DJI Air, Air2,Air3,Air3s

Δεν σε καταλαβαίνω.

Το Mavic 4 έχει μεγαλύτερο αισθητήρα, τί συζηταμε;

Μεγαλύτερος αισθητήρας δεν σημαίνει και υποχρεωτικά καλύτερο τελικό αποτέλεσμα. Δες το συγκριτικό video που έβαλα παραπάνω και θα καταλάβεις.
 
Το θέμα είναι ο
Μα αυτο που λέω είναι ότι, δεδομένου ότι μια φορά τη μέρα σίγουρα μπορείς να φορτίζεις, έχεις όλη τη μέρα την άνεση να πετάξεις 3 Χ 30 λεπτά περίπου (και με περιθώριο μπαταρίας min 20% / καλό είναι να μην πετάς ποτέ με μη φορτισμένη στο 100% μπαταρία).

Οποτε που τελικά βολεύει αυτό που λες;

Έχει νόημα μόνο αν θες να πετάξεις συνολικά πάνω από 1,5 ώρα σε μια μέρα και δεν έχεις δυνατότητα φόρτισης.
Γενικά είναι όπως το λες. Όταν όμως είσαι όλη τη μέρα στη γύρα και βρεθείς σε 4-5 διαφορετικά μέρη που θες ελάχιστη χρήση στο κάθε ένα, τότε βολεύει αυτό που λέω, γιατί έτσι και τις 5 φορές θα σηκωθείς με 100% μπαταρία. Και μια και πλασάρεται ουσιαστικά ως (και είναι, εδώ που τα λέμε) το απόλυτο travel drone, αυτή η λειτουργία είναι ταμάμ.
 
Μεγαλύτερος αισθητήρας δεν σημαίνει και υποχρεωτικά καλύτερο τελικό αποτέλεσμα. Δες το συγκριτικό video που έβαλα παραπάνω και θα καταλάβεις.

Δεν θα ξεχάσουμε και τα βασικά τώρα…

Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που ο άνθρωπος έχει αυτά που έχει, η μόνη αναβάθμιση που έχει νόημα είναι το Mavic 4 pro (το πιο καινούργιο μοντέλο απ όλα και με τον μεγαλύτερο αισθητήρα).
 
  • Like
Reactions: Kosh
Το θέμα είναι ο

Γενικά είναι όπως το λες. Όταν όμως είσαι όλη τη μέρα στη γύρα και βρεθείς σε 4-5 διαφορετικά μέρη που θες ελάχιστη χρήση στο κάθε ένα, τότε βολεύει αυτό που λέω, γιατί έτσι και τις 5 φορές θα σηκωθείς με 100% μπαταρία. Και μια και πλασάρεται ουσιαστικά ως (και είναι, εδώ που τα λέμε) το απόλυτο travel drone, αυτή η λειτουργία είναι ταμάμ.
Ναι, μόνο για αυτό σενάριο, έχει εφαρμογή (πρακτικά για να σηκωθείς με 100% αντί πχ 70%).

Δεν το θεωρώ τπτ τρομερό αλλά ναι, καλό είναι να υπάρχει.
 
Δεν θα ξεχάσουμε και τα βασικά τώρα…

Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που ο άνθρωπος έχει αυτά που έχει η μόνη αναβάθμιση που έχει νόημα είναι το Mavic 4 pro (το πιο καινούργιο μοντέλο απ όλα και με τον μεγαλύτερο αισθητήρα).

Αν θυμάσαι τα βασικά λοιπόν, μπορεί ένας μικρότερος αισθητήρας νεότερης τεχνολογίας να έχει πχ καλύτερο dynamic range από ένα παλαιοτερο μεγαλύτερο αισθητήρα. Ξαναλέω δες το video που έβαλα παραπάνω και αν βαριέσαι πήγαινε κατευθείαν στο 11:00 που έχει συγκριτικά clips.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Αν θυμάσαι τα βασικά λοιπόν, μπορεί ένας μικρότερος αισθητήρας νεότερης τεχνολογίας να έχει πχ καλύτερο dynamic range από ένα παλαιοτερο μεγαλύτερο αισθητήρα. Ξαναλέω δες το video που έβαλα παραπάνω και αν βαριέσαι πήγαινε κατευθείαν στο 11:00 που έχει συγκριτικά clips.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα βασικά είναι ότι ο μεγαλύτερος αισθητήρας σημαίνει καλύτερη απόδοση σε χαμηλό φως.

Αν έβλεπες το βίντεο που παρέθεσες, θα έβλεπες ότι λίγο παρακάτω που κάνει τεστ με λίγο φως, το air 3s απλά δεν έχει καμία τύχη.

Σε πολύ φως, προφανώς ο μεγάλος αισθητήρας μπορεί να μην κάνει και καθόλου διαφορά ή ακόμα και να είναι λιγότερο crisp (αυτό ισχύει από παλιά / και όταν είχε βγει το Mavic 3 υπήρχαν review που έδειχναν παλιότερα (του 3S) μοντέλα που ήταν και οριακά καλύτερα / ακριβώς αυτά που περιγράφει και στο βίντεο που έβαλες).

Σε κάθε περίπτωση το να προτείνεις σε κάποιον που έχει το Mavic 3 να πάει στο Air 3S (το οποίο θα αντικατασταθεί κιόλας μέσα στο επόμενο 12 μηνο (το πολυ) περίπου) είναι εντελώς λάθος.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Δεν
Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που ο άνθρωπος έχει αυτά που έχει, η μόνη αναβάθμιση που έχει νόημα είναι το Mavic 4 pro (το πιο καινούργιο μοντέλο απ όλα και με τον μεγαλύτερο αισθητήρα).

Μόνο αυτός ξέρει τις ανάγκες του. Μπορεί να θέλει καλύτερη φορητότητα, καλύτερο collision avoidance, μεγαλύτερο radio range, περισσότερη εσωτερική μνήμη καλύτερο active tracking και ας θυσιάζει κάτι σε κάποιους τομείς της εικόνας (που ούτε αυτό είναι σίγουρο αν δεις συγκριτικά reviews).
Θα ήταν όμως ένα καλό test να κάνουμε μετά διακοπές και στο forum εάν υπάρχει κάποιος κάτοχος του Mavic 3.
 
Τα βασικά είναι ότι ο μεγαλύτερος αισθητήρας σημαίνει καλύτερη απόδοση σε χαμηλό φως.

Αν έβλεπες το βίντεο που παρέθεσες, θα έβλεπες ότι λίγο παρακάτω που κάνει τεστ με λίγο φως, το air 3s απλά δεν έχει καμία τύχη.

Σε πολύ φως, προφανώς ο μεγάλος αισθητήρας μπορεί να μην κάνει και καθόλου διαφορά ή ακόμα και να είναι λιγότερο crisp (αυτό ισχύει από παλιά / και όταν είχε βγει το Mavic 3 υπήρχαν review που έδειχναν παλιότερα (του 3S) μοντέλα που ήταν και οριακά καλύτερα / ακριβώς αυτά που περιγράφει και στο βίντεο που έβαλες).

Σε κάθε περίπτωση το να προτείνεις σε κάποιον που έχει το Mavic 3 να πάει στο Air 3S (το οποίο θα αντικατασταθεί κιόλας μέσα στο επόμενο 12 μηνο (το πολυ) περίπου) είναι εντελώς λάθος.

Επομένως αναφέρεσαι σε ένα τομέα της εικόνας, στο low light, γιατί στα φωτεινά πλάνα το air3s φαίνεται αρκετά καλύτερο στο video review.
Καινούργια μοντέλα βγαίνουν κάθε χρόνο. Drone ψωνίζουμε οταν το έχουμε ανάγκη και πριν τις διακοπές είναι η ιδανική στιγμή νομίζω.
 
Σε κάθε περίπτωση το να προτείνεις σε κάποιον που έχει το Mavic 3 να πάει στο Air 3S (το οποίο θα αντικατασταθεί κιόλας μέσα στο επόμενο 12 μηνο (το πολυ) περίπου) είναι εντελώς λάθος.


Ειναι σαν να προτεινεις σε καποιον που εχει το Air3s να παει στο Mini 4 pro.

Οι DJI δεν ειναι χαβαλεδες. Φτιαχνουν drones για ολες τις αναγκες και καθε μοντελο ειναι ενας συμβιβασμος.

Κανενα δεν ειναι τελειο αλλα η διαφορα ποιοτητας τους δεν πηδαει απο μοντελο σε μοντελο. Δεν ειναι μαγοι με αλλα λογια .
 
Μόνο αυτός ξέρει τις ανάγκες του. Μπορεί να θέλει καλύτερη φορητότητα, καλύτερο collision avoidance, μεγαλύτερο radio range, περισσότερη εσωτερική μνήμη καλύτερο active tracking και ας θυσιάζει κάτι σε κάποιους τομείς της εικόνας (που ούτε αυτό είναι σίγουρο αν δεις συγκριτικά reviews).
Θα ήταν όμως ένα καλό test να κάνουμε μετά διακοπές και στο forum εάν υπάρχει κάποιος κάτοχος του Mavic 3.
to the point που λενε και στο χωριο μου .... Το καλο που εχω ειναι οτι εχω 2 και βολευομαι αναλογα τις αναγκες μου
Πχ εγω κανω μονο χειμερινες διακοπες στις αλπεις για σκι και παιρνω και τα 2 μαζι Το air2s το παιρνω αν θελησω καμια μερα να το εχω μαζι μου στο χκ . Απο την αλλη παιρνω και το mavic για πλανα σε τοπια ομορφα που επισκεπτομαστε οπως πχ το zell am see h to hallstatt η και βραδινες πτησεις που εκει το mavic δειχνει τα δοντια του
Τεσπα βλεπουμε τι θα κανω
Προς το παρον σημερα ειναι αραγμενο στο λουτρακι το σκαφακι το μικρο μωρε του ζουκεμβεργκ
Με τη δυση του ηλιου θα ανεβω στην ταρατσα να στειλω μια το μαβικ προς τα εκει
Η αποσταση ειναι περιπου 3 χλμ χωρις vlos οπως την υπολογισα
 
  • Like
Reactions: takisot
Εγώ από όσα βλέπω, νομίζω ότι πλέον έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο (τεχνολογικό) που υπάρχει αρκετή σύγκλιση πλέον, έστω σε καλές συνθήκες φωιτσμού, οπότε ακόμα και οι επαγγελματίες έχουν γκάμα από drones και τα χρησιμοποιούν ανάλογα με τις ανάγκες τους. Δηλαδή, πχ, σε γύρισμα/φωτογράφιση σε καλό φως μπορεί να πάρει μαζί του το Air, σε άλλες περιπτώσεις το Mavic, ή μπορεί να χρειάζεται κάτι extreme τύπου Inspire. Τη στιγμή που όλα γράφουν σε 4Κ/60/D-log (έστω και M), μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κομμάτια του ίδιου workflow, κι αυτό είναι φοβερά πρακτικό τελικά.

Από κει και πέρα, για χομπίστικη χρήση ο καθένας κάνει τους συμβιβασμούς του που θα του επιτρέψουν να το ευχαριστηθεί περισσότερο. Προσωπικά ναι, θα γούσταρα πολύ το απόλυτο σε εικόνα (στην κατηγορία κάτω των $5000 έστω), αλλά το γεγονός ότι το μικρό χωράει άνετα σε κανονικού μεγέθους backpack μαζί με τα πάντα όλα (laptops, φωτογραφικές κλπ) είναι κάτι που -νομίζω- θα μου επιτρέψει να το χαρώ περισσότερο. Μαζί με τη διαφορά τιμής φυσικά, άλλο στρες να κουβαλάς κάτι που κοστίζει διπλάσια λεφτά.
 
  • Like
Reactions: takisot
Αν καποιος θελει μια δυαδα drone για διαφορετικες χρησεις η λογικη λεει οτι το ενα ειναι το Mavic3/4 pro και το αλλο ειναι το mini 4 pro. Αλλα επειδη σπανιως μη επαγγελματιες κανουν .....συλλογη παμε στους απαραιτητους συμβιβασμους οπως λεγαμε και πανε σε λιγο χειροτερη εικονα ή αλλα μειωμενα features εναντι κοστους, ογκου κλπ
 
ανεβασα 2 δειγματα unedited απο το 3 classic ετσι για να τα δειτε
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Αν καποιος θελει μια δυαδα drone για διαφορετικες χρησεις η λογικη λεει οτι το ενα ειναι το Mavic3/4 pro και το αλλο ειναι το mini 4 pro.
Ετσι.

Η διαφορά φορητότητας Mavic / Air δεν είναι τεράστια.

Ενώ με mini, ναι, κάνει μεγάλη διαφορά.

Κατά τα άλλα, στα φωτεινά πλάνα, όλα καλά είναι πλέον (όπως και στους προβολείς, κινητά κλπ)

Για πολλοστή , τέλος, φορά: Τι κολλάμε με το Mavic 3 (για να συγκρίνουμε με το Air) αφού υπάρχει πλέον το Mavic 4 που τα έχει όλα;
 
Ετσι.

Η διαφορά φορητότητας Mavic / Air δεν είναι τεράστια.

Ενώ με mini, ναι, κάνει μεγάλη διαφορά.

Κατά τα άλλα, στα φωτεινά πλάνα, όλα καλά είναι πλέον (όπως και στους προβολείς, κινητά κλπ)

Για πολλοστή , τέλος, φορά: Τι κολλάμε με το Mavic 3 (για να συγκρίνουμε με το Air) αφού υπάρχει πλέον το Mavic 4 που τα έχει όλα;
μεταξυ mavic 3 και air 2s ειναι μεγαλη η διαφορα ....595 me 895 τωρα το 3s το πηγαν στα 724 αρα εκει η διαφορα ειναι μικρη....βεβαια και το μαβικ 4 ανεβηκε σε βαρος
 
Η διαφορά δεν είναι τόσο το βάρος όσο ο όγκος.

Ενα mini το «πετάς» σε ένα τσαντάκι ενώ από Air και πάνω πρέπει να «κουβαλάς» κάτι.
 
Ετσι.

Η διαφορά φορητότητας Mavic / Air δεν είναι τεράστια.

Ενώ με mini, ναι, κάνει μεγάλη διαφορά.

Κατά τα άλλα, στα φωτεινά πλάνα, όλα καλά είναι πλέον (όπως και στους προβολείς, κινητά κλπ)

Για πολλοστή , τέλος, φορά: Τι κολλάμε με το Mavic 3 (για να συγκρίνουμε με το Air) αφού υπάρχει πλέον το Mavic 4 που τα έχει όλα;

Δεν κολλάμε σε τίποτα. Το mavic 3 το αναφέραμε γιατί ο άνθρωπος αυτό έχει και σκέφτεται να αντικαταστήσει .
Προφανώς εάν έχει να σκάσει 3Κ θα πάει στο 4. Αλλά και με τα μισά λεφτά αν πάει στο 3s θα δει upgrade στους περισότερους τομείς. Και όχι, το mini δεν πλησιάζει το air3s, το παίρνεις μόνο για λόγους φορητότητας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ειναι αραγμενο έξω από τη διώρυγα το launchpad του ζουκενμπεργκ κι θα ήθελα να ανεβάσω το drone ... Το θέμα είναι αν έχει κάνα σύστημα antidrone και το κλαιω το σκάφος
Το google δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση
a46c21449ff026a999bbd3eee3cb6bad.png



Sent from my iPhone using Tapatalk