Streaming με Raspberry

Με το ίδιο ui του connect?

Καλύτερο.
To native application της κάθε εταιρίας δεν έχει ούτε unified search (να ψάξεις δηλαδή σε όλες τις συνδρομές που έχεις + τα τοπικά αρχεία σου), ούτε agnostic library, ούτε πολλά καλούδια που μπορείς να έχεις αν τις έχεις όλες μαζεμένες.


Αλλά ας πάμε από την αρχή...

-ποιο μοντέλο είναι κατάλληλο; Το 4; Το 5;;

Το CM5 με IO board, στα σημεία (όχι κάτι το φοβερό σε διαφορά).

-με τι έξτρα αν θέλει κάποιος ssd για τοπικά αρχεία;

Ένα... καλώδιο USB;
Ε, επειδή δεν έχει και πολλά USB port, αν θέλεις πολλούς δίσκους, ένα usb hub με τροφοδοσία (γιατί με τα 5V 3A μην περιμένεις να σηκώσει αρμάδα δίσκων).

-με τι κουτί; Θέλει ψύκτρα ή ανεμιστηράκι; Μήπως ακούγεται το ανεμιστηράκι;

Δεν θέλει ανεμιστηράκι. Ένα σετάκι ψύκτρες θέλει, κάπου στα 5€ αν δεν πάρεις

-με τι έκδοση Linux;

Το software που σου δίνουν έχουν και το linux μαζί.
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν μία lite έκδοση.
Εγώ έχω φτιάξει δική μου γιατί θεωρώ την lite έκδοση πολύ βαριά και για noobάδες.

-χειρισμος με κινητό/tablet με ποιο software;

Εφαρμογή για κινητό, tablet ή web interface (π.χ.το gentoo player).

-κατάλληλο καλώδιο Ethernet;


Εχμ... ένα που να δουλεύει; :ROFLMAO:

-θελει ειδικό τροφοδοτικό;

Έναν φορτιστή κινητού στα 20W;
Εννοείται ότι αν του βάλεις κάποιο γραμμικό θα παίξει καλύτερα, αλλά αυτά είναι τα minimum requirements που λέμε.
Για να φτάσεις το επίπεδο ενός Eversolo T8 από ότι φαίνεται, χρειάζεσαι ένα rpi4 με 2GB ram με το τροδοδοτικό του (αξίας 70€) και να ξέρεις εμένα (αξία ανεκτίμητη) :ROFLMAO:

Από εκεί και πέρα, ότι του δώσεις φυσικά θα σου το γυρίσει.
Και με καλό τροφοδοτικό θα παίξει καλύτερα και αν το φορτώσεις με hat για εξόδους θα παίξει καλύτερα κλπ κλπ...


Τι θεωρείται καλύτερο;
Rca; Ομοαξονική; Οπτική; USB;

Ξεκάθαρα USB.

Mαλλον δεν κάνεις.

Αν πάρεις ένα Allo Boss και το καρφώσεις επάνω (κάπου στα 90€ πάει), κάνεις.

και φωτογραφία τους, αν και πλέον το wiim αναχώρησε για άλλο κάτοχο.

Έχουμε ένα κύμα αναχώρησης streamer τελευταία... :ROFLMAO:

Μην περιμένετε να πατάτε το κουμπί κ να δουλεύει. Θα περιμένετε ενα-δυο λεπτά να πάρει μπρος, θα πρέπει να το κλείνετε από το κινητό, μπορεί το cover art να μην εμφανίζεται πάντα, αν ζαλίσει κάποιος το ssh, βαζει-βγαζει διάφορα κάποια στιγμή εμφανίζεται και μια μουντζα στην οθόνη, οπότε πρέπει να εγκατασταθεί ξανά από την αρχή..... Έχει ιδιοτροπίες.

Όντως, τα περισσότερα που κυκλοφορούν εκεί έξω σου δίνουν
1) Ευκολία στο setup ή
2) Πολύ καλή ποιότητα ήχου

Για να τα βρεις και τα δύο θα πρέπει να πληρώσεις. Ή να το φτιάξεις μονος σου. Ε, εγώ επέλεξα την κουρτίνα 2.

Υπήρξε όμως τεράστια διαφορά ανάμεσα σε wav και flac.


Δεν ήρθες το Σάββατο να ακούσεις το RPI5 ;)
Εκεί ναι, έχει διαφορά για εμάς τους βλαμμένους. Αλλά μιλάμε για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπου παίζεις από NAS, δικά σου αρχεία που έχεις σε flac και wav.
 
Taso, οπως καταλαβες φανταζομαι, ειδικα στα θεματα ηχου, οσους και να ρωτησεις τοσες απαντησεις διαφορετικες θα παρεις.

Δεν υπαρχει μια λυση , αλλωστε αν υπηρχε θα τη καναμε ολοι... αναλογα το setup σου, το χωρο σου, τ αυτια σου κυριως , το ψαχνεις και βλεπεις (ακους μαλλον !)

Εγω χαιρομαι που υπαρχουν ανθρωποι που ακουνε τοσο καλα τις διαφορερς σε ηχο , σ αυτες τις ηλικιες... εγω πια δεν ασχολουμαι , εχω κατασταλαξει σε απλες κι ευχρηστες λυσεις, μιας και δεν εχω τιποτα απο τα παραπανω σε καλη κατασταση (ειδικα τ αυτια μου ) :p
 
Taso, οπως καταλαβες φανταζομαι, ειδικα στα θεματα ηχου, οσους και να ρωτησεις τοσες απαντησεις διαφορετικες θα παρεις.

Δεν υπαρχει μια λυση , αλλωστε αν υπηρχε θα τη καναμε ολοι... αναλογα το setup σου, το χωρο σου, τ αυτια σου κυριως , το ψαχνεις και βλεπεις (ακους μαλλον !)
Δεν υπάρχει μια λύση γιατί αυτή είναι η φύση του πράγματος... Ευέλικτη, παραμετροποιήσιμη, με επιλογές. Αν κάποιος θέλει ένα σετ από στάνταρ επιλογές για να παίξει
καλά μέσα σε 1 ώρα(και πολύ λέω), μπορούμε πολλοί εδώ να προτείνουμε.
 
Καλύτερο.
To native application της κάθε εταιρίας δεν έχει ούτε unified search (να ψάξεις δηλαδή σε όλες τις συνδρομές που έχεις + τα τοπικά αρχεία σου), ούτε agnostic library, ούτε πολλά καλούδια που μπορείς να έχεις αν τις έχεις όλες μαζεμένες.

To καλύτερο δεν μου λέει τίποτε. Connect θα έχει χωρίς περιορισμούς; Δεν ρώτησα για το app της κάθε εταιρίας αλλά για το native app της υπηρεσίας.
 
Καλύτερο.
To native application της κάθε εταιρίας δεν έχει ούτε unified search (να ψάξεις δηλαδή σε όλες τις συνδρομές που έχεις + τα τοπικά αρχεία σου), ούτε agnostic library, ούτε πολλά καλούδια που μπορείς να έχεις αν τις έχεις όλες μαζεμένες.


Αλλά ας πάμε από την αρχή...



Το CM5 με IO board, στα σημεία (όχι κάτι το φοβερό σε διαφορά).



Ένα... καλώδιο USB;
Ε, επειδή δεν έχει και πολλά USB port, αν θέλεις πολλούς δίσκους, ένα usb hub με τροφοδοσία (γιατί με τα 5V 3A μην περιμένεις να σηκώσει αρμάδα δίσκων).



Δεν θέλει ανεμιστηράκι. Ένα σετάκι ψύκτρες θέλει, κάπου στα 5€ αν δεν πάρεις



Το software που σου δίνουν έχουν και το linux μαζί.
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν μία lite έκδοση.
Εγώ έχω φτιάξει δική μου γιατί θεωρώ την lite έκδοση πολύ βαριά και για noobάδες.



Εφαρμογή για κινητό, tablet ή web interface (π.χ.το gentoo player).




Εχμ... ένα που να δουλεύει; :ROFLMAO:



Έναν φορτιστή κινητού στα 20W;
Εννοείται ότι αν του βάλεις κάποιο γραμμικό θα παίξει καλύτερα, αλλά αυτά είναι τα minimum requirements που λέμε.
Για να φτάσεις το επίπεδο ενός Eversolo T8 από ότι φαίνεται, χρειάζεσαι ένα rpi4 με 2GB ram με το τροδοδοτικό του (αξίας 70€) και να ξέρεις εμένα (αξία ανεκτίμητη) :ROFLMAO:

Από εκεί και πέρα, ότι του δώσεις φυσικά θα σου το γυρίσει.
Και με καλό τροφοδοτικό θα παίξει καλύτερα και αν το φορτώσεις με hat για εξόδους θα παίξει καλύτερα κλπ κλπ...




Ξεκάθαρα USB.



Αν πάρεις ένα Allo Boss και το καρφώσεις επάνω (κάπου στα 90€ πάει), κάνεις.



Έχουμε ένα κύμα αναχώρησης streamer τελευταία... :ROFLMAO:



Όντως, τα περισσότερα που κυκλοφορούν εκεί έξω σου δίνουν
1) Ευκολία στο setup ή
2) Πολύ καλή ποιότητα ήχου

Για να τα βρεις και τα δύο θα πρέπει να πληρώσεις. Ή να το φτιάξεις μονος σου. Ε, εγώ επέλεξα την κουρτίνα 2.




Δεν ήρθες το Σάββατο να ακούσεις το RPI5 ;)
Εκεί ναι, έχει διαφορά για εμάς τους βλαμμένους. Αλλά μιλάμε για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπου παίζεις από NAS, δικά σου αρχεία που έχεις σε flac και wav.
Έχεις αρχίσει και με φτιάχνεις εσύ..😁
Και όλα αυτά γιατί εχω μεγάλη περιέργεια για αυτό που ετοιμάζεις...
Άντε, ποτέ να βάλω αγγελία το Α6;...😁

(Εν τω μεταξύ μόνοι σας κάνετε τις δοκιμές ρε σεις; Και γω αρρωστακι είμαι..🤣)
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce
To καλύτερο δεν μου λέει τίποτε. Connect θα έχει χωρίς περιορισμούς; Δεν ρώτησα για το app της κάθε εταιρίας αλλά για το native app της υπηρεσίας.

Το connect είναι πιο εύκολο από το να στήσεις δικό σου application.
Ναι, έχει αλλά το native application της υπηρεσίας δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που μπορείς να γράψεις με τα χεράκια σου.
Surprise, το connect δεν έχει την καλύτερη ποιότητα ήχου.

Δεν υπαρχει μια λυση , αλλωστε αν υπηρχε θα τη καναμε ολοι... αναλογα το setup σου, το χωρο σου, τ αυτια σου κυριως , το ψαχνεις και βλεπεις (ακους μαλλον !)

Είναι απλό.
Στήνεις έναν δικό σου linux kernel.
Γράφεις ένα rest api με websockets ή mqtt για τα events σε kotlin, go, node.js, c++ για το rpi (ότι σε βολεύει) και παίζεις με flutter, react, kotlin από τη μεριά του application και το φτιάχνεις όπως θέλεις.
Τι;
Όχι;
:ROFLMAO:

Έχεις αρχίσει και με φτιάχνεις εσύ..😁
Και όλα αυτά γιατί εχω μεγάλη περιέργεια για αυτό που ετοιμάζεις...

Ε, πάρε ένα cm 5 με io board να το δοκιμάσεις.
Δεν ετοιμάζω τίποτα, έχει τελειώσει. Στο polishing είναι.
 
Το connect είναι πιο εύκολο από το να στήσεις δικό σου application.
Ναι, έχει αλλά το native application της υπηρεσίας δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που μπορείς να γράψεις με τα χεράκια σου.
Surprise, το connect δεν έχει την καλύτερη ποιότητα ήχου.

Δηλαδή μου λες ότι θα παίζει spotify connect lossless και Tidal Connect μέχρι όσο πάει σε δειγματοληψία; Θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει δηλαδή;

Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.
 
Δηλαδή μου λες ότι θα παίζει spotify connect lossless και Tidal Connect μέχρι όσο πάει σε δειγματοληψία; Θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει δηλαδή;

Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.
Το "φουσκωμένος" ήχος πως προέκυψε;
Ο "φουσκωμένος" ήχος θεωρείται καλύτερος;
Πρώτη φορά το ακούω αυτό από κάποιον...
 
  • Haha
Reactions: Λάκης
Δηλαδή μου λες ότι θα παίζει spotify connect lossless και Tidal Connect μέχρι όσο πάει σε δειγματοληψία; Θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει δηλαδή;

Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.
Βλέπω συνεχίζεις το αγαπημένο σου σπορ, να κρίνεις πράγματα που δεν έχεις ακούσει, "θάβοντας", όλως τυχαίως, προϊόντα που μπορεί να είναι ανταγωνιστικά σε αυτά που πουλάς.
 
Βλέπω συνεχίζεις το αγαπημένο σου σπορ, να κρίνεις πράγματα που δεν έχεις ακούσει, "θάβοντας", όλως τυχαίως, προϊόντα που μπορεί να είναι ανταγωνιστικά σε αυτά που πουλάς.

Λυπάμαι αν κατάλαβες κάτι τέτοιο αλλά δεν μου κάνει εντύπωση καθώς δεν έγραψα τίποτε τέτοιο που θεωρείς ότι κατάλαβες διαβάζοντας αυτά που γράφω.

Εγώ ρώτησα για συγκεκριμένες δυνατότητες και η απάντηση που πήρα ήταν ότι θα τις έχει. Παρ' όλο που αυτές δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής.
 
Λυπάμαι αν κατάλαβες κάτι τέτοιο αλλά δεν μου κάνει εντύπωση καθώς δεν έγραψα τίποτε τέτοιο που θεωρείς ότι κατάλαβες διαβάζοντας αυτά που γράφω.

Εγώ ρώτησα για συγκεκριμένες δυνατότητες και η απάντηση που πήρα ήταν ότι θα τις έχει. Παρ' όλο που αυτές δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής.
Το φουσκωμένο ήχο που τον άκουσες; Σε αυτό αναφέρομαι. Είσαι beta tester στο Aether και δεν το ξέρω;
 
Το φουσκωμένο ήχο που τον άκουσες; Σε αυτό αναφέρομαι. Είσαι beta tester στο Aether και δεν το ξέρω;

Εσύ πως ξέρεις ότι αναφέρομαι σε αυτό συγκεκριμένα;

Ξαναδιάβασε τη διατύπωσή μου. Έγραψα ακριβώς ότι δεν θα σχολιάσω την ποιότητα του ήχου γιατί πολλές φορές (όχι συγκεκριμένα και πάλι δηλαδή) ο φουσκωμένος ήχος μας ακούγεται καλύτερα.

Για τις δυνατότητες του connect, δεν σε βλέπω πολύ eager να σχολιάζεις όμως. Σου έκανε trigger μόνο η ποιότητα;
 
για ενα streamer οπως αυτον που συζηταμε, παιζουν ρολο τρια πραγματα
1 η ποιοτης των αρχειων ηχου --ειτε τοπικων ειτε δικτυακων
2 το hardware ---rpi4 , rpi5 - τα γραφω ξεχωριστα γιατι εχουν διαφορετικο i2s, και οι 'καρτες' ηχου , ητοι dac-hat, η usb-dac
3..το software---στην ουσια λογισμικο κ drivers που βλεπουν το hardware και players

κατα την γνωμη μου οταν συζηταμε , οφειλουμε να καθισταμε σαφες για ποιον τομεα συζηταμε....το τελικο αποτελεσμα ειναι συνδιασμος των τριων παραπανω παραγοντων, με τους επιμερους κρικους της αλυσιδας...αλλιως χανομαστε στην κουβεντα
υγ αλλο πραγμα rpi 4-5 +hdw 30 ευρω, κ αλλο πραγμα rpi 4-5 +hdw 1000-1500 ευρω..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Pleo
Δεν το ξέρει μόνο αυτός, το ξέρουν και οι υπόλοιποι που διαβάζουν.

Μέχρι στιγμής οι αντικειμενικές δυνατότητες παραμένουν ως έχουν. Αυτό ξέρουν όλοι και οι υπόλοιποι.
 
  • Haha
Reactions: Busoni
Λυπάμαι αν κατάλαβες κάτι τέτοιο αλλά δεν μου κάνει εντύπωση καθώς δεν έγραψα τίποτε τέτοιο που θεωρείς ότι κατάλαβες διαβάζοντας αυτά που γράφω.

Εγώ ρώτησα για συγκεκριμένες δυνατότητες και η απάντηση που πήρα ήταν ότι θα τις έχει. Παρ' όλο που αυτές δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής.

Που γράφτηκε ότι το λογισμικό του Tzimisce θα υποστηρίζει κάποιο connect?
 
Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.

Την καλύτερη ή όχι ποιότητα ήχου δεν μπορείς να την σχολιάσεις, δεν μπορείς να ξέρεις.

Αλλά επίσης καλύτερα να μην πετάς "σπόντες" για "φουσκωμένο ήχο", επίσης γιατί δεν μπορείς να ξέρεις.
 
Που γράφτηκε ότι το λογισμικό του Tzimisce θα υποστηρίζει κάποιο connect?

Απαντήθηκε σε ερώτησή μου για το connect ότι θα παίζει τα πάντα.



Την καλύτερη ή όχι ποιότητα ήχου δεν μπορείς να την σχολιάσεις, δεν μπορείς να ξέρεις.

Αλλά επίσης καλύτερα να μην πετάς "σπόντες" για "φουσκωμένο ήχο", επίσης γιατί δεν μπορείς να ξέρεις.

Εγώ επί λέξη έγραψα ότι δεν θα σχολιάσω την ποιότητα του ήχου. Τώρα τι κατάλαβε ο καθένας, δεν είμαι στο μυαλό του για να δω τι bias έχει όταν διαβάζει.
 
Εσύ πως ξέρεις ότι αναφέρομαι σε αυτό συγκεκριμένα;

Ξαναδιάβασε τη διατύπωσή μου. Έγραψα ακριβώς ότι δεν θα σχολιάσω την ποιότητα του ήχου γιατί πολλές φορές (όχι συγκεκριμένα και πάλι δηλαδή) ο φουσκωμένος ήχος μας ακούγεται καλύτερα.

Για τις δυνατότητες του connect, δεν σε βλέπω πολύ eager να σχολιάζεις όμως. Σου έκανε trigger μόνο η ποιότητα;
Δηλαδή αυτό το ποστ είναι οφθαλμαπάτη;