Streaming με Raspberry

Εσύ πως ξέρεις ότι αναφέρομαι σε αυτό συγκεκριμένα;

Αφού εμένα έκανες quote, σε ποιον αναφέρεσαι; :unsure:

Που γράφτηκε ότι το λογισμικό του Tzimisce θα υποστηρίζει κάποιο connect?

Έχω μάναμ. Αλλά παίζει χάλια. Μόνο το spotify άφησα που το ανοιγοκλείνεις για να σκοτώνεις το avahi και το librespot.
Εντωμεταξύ το tidal connect παίζει σαν spotify σε σχέση με το native. Για αυτό και έφυγε.

Για να παίξεις με connect πρέπει να στήσεις application και να πάρεις credentials.
Spotify/Tidal και Qobuz, σε αφήνουν να φτιάξεις application και να το περάσεις, αλλά το καθένα έχει τους δικούς του περιορισμούς.
Από το Spotify που αφήνει μέχρι 5 συνδέσεις, μέχρι τα άλλα που σου αφήνουν μία.
Στο spotify ο 6ος θα πρέπει να φτιάξει άλλο application, στα άλλα θα είμαστε μία χαρούμενη οικογένεια που θα βάζεις εσύ Μαρινέλλα και θα σου το αλλάζω εγώ σε Rotting Christ.

Για το tidal π.χ. υπάρχουν credentials για open source με πολλούς λογαριασμούς που σου δίνουν όμως μέχρι 44.1khz 16bit.
Με τα ίδια credentials μπορείς να στήσεις και native app. ;)

Αν όμως στήσεις με connect χάνεις ΤΡΕΛΑ καλούδια.
 
Δηλαδή αυτό το ποστ είναι οφθαλμαπάτη;


Θα παίζει ή δεν θα παίζει τα πάντα όπως έγραψες; Γιατί απ' ό,τι φαίνεται μέχρι στιγμής, από connect δεν θα παίζει τα πάντα. Το οποίο βέβαια είναι λογικό και αναμενόμενο για όσους έχουν ασχοληθεί με το streaming.

Ποια οφθαλμαπάτη; Για την ωρα εσύ έγραψες κάτι που δεν ισχύει και απ' ό,τι φαίνεται δεν θα ισχύσει, όχι εγώ. Το δικό μου post είναι οφθαλμαπάτη; :ROFLMAO:
 
Θα παίζει ή δεν θα παίζει τα πάντα όπως έγραψες; Γιατί απ' ό,τι φαίνεται μέχρι στιγμής, από connect δεν θα παίζει τα πάντα. Το οποίο βέβαια είναι λογικό και αναμενόμενο για όσους έχουν ασχοληθεί με το streaming.

Ποια οφθαλμαπάτη; Για την ωρα εσύ έγραψες κάτι που δεν ισχύει και απ' ό,τι φαίνεται δεν θα ισχύσει, όχι εγώ. Το δικό μου post είναι οφθαλμαπάτη; :ROFLMAO:


Sorry, αλλά από κάποια στιγμή και μετά καταντάει κουραστικό.
Και αντί ο διαχειριστής να κλείνει τα θέματα, καλό θα ήταν να διαγράφει post, οι υπόλοιποι δεν φταίμε σε τίποτα.
 
Αφού εμένα έκανες quote, σε ποιον αναφέρεσαι; :unsure:



Έχω μάναμ. Αλλά παίζει χάλια. Μόνο το spotify άφησα που το ανοιγοκλείνεις για να σκοτώνεις το avahi και το librespot.
Εντωμεταξύ το tidal connect παίζει σαν spotify σε σχέση με το native. Για αυτό και έφυγε.

Για να παίξεις με connect πρέπει να στήσεις application και να πάρεις credentials.
Spotify/Tidal και Qobuz, σε αφήνουν να φτιάξεις application και να το περάσεις, αλλά το καθένα έχει τους δικούς του περιορισμούς.
Από το Spotify που αφήνει μέχρι 5 συνδέσεις, μέχρι τα άλλα που σου αφήνουν μία.
Στο spotify ο 6ος θα πρέπει να φτιάξει άλλο application, στα άλλα θα είμαστε μία χαρούμενη οικογένεια που θα βάζεις εσύ Μαρινέλλα και θα σου το αλλάζω εγώ σε Rotting Christ.

Για το tidal π.χ. υπάρχουν credentials για open source με πολλούς λογαριασμούς που σου δίνουν όμως μέχρι 44.1khz 16bit.
Με τα ίδια credentials μπορείς να στήσεις και native app. ;)

Αν όμως στήσεις με connect χάνεις ΤΡΕΛΑ καλούδια.

Εμ... έτσι είναι. χωρίς licencing δεν γίνεται.

Το unified search που έγραψες πιο πριν, το έχουν κι άλλα app. Το θέμα είναι το UI της ίδιας υπηρεσίας.
 
Θα παίζει ή δεν θα παίζει τα πάντα όπως έγραψες; Γιατί απ' ό,τι φαίνεται μέχρι στιγμής, από connect δεν θα παίζει τα πάντα. Το οποίο βέβαια είναι λογικό και αναμενόμενο για όσους έχουν ασχοληθεί με το streaming.

Ποια οφθαλμαπάτη; Για την ωρα εσύ έγραψες κάτι που δεν ισχύει και απ' ό,τι φαίνεται δεν θα ισχύσει, όχι εγώ. Το δικό μου post είναι οφθαλμαπάτη; :ROFLMAO:
Εντάξει, απλά τρολάρεις για να μας κάνεις να τα παρατήσουμε, όπως κάνεις σε όλα τα νήματα που συμμετέχεις. Δυστυχώς είμαι mod και δε μπορώ να σε κάνω ignore.
 
Εντάξει, απλά τρολάρεις για να μας κάνεις να τα παρατήσουμε, όπως κάνεις σε όλα τα νήματα που συμμετέχεις. Δυστυχώς είμαι mod και δε μπορώ να σε κάνω ignore.

Ερώτηση έκανα, απάντηση πήρα από τον developer. Τώρα τι νομίζεις εσύ γενικώς το έχεις αποδείξει χρόνια τώρα.

Το connect θα έχει συγκεκριμένους περιορισμούς λοιπόν.
 
Επί του θέματος, ένα ενδιαφέρον module για κάποιον που θέλει να στήσει το Raspberry καθαρά ως transport είναι αυτό


I2S έξοδος που πλέον υποστηρίζουν τα περισσότερα DAC. Υπάρχουν απλές εκδόσεις και βελτιωμένες με reclocking και καλύτερη διαχείριση των σημάτων του I2S πάνω στο PCB.
 
@Tzimisce σε pi4B παίζει?

Μια χαρά παίζει. ;)


I2S έξοδος που πλέον υποστηρίζουν τα περισσότερα DAC. Υπάρχουν απλές εκδόσεις και βελτιωμένες με reclocking και καλύτερη διαχείριση των σημάτων του I2S πάνω στο PCB.


Αν θέλεις να το χοντρύνεις, κυκλοφορεί ο Ian Canada κάτι τερατάκια... Αλλά εκεί πας αλλού.
 
Μια χαρά παίζει. ;)





Αν θέλεις να το χοντρύνεις, κυκλοφορεί ο Ian Canada κάτι τερατάκια... Αλλά εκεί πας αλλού.
Ναι, τα έχω δεί!

Το point είναι να δεί ο κόσμος που έχει απορίες τι μπορεί να κάνει κάποιος που δεν είναι DIYer αν αποφασίσει να φτιάξει streamer με Raspberry. Κυριολεκτικά ξεκινά με κάτι απλό
και μπορεί να πάει, εαν θέλει, πολύ μακριά.