28 Οκτωβρίου 2009

1.Φυσικά και ήταν Πατριώτης ο Βάρναλης.Σε ποιους αναφέρεσαι όμως Σπύρε όταν λες μην μπερδεύουμε τα πράγματα?

2.Μην ξεχνάς ότι με πρόσχημα την Θρησκεία της Αγάπης, τον Χριστιανισμό, πέθαναν εκατομμύρια.
Βέβαια δεν θα κατηγορήσω τον Χριστό γι αυτό, ούτε τον Μωάμεθ επειδή υπάρχει βία στις Μουσουλμανικές χώρες.
Και επειδή κάποιοι (που κακώς αναφέρονται σαν τρομοκράτες) δηλώνουν αριστεροί, κομουνιστές, τροτσκιστές, κλπ κλπ, δεν θα κατηγορήσω τον Μαρξ.
Το τελευταίο περί παραφυάδων, αδυνατώ να το εννοήσω.
Εκτός αν μιλάς για αυτούς που αναφέρω παραπάνω.

1)Aναφέρομαι σέ όσους χάριν ενός σημερινού ´ψευτοδιεθνισμού´στηρίζουν πολιτικές υποταγής και θεωρούν τον ελληνικό λαό ´επαρχιώτη´καθήμενοι στήν έδρα τής ´ψεύτικης αριστερής αυθεντίας τους´..Τετοιοι ειναι και αυτοί που γράψανε τά διάφορα γιά τις παρελάσεις στην Ελευθεροτυπία,χρησιμοποιώντας ως αφορμή τίς παρελάσεις γιά νά μήν μιλήσουν γιά Αντίσταση στον Κατακτητή...Αυτό τούς τσούζει.Και γι´αυτό λοιδωρούν τήν έννοια τής Πατρίδας,μέ πρόσχημα τίς Παρελάσεις..
2)Mέ πρόσχημα Κοσμικές Ιδεολογίες πέθαναν ακόμα περισσότερα εκατομύρια άνθρωποι...
Θυμίζω :Ναπολεόντιοι Πόλεμοι και οι δύο Παγκόσμιοι Πόλεμοι τού 20ού αιώνα..
Οπότε ο Μάρξ μάλλον αστόχησε σε αυτό,αν και το εδάφιο στο οποίο μιλά περί ´οπίου τού λαού´ είναι παντελώς διαφορετικό απότι τού αποδίδεται ,ειδικά οταν αποκόπτεται η γνωστή σέ όλους φράση του.
3)H Mαρξιστική θεωρία απέτυχε πλήρως στην εφαρμογή της και ως εκ τούτου,προσωπικά,δέν δέχομαι οτι ´παραμορφώθηκε´ή ´αλλοιώθηκε´..
Απλά υποτίμησε τον Ανθρωπο ως Μονάδα και θεώρησε πώς τά πάντα είναι ´Οικονομία´...
4)Σταλινικές παραφυάδες είναι όλοι όσοι στηρίζουν έμμεσα ή άμεσα τίς διάφορες ´σέχτες´πού κυριολεκτικά χτυπάνε ´τυφλούς στόχους´..
Το οτι τώρα αυτοί πού τούς στήριζαν έμμεσα, αναζητώντας ´κοινωνικά αίτια´σέ εγκληματικές ενέργειες,τρέχουν να ξεφύγουν και αλλάζουν στάση,απλά ας πρόσεχαν.
5)H άλλη γνωστή ´επαναστατική ρήση´που χρησιμοποιείται κατά κόρον ,οτι δηλαδή :'H Bία είναι η Μαμή τής Ιστορίας´,έχει επίσης Ιστορικά πλέον αποδειχθεί πώς όπου χρησιμοποιήθηκε δημιούργησε Ολοκληρωτικά καθεστώτα..
Την έχω αποκηρύξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια και δεχομαι μονον την Αμυντική Βία σε συνθήκες εκτάκτου ανάγκης(Δικτατορία παντός τύπου) ή την Βία(Αντίσταση)πρός Ξένο Κατακτητή.
Τέτοιες συνθήκες στην Ελλάδα έχουν εκλείψει εδώ και 35 χρόνια.


Υ.Γ.

Καί ας μού επιτρέψει η κάθε κυρία Κουλούρη να πηγαίνω τον Γιό μου στην παρέλαση κρατώντας και μιά σημαιούλα και δέν πά να μέ πεί ´εθνικιστή´....

Ελπίζω επίσης πώς άμα καταργηθούν οι παρελάσεις,να επιτρέπεται σε όσους θέλουν να κρεμάνε σημαίες στά μπαλκόνια τών σπιτιών τους στίς Επετείους...
 
1.Δεν κάνω τον συνήγορο του διαβόλου σήμερα, απλά πολλά απ τα ερωτήματα που τέθηκαν χρειάζονται μελέτη από πολλούς. Κάποια στιγμή ας αφήσουμε κι εμείς τον "περήφανο και ευλογημένο λαό" και ας μιλήσουμε και για αυτούς που φτιάχτηκαν και με την βοήθεια των Γερμανών αλλά και με την βοήθεια των Άγγλων και πιο πολύ με την βοήθεια του σχεδίου Μάρσαλ.
2.Στην θρησκεία στηρίχτηκαν και πάλι αυτοί οι πόλεμοι Σπύρο. Πάντα πούλαγε και θα πουλάει. Να θυμίσω τι έλεγε ο Πάπας για τον Χίτλερ?
3.Η θεωρία υποτίμησε τον άνθρωπο ή η Εξουσία?
4.Οι "σέχτες" πάντα έβρισκαν προσχήματα σε ιδεολογίες. Σιγά μην είναι Σταλινικές παραφυάδες. Πιο πολύ σε πράκτορες μου δείχνουν.
Κάθε φορά (εδώ και 30 χρόνια) όποτε υπήρχαν σκούρες "ειδήσεις" όλο και κάτι γινόταν.
5.Δεν συμφωνώ 100% σε αυτό, αλλά δεν το αναλύω, μιας και θα ανοίξουμε άλλη κουβέντα. Απλά κάποια στιγμή πρέπει να μιλήσουμε για την περιβόητη νεοελληνική Δημοκρατία (τρομάρα της) και τους άθλιους εκλογικούς νόμους.
Για το ΥΓ:
Σημαία της ΠΑΝΑΘΑΣ να κρατάει ρε :D
 
1.Δεν κάνω τον συνήγορο του διαβόλου σήμερα, απλά πολλά απ τα ερωτήματα που τέθηκαν χρειάζονται μελέτη από πολλούς. Κάποια στιγμή ας αφήσουμε κι εμείς τον "περήφανο και ευλογημένο λαό" και ας μιλήσουμε και για αυτούς που φτιάχτηκαν και με την βοήθεια των Γερμανών αλλά και με την βοήθεια των Άγγλων και πιο πολύ με την βοήθεια του σχεδίου Μάρσαλ.
2.Στην θρησκεία στηρίχτηκαν και πάλι αυτοί οι πόλεμοι Σπύρο. Πάντα πούλαγε και θα πουλάει. Να θυμίσω τι έλεγε ο Πάπας για τον Χίτλερ?
3.Η θεωρία υποτίμησε τον άνθρωπο ή η Εξουσία?
4.Οι "σέχτες" πάντα έβρισκαν προσχήματα σε ιδεολογίες. Σιγά μην είναι Σταλινικές παραφυάδες. Πιο πολύ σε πράκτορες μου δείχνουν.
Κάθε φορά (εδώ και 30 χρόνια) όποτε υπήρχαν σκούρες "ειδήσεις" όλο και κάτι γινόταν.
5.Δεν συμφωνώ 100% σε αυτό, αλλά δεν το αναλύω, μιας και θα ανοίξουμε άλλη κουβέντα. Απλά κάποια στιγμή πρέπει να μιλήσουμε για την περιβόητη νεοελληνική Δημοκρατία (τρομάρα της) και τους άθλιους εκλογικούς νόμους.
Για το ΥΓ:
Σημαία της ΠΑΝΑΘΑΣ να κρατάει ρε :D

1)Ποιος μιλάει γιά ´ευλογημένο λαό´??Το οτι αντιστάθηκε ομως η Ελλάδα στά Ιταλικά Στρατεύματα και μετά πέρασε τά πάνδεινα απο τούς Γερμανούς,ενώ ´γείτονες´κάθονταν στά αυγά τους γιά να δούν ποιος θα νικήσει είναι γεγονός.Ε δεν θα αποκρύψουμε και τά γεγονότα.
Αμα μιλήσουμε γιά τίς ηλιθιότητες τού 1897 θα πώ άλλα.
2)To τι έλεγε το Βατικανό γιά τον Χίτλερ δέν αλλάζει το γεγονός πώς οι Πολεμοι ήσαν Κοσμικοί και όχι θρησκευτικοί.Τα καθεστώτα δέν χρησιμοποίησαν ´θρησκευτικούς λόγους´γιά τούς εν λόγω πολέμους...
Απλά αποδεικνύει τον ρόλο τής Δυτικής Εκκλησίας και τη εμπλοκή της και σε Κοσμικά Γεγονότα(H Aνατολική υπήρξε πάντα πιό προσεκτική,αλλά οχι και ´αθώα)..
3)Παρότι ειναι μιά άλλη συζήτηση ,έχω πάψει εδώ και καιρό να πείθομαι πώς τετοιοι τύποι ειναι πράκτορες(αλλο άν παρεισφρύουν και πράκτορες)...
4)..Μα η θεωρία απέτυχε γιατί πίστευε πώς αν αλλάξουν οι Οικονομικές Συνθήκες θα αλλάξει και ο Ανθρωπος...Υποτίμησε την ανάγκη τού Ανθρώπου και γιά Εξουσία,αλλά και γιά ουσιαστική Καλλιέργεια και Παιδεία..
Οπου εφαρμόστηκε,αντι για τα παραπάνω επικρατούσε η Προπαγάνδα.
5)Aλλο η Συλλογική και Αμεση Δημοκρατία και άλλο η Βία..
Ο κοινωνικοποιημένος άνθρωπος οφείλει νά πείθει πρωτίστως μέ ειρηνικά μέσα..
Αν πάς να αλλάξει τον κόσμο με το ζόρι στήνεις καθεστώς βίας...

Γιά Υ.Γ.
Αν μού τύχει και αυτό θά τον στείλω στό ´Κατηχητικό´.........:flipout::flipout::flipout:
 
Διακόπτω την ενδιαφέρουσα συζήτηση παραθέτοντας ένα λογοτέχνημα που πάντα με συγκλόνιζε, νομίζω δεν έχω δει ξανά λεξεις να αποτυπώνουν τόσο παραστατικά τη φρίκη του πολέμου...


Οδυσσέας Ελύτης : Άξιον εστί

Ανάγνωσμα πρώτο: Η πορεία προς το μέτωπο

Ξημερωνοντας τ' Αγιαννιου, με την αυριο των φωτων, λαβαμε τη διαταγη να κινησουμε παλι μπροστα, για τα μερη οπου δεν εχει καθημερινες και σκολες. Επρεπε, λεει, να πιασουμε τις γραμμες που κρατουσανε ως τοτε οι Αρτινοι, απο Χειμαρρα ως Τεπελενι.
Λογω που εκεινοι πολεμουσανε απ' την πρωτη μερα, συνεχεια, και ειχαν μεινει σκεδον οι μισοι και δεν αντεχανε αλλο.

Δωδεκα μερες κιολας ειχαμε μεις πιο πισω, στα χωρια. Κι απανω που συνηθιζε τ' αυτι
μας παλι στα γλυκα τριξιματα της γης, και δειλα συλλαβιζαμε το γαβγισμα του σκυλου
ή τον αχο της μακρινης καμπανας, να που ηταν αναγκη, λεει, να γυρισουμε στο μονο
αχολόι που ξεραμε: στο αργο και στο βαρυ των κανονιων, στο ξερο και στο γρηγορο των
πολυβολων.

Νυχτα πανω στη νυχτα βαδιζαμε ασταματητα, ενας πισω απ' τον αλλο, ιδια τυφλοι. Με
κοπο ξεκολλωντας το ποδαρι απο τη λασπη, οπου, φορες, εκατοβουλιαζε ισαμε το γονατο.
Επειδη το πιο συχνα ψιχαλιζε στους δρομους εξω, καθως μες στην ψυχη μας. Και τις λιγες
φορες οπου καναμε σταση να ξεκουραστουμε, μητε που αλλαζαμε κουβεντα, μοναχοι
σοβαροι κι αμιλητοι, φεγγοντας μ' ενα μικρο δαδι, μια-μια εμοιραζομασταν τη σταφιδα.
Η φορες παλι, αν ηταν βολετο, λυναμε βιαστικα τα ρουχα και ξυνομασταν με λυσσα ωρες
πολλες, οσο να τρεξουν τα αιματα. Τι μας ειχε ανεβει η ψειρα ως το λαιμο, κι ηταν αυτο πιο
κι απ' την κουραση ανυποφερτο. Τελος, καποτε, ακουγοτανε στα σκοτεινα η σφυριχτρα,
σημαδι οτι κινουσαμε, και παλι σαν τα ζα τραβουσαμε μπροστα να κερδισουμε δρομο, πριχου
ξημερωσει και μας βαλουνε στοχο τ' αεροπλανα. Επειδη ο Θεος δεν κατεχε απο στοχους ή
τετοια, κι οπως το 'χε συνηθιο του, στην ιδια παντοτε ωρα ξημερωνε το φως.

Τοτες, χωμενοι μες στις ρεματιες, γερναμε το κεφαλι απο το μερος το βαρυ, οπου δε βγαινουνε ονειρα. Και τα πουλια μάς θυμωναν, που δε διναμε ταχα σημασια στα λογια τους - ισως και που ασκημιζαμε χωρις αιτια την πλαση. Αλλης λογης εμεις χωριατες, μ' αλλω λογιω ξιναρια και σιδερικα στα χερια μας, που ξορκισμενα να 'ναι.

Δωδεκα μερες κιολας, ειχαμε μεις πιο πισω στα χωρια κοιταξει σε καθρεφτη, ωρες πολλες, το
γυρο του προσωπου μας. Κι απανω που συνηθιζε ξανα το ματι τα γνωριμα παλια σημαδια,
και δειλα συλλαβιζαμε το χείλο το γυμνο ή το χορτατο απο τον υπνο μαγουλο, να που τη δευτερη τη νυχτα σαμπως παλι αλλαζαμε, την τριτη ακομη πιο πολυ, την υστερη, την τεταρτη, πια φανερο, δεν ειμασταν οι ιδιοι. Μονε σα να πηγαιναμε μπουλουκι ανακατο, θαρρουσες, απ' ολες τις γενιες και τις χρονιες, αλλοι των τωρινων καιρων κι αλλοι πολλα παλιων, πού 'χαν λευκανει απ' τα περισσια γενια. Καπεταναιοι αγελαστοι με το κεφαλοπανι, και παπαδες θερια, λοχιες του 97 ή του 12, μπαλτατζηδες βλοσυροι πανου απ' τον ωμο σειώντας το πελεκι, απελάτες και σκουταροφοροι με το αιμα επανω τους ακομη Βουργαρων και Τουρκών. Ολοι μαζι, διχως μιλια, χρονους αμετρητους αγκομαχωντας πλάι-πλάι, διαβαιναμε τις ραχες, τα φαραγγια, διχως να λογαριαζουμε αλλο τιποτε. Γιατι καθως οταν βαρουν απανωτες αναποδιες τους ιδιους τους ανθρωπους παντα, συνηθαν στο Κακο, τελος του αλλαζουν ονομα, το λεν Γραμμενο ή Μοιρα - ετσι κι εμεις επροχωρουσαμε ισια πανου σ' αυτο που λεγαμε Καταρα, οπως θα λεγαμε Ανταρα ή Συννεφο. Με κοπο ξεκολλωντας το ποδαρι απο τη λασπη οπου πολλες φορες εκατοβουλιαζε ισαμε το γονατο. Επειδη το πιο συχνα, ψιχαλιζε στους δρομους εξω καθως μες στην ψυχη μας.

Κι οτι ημασταν σιμα πολυ στα μερη οπου δεν εχει καθημερινες και σκολες, μητε αρρωστους και γερούς, μητε φτωχους και πλουσιους, το καταλαβαιναμε. Γιατι κι ο βροντος περα, κατι σαν πισω απ' τα βουνα, δυναμωνε ολοενα, τοσο που καθαρα στο τελος να διαβαζουμε το αργο και το βαρυ των κανονιων, το ξερο και το γρηγορο των πολυβολων. Υστερα και γιατι ολοενα πιο συχνα, τυχαινε τωρα ν' απαντουμε, απ' τ' αλλο μερος vα 'ρχονται, οι αργες οι συνοδειες με τους λαβωμενους. Οπου απιθωνανε χαμου τα φορεια οι νοσοκομοι, με τον κοκκινο σταυρο στο περιβραχιωνιο, φτυνοντας μεσα στις παλαμες, και το ματι τους αγριο για τσιγαρο. Κι οπου σαν ακουγανε για που τραβουσαμε, κουνουσαν το κεφαλι, αρχινωντας ιστοριες για σημεια και τερατα. Ομως εμεις το μονο που προσεχαμε ηταν εκεινες οι φωνες μεσα στα σκοτεινα, που ανεβαιναν, καυτες ακομη απο την πισσα του βυθου ή το θειαφι. "Όι, όι μανα μου", "όι, όι μανα μου", και καποτε, πιο σπανια, ενα πνιχτο μουσουνισμα, ιδιο ροχαλητο, που 'λεγαν, οσοι ξερανε, ειναι αυτος ο ρογχος του θανατου.

Ηταν φορες που εσερνανε μαζι τους κι αιχμαλωτους, μολις πιασμενους λιγες ωρες πριν, στα ξαφνικα γιουρουσια που κάναν τα περιπολα. Βρωμουσανε κρασι τα χνωτα τους, κι οι τσεπες γιοματες κονσερβα ή σοκολατες. Ομως εμεις δεν ειχαμε, οτι κομμενα τα γιοφυρια πισω μας, και τα λιγα μουλαρια μας κι εκεινα ανημπορα μεσα στο χιονι και στη γλιστραδα της λασπουριας.

Τελος καποια φορα, φανηκανε μακρια οι καπνοι που ανεβαιναν μεριες-μεριες, κι οι πρωτες στον οριζοντα κοκκινες, λαμπερες φωτοβολιδες.
 
1.Φυσικά και δεν θα τα κρύψουμε τα γεγονότα. Κανένα γεγονός άλλωστε δεν πρέπει να κρύβουμε. Βασικά συμφωνούμε, απλά εγώ περισσότερο στέκομαι στα "λαμόγια" που πάντα σε τέτοιες συνθήκες, όχι απλά επιβίωναν, αλλά φτιαχνόντουσαν με το παραπάνω (από αρχαιοτάτων χρόνων μάλιστα)
2.Σωστά
3.Άλλη κουβέντα, καλά λες.
4.Δεν νομίζω ρε συ, απλά η εξουσία (και το γεμάτο στομάχι γενικά) πάντα σε κάνει να ξεχνάς τους σκοπούς με τους οποίους ξεκινάς κάτι. Τα παραδείγματα της Μουσικής (πχ) είναι πάμπολλα. Στο θέμα της Καλλιέργειας και της Παιδείας, τουλάχιστον στην Ρωσία διαφωνώ. (Δεν μιλάω για τους διωγμούς κλπ κλπ)
5.Η Βία Σπύρο είναι μία για μένα. Από όποια πλευρά κι αν το δεις. Και η Βία του Κράτους πολλές φορές (δεν μιλώ μόνο για την σωματική) είναι χειρότερη, γιατί είναι νόμιμη.
 
Διαφωνώ τελείως με τη λογική της παρέλασης, μου φαίνεται και αστεία σαν εικόνα, εκτός πνεύματος, εκτός λογικής. Για μένα θα έπρεπε να δίδεται ιδιαίτερο βάρος σε κάθε σχολείο σε μια 2-3ωρη γιορτή στην αίθουσα τελετών, στην οποία με κείμενα σαν το παραπάνω οι μαθητές να αφομοιώνουν τι πραγματικά συνέβη... και πόσο σημαντικό ήταν.

Δε λέω, ωραία περνούσαμε στις παρελάσεις, χάναμε μάθημα, χαζεύαμε τις συμμαθήτριες μας που έκαναν επίτηδες πασαρέλα μπροστά μας μέχρι να αρχίσουμε..... αλλά τίποτα δεν καταλαβαίναμε ούτε για εθνική υπερηφάνεια, ούτε για αγώνες, ούτε για θυσίες... Προσωπικά όλες αυτές οι έννοιες άρχισαν να ζωντανεύουν στο μυαλό μου πολύ αργότερα, όταν άρχισα μόνος μου να διαβάζω... Και αυτό είναι άλλη μια ένδειξη αποτυχίας της Παιδείας μας σήμερα....
 
Last edited:
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

1)Aναφέρομαι σέ όσους χάριν ενός σημερινού ´ψευτοδιεθνισμού´στηρίζουν πολιτικές υποταγής και θεωρούν τον ελληνικό λαό ´επαρχιώτη´καθήμενοι στήν έδρα τής ´ψεύτικης αριστερής αυθεντίας τους´..Τετοιοι ειναι και αυτοί που γράψανε τά διάφορα γιά τις παρελάσεις στην Ελευθεροτυπία,χρησιμοποιώντας ως αφορμή τίς παρελάσεις γιά νά μήν μιλήσουν γιά Αντίσταση στον Κατακτητή...Αυτό τούς τσούζει.Και γι´αυτό λοιδωρούν τήν έννοια τής Πατρίδας,μέ πρόσχημα τίς Παρελάσεις..
2)Mέ πρόσχημα Κοσμικές Ιδεολογίες πέθαναν ακόμα περισσότερα εκατομύρια άνθρωποι...
Θυμίζω :Ναπολεόντιοι Πόλεμοι και οι δύο Παγκόσμιοι Πόλεμοι τού 20ού αιώνα..
Οπότε ο Μάρξ μάλλον αστόχησε σε αυτό,αν και το εδάφιο στο οποίο μιλά περί ´οπίου τού λαού´ είναι παντελώς διαφορετικό απότι τού αποδίδεται ,ειδικά οταν αποκόπτεται η γνωστή σέ όλους φράση του.
3)H Mαρξιστική θεωρία απέτυχε πλήρως στην εφαρμογή της και ως εκ τούτου,προσωπικά,δέν δέχομαι οτι ´παραμορφώθηκε´ή ´αλλοιώθηκε´..
Απλά υποτίμησε τον Ανθρωπο ως Μονάδα και θεώρησε πώς τά πάντα είναι ´Οικονομία´...
4)Σταλινικές παραφυάδες είναι όλοι όσοι στηρίζουν έμμεσα ή άμεσα τίς διάφορες ´σέχτες´πού κυριολεκτικά χτυπάνε ´τυφλούς στόχους´..
Το οτι τώρα αυτοί πού τούς στήριζαν έμμεσα, αναζητώντας ´κοινωνικά αίτια´σέ εγκληματικές ενέργειες,τρέχουν να ξεφύγουν και αλλάζουν στάση,απλά ας πρόσεχαν.
5)H άλλη γνωστή ´επαναστατική ρήση´που χρησιμοποιείται κατά κόρον ,οτι δηλαδή :'H Bία είναι η Μαμή τής Ιστορίας´,έχει επίσης Ιστορικά πλέον αποδειχθεί πώς όπου χρησιμοποιήθηκε δημιούργησε Ολοκληρωτικά καθεστώτα..
Την έχω αποκηρύξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια και δεχομαι μονον την Αμυντική Βία σε συνθήκες εκτάκτου ανάγκης(Δικτατορία παντός τύπου) ή την Βία(Αντίσταση)πρός Ξένο Κατακτητή.
Τέτοιες συνθήκες στην Ελλάδα έχουν εκλείψει εδώ και 35 χρόνια.


Υ.Γ.

Καί ας μού επιτρέψει η κάθε κυρία Κουλούρη να πηγαίνω τον Γιό μου στην παρέλαση κρατώντας και μιά σημαιούλα και δέν πά να μέ πεί ´εθνικιστή´....

Ελπίζω επίσης πώς άμα καταργηθούν οι παρελάσεις,να επιτρέπεται σε όσους θέλουν να κρεμάνε σημαίες στά μπαλκόνια τών σπιτιών τους στίς Επετείους...
:a0210: Μπραβο ρε Σπυρο ,μεσα στην καρδια μου εισαι
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

1.Φυσικά και ήταν Πατριώτης ο Βάρναλης....

2.Μην ξεχνάς ότι με πρόσχημα την Θρησκεία της Αγάπης, τον Χριστιανισμό, πέθαναν εκατομμύρια.
....

Πολυ φοβαμαι οτι το ποιος ειναι πατριωτης και ποιος οχι, στηριζεται στην αρχη "Ο,τι δηλωσεις, εισαι". Δεν το λεω φυσικα για το Βαρναλη, αλλα για νεοτερους πατριωτες.

Οι ανθρωποι εχουν αναγκη απο ηρωες και φταιχτες, απο εχθρους και φιλους, απο καλους και κακους. Τετοιοι περιλαμβανονται στην καθημερινη μας ζωη, στην Ιστορια, ειναι μικροι και μεγαλοι και ολοι μαζι παιρνουν μερος στο SHOW.

Ειναι στη φυση του ανθρωπου να εντασεται σε ομαδες/κοινοτητες. Τετοιες ομαδες δημιουργουνται με διαφορα επικεντρα. Ομαδες τοπικου χαρακτηρα, με θεμα το μεγαλειο του Εθνους, ομαδες θρησκευτικες, αθλητικες, ομαδες πολιτιστικες, φωτογραφικες κτλ.
Ολες αυτες για την επιβιωση τους χρειαζονται και καποιους "εχθρους". Αλλιως δεν εχει νοημα.

Τωρα για το αρθρο της Ελευθεροτυπιας, δεν γνωριζω τους συγκεκριμενους, που ειπαν την αποψη τους, ουτε ξερω τι αλλο εχουν πει. Δεν βρηκα παντως και πολλα να διαφωνησω μαζι τους.

Οι παρελασεις πλεον εχουν εκφυλιστει. Ηταν ηδη εκφυλισμενες απο οταν (δεν) συμμετειχα εγω σαν μαθητης. Τα παιδια δεν ξερουν γιατι κανουν παρελαση, το επιπεδο της ιδιας της παρελασης, ειναι για κλαμματα. Ποιος ακριβως τιμαται με αυτο το θεαμα?

Για τους υπολοιπους Νεοελληνες, αυτες οι μερες ειναι ωραιες αργιες, που καποιοι τις σημαδευουν στο ημερολογιο απο την αρχη της χρονιας και κανονιζουν τις διακοπες τους.

Εκτος των αλλων, σε αυτη τη συζητηση υπονοειται σαφως οτι οσοι εκφερονται μετριοπαθως εναντι του Εθνικου μεγαλειου εχουν αλλα κινητρα.
Δεν ειδα ομως κανεναν να γραφει οτι η τονωση του Εθνικου φρονηματος, πιο πολυ απο ολους εξυπηρετει τους εμπορους οπλικων συστηματων και τους συμπατριωτες μας αντιπροσωπους. Οπως και η τονωση του θρησκευτικου φρονηματος, εξυπηρετει τις ανεμποδιστες μπιζνες των μοναστηριων, τη μη φορολογηση των εταιριων της εκκλησιας κτλ.

Προσωπικα αδυνατω να αντιληφθω το μεγαλειο των Ελληνων, ειδικα αυτες τις μερες που μολις εχω επιστρεψει απο μια εβδομαδα στο Βερολινο, οπου επαθα πολιτισμικο σοκ. Οχι απο τα μουσεια, αλλα απο την πολη την ιδια και απο τον τροπο που ζουν οι ανθρωποι εκει.

Παρολα αυτα εμεις με τροπο που αγγιζει τα ορια του απιστευτου, ειμαστε βεβαιοι οτι ολοι μας χρωστανε.
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

1)Aναφέρομαι σέ όσους χάριν ενός σημερινού ´ψευτοδιεθνισμού´στηρίζουν πολιτικές υποταγής και θεωρούν τον ελληνικό λαό ´επαρχιώτη´καθήμενοι στήν έδρα τής ´ψεύτικης αριστερής αυθεντίας τους´..Τετοιοι ειναι και αυτοί που γράψανε τά διάφορα γιά τις παρελάσεις στην Ελευθεροτυπία,χρησιμοποιώντας ως αφορμή τίς παρελάσεις γιά νά μήν μιλήσουν γιά Αντίσταση στον Κατακτητή...Αυτό τούς τσούζει.Και γι´αυτό λοιδωρούν τήν έννοια τής Πατρίδας,μέ πρόσχημα τίς Παρελάσεις.

..... είναι όλοι όσοι στηρίζουν έμμεσα ή άμεσα τίς διάφορες ´σέχτες´πού κυριολεκτικά χτυπάνε ´τυφλούς στόχους´..
Το οτι τώρα αυτοί πού τούς στήριζαν έμμεσα, αναζητώντας ´κοινωνικά αίτια´σέ εγκληματικές ενέργειες,τρέχουν να ξεφύγουν και αλλάζουν στάση,απλά ας πρόσεχαν.


Ελπίζω επίσης πώς άμα καταργηθούν οι παρελάσεις,να επιτρέπεται σε όσους θέλουν να κρεμάνε σημαίες στά μπαλκόνια τών σπιτιών τους στίς Επετείους...

Δεν καταλαβαινω πως συνδεονται αυτοι που δεν συμφωνουν με τις παρελασεις, με τις σεχτες...
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Αυτό γράφει παραπάνω? Για διάβασε καλύτερα...


Ξαναδιαβασα.

1)Aναφέρομαι σέ όσους χάριν ενός σημερινού ´ψευτοδιεθνισμού´στηρίζουν πολιτικές υποταγής και θεωρούν τον ελληνικό λαό ´επαρχιώτη´καθήμενοι στήν έδρα τής ´ψεύτικης αριστερής αυθεντίας τους´..Τετοιοι ειναι και αυτοί που γράψανε τά διάφορα γιά τις παρελάσεις στην Ελευθεροτυπία,χρησιμοποιώντας ως αφορμή τίς παρελάσεις γιά νά μήν μιλήσουν γιά Αντίσταση στον Κατακτητή...Αυτό τούς τσούζει.Και γι´αυτό λοιδωρούν τήν έννοια τής Πατρίδας,μέ πρόσχημα τίς Παρελάσεις..

Συνδεονται ευθεως οι του αρθρου της Ελευθεροτυπιας, με "ψευτικη αριστερη αυθεντια". Μπορει να ειναι και ετσι, δεν τους γνωριζω τους συγκεκριμενους.

Στη συνεχεια συνδεονται εμμεσως (κατα τη γνωμη μου) οι ιδιοι - με την ανοχη τους- στις σεχτες αριστερης ιδεολογιας, που χτυπουν τυφλα...

Παντως, θα ηθελα να επιτρεπεται και σε εμενα να εχω μια πιο μετριοπαθη σταση για το "μεγαλειο των Ελληνων". Αδυνατω να το αντιληφθω. Δεν βλεπω γυρω μου πραγματα για τα οποια μπορω να ειμαι υπερηφανος. Λυπαμαι που ειναι ετσι. Αν καποιος βλεπει μπορει να μου τα δειξει.

Για τα επιτευγματα αλλων πριν 2500 χρονια ή πριν απο 60 χρονια, δεν βλεπω λογους να ειμαι προσωπικα υπερηφανος, ακομα και αν υποθεσουμε οτι υπαρχει αμεση συνδεση. Ουτε υπαρχει λογος να τα επικαλουμαστε, για να ανυψωνουμε το ηθικο μας, ενω γυρω μας εχει χαθει η λογικη και απλα πραγματα επιτυγχανονται μετα απο μαχη.

Επισης, διατηρω επιφυλαξεις για το κατα ποσο η εμπλοκη στον πολεμο απεφερε κερδη στη χωρα μας. Περισσοτερο κερδισαν οι υπολοιποι, γιατι οι Γερμανοι ειχαν απωλειες εδω, παρα εμεις, γιατι το τιμημα ηταν πολυ βαρυ.

Φυσικα αυτο ειναι μια θεωρητικη ερωτηση, και δεν απαντιεται.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Πολυ φοβαμαι οτι το ποιος ειναι πατριωτης και ποιος οχι, στηριζεται στην αρχη "Ο,τι δηλωσεις, εισαι". Δεν το λεω φυσικα για το Βαρναλη, αλλα για νεοτερους πατριωτες.

Συμφωνώ, αν δεις οι αρκετοί που δήλωναν και δηλώνουν Πατριώτες και κόπτονται για το "Έθνος", την Θρησκεία και άλλα "ιδανικά", είχαν σχέση (αν δεν ήσαν και οι ίδιοι) με μαυραγορίτες, ταγματασφαλίτες και δωσίλογους.
Στα υπόλοιπα που λες, στην σύγχρονη Ελλάδα, οι γιορτές αυτές έχουν καταντήσει πασαρέλα, επίδειξη μόδας, τριήμερα κλπ.
Απλά, την Ιστορία μας, πρέπει να την ξέρουμε (όπως και των γειτόνων μας, και όχι όπως μας βολεύει - βλέπε: Οι κακοί Τούρκοι και οι καλοί Έλληνες)
Εγώ στέκομαι περισσότερο όμως στα λάθη και τα εγκλήματα των Ελλήνων πολύ περισσότερο απ τα αντίστοιχα των εχθρών μας.
Στο κάτω κάτω, ο Γερμανός ή ο Τούρκος για τα αντίστοιχα "ιδανικά" πολέμησαν και πέθαναν.
Και αντί σε τέτοιες ημέρες να θυμόμαστε όλα τα γεγονότα, θυμόμαστε μόνο τα καλά και συμφέροντα.
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

...........

Για τα επιτευγματα αλλων πριν 2500 χρονια ή πριν απο 60 χρονια, δεν βλεπω λογους να ειμαι προσωπικα υπερηφανος, ακομα και αν υποθεσουμε οτι υπαρχει αμεση συνδεση. Ουτε υπαρχει λογος να τα επικαλουμαστε, για να ανυψωνουμε το ηθικο μας, ενω γυρω μας εχει χαθει η λογικη και απλα πραγματα επιτυγχανονται μετα απο μαχη.

Αλίμονο φίλε vasada αν μας στερήσουν το δικαίωμα να είμαστε υπερήφανοι για αυτά που κατάφεραν οι πρόγονοί μας πριν 2500 ή πριν 60 χρόνια.....

Επισης, διατηρω επιφυλαξεις για το κατα ποσο η εμπλοκη στον πολεμο απεφερε κερδη στη χωρα μας. Περισσοτερο κερδισαν οι υπολοιποι, γιατι οι Γερμανοι ειχαν απωλειες εδω, παρα εμεις, γιατι το τιμημα ηταν πολυ βαρυ.
Φυσικα αυτο ειναι μια θεωρητικη ερωτηση, και δεν απαντιεται.

Και βέβαια δεν απέφερε κέρδη στην χώρα μας. Η συμβολή όμως της Ελλάδος στο να κριθεί ο πόλεμος ήταν αποφασιστική. Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα με τη νικηφόρο απάντησή της στην ιταλική επίθεση, ανάγκασε τον Χίτλερ να στείλει στα Βαλκάνια απόλυτα αναγκαίες σ' αυτόν στρατιωτικές δυνάμεις προκειμένου να υποτάξει την Ελλάδα και να βγάλει τον Μουσολίνι απο το αδιέξοδο. Ολόκληρη η 12η στρατιά του Χίτλερ η οποία βάσει του αρχικού σχεδίου έπρεπε να επιστρέψει στην Ρουμανία για να εισβάλει στην Ρωσία, δεν μπόρεσε ποτέ να φύγει από εδώ λόγω της αντίστασης που προέβαλλε η Ελλάδα. Αποτέλεσμα ήταν να καθυστερήσει καθοριστικά η εκστρατεία κατά της Ρωσίας (επιχείρηση Μπαρμπαρόσα) και να κριθεί σε μεγάλο βαθμό, ο πόλεμος....
 
Όπως έχουμε χορτάσει από ψευτοδιεθνιστές και ψευτοαριστερούς, έτσι έχουμε χορτάσει και από ψευτοπατριώτες βεβαίως.

Ο ίδιος δε ο Βάρναλης είχε πέσει θύμα υπερ-πατριώτη ρουφιάνου που προσπάθησε να τον συκοφαντήσει στον πρωθυπουργό Μιχαλακόπουλο με αφορμή το γεγονός ότι είχε γεννηθεί στη Βουλγαρία. Απέστηλε λοιπόν το παρακάτω χειρόγραφο σημείωμα γραμμένο στο εξώφυλλο του "Φωτός που καίει" το οποίο και προτρέπει τον πρωθυπουργό να διαβάσει.

"Βάρναλης, καθηγητής εις την Παιδαγωγικήν Ακαδημίαν, δηλαδή την αυθαίρετον Σχολήν του Γληνού. Εάν επιθυμείτε και έχετε καιρόν αναγνώσατέ το όλον, αλλά πάντως αναγνώσατε τας σελίδας 40 (τελευταίον στίχον) 53 όπου υβρίζει την Παναγίαν, τέλος δε από της σελίδος 61 μέχρι τέλους. Το κτήνος αυτό είναι Βουλγαρικόν. Είναι και κωφόν. Εν τούτοις, επειδή είναι μαλλιαρόν, εν γνώσει των πίστεών του, το απέστειλαν δις ή τρις υπότροφον!"

Ας μην μπλέκουμε λοιπόν τα πράγματα και ας κατανοήσουμε πως είναι δυνατόν κάποιος να είναι δηλωμένος μαρξιστής (άλλως τε η ποιήση του Βάρναλη ήταν εντελώς στρατευμένη), να έχει πολεμήσει στον Βαλκανικό Πόλεμο και ταυτόχρονα να θεωρείται και "Βουλγαρικόν κτήνος", ταυτόσημο του προδότη.

Όλα τα πράγματα έχουν πολλές οπτικές γωνίες...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Αλίμονο φίλε vasada αν μας στερήσουν το δικαίωμα να είμαστε υπερήφανοι για αυτά που κατάφεραν οι πρόγονοί μας πριν 2500 ή πριν 60 χρόνια.....
Μόνοι μας το στερούμαστε με την σημερινή κατάντια του κράτους μας.


Και βέβαια δεν απέφερε κέρδη στην χώρα μας. Η συμβολή όμως της Ελλάδος στο να κριθεί ο πόλεμος ήταν αποφασιστική. Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα με τη νικηφόρο απάντησή της στην ιταλική επίθεση, ανάγκασε τον Χίτλερ να στείλει στα Βαλκάνια απόλυτα αναγκαίες σ' αυτόν στρατιωτικές δυνάμεις προκειμένου να υποτάξει την Ελλάδα και να βγάλει τον Μουσολίνι απο το αδιέξοδο. Ολόκληρη η 12η στρατιά του Χίτλερ η οποία βάσει του αρχικού σχεδίου έπρεπε να επιστρέψει στην Ρουμανία για να εισβάλει στην Ρωσία, δεν μπόρεσε ποτέ να φύγει από εδώ λόγω της αντίστασης που προέβαλλε η Ελλάδα. Αποτέλεσμα ήταν να καθυστερήσει καθοριστικά η εκστρατεία κατά της Ρωσίας (επιχείρηση Μπαρμπαρόσα) και να κριθεί σε μεγάλο βαθμό, ο πόλεμος....
1.Τα κέρδη δλδ. ήταν περισσότερα? Γιατί μετά οι φίλοι μας οι Αγγλοαμερικάνοι, πιο πολύ βοήθησαν την Τουρκία (η οποία δεν είχε ούτε έναν νεκρό στον Πόλεμο)
2.Το Έπος του 40 με τους Ιταλούς δεν εξηγεί την ξαφνική παράδοση άνευ όρων στους Γερμανούς. Βέβαια, ο Χίτλερ έδωσε χρόνο στους δικούς μας να φάνε όσα προλάβουν και να χτιστούν αργότερα "οικογένειες" απ τον χρυσό του Ελληνικού Κράτους.
3.Επίσης, οι περισσότεροι μαυραγορίτες, ταγματασφαλίτες και αυτοί που έδιναν της κορούλες τους στους αξιωματικούς, μόνο άσχημα δεν πέρασαν και κατά την διάρκεια του πολέμου αλλά και μετά. Πολλά μεγάλα τζάκια τότε φτιάχτηκαν και υπάρχουν ακόμα.
4.Οι αντιστασιακοί (όλοι τους, ανεξαρτήτου ιδεολογίας) πέθαναν, εξορίστηκαν, αλληλοσκοτώθηκαν, πήγαν φυλακή, μετανάστευσαν, διώχτηκαν κλπ κλπ.
Γι αυτά πρέπει να είμαι περήφανος?
 
Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Ξαναδιαβασα.



Συνδεονται ευθεως οι του αρθρου της Ελευθεροτυπιας, με "ψευτικη αριστερη αυθεντια". Μπορει να ειναι και ετσι, δεν τους γνωριζω τους συγκεκριμενους.

Στη συνεχεια συνδεονται εμμεσως (κατα τη γνωμη μου) οι ιδιοι - με την ανοχη τους- στις σεχτες αριστερης ιδεολογιας, που χτυπουν τυφλα...

Άλλο αυτό που γράφεις εδώ, άλλο αυτό που έγραψες παραπάνω. Γιατί παραπάνω έγραψες για αυτούς που δεν συμφωνούν με τις παρελάσεις γενικώς (στους οποίους μπορεί να θεωρηθεί πως ανήκω κι εγώ, καθώς έχω τις επιφυλάξεις μου στον πώς γίνονται). Όμως ο Σπύρος Σούρλας παραπάνω αναφέρθηκε σε εκείνους που με αφορμή (το τόνισε και με μπολντ) την κριτική στις παρελάσεις περνούν, υπογείως ή όχι και τόσο υπογείως, ωραία-ωραία και τα λοιπά που σχεδιάζουν να πουν.

Για πρόσεξε και σε αυτό το νήμα, πόσο "απαλά" πήγε η κουβέντα από το κυρίως θέμα, που είναι η μνήμη και η σημασία της 28ης Οκτωβρίου του 1940, στις παρελάσεις.


Τώρα για τα λοιπά που γράφεις, και το εάν έχεις λόγους να είσαι προσωπικά υπερήφανος για γεγονός 69 πλέον ετών, αναρωτώμενος μάλιστα εάν υπάρχει άμεση σύνδεση του γεγονότος αυτού με εσένα, αυτό είναι θέμα προσωπικής θεώρησης του καθενός.
Εγώ νιώθω ότι υπάρχει άμεση σύνδεση με εμένα, γιατί ο παππούς μου πολέμησε στην πρώτη γραμμή του Αλβανικού Μετώπου. Όλα αυτά τα "προπαγανδιστικά" του "μεγαλείου" της φυλής μας, μου τα διηγήθηκε ο ίδιος, πριν μου τα δείξει η τηλεόραση σε αφιερώματα. Μου είπε για τον ενθουσιασμό τους όταν συγκεντρώνονταν για να φύγουν για το μέτωπο. Μου είπε για την αγωνία του να αποχαιρετήσει τη μητέρα του, που τον έκανε να το σκάσει νύχτα από το στρατόπεδο (νομίζω κάπου στο Καρατάσου είχαν συγκεντρωθεί, στη σημερινή περιοχή της Σταρούπολης) και να πάει με τα πόδια στην Τούμπα (10-12 χιλιόμετρα μακρυά). Δεν ήταν άφρονες, ήξεραν πού πήγαιναν. Μου είπε για τον παγωμένο χειμώνα του '40-41. Μου έδειχνε τα πόδια του, με τα μισά δάχτυλα οριστικώς αναίσθητα από τα κρυοπαγήματα. μου έλεγε για τον φίλο του, που αιχμαλώτισε μια ομάδα Ιταλών όταν τον βρήκαν εκεί που ουρούσε, απειλώντας τους με τον αναπτήρα-απομίμιση χειροβομβίδας που είχε. Μου είπε για τον άλλο φίλο του, που τον έστειλε ο λογαγός στη θέση του βραδυπορούντος (από τα κρυοπαγήματα) παππού μου, πώς τον έφαγε οβίδα με το που βγήκε από το χαράκωμα.

Πώς να μην νιώσω τον αγώνα αυτό οικείο, μετά τη διήγηση του παππού Τάσου προς τον εγγονό Τάσο; Δεν δικαιούμαι να μην αισθάνομαι περήφανος για αυτόν τον αγώνα και αυτές τις θυσίες. Και εάν η σύγχρονη πραγματικότητα που αντικρίζω με κάνει περίπου να ντρέπομαι (εάν καταλαβαίνω το επιχείρημά σου), αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω για να τιμώ και να αισθάνομαι υπερήφανος για τον αγώνα των Ελλήνων του '40, τον αγώνα του παππού μου.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Συμφωνώ, αν δεις οι αρκετοί που δήλωναν και δηλώνουν Πατριώτες και κόπτονται για το "Έθνος", την Θρησκεία και άλλα "ιδανικά", είχαν σχέση (αν δεν ήσαν και οι ίδιοι) με μαυραγορίτες, ταγματασφαλίτες και δωσίλογους.
Στα υπόλοιπα που λες, στην σύγχρονη Ελλάδα, οι γιορτές αυτές έχουν καταντήσει πασαρέλα, επίδειξη μόδας, τριήμερα κλπ.
Απλά, την Ιστορία μας, πρέπει να την ξέρουμε (όπως και των γειτόνων μας, και όχι όπως μας βολεύει - βλέπε: Οι κακοί Τούρκοι και οι καλοί Έλληνες)
Εγώ στέκομαι περισσότερο όμως στα λάθη και τα εγκλήματα των Ελλήνων πολύ περισσότερο απ τα αντίστοιχα των εχθρών μας.
Στο κάτω κάτω, ο Γερμανός ή ο Τούρκος για τα αντίστοιχα "ιδανικά" πολέμησαν και πέθαναν.
Και αντί σε τέτοιες ημέρες να θυμόμαστε όλα τα γεγονότα, θυμόμαστε μόνο τα καλά και συμφέροντα.

εσύ μπορεί να στέκεσαι σε όσους κοίταζαν να εκμεταλλευτούν καταστάσεις και εν μέρει καλά κάνεις. Μόνο που -ευτυχώς- αποτέλεσαν όχι μικρή μειοψηφία, αλλά και δαχτυλοδεικτούμενη.

Αλλά το να ασχολείται κανείς κυρίως με αυτούς κάθε φορά που ανοίγει ο λόγος για τον ελληνοιταλικό, τον ελληνογερμανικό πόλεμο, την Κατοχή, την Αντίσταση, τον Εμφύλιο, το Μετεμφυλιακό κράτος, δείχνει ότι αυτό ξέρει κι επαναλαμβάνει (κακόηχα πλέον) και όχι τα άλλα, τα σημαντικά. Είναι σα να έχεις δει τον καλύτερο τελικό στο Μουντιάλ και στέκεσαι σε μια απόφαση του διαιτητή για το αν αυτό ήταν φάουλ ή όχι.

Εννοείτε τί εννοώ.

Η υπόθεση παρέλαση θέλει ένα ρετούς, δεν λέω, αλλά όλως παραδόξως (σε σχέση με ότι νομίζουμε) η επίδρασή της στη νεολαία (κυρίως όταν έχει πάψει να αποτελεί νεολαία, δηλ. πλησιάζει ή ξεπερνά τα τριάντα) είναι μεγαλύτερη από όσο φανταζόμαστε και σαφώς μεγαλύτερη από τις σχολικές γιορτές. Έχουν γίνει κι έρευνες γι αυτό (κανονικά διδακτορικά) οι οποίε ςόμως απορρίφθηκαν από την -γνωστών φρονημάτων- επιστημονική κοινότητα. Ο λόγος της σημασίας της παρέλασης; μα πρόκειται για μια βιωματική εμπειρία που αφήνει σημάδια πάνω στη νεολαία. Η υπόθεση σχολική γιορτή είναι κάτι άλλο, αδιάφορο, βαρετό.

Αν ήταν τώρα να αντικαταστήσουμε τις σχολικές γιορτές με επισκέψεις στα οχυρά του Ρούπελ, Ιστίμπεη, Λίσσε, Οχυρού, Παρταλούκα, Νυμφαίας, κλπ. στα στρατιωτικά νεκροταφεία (τα ελληνικά) στη Μακεδονία ή ακόμη περισσότερο να πάμε στους Βουλιαράτες στην Αλβανία όπου λειτουργεί πλέον το πρώτο ελληνικό στρατιωτικό νεκροταφείο στη γείτονα χώρα, ή να ανεβούμε στα υψώματα της Ερσέκα ... εκεί θα βλέπατε την ένταση και την παραμονή της ιστοριογνωσίας στο χρόνο από όλους τους κοινωνούς.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

Δεν καταλαβαινω πως συνδεονται αυτοι που δεν συμφωνουν με τις παρελασεις, με τις σεχτες...

Το να πετσοκόβεις το γραπτό μου,να το ράβεις και να το ξηλώνεις οπως θές και να βγάζεις τά συμπεράσματα που σε βολεύουν ,ομως το καταλαβαίνεις να το κάνεις,όπως επίσης και το να λές οτι εγω συσχετίζω τις σέχτες με αυτούς πού δεν θέλουν τίς παρελάσεις....

Ωραία κοπτοραπτική έκανες,.....................................Θυμίζει ακριβώς τίς εποχές πού καταδικάζω με το γραπτό μου..
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 28 Οκτωβρίου 2009

3.Επίσης, οι περισσότεροι μαυραγορίτες, ταγματασφαλίτες και αυτοί που έδιναν της κορούλες τους στους αξιωματικούς, μόνο άσχημα δεν πέρασαν και κατά την διάρκεια του πολέμου αλλά και μετά. Πολλά μεγάλα τζάκια τότε φτιάχτηκαν και υπάρχουν ακόμα.

Παντού υπάρχουν τέτοιοι και πάντα θα υπάρχουν. Σάμπως όλοι οι Γάλλοι ήταν στην υπόγεια αντίσταση; Θα έχεις δει φαντάζομαι φωτογραφίες να κουρεύουν μετά γουλί τις Γαλλίδες που είχαν φήμη ότι πήγαιναν με Γερμανούς. Το έγραψε δα και ο Vasada, αλλά και αυτή είναι η αλήθεια. Η χώρα μας καταστράφηκε με την είσοδό της στο Β´ΠΠ. Το "λογικό" δεν είναι να πας με τα νερά του ισχυρού; Δεν μπορούμε από τη μια να κατακρίνουμε τους Έλληνες για την "παράλογη" εμπλοκή τους στον Πόλεμο και ταυτόχρονα να κατακρίνουμε και τις ανωτέρω ευγενείς τάξεις για μία ορθολογική επιλογή τους.

Είναι λόγοι όμως αυτά να μην θυμόμαστε εκείνους που άφησαν τα κοκκαλάκια τους στις κορυφές της Πίνδου?