Μετά την ομολογουμένως επιτυχημένη Εαρινή σύναξη 2026, και επειδή αρκετοί φίλοι δεν κατάφεραν να είναι μαζί μας, ας προσπαθήσουμε να μαζευτούμε ξανά, με ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή!
Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει φαγοπότι. Ένας απλός καφές, ας είναι η αφορμή να μιλήσουμε για μουσική, και όχι μόνο!
Επειδή έχουν αρχίσει οι αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, προτείνω να γίνει κάποια καθημερινή.
Ημερομηνία, τόπος, ώρα, θα τα βρούμε (ελπίζω) μέσα από τις σχετικές ζυμώσεις στο παρόν νήμα.
Οι ενδιαφερόμενοι ας δηλώνουν εδώ την πρόθεση συμμετοχής.
Συμμετοχές (5)
Skakinen
Κώστας Γκαβάκος
Busoni
Simos.I
Stellios papa
Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει φαγοπότι. Ένας απλός καφές, ας είναι η αφορμή να μιλήσουμε για μουσική, και όχι μόνο!
Επειδή έχουν αρχίσει οι αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, προτείνω να γίνει κάποια καθημερινή.
Ημερομηνία, τόπος, ώρα, θα τα βρούμε (ελπίζω) μέσα από τις σχετικές ζυμώσεις στο παρόν νήμα.
Οι ενδιαφερόμενοι ας δηλώνουν εδώ την πρόθεση συμμετοχής.
Συμμετοχές (5)
Skakinen
Κώστας Γκαβάκος
Busoni
Simos.I
Stellios papa
Last edited: