ΑΧΡΗΣΤΗ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Απάντηση: Re: ΑΧΡΗΣΤΗ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Θεϊκός νόμος όχι, η κοινή λογική το ορίζει.

Εϊπαμε, εκεί που υπάρχουν 2 sites σαν το δικό μας, αντιστοιχούν 20 με σκυλάδικα κλπ.
Γράψτε εκεί, όχι εδώ.

Είναι θέμα ταυτότητας ενός μουσικού φόρουμ.

Πόσες φορές πρέπει να το εξηγήσουμε πια;

Σωστά.
Η κοινή λογική και η κοινή (του φόρουμ) αισθητική. Όπως πολύ ωραία το έθεσε πολύ πιο πριν ο Τζίμης, δεν θα πάμε να γράψουμε για Tool σε ένα φόρουμ που γράφουν για Noti και Petreli. Δεν στέκει... Γιατί δεν μπορεί να γίνει κατανοητό και το αντίθετο?
 
1.Τι εννοείς γράψτε?
2.Ποιος μίλησε για σκυλάδικα κλπ?
3.Ταυτότητα μουσικού φόρουμ. Μάλιστα. Εξηγήστε ποιες ακριβώς "ΜΟΥΣΙΚΕΣ" θέλετε να υπάρχουν.

εγώ προσωπικά θέλω να γράφετε μόνο γιά Bireli Lagrene....:flipout:
 
Ε τότε ρε παιδιά βάλτε το στους κανονισμούς για να τελειώνουμε
Με αυτό το θέμα.!


Υ.Γ
βάλτε και ποια είδη μουσικής επιτρέπονται .
 
Να το θέσουμε διαφορετικά,

είμαστε μια παρέα και συζητάμε για τον Μότσαρτ, μετά πιάνουμε τον Μπετόβεν , Σοπέν κτλ κτλ κτλ, ε δεν είναι λίγο μ@λ@κι@ ξαφνικά να αρχίσει να μιλάει κάποιος για Σταύρο Ζούμπα και για Σαραμάντη ; ( ενδεικτικά τα ονόματα, υπάρχουν αντίστοιχα σε πολλά είδη και χώρους ).

Ισχύει και το αντίστροφο βέβαια. Απλά δεν κολλάνε μεταξύ τους.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που πραγματικά είναι το περίεργο της υπόθεσης, είναι οτι οι μουσικές που θεωρητικά "αποκλείονται" είναι μουσικές ή καλλιτέχνες για τους οποίους δεν έχεις να γράψεις κάτι.
Και δεν εννοώ το παράδειγμα του Μαργαρίτη που έθεσε ο Γιώργος.
 
Last edited:
@kokar

Καλά, εσύ δεν δήλωσες προηγουμένως πως δεν ακούς λαϊκά-σκυλάδικα?
Πρόσεξε θα καταμηνυθείς για ψευδή ανώμοτη κατάθεση και παραπλάνηση των αρχών.
 
Όταν "μπαίνει" κάποιος οικοιοθελώς σε ένα χώρο, οφείλει να εναρμονιστεί με αυτόν (γι' αυτό άλλωστε και μπήκε, επειδή του αρέσει όπως είναι!) και όχι με το που θα μπει να προσπαθήσει να επιβάλει (ή έστω να προτείνει) το "δικό" του.

Αν κάποια στιγμή θελήσει να πει κάτι διαφορετικό, ας το τολμήσει και οι δυναμικές του ίδιου του χώρου (όχι οι διαχειριστές) θα δείξουν την μετέπειτα πορεία του. Δεν είναι κάτι που είναι κανονισμός, είναι τρόπος καλής συμπεριφοράς. Αν κάτι γίνει με το σωστό τρόπο, θα εκτιμηθεί σίγουρα.
 
Σταύρο Ζούμπα και για Σαραμάντη ; ( ενδεικτικά τα ονόματα, υπάρχουν αντίστοιχα σε πολλά είδη και χώρους ).

άστα αυτά, αποκαλύφθηκες κι εσύ, η επιλογή των ονομάτων δεν ήταν καθόλου τυχαία. :flipout:
 
Στην ερώτηση σου έχουν απαντήσει όλοι οι φίλοι της κατηγορίας.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Tι τα θέλεις τα είδη;
Kαι ποιος μίλησε για ταμπέλες και ετικέτες;
 
@kokar

Καλά, εσύ δεν δήλωσες προηγουμένως πως δεν ακούς λαϊκά-σκυλάδικα?
Πρόσεξε θα καταμηνυθείς για ψευδή ανώμοτη κατάθεση και παραπλάνηση των αρχών.

Βεβαίως και δεν ακούω, αλλά αυτό τι σχέση έχει με αυτό που είπα ;
Αν ‛επιτραπούν’ , απλά δεν θα τα διαβάζω! :slapface:
 
Όταν "μπαίνει" κάποιος οικοιοθελώς σε ένα χώρο, οφείλει να εναρμονιστεί με αυτόν (γι' αυτό άλλωστε και μπήκε, επειδή του αρέσει όπως είναι!) και όχι με το που θα μπει να προσπαθήσει να επιβάλει (ή έστω να προτείνει) το "δικό" του.

Αν κάποια στιγμή θελήσει να πει κάτι διαφορετικό, ας το τολμήσει και οι δυναμικές του ίδιου του χώρου (όχι οι διαχειριστές) θα δείξουν την μετέπειτα πορεία του. Δεν είναι κάτι που είναι κανονισμός, είναι τρόπος καλής συμπεριφοράς. Αν κάτι γίνει με το σωστό τρόπο, θα εκτιμηθεί σίγουρα.

+1000
ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ.
 
Re: Απάντηση: ΑΧΡΗΣΤΗ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Στην ερώτηση σου έχουν απαντήσει όλοι οι φίλοι της κατηγορίας.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Tι τα θέλεις τα είδη;
Kαι ποιος μίλησε για ταμπέλες και ετικέτες;

Μα τις ταμπέλες τις βάζετε εσείς με αυτά που λέτε!
 
Ο Δώρος είπε σωστά κάτι που το θεωρούμε αυτονόητο.

Και εάν στην τελική έχει κάποιος νταλκά με καμμιά τραγουδίστρια ή κοπελιά που πουλάει λουλούδια και τα σπάει κάθε βράδυ στα μπουζούκια ,θα έχει την αμέριστη συμπαράσταση της κατηγορίας. Είμαι βέβαιος.:ADFADF1:
 
άστα αυτά, αποκαλύφθηκες κι εσύ, η επιλογή των ονομάτων δεν ήταν καθόλου τυχαία. :flipout:

Συνοννόματε απο όλα ακούμε στον κατάλληλο χώρο και με την αντίστοιχη παρέα, αλλά τι να γράψεις για αυτά ;

παρατίθεται στίχος του πρώτου, έτσι για να παίρνουμε μια γεύση :

"να ζήσουν οι κομμώτριες τα όμορφα κορίτσια,
που έχουνε χρυσή καρδιά , δεν κάνουνε καπρίτσια..."

τι να σχολιάσεις επ' αυτού ;
 
Απάντηση: Re: ΑΧΡΗΣΤΗ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

"να ζήσουν οι κομμώτριες τα όμορφα κορίτσια,
που έχουνε χρυσή καρδιά , δεν κάνουνε καπρίτσια..."

τι να σχολιάσεις επ' αυτού ;

εδώ ο λογοτέχνης στιχουργός με το δοξαστικό αυτό δίστιχο , ύμνο προς την εργατική τάξη , φαίνεται να υιοθετεί την ρήση του Μπρανκούζε , την οποίαν μεταφέρω σε ελεύθερη απόδοση από μνήμης, ότι όσο περισσότερο φτάνει κανείς στην ουσία και την αλήθεια των πραγμάτων τόσο πιο κοντά στην απλότητα πηγαίνει . Διότι η αλήθεια , από κοινωνιολογικής επόψεως θωρούμενη , αποτελεί αρετή των περήφανων λαϊκών στρωμάτων . Όπως και η απλότητα τόσο στην σκέψη όσο και στην συμπεριφορά , η οποία ίσως να είναι τελικά μια εγγενής ιδιότητα της ραχοκοκαλιάς της πατρίδος μας που είναι βεβαίως ο λαός .

Από πλευράς κοινωνικής διαστρωματώσεως και συμπεριφοράς εκάστου στρώματος , οι κομμώτριες συνήθως εκλαμβάνονται ως «εύκολες» αφ’ ενός και κουτοπόνηρες αφ´ετέρου . Ο στιχουργός όμως δεν αποδέχεται αυτό το ρατσιστικό στερεότυπο εξ ού και το «δεν κάνουνε καπρίτσια» , στιχάκι , που οριοθετεί τις κομμώτριες ως πραγματικές γυναίκες – κυρίες που ενδεχομένως στέκονται και πέραν της ταπεινής τους καταγωγής , αφού η συμπεριφορά τους διατρέχει τις κοινωνικές διαστρωματώσεις και κατευθύνεται προς την κορυφή της πυραμίδος του ορθής , ειλικρινούς , τίμιας και ντόμπρας συμπεριφοράς , τουλάχιστον όσον αφορά στις διαπροσωπικές σχέσεις . Βεβαίως ο θαυμάσιος αυτός στιχοπλόκος δεν αρκείται μόνον στην παράθεση μίας χαρακτηρολογικής ιδιότητος των κοριτσιών αυτών , αλλά αμέσως προηγουμένως , με την αξιωματική φράση – παραδοχή , «που έχουνε χρυσή καρδιά» , φαίνεται εκ πρώτης όψεως να εισάγει ένα δικό του στερεότυπο , ως αντίθεση στο προμνημονευθέν , που όμως λόγω της αξιωματικής του φύσεως , ισχύει ανευ αποδείξεως , άρα καθίσταται κοινός τόπος και όχι στερεότυπο.

Αυτές οι ιδιότητες της ψυχής των συμπαθών επαγγελματιών όμως , θα ήσαν κενό γράμμα εάν εστερούντο και της ομορφιάς , του απαραίτητου δηλαδή εκείνου στοιχείου για την ερωτικότητα τους . Η οποία όμως ομορφιά , ως ήδη κατεδείχθη , θα ήταν κενή περιεχομένου δίχως τις συμπλέουσες ιδιότητες της χρυσής καρδιάς και της ελλείψεως καπριτσιόζικου χαρακτήρα . Συνεπώς , άνευ ετέρου , οι κομμώτριες αποτελούν την ιδανική επιλογή ερωμένης , συζύγου και μητέρας - προφανώς – άρα στηρίγματος του αστικού μοντέλου
. Δίκαια λοιπόν παρίσταται η υμνολογία προς το τμήμα αυτό της εργατικής τάξης , από το ανωτέρω δίστιχο , μας εντυπωσιάζει δε , η περιεκτικότητα του νοήματος , η πυκνή γραφή , οι απλές αλλά σταθερές έννοιες και αξίες τις οποίες μετέρχεται ο στιχουργός και η εν γένει παρουσίαση του θέματος .