Θερινή σύναξη 2026

Skakinen

Super Moderator
Staff member
22 November 2006
11,121
Αθήνα
Μετά την ομολογουμένως επιτυχημένη Εαρινή σύναξη 2026, και επειδή αρκετοί φίλοι δεν κατάφεραν να είναι μαζί μας, ας προσπαθήσουμε να μαζευτούμε ξανά, με ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή!
Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει φαγοπότι. Ένας απλός καφές, ας είναι η αφορμή να μιλήσουμε για μουσική, και όχι μόνο!

Επειδή έχουν αρχίσει οι αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, προτείνω να γίνει κάποια καθημερινή.
Ημερομηνία, τόπος, ώρα, θα τα βρούμε (ελπίζω) μέσα από τις σχετικές ζυμώσεις στο παρόν νήμα.

Παρασκευή 3 Ιουλίου

Οι ενδιαφερόμενοι ας δηλώνουν εδώ την πρόθεση συμμετοχής.

Συμμετοχές (7)
Skakinen
Κώστας Γκαβάκος
Busoni
Simos.I
Stellios papa
vlad6
Pleo
=========
billpeppas
 
Last edited:
Έτσι κι αλλιώς για καφέ θα πρέπει να είναι νωρίς, καθώς η μηχανή κλείνει τις ώρες που είναι για σύναξη.
Εκτός των άλλων, καλοκαίρι νωρίτερα δεν γίνεται γιατί κάνει ζέστη.
Η συνταγή με μπύρα και συνοδευτικά, έστω απλά, είναι αξεπέραστη.
Ορίστε την ημέρα και υπολογίστε κι εμένα.
Η Παρασκευή βολεύει για το μετρό θυμίζω.

Πρόταση.
 
Παίδες ας πούμε για Παρασκευή 3 Ιουλίου.

Εκκρεμεί ο τόπος, η ώρα, και ως φαίνεται και το είδος της Σύναξης, διότι από καφέ ξεκινήσαμε και στα κοψίδια κατευθυνόμαστε 😁

@billpeppas
Το post σου σημαίνει συμμετοχή;
 
Παίδες ας πούμε για Παρασκευή 3 Ιουλίου.

Εκκρεμεί ο τόπος, η ώρα, και ως φαίνεται και το είδος της Σύναξης, διότι από καφέ ξεκινήσαμε και στα κοψίδια κατευθυνόμαστε 😁

@billpeppas
Το post σου σημαίνει συμμετοχή;
Possibly. Εξαρτάται από το αν θα έχω δουλειά ή όχι την ημέρα και ώρα που θα επιλέξετε.