσι η πόρτα (διαφορετική από τη συνήθη πόρτα της Εθνικής), διότι έγινε ληστεία και ανατίναξη ΑΤΜ στο συγκεκριμένο υποκατάστημα στο παρελθόν. Οι υπάλληλοι καλοί κι εξυπηρετικοί, πιέζονται όμως από του ςπολλούς συνταξιούχους που θέλουν κάπου να πουν τον πόνο τους και τα οικογενειακά τους.

Η Πειραιώς θα έχει σε λιγο παρόμοιες ουρές με την Εθνική. Στους ταμίες γίνεται ροτέισον επομένως καποιοι είναι αργοί. Σχετικά μεγάλοι χρόνοι αναμονής, μπορεί και πάνω από μισή ώρα. Χωρίς χαρτάκια. Άρα μέσα στο υποκατάστημα, ειδικά τις μέρες που βρέχει γίνεται της κακομοίρας. Οι υπάλληλοι στα γραφεία πολύ καλοί κι εξυπηρετικοί, η διεύθυνση αδιάφορη.

Η Άλφα είναι νέα τράπεζα στην περιοχή. Στο γκισέ εύκολη και με γρήγορους ταμίες, αλλά από εκεί και πέρα άστα να πάνε στο διάολο. Καμιά διάθεση να σου προτείνουν προγράμματα για καλύτερη τοποθέτηση χρημάτων τα χρόνια της ευημερίας, ακόμη κι αν το ζητούσα εγώ (το έκαναν μόνο τη μέρα που ζήτησα να τα πάρω), προβληματική στην αποδοχή συστάσεων από τις τηλεφωνικές δικές τους υπηρεσίες. Ακύρωση πιστωτικής κάρτας μου στην Ισπανία, λόγω μαζικού πιθανού hacking, σήμαινε για το υποκατάστημα υποχρεωτικά σε τηλεφωνική υπηρεσία, εκείνοι με έστειλαν στο υποκατάστημα για έγγραφο υπόμνημα, εκείνοι αρνήθηκαν, ξανά στην τηλεφωνική υπηρεσία, μου διάβασαν τη διαδικασία με το νομικό κείμενο, στο υποκατάστημα ειρωνεία (μήπως πήρατε άλλη υπηρεσία, μα πήρα τα νούμερα που μου δώσατε εσείς) και τελικά το αίτημα για νέα κάρτα υλοποιήθηκε με 28 μέρες καθυστέρηση αντί για "αύριο νέα κάρτα".

Η Εμπορική είναι νέο υποκατάστημα, έχει λίγες συναλλαγές, επομένως εξυπηρετείσαι εύκολα.

Στη Μιλένιουμ, Κύπρου, MARFIN, δεν έχω πάει και δεν θέλω να πάω, καθώς περιμένουν σε κάθε πιθανό πελάτη που φέρνει μια επιταγή από αλλού, να πουλήσουν όλες τις υπηρεσίες.

Ευτυχώς δεν έχουμε Citybank δίπλα μας. Μια συναλλαγή έκανα τα τελευταία χρόνια σε αυτή την τράπεζα (πληρωμή για εξετάσεις ισπανικών της μεγάλης μου κόρης) και χωρίς να μου πουν τίποτε είδα ότι υπέγραψα κι ένα χαρτί παραπάνω από τα συνήθη τρία. Ζητώ αντίγραφο από αυτό, δεν μου το δίνουν και πάνε να με βγάλουν τρελό. Τελικά με παρέμβαση του διευθυντή, παίρνω το τέταρτο κι ήταν αίτηση απόκτησης πιστωτικής κάρτας (!!!!). Φυσικά το έσκισα μπροστά τους....
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Φυσικά αποδέχομαι ότι η ουρά για τα ταμεία κλείνει νωρίτερα από την αναγραφόμενη ώρα.

Εδώ αναγκάστηκα να δεχθώ σε πολυκατάστημα ηλεκτρονικών στην Αθήνα, ότι δεν μπορώ να πληρώσω το είδος που είχα αγοράσει 20 λεπτά πριν το κλείσιμο, διότι τα ταμεία κλείνουν συγκεκριμένη ώρα από τα κεντρικά, επομένως δεν μπορούν μετά από κάποια ώρα να δεχθούν πληρωμή και να εκδώσουν παραστατικά. Φανταστείτε τον εαυτό σας να αγοράζει ένα είδος, σοβαρής αξίας, και να το γυρνά πίσω και να φεύγεται άπρακτος, επειδή άργησε το ταμείο και δεν προλαβαίνει να γίνει η πληρωμή.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Τέλος δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι τώρα με την κρίση, οι άνθρωποι πρέπει να δέχονται να γίνουν σκουπίδια κι εγώ να το εκμεταλλεύομαι. Είτε αυτοί είναι υπάλληλοι, είτε είναι αυτοαπασχολούμενοι.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι π.χ. θα παίρνω τηλέφωνο το φαρμακοποιό μου να μου φέρνει τα φάρμακα στο σπίτι (διότι το κάνει κάποιος άλλος), ότι θα τηλεφωνώ στον πολιτικό μηχανικό και θα ζητώ να ξαναδώ τα σχέδια (λέμε τώρα....) Κυριακή απόγευμα, διότι τώρα μπορώ, ότι θα σπάω πλάκα μέσα στο μαγαζί με τα κινητά και μετά τις 21.00 διότι το έργο στον κινηματογράφο αρχίζει στις 22.00 και δεν θέλω να γυρνώ μόνος μου /μόνη μου μέσα στο εμπορικό κέντρο, ότι θα παραγγέλνω τηλεφωνικά ψωμί, ή γλυκά, ή λαχανικά κλπ. και να ζητώ να μου τα κρατήσουν λέγοντας ότι θα περάσω να τα πάρω στις 15.30, ενώ ξέρω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα κλείνει στις 15.00.

Σε εποχές δύσκολες σαν αυτή που διανύουμε, πρέπει να υπάρχει αλληλοσεβασμός, κι όχι εξαχρείωση.
 

spyridy

AVClub Enthusiast
5 September 2007
1,130
Γλυφάδα
Τέλος δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι τώρα με την κρίση, οι άνθρωποι πρέπει να δέχονται να γίνουν σκουπίδια κι εγώ να το εκμεταλλεύομαι. Είτε αυτοί είναι υπάλληλοι, είτε είναι αυτοαπασχολούμενοι.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι π.χ. θα παίρνω τηλέφωνο το φαρμακοποιό μου να μου φέρνει τα φάρμακα στο σπίτι (διότι το κάνει κάποιος άλλος), ότι θα τηλεφωνώ στον πολιτικό μηχανικό και θα ζητώ να ξαναδώ τα σχέδια (λέμε τώρα....) Κυριακή απόγευμα, διότι τώρα μπορώ, ότι θα σπάω πλάκα μέσα στο μαγαζί με τα κινητά και μετά τις 21.00 διότι το έργο στον κινηματογράφο αρχίζει στις 22.00 και δεν θέλω να γυρνώ μόνος μου /μόνη μου μέσα στο εμπορικό κέντρο, ότι θα παραγγέλνω τηλεφωνικά ψωμί, ή γλυκά, ή λαχανικά κλπ. και να ζητώ να μου τα κρατήσουν λέγοντας ότι θα περάσω να τα πάρω στις 15.30, ενώ ξέρω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα κλείνει στις 15.00.

Σε εποχές δύσκολες σαν αυτή που διανύουμε, πρέπει να υπάρχει αλληλοσεβασμός, κι όχι εξαχρείωση.
+1
:worshippy:
 

nikosmelt

AVClub Addicted Member
19 March 2007
2,047
Κατερίνη, Ελλάδα
Τέλος δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι τώρα με την κρίση, οι άνθρωποι πρέπει να δέχονται να γίνουν σκουπίδια κι εγώ να το εκμεταλλεύομαι. Είτε αυτοί είναι υπάλληλοι, είτε είναι αυτοαπασχολούμενοι.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι π.χ. θα παίρνω τηλέφωνο το φαρμακοποιό μου να μου φέρνει τα φάρμακα στο σπίτι (διότι το κάνει κάποιος άλλος), ότι θα τηλεφωνώ στον πολιτικό μηχανικό και θα ζητώ να ξαναδώ τα σχέδια (λέμε τώρα....) Κυριακή απόγευμα, διότι τώρα μπορώ, ότι θα σπάω πλάκα μέσα στο μαγαζί με τα κινητά και μετά τις 21.00 διότι το έργο στον κινηματογράφο αρχίζει στις 22.00 και δεν θέλω να γυρνώ μόνος μου /μόνη μου μέσα στο εμπορικό κέντρο, ότι θα παραγγέλνω τηλεφωνικά ψωμί, ή γλυκά, ή λαχανικά κλπ. και να ζητώ να μου τα κρατήσουν λέγοντας ότι θα περάσω να τα πάρω στις 15.30, ενώ ξέρω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα κλείνει στις 15.00.

Σε εποχές δύσκολες σαν αυτή που διανύουμε, πρέπει να υπάρχει αλληλοσεβασμός, κι όχι εξαχρείωση.

+1. Αυτό ακριβώς είναι το ζουμί.
 

buck

Senior Member
13 September 2006
502
Αλιμος
Αγαπητέ AS Mocca και του ...μπαμπά σου να ήταν η τράπεζα, δεν θα έδειχνες τόσο ζήλο:flipout::flipout:
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Κι ομως... Φαινεται πως η διαφορα του ωραριου συναλλαγων απο το ωραριο εργασιας να δινει την απαντηση. Υπαρχουν 45 λεπτα διαφορα στο κλεισιμο. Δε νομιζω πως το κλεισιμο ταμείου θελει πανω απο 30 (σε δυσκολη μερα), οποτε τα 45 επαρκουν για να εξυπηρετηθει ο 'ατυχος' που εφτασε η σειρα του μετα τις 1430.

Δεν γνωρίζω πόσο χρόνο χρειάζεται ο υπάλληλος για το κλείσιμο του ταμείου. Ας μας πουν τα παιδιά που εργάζονται σε τράπεζα. (δεν νομίζω ότι εδώ γίνεται λόγος για έναν και μόνο άτυχο, αλλά για πολύ κόσμο που περιμένει στην ουρά)

Μιχάλη, για πες μου τι γίνεται στην περίπτωση που στις 14.29 σκάσουν 50 άτομα ταυτόχρονα μέσα στο κατάστημα. Βάσει του ωραρίου λειτουργίας επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Πρέπει να εξυπηρετηθούν ή όχι?
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,731
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Δεν γνωρίζω πόσο χρόνο χρειάζεται ο υπάλληλος για το κλείσιμο του ταμείου.

Γιαννη η δικαιολογια που μας ειπαν οι ταμιες ηταν οτι εχουν και αλλες δουλειες οχι μονο το κλεισιμο του ταμειου.

Εφοδιασμο ΑΤΜ, μπουλκουμε, μπουλκουμε....
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Ρε παιδιά τι ψάχνεται τώρα 100 ποστ; Η διοίκηση έχει βγάλει 2 κανονισμούς. Έναν για την εξυπηρέτηση πελατών και έναν για την τήρηση του ωραρίου και την περιστολή υπερωριών για τους εργαζομένους. Τώρα αν αυτοί οι δύο κανονισμοί είναι ασύμβατοι μεταξύ τους, δεν φταίει ούτε ο πελάτης που θέλει να εξυπηρετηθεί, ούτε ο ταμίας που θέλει να τηρήσει τον κανονισμό που του επεβλήθει. Ποιος φταίει; Μα φυσικά η διοίκηση. Απλούστατο...
 
28 June 2006
2,941
Φυσικά και είναι απλούστατο: Μισή ώρα πριν το κλείσιμο - ή μία - αν η ουρά είναι τέτοια που δεν φθάνει ο χρόνος που απομένει (κατ εκτίμηση), σταματάς να δίνεις αριθμούς προτεραιότητας.
Ούτε τζάμπα περίμενε, ούτε πάτημα στο λαιμό του "τεμπέλη" (ή κοπρίτη, διαλέξτε) υπαλλήλου που θέλει - άκουσον άκουσον - να πηγαίνει σπίτι του μια λογική ώρα και να συνεχίσει να παίρνει τα παχυλά 1200-1500 ευρώ το μήνα (στο πράκτικερ γιατί παίρνουν 600? να ψοφήσει και το γαϊδούρι του γείτονα παρακαλώ και άμεσα).
Και κροίσος και φυγόπονος δηλαδή. Με κάτι τέτοιες συμπεριφορές φέραμε την τρόικα, που θα έλεγε και ο.. Μάνος
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,731
Εκεί ψηλά.....
Σημερα λοιπον με καλεσαν απο το τμημα παραπονων της Εθνικης απαντωντας στο επισημως διατυπωμενου παραπονου.

Επικαλεστηκαν -οι υπαλληλοι- εκτακτες υποχρεωσεις υγειας ο ενας και νοσοκομειου για καποιον συγγενη ο αλλος για να φυγουν γρηγοροτερα !!

Μα ανταπαντησα εμας μας ειπαν για τις υπερωριες τους δεν μας ειπαν ποτε για ανθρωπινη αναγκη.

ΜΟΥΓΚΑ οι ταμιες δηλαδη για τις εργασιακες τους απαιτησεις και απλα ειπαν μια δικαιολογια . Αντι να εχουν το σθενος να επικαλεστουν αυτα για τα οποια ειπαν σε εμας στους ανωτερους τους ειπαν δικαιολογιες για μικρα παιδια...

Μονο στον κοσμακη ηξεραν να κανουν τον μαγκα και να παραπονεθουν .....στους εργοδοτες τους τσιμουδια.

Ο δε υποδιευθυντης ανεφερε ψευδεστατα οτι ειχε κλεισει το μηχανημα με τα νουμερα προτεραιοτητας για την ουρα απο την 13:15 !!! ,

Φυσικα τους ειπα αν θελουν να τους διαβιβασω το δικο μου νουμερο που ηταν 2 παρα τεταρτο....να δουμε ποιος λεει αληθεια.

Ψεματα ψεματα ψεματα να φυγει η καυτη πατατα λοιπον .


Επισημως λοιπον ρωτησα ποια ειναι η επισημη θεση της Εθνικης τραπεζας για το ωραριο εξυπηρετησης....

Μου απαντησαν λοιπον οτι ναι μεν τυπικα οι συναλλαγες τελειωνουν για ολους στις 14:30 καθημερινα και 14 την παρασκευη ανεξαρτητως αν εχεις χαρτακι αναμονης ΑΛΛΑ στα πλαισια της καλης συνεργασιας και εξυπηρετησης της τραπεζας με τους πελατες της η τραπεζα και το καταστημα οφειλει να βρισκει τροπους εκτονωσης της υπολειπομενης ταμειακης απασχολησης και να μην αφηνει πελατες χωρις να εξυπηρετηθουν.

Στην προκειμενη δηλαδη επρεπε ο ανεκδιηγητος υποδιευθυντης να ανοιξει και ενα τριτο ταμειο αρκετη ωρα πριν τις 14:00 ωστε να εξυπηρετηθει ο κοσμος.

Το θεμα απο οτι καταλαβα δεν εχει τελειωσει...γιατι το ψεμα του υποδιευθυντη ερχεται σε αντικρουση με τα δικα μου πειστηρια και μαρτυρια.

Ειδομεν.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,148
ΑΘΗΝΑ
Ρε συ Ναθ,τι 3ο και 13ο ταμείο ν´ανοίξει?Τι είναι τα ταμεία για να ανοίγουν όποτε κρίνει ο κάθε διευθυντής ή δεν ξέρω κι εγώ τι...
Οι θέσεις του ταμία είναι ορισμένες και αφορούν συγκεκριμένους υπαλλήλους με ειδικές προσβάσεις και καθήκοντα.
Και μιας και μιλάμε για την Εθνική,όπου οι ουρές είναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ,πολύ καλά κάνουν και κλείνουν στο ωράριό τους αφού σε άλλη περίπτωση θα έκλειναν ότι ώρα γουστάρει ο κάθε πελάτης ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
Τι "ανεκδιήγητος" και "κότσια"...
Από την απάντησή τους,αυτό κατάλαβες?
Το να φοβάται ο "ανεκδιήγητος" μην χάσει τη δουλειά του,το ίδιο και οι ταμίες,δεν σου πέρασε καν από το μυαλό,αφού κάθισαν και σοφίστικαν δικαιολογίες?
Η θα πρέπει να κάνει κάθε μέρα το μέντιουμ για να δει πόση ώρα θέλουν οι παρευρισκόμενοι να εξυπηρετηθούν και να μην δίνει νούμερα?
Ο άνθρωπος αυτός μπορείς να διανοηθείς τι τραβάει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ προκειμένου να ισσοροπεί καταστάσεις σαν τη δική σου?
Από την μια το ωράριο και από την άλλοι οι παρευρισκόμενοι που το έχουν γραμμένο στα παπάρια τους,αφού μπήκαν 2,29 μέσα και "πρέπει να εξυπηρετηθούν"?
Το ότι στην δική μου τράπεζα θα καθόμαστε μέχρι να τελειώσει η ουρά,δεν σημαίνει ότι είναι και το δίκαιο.
Για δικαιοσύνη μιλάμε ε,όχι για εμπορική συνναλαγή,όπου "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
 
Last edited:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,731
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Το να φοβάται ο "ανεκδιήγητος" μην χάσει τη δουλειά του,το ίδιο και οι ταμίες,δεν σου πέρασε καν από το μυαλό,αφού κάθισαν και σοφίστικαν δικαιολογίες?

Μονο αυτο μου περασε απο το μυαλο ναμαι ειλικρινης....

Και μαλιστα τους ειπα οτι για ανθρωπινες αναγκες και επειγοντα δεν θα ελεγε ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

Αλλα μην με κοροιδευεις στα μουτρα μου λεγοντας σε εμενα για υπερωριες και στην διευθυνση για επειγοντα και μπαρουφες..
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,731
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Το ότι στην δική μου τράπεζα θα καθόμαστε μέχρι να τελειώσει η ουρά,δεν σημαίνει ότι είναι και το δίκαιο.

Σαφεστατα και δεν ειναι δικαιο. Αλλα για αυτο υπαρχουν οι κανονες και η γνωση του πολιτη.

Ενημερωσε τον πολιτη οτι μετα την μια πχ μπαινεις μεσα με δικη σου ευθυνη....αν θα προλαβεις γιατι δεν υπαρχει προσωπικο.

ΚΟΛΛΑ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΑΠΕΞΩ εστω μπακαλικο . Και βασικα σταματα να δινεις εισητηρια...για την ουρα.




Ο άνθρωπος αυτός μπορείς να διανοηθείς τι τραβάει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ προκειμένου να ισσοροπεί καταστάσεις σαν τη δική σου?
Από την μια το ωράριο και από την άλλοι οι παρευρισκόμενοι που το έχουν γραμμένο στα παπάρια τους,αφού μπήκαν 2,29 μέσα και "πρέπει να εξυπηρετηθούν"?

Φανταζομαι οτι ενας υπευθυνος επαγγελματιας θα πρεπει αν εχει προβλημα καθημερινα να κανει καθημερινα αιτησεις για βοηθεια σε προσωπικο ή τροπους να δωσει λυσεις που αυτος δεν μπορει.

Εγω στην εργασια μου ετσι κανω. Αν δε δεν μπορει να γινει μια δουλεια και δεν εχω πχ βοηθο την κανω μονος μου....
Αν δεν μπορω λεω παιδια δεν γινεται βρισκουμε εναλλακτικη. Φανταζομαι σε ολες τις εργασιες καπως ετσι συμβαινει.

Και εγω να καταλαβω τον εισερχομενο στις 14:29 αλλα απο την αλλη ο υπαλληλος γιατι δεν καταλαβαινει τον αλλο που περιμενει απο την 13:29 ?
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,731
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Τραπεζικό σύστημα και μπουλκουμέ.

Ρε συ Ναθ,τι 3ο και 13ο ταμείο ν´ανοίξει?Τι είναι τα ταμεία για να ανοίγουν όποτε κρίνει ο κάθε διευθυντής ή δεν ξέρω κι εγώ τι...
Οι θέσεις του ταμία είναι ορισμένες και αφορούν συγκεκριμένους υπαλλήλους με ειδικές προσβάσεις και καθήκοντα.

Δεν καταλαβες.....αυτο δεν το ειπα εγω. Η υπευθυνη της τραπεζας μου το ειπε οτι επρεπε να συμβει.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,148
ΑΘΗΝΑ
Ναθ,μπορούμε μέχρι να πεθάνουμε να καθόμαστε να γράφουμε γι´αυτό το θέμα.Εσύ τα δικά σου κι εγώ τα δικά μου.
Αυτό που μάλλον δεν θες να καταλάβεις είναι ότι σαν τη δική σου πέρίπτωση,υπάρχουν αντίστοιχες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στην εθνική.
Το να ενημερώνει για "δική του ευθύνη" και "μπακαλόχαρτα",ούτε να το σκέφτεσαι δεν θα έπρεπε,αφού πάλι αυτός θα την πληρώσει αν φτάσει στ´αυτιά της "διοίκησης" κάτι τέτοιο.
Και αυτό που επίσης δεν θέλεις να καταλάβεις ότι η διοίκηση γράφει στα παπάρια της τόσο εσένα με τα παράπονά σου,όσο και τις επιστολές για βοήθεια του εκάστοτε υπεύθυνου/υποδιευθυντή/διευθυντή.

Να σου βάλω κι εγώ άλλον ένα "γρίφο"?
Μπαίνεις σε μια τράπεζα,βγάζεις χ αριθμό μετρητών,τον ακουμπάς στο γκισέ για κατάθεση,κι εκείνη την ώρα,μπαίνουν ληστές και τα παίρνουν.
Τι πρέπει να γίνει?
Να αποζημιωθείς ή όχι?
 
Last edited: