Δεν σε καταλαβαίνω.
Το Mavic 4 έχει μεγαλύτερο αισθητήρα, τί συζηταμε;
Μεγαλύτερος αισθητήρας δεν σημαίνει και υποχρεωτικά καλύτερο τελικό αποτέλεσμα. Δες το συγκριτικό video που έβαλα παραπάνω και θα καταλάβεις.
Δεν σε καταλαβαίνω.
Το Mavic 4 έχει μεγαλύτερο αισθητήρα, τί συζηταμε;
Γενικά είναι όπως το λες. Όταν όμως είσαι όλη τη μέρα στη γύρα και βρεθείς σε 4-5 διαφορετικά μέρη που θες ελάχιστη χρήση στο κάθε ένα, τότε βολεύει αυτό που λέω, γιατί έτσι και τις 5 φορές θα σηκωθείς με 100% μπαταρία. Και μια και πλασάρεται ουσιαστικά ως (και είναι, εδώ που τα λέμε) το απόλυτο travel drone, αυτή η λειτουργία είναι ταμάμ.Μα αυτο που λέω είναι ότι, δεδομένου ότι μια φορά τη μέρα σίγουρα μπορείς να φορτίζεις, έχεις όλη τη μέρα την άνεση να πετάξεις 3 Χ 30 λεπτά περίπου (και με περιθώριο μπαταρίας min 20% / καλό είναι να μην πετάς ποτέ με μη φορτισμένη στο 100% μπαταρία).
Οποτε που τελικά βολεύει αυτό που λες;
Έχει νόημα μόνο αν θες να πετάξεις συνολικά πάνω από 1,5 ώρα σε μια μέρα και δεν έχεις δυνατότητα φόρτισης.
Μεγαλύτερος αισθητήρας δεν σημαίνει και υποχρεωτικά καλύτερο τελικό αποτέλεσμα. Δες το συγκριτικό video που έβαλα παραπάνω και θα καταλάβεις.
Ναι, μόνο για αυτό σενάριο, έχει εφαρμογή (πρακτικά για να σηκωθείς με 100% αντί πχ 70%).Το θέμα είναι ο
Γενικά είναι όπως το λες. Όταν όμως είσαι όλη τη μέρα στη γύρα και βρεθείς σε 4-5 διαφορετικά μέρη που θες ελάχιστη χρήση στο κάθε ένα, τότε βολεύει αυτό που λέω, γιατί έτσι και τις 5 φορές θα σηκωθείς με 100% μπαταρία. Και μια και πλασάρεται ουσιαστικά ως (και είναι, εδώ που τα λέμε) το απόλυτο travel drone, αυτή η λειτουργία είναι ταμάμ.
Δεν θα ξεχάσουμε και τα βασικά τώρα…
Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που ο άνθρωπος έχει αυτά που έχει η μόνη αναβάθμιση που έχει νόημα είναι το Mavic 4 pro (το πιο καινούργιο μοντέλο απ όλα και με τον μεγαλύτερο αισθητήρα).
Τα βασικά είναι ότι ο μεγαλύτερος αισθητήρας σημαίνει καλύτερη απόδοση σε χαμηλό φως.Αν θυμάσαι τα βασικά λοιπόν, μπορεί ένας μικρότερος αισθητήρας νεότερης τεχνολογίας να έχει πχ καλύτερο dynamic range από ένα παλαιοτερο μεγαλύτερο αισθητήρα. Ξαναλέω δες το video που έβαλα παραπάνω και αν βαριέσαι πήγαινε κατευθείαν στο 11:00 που έχει συγκριτικά clips.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν
Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που ο άνθρωπος έχει αυτά που έχει, η μόνη αναβάθμιση που έχει νόημα είναι το Mavic 4 pro (το πιο καινούργιο μοντέλο απ όλα και με τον μεγαλύτερο αισθητήρα).
Τα βασικά είναι ότι ο μεγαλύτερος αισθητήρας σημαίνει καλύτερη απόδοση σε χαμηλό φως.
Αν έβλεπες το βίντεο που παρέθεσες, θα έβλεπες ότι λίγο παρακάτω που κάνει τεστ με λίγο φως, το air 3s απλά δεν έχει καμία τύχη.
Σε πολύ φως, προφανώς ο μεγάλος αισθητήρας μπορεί να μην κάνει και καθόλου διαφορά ή ακόμα και να είναι λιγότερο crisp (αυτό ισχύει από παλιά / και όταν είχε βγει το Mavic 3 υπήρχαν review που έδειχναν παλιότερα (του 3S) μοντέλα που ήταν και οριακά καλύτερα / ακριβώς αυτά που περιγράφει και στο βίντεο που έβαλες).
Σε κάθε περίπτωση το να προτείνεις σε κάποιον που έχει το Mavic 3 να πάει στο Air 3S (το οποίο θα αντικατασταθεί κιόλας μέσα στο επόμενο 12 μηνο (το πολυ) περίπου) είναι εντελώς λάθος.
Σε κάθε περίπτωση το να προτείνεις σε κάποιον που έχει το Mavic 3 να πάει στο Air 3S (το οποίο θα αντικατασταθεί κιόλας μέσα στο επόμενο 12 μηνο (το πολυ) περίπου) είναι εντελώς λάθος.
to the point που λενε και στο χωριο μου .... Το καλο που εχω ειναι οτι εχω 2 και βολευομαι αναλογα τις αναγκες μουΜόνο αυτός ξέρει τις ανάγκες του. Μπορεί να θέλει καλύτερη φορητότητα, καλύτερο collision avoidance, μεγαλύτερο radio range, περισσότερη εσωτερική μνήμη καλύτερο active tracking και ας θυσιάζει κάτι σε κάποιους τομείς της εικόνας (που ούτε αυτό είναι σίγουρο αν δεις συγκριτικά reviews).
Θα ήταν όμως ένα καλό test να κάνουμε μετά διακοπές και στο forum εάν υπάρχει κάποιος κάτοχος του Mavic 3.
Ετσι.Αν καποιος θελει μια δυαδα drone για διαφορετικες χρησεις η λογικη λεει οτι το ενα ειναι το Mavic3/4 pro και το αλλο ειναι το mini 4 pro.
μεταξυ mavic 3 και air 2s ειναι μεγαλη η διαφορα ....595 me 895 τωρα το 3s το πηγαν στα 724 αρα εκει η διαφορα ειναι μικρη....βεβαια και το μαβικ 4 ανεβηκε σε βαροςΕτσι.
Η διαφορά φορητότητας Mavic / Air δεν είναι τεράστια.
Ενώ με mini, ναι, κάνει μεγάλη διαφορά.
Κατά τα άλλα, στα φωτεινά πλάνα, όλα καλά είναι πλέον (όπως και στους προβολείς, κινητά κλπ)
Για πολλοστή , τέλος, φορά: Τι κολλάμε με το Mavic 3 (για να συγκρίνουμε με το Air) αφού υπάρχει πλέον το Mavic 4 που τα έχει όλα;
Ετσι.
Η διαφορά φορητότητας Mavic / Air δεν είναι τεράστια.
Ενώ με mini, ναι, κάνει μεγάλη διαφορά.
Κατά τα άλλα, στα φωτεινά πλάνα, όλα καλά είναι πλέον (όπως και στους προβολείς, κινητά κλπ)
Για πολλοστή , τέλος, φορά: Τι κολλάμε με το Mavic 3 (για να συγκρίνουμε με το Air) αφού υπάρχει πλέον το Mavic 4 που τα έχει όλα;
Καλά, ας μη το καταντήσουμε Apple το νήμα![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.