DJI Air, Air2,Air3,Air3s

...είπε ο άνθρωπος που αγοράζει iPad με 1ΤΒ memory... 😛
Καταλαβαίνω την ανάγκη να πεις κάτι αλλά με μπλέκεις με άλλον

... ε ναι, σιγά μην αγόραζες με 1ΤΒ τη στιγμή που βγαίνει και με 2... :poop:
 
  • Haha
Reactions: takisot
Μερικές πρώτες δοκιμές από τη λίμνη Μαραθώνα, με color grading από log-M (δεν ξέρω την τύφλα μου, αλλά τα αποτελέσματα με κάνουν να θέλω να διαβάσω περισσότερο)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: takisot and Kosh
Δυο ερωτήσεις που προκύπτουν από τα διάφορα βιντεάκια grading for dummies που καταβροχθίζω από το πρωί (όπου ως γνωστόν ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του).

1. Προτείνεται από πολλούς το να κατεβάσεις το Sharpness και το Noise Reduction στο minimum (εν προκειμένω στο -2), αφού αυτό σου δίνει το καλύτερο raw footage.
2. Προτείνεται όταν γράφεις σε Log-M να είσαι λίγο έως πολύ overexposed (+0.7 έως +1) αφού έτσι εσωκλείεις μεγαλύτερη πληροφορία στα shadows.

Ισχύουν τα παραπάνω; Διότι βλέπω ότι έχω αρκετά soft βίντεο (που διορθώνεται όντως και περίφημα από το Resolve), αλλά όταν έχω καμμένες περιοχές λόγω του +0.7EV, αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο (έως και αδύνατον) να το στρώσεις (ειδικά σε πλάνα που έχουν ταυτόχρονα έδαφος και ουρανό, όπου ο ουρανός μοιραία έτσι καίγεται).
 
Last edited:
Δυο ερωτήσεις που προκύπτουν από τα διάφορα βιντεάκια grading for dummies που καταβροχθίζω από το πρωί (όπου ως γνωστόν ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του).

1. Προτείνεται από πολλούς το να κατεβάσεις το Sharpness και το Noise Reduction στο minimum (εν προκειμένω στο -2), αφού αυτό σου δίνει το καλύτερο raw footage.
2. Προτείνεται όταν γράφεις σε Log-M να είσαι λίγο έως πολύ overexposed (+0.7 έως +1) αφού έτσι εσωκλείεις μεγαλύτερη πληροφορία στα shadows.

Ισχύουν τα παραπάνω; Διότι βλέπω ότι έχω αρκετά soft βίντεο (που διορθώνεται όντως και περίφημα από το Resolve), αλλά όταν έχω καμμένες περιοχές λόγω του +0.7EV, αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο (έως και αδύνατον) να το στρώσεις (ειδικά σε πλάνα που έχουν ταυτόχρονα έδαφος και ουρανό, όπου ο ουρανός μοιραία έτσι καίγεται).

Να σου πω την αλήθεια, δεν έχω μπει ακόμα στον πειρασμό να τραβήξω σε log. Η εικόνα που μου δίνει by default είναι παρά πολύ καλή (αντε να κλειδωσω την εκθεση).
 
Kατοχος air 2s και mavic 3 classic το διλημα μου ειναι το εξης.....Πουλαω 2 drone για να παρω ενα ? (air 3s) η μενω με τα 2 που ειναι υπεροχα και τα 2 ...
χμμμμμμμ
 
Να σου πω την αλήθεια, δεν έχω μπει ακόμα στον πειρασμό να τραβήξω σε log. Η εικόνα που μου δίνει by default είναι παρά πολύ καλή (αντε να κλειδωσω την εκθεση).

Ναι μια χαρά είναι και το default, αλλά δες τι χάνεις....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Kατοχος air 2s και mavic 3 classic το διλημα μου ειναι το εξης.....Πουλαω 2 drone για να παρω ενα ? (air 3s) η μενω με τα 2 που ειναι υπεροχα και τα 2 ...
χμμμμμμμ

Πουλάς και τα δυο και παίρνεις air 3s αν σε αφορά η φορητότητα ή Mavic 4 σε διαφορετική περίπτωση. Τι να τα κάνεις τα δύο drones εξάλλου;
 
  • Like
Reactions: takisot
Kατοχος air 2s και mavic 3 classic το διλημα μου ειναι το εξης.....Πουλαω 2 drone για να παρω ενα ? (air 3s) η μενω με τα 2 που ειναι υπεροχα και τα 2 ...
χμμμμμμμ


Eγω θα εμενα με το mavic 3 classic.

Eξαιρετικο σε ολα του, επαγγελματικη επιλογη θα το αλλαζα αν ειμουν εκει μονο με το mavic 4. Ξεφορτωσου το air2 s για να μην χασεις κι αλλο αξια αλλα το να αλλαξεις mavic απο 3 σε 4 μονον αν χρειαζεσαι τα extra features.
 
  • Like
Reactions: spcav
Εδώ το air3s φαίνεται να έχει καλύτερα αποτελέσματα και από mavic 3 pro, αν προσθέσεις και τα πιο advanced περιφερειακά συστήματα, είναι no brainer το upgrade:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Eγω θα εμενα με το mavic 3 classic.

Eξαιρετικο σε ολα του, επαγγελματικη επιλογη θα το αλλαζα αν ειμουν εκει μονο με το mavic 4. Ξεφορτωσου το air2 s για να μην χασεις κι αλλο αξια αλλα το να αλλαξεις mavic απο 3 σε 4 μονον αν χρειαζεσαι τα extra features.
ειναι λιγο περιπλοκη η πωληση για μενα ,διοτι για το 2s ειχα αγορασει το rc pro που εκανα 1000 ευρω και μετα πηρα το 3classic μονο σας σκαφος χωρις χειριστηριο και μετα πηρα και το fly more combo εξτρα,,,,κοινως αχταρμας :ROFLMAO:
ετσι για να δω τι παιζει το εβαλα στο facebook σαν πακετο δλδ με το rc pro ειτε μεμονωμενα drone με το fly moro combo ανευ χειριστηριου
 
  • Like
Reactions: Kosh
Τώρα που είμαι διακοπές και δουλεύω τα φωτογραφικά υπερωρίες και σε αρκετά ζόρικες/real world συνθήκες, συνειδητοποιώ τη μαγεία/μαγκιά του πολυφορτιστή του Air3s (φαντάζομαι το ίδιο κάνουν και αυτοί του Mavic): Αν βάλεις 3 ημιφορτισμένες μπαταρίες (χωρίς να το συνδέσεις σε ρεύμα), θα ρυθμίσει μόνος του τη φόρτιση της πιο γεμάτης από τις πιο μικρές, και θα σου φτιάξει στο τέλος μια (ή και δυο, αν βγαίνουν) πλήρη. Αυτό στην αρχή μου'χε φανεί αδιάφορο όταν το είχα διαβάσει, όμως τώρα το βρίσκω απίστευτα χρήσιμο: Επειδή είμαι σε πολύ τουριστικό μέρος, ακόμα κι αν θέλω να σηκωθώ να βγάλω πλάνα/φωτό 5 λεπτών, θέλω να έχω γεμάτη μπαταρία, για την περίπτωση που ξαφνικά πλακώσει κόσμος και δεν μπορώ να προσγειωθώ και πρέπει να περιμένω. Οπότε, χρησιμοποιώ 2 ή και 3 μπαταρίες για 10 λεπτά την καθεμία, και μετά μέχρι να πάω στην επόμενη στάση μου, έχει ξαναφτιάξει τουλάχιστον μια πλήρη όσο είναι στην τσάντα. Επίσης, χρησιμοποιείται (ο φορτιστής με τις 3 μπαταρίες) και ως powerbank, αν τύχει να ξεμείνεις κάπου με αφόρτιστο κινητό.
 
  • Like
Reactions: takisot
Τώρα που είμαι διακοπές και δουλεύω τα φωτογραφικά υπερωρίες και σε αρκετά ζόρικες/real world συνθήκες, συνειδητοποιώ τη μαγεία/μαγκιά του πολυφορτιστή του Air3s (φαντάζομαι το ίδιο κάνουν και αυτοί του Mavic): Αν βάλεις 3 ημιφορτισμένες μπαταρίες (χωρίς να το συνδέσεις σε ρεύμα), θα ρυθμίσει μόνος του τη φόρτιση της πιο γεμάτης από τις πιο μικρές, και θα σου φτιάξει στο τέλος μια (ή και δυο, αν βγαίνουν) πλήρη. Αυτό στην αρχή μου'χε φανεί αδιάφορο όταν το είχα διαβάσει, όμως τώρα το βρίσκω απίστευτα χρήσιμο: Επειδή είμαι σε πολύ τουριστικό μέρος, ακόμα κι αν θέλω να σηκωθώ να βγάλω πλάνα/φωτό 5 λεπτών, θέλω να έχω γεμάτη μπαταρία, για την περίπτωση που ξαφνικά πλακώσει κόσμος και δεν μπορώ να προσγειωθώ και πρέπει να περιμένω. Οπότε, χρησιμοποιώ 2 ή και 3 μπαταρίες για 10 λεπτά την καθεμία, και μετά μέχρι να πάω στην επόμενη στάση μου, έχει ξαναφτιάξει τουλάχιστον μια πλήρη όσο είναι στην τσάντα. Επίσης, χρησιμοποιείται (ο φορτιστής με τις 3 μπαταρίες) και ως powerbank, αν τύχει να ξεμείνεις κάπου με αφόρτιστο κινητό.
Πετάς πάνω από 1,5 ώρα την ημέρα; (3 φορτισμένες μπαταρίες σε βγάζουν άνετα για τόσό)
 
Eγω θα εμενα με το mavic 3 classic.

Eξαιρετικο σε ολα του, επαγγελματικη επιλογη θα το αλλαζα αν ειμουν εκει μονο με το mavic 4. Ξεφορτωσου το air2 s για να μην χασεις κι αλλο αξια αλλα το να αλλαξεις mavic απο 3 σε 4 μονον αν χρειαζεσαι τα extra features.
Ετσι.

Το μόνο ουσιαστικό upgrade είναι το Mavic 4 pro.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό, εκτός και αν καίγεσαι για το ProRes (που έχει μόνο το Cine model αν δεν απατώμαι).
Από γενιά σε γενιά βλέπουμε μεγάλες διαφορές ακόμα και στον ίδιο αισθητήρα λόγω software tuning. Και αυτό χωρίς να μιλήσουμε για το lidar , νεότερο transmission system, περισσότερο internal storage κ.α. που έχει το air3s.
 
Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό, εκτός και αν καίγεσαι για το ProRes (που έχει μόνο το Cine model αν δεν απατώμαι).
Από γενιά σε γενιά βλέπουμε μεγάλες διαφορές ακόμα και στον ίδιο αισθητήρα λόγω software tuning. Και αυτό χωρίς να μιλήσουμε για το lidar , νεότερο transmission system, περισσότερο internal storage κ.α. που έχει το air3s.
Δεν σε καταλαβαίνω.

Το Mavic 4 έχει μεγαλύτερο αισθητήρα, τί συζηταμε;
 
Πετάς πάνω από 1,5 ώρα την ημέρα; (3 φορτισμένες μπαταρίες σε βγάζουν άνετα για τόσό).

Όχι, αυτό λέω, για κάποιον που δεν πετάει τόσο, το να μπορεί να κάνει τέτοια rebalancing σε ημιγεμάτες μπαταρίες όταν είναι σε περίεργα μέρη που δεν έχει απόλυτο έλεγχο κόσμου κλπ είναι πολύ θετικό.

Πχ, το πρωί βρεθήκαμε σε ένα κλασικό εκκλησάκι στην άκρη γκρεμού που έφτανες με πεζοπορία, τελείως μόνοι μας, και λέω why not, ας το σηκώσω (μια και το'χα στο backpack, γιατί είπαμε, χωράει το άτιμο :D).

Ε, με το που το σήκωσα εμφανίστηκαν καμιά 10αριά άτομα με παιδάκια κλπ, οπότε το απομάκρυνα κι έκανα τον Κινέζο (pun intended) μέχρι να αραιώσει πάλι. Σκέψου να το'χα σηκώσει με μια μπαταρία που είχε 30% επειδή το μόνο που ήθελα ήταν ενα ωραίο πλάνο του γκρεμού (άρα 2 λεπτά μαξ), μετά θα'πρεπε να γυρίσω και να τους πω "παίδες, κάντε στην άκρη, προσγειωνόμαστε".
 
Last edited:
  • Like
Reactions: takisot
Δεν σε καταλαβαίνω.

Το Mavic 4 έχει μεγαλύτερο αισθητήρα, τί συζηταμε;

Tιποτα δεν υπαρχει μετρο συγκρισης.

Οπως πχ και η εικονα του Mavic 3 pro classic ειναι "κατω" απο την εικονα του μεγαλυτερου Inspire 3 - φυσιολογικα - και ολα τα υπολοιπα κοντινης γενιας drones ειναι "κατω" απο το Mavic 3 pro classic
 
Όχι, αυτό λέω, για κάποιον που δεν πετάει τόσο, το να μπορεί να κάνει τέτοια rebalancing σε ημιγεμάτες μπαταρίες όταν είναι σε περίεργα μέρη που δεν έχει απόλυτο έλεγχο κόσμου κλπ είναι πολύ θετικό.

Πχ, το πρωί βρεθήκαμε σε ένα κλασικό εκκλησάκι στην άκρη γκρεμού που έφτανες με πεζοπορία, τελείως μόνοι μας, και λέω why not, ας το σηκώσω (μια και το'χα στο backpack, γιατί είπαμε, χωράει το άτιμο :D).

Ε, με το που το σήκωσα εμφανίστηκαν καμιά 10αριά άτομα με παιδάκια κλπ, οπότε το απομάκρυνα κι έκανα τον Κινέζο (pun intended) μέχρι να αραιώσει πάλι. Σκέψου να το'χα σηκώσει με μια μπαταρία που είχε 30% επειδή το μόνο που ήθελα ήταν ενα ωραίο πλάνο του γκρεμού (άρα 2 λεπτά μαξ), μετά θα'πρεπε να γυρίσω και να τους πω "παίδες, κάντε στην άκρη, προσγειωνόμαστε".
Μα αυτο που λέω είναι ότι, δεδομένου ότι μια φορά τη μέρα σίγουρα μπορείς να φορτίζεις, έχεις όλη τη μέρα την άνεση να πετάξεις 3 Χ 30 λεπτά περίπου (και με περιθώριο μπαταρίας min 20% / καλό είναι να μην πετάς ποτέ με μη φορτισμένη στο 100% μπαταρία).

Οποτε που τελικά βολεύει αυτό που λες;

Έχει νόημα μόνο αν θες να πετάξεις συνολικά πάνω από 1,5 ώρα σε μια μέρα και δεν έχεις δυνατότητα φόρτισης.