Σύντομα θα είναι έτοιμο το Aether του Tzimiske που θα παίζει τα πάντα.
Με το ίδιο ui του connect?
Σύντομα θα είναι έτοιμο το Aether του Tzimiske που θα παίζει τα πάντα.
Με το ίδιο ui του connect?
-ποιο μοντέλο είναι κατάλληλο; Το 4; Το 5;;
-με τι έξτρα αν θέλει κάποιος ssd για τοπικά αρχεία;
-με τι κουτί; Θέλει ψύκτρα ή ανεμιστηράκι; Μήπως ακούγεται το ανεμιστηράκι;
-με τι έκδοση Linux;
-χειρισμος με κινητό/tablet με ποιο software;
-κατάλληλο καλώδιο Ethernet;
-θελει ειδικό τροφοδοτικό;
Τι θεωρείται καλύτερο;
Rca; Ομοαξονική; Οπτική; USB;
Mαλλον δεν κάνεις.
και φωτογραφία τους, αν και πλέον το wiim αναχώρησε για άλλο κάτοχο.
Μην περιμένετε να πατάτε το κουμπί κ να δουλεύει. Θα περιμένετε ενα-δυο λεπτά να πάρει μπρος, θα πρέπει να το κλείνετε από το κινητό, μπορεί το cover art να μην εμφανίζεται πάντα, αν ζαλίσει κάποιος το ssh, βαζει-βγαζει διάφορα κάποια στιγμή εμφανίζεται και μια μουντζα στην οθόνη, οπότε πρέπει να εγκατασταθεί ξανά από την αρχή..... Έχει ιδιοτροπίες.
Υπήρξε όμως τεράστια διαφορά ανάμεσα σε wav και flac.
Δεν υπάρχει μια λύση γιατί αυτή είναι η φύση του πράγματος... Ευέλικτη, παραμετροποιήσιμη, με επιλογές. Αν κάποιος θέλει ένα σετ από στάνταρ επιλογές για να παίξειTaso, οπως καταλαβες φανταζομαι, ειδικα στα θεματα ηχου, οσους και να ρωτησεις τοσες απαντησεις διαφορετικες θα παρεις.
Δεν υπαρχει μια λυση , αλλωστε αν υπηρχε θα τη καναμε ολοι... αναλογα το setup σου, το χωρο σου, τ αυτια σου κυριως , το ψαχνεις και βλεπεις (ακους μαλλον !)
Καλύτερο.
To native application της κάθε εταιρίας δεν έχει ούτε unified search (να ψάξεις δηλαδή σε όλες τις συνδρομές που έχεις + τα τοπικά αρχεία σου), ούτε agnostic library, ούτε πολλά καλούδια που μπορείς να έχεις αν τις έχεις όλες μαζεμένες.
Έχεις αρχίσει και με φτιάχνεις εσύ..Καλύτερο.
To native application της κάθε εταιρίας δεν έχει ούτε unified search (να ψάξεις δηλαδή σε όλες τις συνδρομές που έχεις + τα τοπικά αρχεία σου), ούτε agnostic library, ούτε πολλά καλούδια που μπορείς να έχεις αν τις έχεις όλες μαζεμένες.
Αλλά ας πάμε από την αρχή...
Το CM5 με IO board, στα σημεία (όχι κάτι το φοβερό σε διαφορά).
Ένα... καλώδιο USB;
Ε, επειδή δεν έχει και πολλά USB port, αν θέλεις πολλούς δίσκους, ένα usb hub με τροφοδοσία (γιατί με τα 5V 3A μην περιμένεις να σηκώσει αρμάδα δίσκων).
Δεν θέλει ανεμιστηράκι. Ένα σετάκι ψύκτρες θέλει, κάπου στα 5€ αν δεν πάρεις
Το software που σου δίνουν έχουν και το linux μαζί.
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν μία lite έκδοση.
Εγώ έχω φτιάξει δική μου γιατί θεωρώ την lite έκδοση πολύ βαριά και για noobάδες.
Εφαρμογή για κινητό, tablet ή web interface (π.χ.το gentoo player).
Εχμ... ένα που να δουλεύει;
Έναν φορτιστή κινητού στα 20W;
Εννοείται ότι αν του βάλεις κάποιο γραμμικό θα παίξει καλύτερα, αλλά αυτά είναι τα minimum requirements που λέμε.
Για να φτάσεις το επίπεδο ενός Eversolo T8 από ότι φαίνεται, χρειάζεσαι ένα rpi4 με 2GB ram με το τροδοδοτικό του (αξίας 70€) και να ξέρεις εμένα (αξία ανεκτίμητη)
Από εκεί και πέρα, ότι του δώσεις φυσικά θα σου το γυρίσει.
Και με καλό τροφοδοτικό θα παίξει καλύτερα και αν το φορτώσεις με hat για εξόδους θα παίξει καλύτερα κλπ κλπ...
Ξεκάθαρα USB.
Αν πάρεις ένα Allo Boss και το καρφώσεις επάνω (κάπου στα 90€ πάει), κάνεις.
Έχουμε ένα κύμα αναχώρησης streamer τελευταία...
Όντως, τα περισσότερα που κυκλοφορούν εκεί έξω σου δίνουν
1) Ευκολία στο setup ή
2) Πολύ καλή ποιότητα ήχου
Για να τα βρεις και τα δύο θα πρέπει να πληρώσεις. Ή να το φτιάξεις μονος σου. Ε, εγώ επέλεξα την κουρτίνα 2.
Δεν ήρθες το Σάββατο να ακούσεις το RPI5
Εκεί ναι, έχει διαφορά για εμάς τους βλαμμένους. Αλλά μιλάμε για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπου παίζεις από NAS, δικά σου αρχεία που έχεις σε flac και wav.
To καλύτερο δεν μου λέει τίποτε. Connect θα έχει χωρίς περιορισμούς; Δεν ρώτησα για το app της κάθε εταιρίας αλλά για το native app της υπηρεσίας.
Δεν υπαρχει μια λυση , αλλωστε αν υπηρχε θα τη καναμε ολοι... αναλογα το setup σου, το χωρο σου, τ αυτια σου κυριως , το ψαχνεις και βλεπεις (ακους μαλλον !)
Έχεις αρχίσει και με φτιάχνεις εσύ..
Και όλα αυτά γιατί εχω μεγάλη περιέργεια για αυτό που ετοιμάζεις...
Το connect είναι πιο εύκολο από το να στήσεις δικό σου application.
Ναι, έχει αλλά το native application της υπηρεσίας δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που μπορείς να γράψεις με τα χεράκια σου.
Surprise, το connect δεν έχει την καλύτερη ποιότητα ήχου.
Το "φουσκωμένος" ήχος πως προέκυψε;Δηλαδή μου λες ότι θα παίζει spotify connect lossless και Tidal Connect μέχρι όσο πάει σε δειγματοληψία; Θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει δηλαδή;
Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.
Βλέπω συνεχίζεις το αγαπημένο σου σπορ, να κρίνεις πράγματα που δεν έχεις ακούσει, "θάβοντας", όλως τυχαίως, προϊόντα που μπορεί να είναι ανταγωνιστικά σε αυτά που πουλάς.Δηλαδή μου λες ότι θα παίζει spotify connect lossless και Tidal Connect μέχρι όσο πάει σε δειγματοληψία; Θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει δηλαδή;
Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.
Βλέπω συνεχίζεις το αγαπημένο σου σπορ, να κρίνεις πράγματα που δεν έχεις ακούσει, "θάβοντας", όλως τυχαίως, προϊόντα που μπορεί να είναι ανταγωνιστικά σε αυτά που πουλάς.
Το φουσκωμένο ήχο που τον άκουσες; Σε αυτό αναφέρομαι. Είσαι beta tester στο Aether και δεν το ξέρω;Λυπάμαι αν κατάλαβες κάτι τέτοιο αλλά δεν μου κάνει εντύπωση καθώς δεν έγραψα τίποτε τέτοιο που θεωρείς ότι κατάλαβες διαβάζοντας αυτά που γράφω.
Εγώ ρώτησα για συγκεκριμένες δυνατότητες και η απάντηση που πήρα ήταν ότι θα τις έχει. Παρ' όλο που αυτές δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής.
Το φουσκωμένο ήχο που τον άκουσες; Σε αυτό αναφέρομαι. Είσαι beta tester στο Aether και δεν το ξέρω;
Δεν το ξέρει μόνο αυτός, το ξέρουν και οι υπόλοιποι που διαβάζουν.
Λυπάμαι αν κατάλαβες κάτι τέτοιο αλλά δεν μου κάνει εντύπωση καθώς δεν έγραψα τίποτε τέτοιο που θεωρείς ότι κατάλαβες διαβάζοντας αυτά που γράφω.
Εγώ ρώτησα για συγκεκριμένες δυνατότητες και η απάντηση που πήρα ήταν ότι θα τις έχει. Παρ' όλο που αυτές δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής.
Το αν έχει ή όχι καλύτερη ποιότητα ήχου, δεν θα το σχολιάσω εδώ. Πολλές φορές ο «φουσκωμένος» ήχος εκλαμβάνεται ως καλύτερος, no worries. Προτιμώ να μην τον περνάω από άλλο στάδιο για να παίξει, εγώ προσωπικά.
Που γράφτηκε ότι το λογισμικό του Tzimisce θα υποστηρίζει κάποιο connect?
Την καλύτερη ή όχι ποιότητα ήχου δεν μπορείς να την σχολιάσεις, δεν μπορείς να ξέρεις.
Αλλά επίσης καλύτερα να μην πετάς "σπόντες" για "φουσκωμένο ήχο", επίσης γιατί δεν μπορείς να ξέρεις.
Δηλαδή αυτό το ποστ είναι οφθαλμαπάτη;Εσύ πως ξέρεις ότι αναφέρομαι σε αυτό συγκεκριμένα;
Ξαναδιάβασε τη διατύπωσή μου. Έγραψα ακριβώς ότι δεν θα σχολιάσω την ποιότητα του ήχου γιατί πολλές φορές (όχι συγκεκριμένα και πάλι δηλαδή) ο φουσκωμένος ήχος μας ακούγεται καλύτερα.
Για τις δυνατότητες του connect, δεν σε βλέπω πολύ eager να σχολιάζεις όμως. Σου έκανε trigger μόνο η ποιότητα;
Το connect είναι πιο εύκολο από το να στήσεις δικό σου application.
Ναι, έχει αλλά το native application της υπηρεσίας δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που μπορείς να γράψεις με τα χεράκια σου.
Surprise, το connect δεν έχει την καλύτερη ποιότητα ήχου.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.