Θερινή σύναξη 2026

Skakinen

Super Moderator
Staff member
22 November 2006
11,129
Αθήνα
Μετά την ομολογουμένως επιτυχημένη Εαρινή σύναξη 2026, και επειδή αρκετοί φίλοι δεν κατάφεραν να είναι μαζί μας, ας προσπαθήσουμε να μαζευτούμε ξανά, με ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή!
Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει φαγοπότι. Ένας απλός καφές, ας είναι η αφορμή να μιλήσουμε για μουσική, και όχι μόνο!

Επειδή έχουν αρχίσει οι αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, προτείνω να γίνει κάποια καθημερινή.
Ημερομηνία, τόπος, ώρα, θα τα βρούμε (ελπίζω) μέσα από τις σχετικές ζυμώσεις στο παρόν νήμα.

Παρασκευή 3 Ιουλίου

Οι ενδιαφερόμενοι ας δηλώνουν εδώ την πρόθεση συμμετοχής.

Συμμετοχές (7)
Skakinen
Κώστας Γκαβάκος
Busoni
Simos.I
Stellios papa
vlad6
Pleo
=========
billpeppas
 
Last edited:
Έτσι κι αλλιώς για καφέ θα πρέπει να είναι νωρίς, καθώς η μηχανή κλείνει τις ώρες που είναι για σύναξη.
Εκτός των άλλων, καλοκαίρι νωρίτερα δεν γίνεται γιατί κάνει ζέστη.
Η συνταγή με μπύρα και συνοδευτικά, έστω απλά, είναι αξεπέραστη.
Ορίστε την ημέρα και υπολογίστε κι εμένα.
Η Παρασκευή βολεύει για το μετρό θυμίζω.

Πρόταση.
 
Παίδες ας πούμε για Παρασκευή 3 Ιουλίου.

Εκκρεμεί ο τόπος, η ώρα, και ως φαίνεται και το είδος της Σύναξης, διότι από καφέ ξεκινήσαμε και στα κοψίδια κατευθυνόμαστε 😁

@billpeppas
Το post σου σημαίνει συμμετοχή;
 
Παίδες ας πούμε για Παρασκευή 3 Ιουλίου.

Εκκρεμεί ο τόπος, η ώρα, και ως φαίνεται και το είδος της Σύναξης, διότι από καφέ ξεκινήσαμε και στα κοψίδια κατευθυνόμαστε 😁

@billpeppas
Το post σου σημαίνει συμμετοχή;
Possibly. Εξαρτάται από το αν θα έχω δουλειά ή όχι την ημέρα και ώρα που θα επιλέξετε.
 
Δεν βλέπω κίνηση...
Από αυτούς που δεν μπόρεσαν να έρθουν τον Μάιο, μόνο ο Στέλιος έχει δηλώσει.
Δεν λέω ονόματα...😁
 
Έτσι κι αλλιώς για καφέ θα πρέπει να είναι νωρίς, καθώς η μηχανή κλείνει τις ώρες που είναι για σύναξη.
Εκτός των άλλων, καλοκαίρι νωρίτερα δεν γίνεται γιατί κάνει ζέστη.
Η συνταγή με μπύρα και συνοδευτικά, έστω απλά, είναι αξεπέραστη.
Ορίστε την ημέρα και υπολογίστε κι εμένα.
Η Παρασκευή βολεύει για το μετρό θυμίζω.

Πρόταση.

Την είδα την πρόταση, δεν με πειράζει όπου και να είναι το μαγαζί..

Με την ζωντανή μουσική έχω ένα θέμα γιατί είμαι παράξενος...

Αν δεν παίζουν ροκιές, μπλουζιές, φανκοτζαζιές και παίζουν τα "δικά μας" λαϊκά , "έντεχνα" , κλαψουρο/αμανέδικα κλπ, για μένα θα είναι ηχητικό βασανιστήριο να το ξέρεις...
 
Ρε μπαγάσες, στο φαΐ έχετε συνέχεια το μυαλό σας; 😄

Ναι :LOL:

Από την αρχαιότητα τα φαγοπότια "έδεναν" τους ανθρώπους.. τον καφέ τον πίνουμε το πρωί για να μας έρθει η ανάγκη για ..wc και για να ξυπνήσουμε :LOL:
 
Την είδα την πρόταση, δεν με πειράζει όπου και να είναι το μαγαζί..

Με την ζωντανή μουσική έχω ένα θέμα γιατί είμαι παράξενος...

Αν δεν παίζουν ροκιές, μπλουζιές, φανκοτζαζιές και παίζουν τα "δικά μας" λαϊκά , "έντεχνα" , κλαψουρο/αμανέδικα κλπ, για μένα θα είναι ηχητικό βασανιστήριο να το ξέρεις...

Δεν το πρόσεξα ότι τις Παρασκευές έχει live. Το κανονίζουμε άλλη μέρα τότε. Πέμπτη ή Τετάρτη που βολεύει κι άλλους απ' ό,τι διάβασα.
 
Φαγητο με την εξαίρεση των ημερών και περιόδων νηστείας.
Αν υπάρχει ζωντανή η κονσέρβα μουσική, ευχαρίστως θα της επιβάλλω να σιωπήσει λόγω μουσικού φανατισμού(μουσικοκτονια,γεια σου @Δημοκηδής) κι έτσι θα μπορεσουμε να συζητησουμε σαν άνθρωποι.