Αεροκινηματογράφηση - Drones gear

Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

σωστός που το πας αργά. με τη λίγη εμπειρία που έχω νομίζω ότι είναι το πιο βασικό. αργά και σταθερά πλάνα, χωρίς να στρίβεις την ώρα της λήψης...
Η κάμερά του φαίνεται πολύ δυνατή !
Αυτό το κλώτσημα του gimbal δεν το είχα παρατηρήσει στο p3 αλλά λογικό ακούγεται αν αλλάζεις κατεύθυνση
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Αργά χρειάζεται λόγω judder, που δεν το γλυτώνεις με τίποτα αλλιώς (τουλάχιστον σε pan και climb/descend στα 24p που έκανα τις δοκιμές μου)

Μπάη δε γουέη, δοκίμασα λίγο το sport mode κι έμεινα μαλάκας. 74.9km/h έγραψε μέχρι που σταμάτησα γιατί φύσαγε κιόλας και δεν ήθελα να απομακρυνθώ. Δυστυχώς είχα κάμερα κλειστή σε εκείνη τη φάση και δεν είδα πως φαίνεται. Θα δοκιμάσω την επόμενη φορά.

Πάντως τέτοια κόλπα μόνο σε ύψος >100μ, και αφού βέβαια έχεις ελέγξει γύρω γύρω τι παίζει.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Συμβουλή, για ό,τι αγοράσετε, πάρτε και το πακέτο ασφάλισης. Είναι άλλη η αίσθηση άνεσης που έχεις όταν δεν είσαι πολύ αγχωμένος, πετάς πάνω από ποτάμια, κλπ κλπ... Βέβαια τα ποτάμια είναι ατυχές παράδειγμα διότι υποτίθεται πως πρέπει να τους επιστρέψεις το κατεστραμμένο. Αλλά φαντάζομαι ότι αν τους παρουσιάσεις flight log που δείχνει ότι είναι στον πάτο δε θα σου κάνουν μεγάλη μανούρα.
 
Last edited:
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

γιατί δεν τράβηξες 60p για να έχεις πιο ομαλή κίνηση?
 
Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Αφενός το ήθελα πιο κινηματογραφικό (εξ ου και η χρωματική επιλογή), αφετέρου διαβάζω οτι το 60p ρίχνει αισθητά την ποιότητα (διπλάσιος αριθμός καρέ στο ίδιο bitrate). Θα το δοκιμάσω εννοείται, αλλά αν όντως ισχύει αυτό θα το κρατάω μονο για σχετικά slow motion σκηνές.
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

έκανες καμιά δοκιμή σε low light?

Δοκιμή κανονική δεν έκανα, όμως έκανα λίγες βολτίτσες χαμηλά να ξεφορτίσω τη μπαταρία ενώ είχε ήδη δύσει ο ήλιος κάνα δεκάλεπτο. Οπότε το ανέβασα μια και το ζήτησες. Τελείως ανεπεξέργαστο, όπως γράφτηκε στην κάρτα. Ήταν αρκετά σκοτεινά ήδη (νομίζω πως οι συνθήκες ήταν όπως φαίνονται στο βίντεο), ενώ αν δεις σε κάποια φάση στο 0:12 ανάβει και μια λάμπα και φαίνεται αρκετά καλά ελεγχόμενη. Δυστυχώς δε θυμάμαι τι ρυθμίσεις είχα, αφού όπως είπα, δεν έκανα κανονική δοκιμή. Νομίζω πάντως ότι είχα ανεβάσει το ISO αρκετά.

https://www.youtube.com/watch?v=sI7LoR2Yo0g

Την επόμενη φορά θα ανάψω φώτα στ'αμάξι να δω πως πιάνει το δυναμικό εύρος. Σε πόλη δεν τολμάω να το βγάλω νύχτα (απαγορεύεται).
 
Last edited:
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Για κανονικό low light test, και σύγκριση με P4 απλό (άρα και Mavic, λογικά), βρήκα αυτό το ενδιαφέρον βιντεάκι:

https://www.youtube.com/watch?v=tTZlW8zL-6I

Κι αυτός το ίδιο με μένα φοβόταν, οπότε έκανε το τεστ χωρίς να πετάει.
 
Απάντηση: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Ωραία τα πάει σε χαμηλό φωτισμό. Το p4 PRO ομολογουμένος έχει πολύ καλή κάμερα.


Btw οι mods πρπει να σκεφτούν να σπάσουν το νήμα σε επιμέρους συζήτησεις περί mavic, p4/pro κλπ. το νήμα έχει βαρύνει και δεν εξυπηρετεί γενική ενημέρωση.

Στάλθηκε από το SM-T705 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Έκανα κι εγώ σήμερα την πρώτη πτήση μου με το 4 Pro (για άλλον πήγαινε, σ εμένα έμεινε τελικά)

Πολύ ευχάριστη έμπειρια!

Αγχώθηκα βέβαια λίγο γιατί (από κακή συννενόηση) πριν πετάξω, το βάλαμε μπροστά 2-5 λεπτά στο πάτωμα, το ανοίξαμε (απλώς power on - όχι έλικες κλπ), κάναμε firmware update στην μπαταρία (το drone ήταν ήδη current) - μέσω Android / WiFi - και μετά συνειδητοποίησαμε οτι δεν είχαμε βγάλει ούτε την πλαστική μεγάλη ασφάλεια της κάμερας αλλά ούτε και την αφρολεξενια (που κάθεται στον "λαιμό" της κάμερας - όταν έρχεται από το εργοστάσιο)

Δε νομίζω να πρόλαβε να ζοριστεί το kimbal (δεδομένου οτι το drone ήταν ακίνητο και λογικά μόνο την αρχική κίνηση calibrate πήγαινε να κάνει και δεν μπορούσε) αλλά οσο να ναι...😋

Κατά τα αλλά, πολύ φαν η ιστορία (και θέλει πολύ διάβασμα)
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Με γειες!!!

Λογικά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για το gimbal, σε όλους έχει συμβεί χωρίς πρόβλημα. Ε, μην το ξανακάνεις βέβαια πολλές φορές. Πάντως κοίταξε να το τεστάρεις εξωνυχιστικά, γιατί το quality control της DJI είναι για τα πανηγύρια.

Τσέκαρε τα πάντα: Gimbal (αν γενικά είναι σταθερό, αν κρεμάει στα καλά καθούμενα), χειριστήριο αν χάνει σήμα για οποιοδήποτε λόγο, frame drops στο βίντεο, κλπ κλπ κλπ.


Πάντως το σπορ είναι επικίνδυνο, θέλει συγκέντρωση, οργάνωση, φειδώ, και κατά προτίμηση δύο άτομα, καλού κακού.

Σήμερα το'σκασα απ'τη δουλειά κάποια στιγμή για μια ωρίτσα να πάω να πετάξω, γιατί είχα δυο φουλαρισμένες μπαταρίες και βγήκε warning για 4ημερη καταιγίδα από σήμερα το βράδυ (Προσοχή με αυτές τις μπαταρίες, ποτέ μην τις αφήνετε φορτισμένες και αχρησιμοποίητες!!!).

... μόνος, με το μυαλό στο τηλέφωνο και μη χρειαστεί κάποιος κάτι και δεν είμαι εκεί, σε χώρο που δεν ήξερα (βρήκα μια άπλα κάπου ίσα ίσα για να'μαι στα 5 miles από αεροδρόμιο), με αρκετό αέρα, κλπ κλπ κλπ... Ε, σήμερα συνέβησαν μαζεμένα όσα δεν είχαν συμβεί ποτέ.

Στραβή 1:

Είπα λόγω σχετικά αντίξοων συνθηκών να παίξω συντηρητικά... οπότε αποφάσισα να βγάλω μερικές ωραίες φωτό εν πτήσει. Το κατεβάζω χαμηλά σε λίγο κάτω από 2m, το αφήνω να κάνει hovering...

Κουβαλάω στο λαιμό dSLR και τη γκουμούτσα χειριστήριο να κρέμονται αμφότερα, και στήνομαι στο 1 μέτρο μπροστά (με το obstacle να τσιρίζει κλπ), αριστερά, κάτω, κλπ και βγάζω.

Facing a Phantom by Iason Konstantzos, on Flickr

Incident Phantom by Iason Konstantzos, on Flickr

Εκεί που βγάζω τη δεύτερη, το ακούω να πλησιάζει. Και συνειδητοποιώ ότι όπως κρέμεται το controller, έχει βρει το στικ στη μέση μου και το φέρνει προς τα μένα. Φτηνα τη γλυτώσαμε.

Στραβή 2:

Το προσγειώνω στο χέρι κλασσικά... και ΥΠΟΘΕΤΩ επειδή το έπιασα ενώ ήταν ήδη χαμηλά (συνήθως σηκώνω το χέρι πολύ ψηλά για να το πιάσω), μάλλον με έπιασε το πίσω obstacle detection. Οπότε εκεί που το κρατάω με το ένα χέρι και με το άλλο πατάω τους δυο μοχλούς για να σβήσω κινητήρες, αυτό πάει να φύγει (ΥΠΟΘΕΤΩ πάλι επειδή νιώθει εμπόδιο και προσπαθεί να πάει σε απόσταση ασφαλείας). Αποτέλεσμα, να τραβάει full speed, κινητήρες στο Peak, εγώ με το ένα χέρι να προσπαθώ να το συγκρατήσω, και τελικά με το ζόρι βάζω και το άλλο χέρι και προσπαθώ να το σβήσω. Δεν κατάλαβα τελικά αν έσβησε επειδή κρατούσα το κουμπί πατημένο για ώρα ή επειδή άφησα το χειριστήριο idle, ή επειδή το σήκωσα λίγο πιο ψηλά.

Δεν ξέρω αν έφταιγε όντως το obstacle detection, το βασικό είναι ότι ήμουν αρκετά ηλίθιος ώστε να μην έχω διαβάσει από πριν ότι υπάρχει fail safe συνδυασμός πλήκτρων που σβήνει τον κινητήρα no matter what. ARTFM.

Στραβή 3:

Κάποια στιγμή, πριν ανάμεσα στα γεγονότα 1 και 2, είπα να δοκιμάσω Sport mode σε χαμηλό ύψος, επειδή προσφερόταν η άπλα (ήμουν στη μέση του πουθενά). Aφού λοιπόν έπαιξα λίγο να ξεκα#σω, γυρνάω τον διακόπτη πίσω στο κανονικό. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα: χωρίς να το καταλάβω τον γύρισα απ'τη λάθος μεριά, που είναι το ATTI (πτήση χωρίς GPS, χωρίς κανενός είδους υποβοήθηση). Επειδή είχε και αέρα, χάνω τον έλεγχο, κανονικά και με το νόμο. Μπροστά πήγαινα, πίσω το τράβαγε ο αέρας. Κίνηση πανικού, επειδή πήγαινε προς το δρόμο που περνούσαν αυτοκίνητα και είχε και κάτι κολώνες ρεύματος, το στέλνω όσο πιο ψηλά μπορούσα (αυτό δούλεψε ευτυχώς), μέχρι να καταλάβω τι σκατά έγινε. Στο τσακ γλύτωσε από ένα καλώδιο.


Κατακλείδα: Διάβασμα, ξαναδιάβασμα, σύνεση και προσοχή. Σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά παιχνίδια, εδώ ALWAYS READ THE FUCKIN MANUAL. Κι επειδή το Manual είναι της πλάκας, διάβασμα στο Youtube. Αν τα πράγματα πάνε στραβά, στην καλύτερη μπορείς να χάσεις ένα παιχνίδι ενάμιση χιλιάρικου, στην χειρότερη, ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω...
 
Last edited:
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Θενκς Μαεστρο

Γενικα, το πηγα λιγο στα τυφλα με βαση τα λιγα που ειχα διαβασει / καταλαβει και οντας και κουρασμενος (ξεροντας οτι παιρνω ρισκο)

Αλλα αυτο με τις ασφαλειες του gimbal με θυμωσε ρε γμτ (μα καλα και οι 2; ) :p

Απο τα λιγα που ειδα μετα και το video, νομιζω ολα ειναι ΟΚ παντως (αν και δεν εχω εμπειρια στο θεμα)

Κατι που προσεξα ομως ειναι οτι οταν εκανα calibrate την πιξιδα, στη 2η φαση, που το γυριζεις καθετα, με τη μυτη κατω και το κανεις 360, το gimbal κανει κατι σπαστικα (αλλα μου φανηκε λογικο λογω κλισης - ειναι; )

Στο βιντεο της πτησης γενικα δεν παρατηρησα κατι περιεργο.
 
Απάντηση: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

και ο Spcav στο παιχνίδι!!! μεγιες κι εσύ!!

τουλάχιστον να τα χαίρεστε εσεις γιατι εμεις με το μικρο..
¨Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως όσον αφορά στο προϊόν της παραγγελίας σας υπάρχει ακόμα πρόβλημα στην παραγωγή, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει ακόμα εισαγωγή στην Ελλάδα και να μην υπάρχει και κάποια πιο συγκεκριμένη ημερομηνία"

Αυτά εδώ, για Ευρώπη κάποιοι το έχουν instock...
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Θενκς Μαεστρο

Γενικα, το πηγα λιγο στα τυφλα με βαση τα λιγα που ειχα διαβασει / καταλαβει και οντας και κουρασμενος (ξεροντας οτι παιρνω ρισκο)

Αλλα αυτο με τις ασφαλειες του gimbal με θυμωσε ρε γμτ (μα καλα και οι 2; ) :p

Απο τα λιγα που ειδα μετα και το video, νομιζω ολα ειναι ΟΚ παντως (αν και δεν εχω εμπειρια στο θεμα)

Κατι που προσεξα ομως ειναι οτι οταν εκανα calibrate την πιξιδα, στη 2η φαση, που το γυριζεις καθετα, με τη μυτη κατω και το κανεις 360, το gimbal κανει κατι σπαστικα (αλλα μου φανηκε λογικο λογω κλισης - ειναι; )

Στο βιντεο της πτησης γενικα δεν παρατηρησα κατι περιεργο.

Το κάνει αυτό, don't worry. Επίσης, έχε υπόψιν ότι - τουλάχιστον στην iOS version - το σκιτσάκι που έχει στο calibration της πυξίδας στο δεύτερο στάδιο είναι λάθος: Πρέπει να κοιτάει η κάμερα προς τα κάτω. Έτσι συνεχίζει να χορεύει λίγο το gimbal αλλά καλύτερα σε σχέση με το τι συμβαίνει όταν κρατάς όπως δειχνει η εικόνα. Μαλακία τους αυτή, έπρεπε απλά κατά το compass calibration να σταματάει να λειτουργεί το gimbal.

Επίσης, τις ασφάλειες (τουλάχιστον την σκληρή πλαστική) καλό είναι να τις φοράς κάθε φορά που το μεταφέρεις. Αρκεί να μην το ξεχνάς :D

Κάνε μου μια χάρη όταν ξαναπαίξεις, και κάνε μερικές απότομες μανούβρες από αριστερά προς δεξιά και ανάποδα (εννοώ με μόνο το δεξί στικ - roll axis) και πες μου αν παρατηρείς κάποιο κλωτσηματάκι. Το κλωτσηματάκι το έκανε ολόκληρο το Phantom (το'χα χαμηλά και το παρατήρησα), ενώ άκουγα και τις μηχανές να φουλάρουν στιγμιαία (υποθέτω για να αντιμετωπίσουν την αδράνεια - φρενάρουν - αναστρέψουν). Οπότε το gimbal απλά δε μπορούσε να παρακολουθήσει. Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν το κάνει πάντα (όπως όλα τα προβληματικά ηλεκτρονικά που είχα στη ζωή μου!!)

https://www.youtube.com/watch?v=XnYvXO2Nwr0

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

και ο Spcav στο παιχνίδι!!! μεγιες κι εσύ!!

τουλάχιστον να τα χαίρεστε εσεις γιατι εμεις με το μικρο..
¨Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως όσον αφορά στο προϊόν της παραγγελίας σας υπάρχει ακόμα πρόβλημα στην παραγωγή, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει ακόμα εισαγωγή στην Ελλάδα και να μην υπάρχει και κάποια πιο συγκεκριμένη ημερομηνία"

Αυτά εδώ, για Ευρώπη κάποιοι το έχουν instock...

Ρε συ γιατί δεν κάνετε καμιά παραγγελία από κάποιο σοβαρό μαγαζί τύπου Amazon; Πιστεύω ότι αυτοί θα σας εμπαίζουν για κάνα 6μηνο ακόμα. Δεν εξηγείται αυτό, στο site της DJI το Mavic πλέον κάνει ship σε 1-3 business days.
 
Last edited:
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Maestro γιατί 2 μοχλούς? Το πιάνεις και κάνεις τον αριστερό μοχλό προς τα κάτω (κάθοδος) & σβήνει μετά από 2-3sec. Το ίδιο κ στην manual προσγείωση. Αν κάνεις τους 2 μοχλους στο εδαφος μπορει να το διαλϋσεις
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Maestro γιατί 2 μοχλούς? Το πιάνεις και κάνεις τον αριστερό μοχλό προς τα κάτω (κάθοδος) & σβήνει μετά από 2-3sec. Το ίδιο κ στην manual προσγείωση. Αν κάνεις τους 2 μοχλους στο εδαφος μπορει να το διαλϋσεις

Το προσγειώνω στο χέρι (το αφήνω να κάνει hovering στα 2m και κρατάω το πίσω δεξί πόδι και μετά κατεβάζω το μοχλό. Αυτό επειδή λόγω εποχής, το έδαφος έχει λάσπες κλπ, και είμαι λίγο ψείρας με τα παιχνίδια μου, ενώ ακόμα δεν έχω πάρει landing pad. Το θέμα είναι ότι σ'αυτή τη φάση που περιγράφω, όταν το έκανα αυτό, κατέβασα τον μοχλό να πέσει στο ρελαντί αλλά κατέβασα και το χέρι μου (μαζί με το Phantom) χαμηλότερα... οπότε πιθανολογώ ότι με έπιασε το rear obstacle sensor και φουλάρισε αυτόματα το throttle (το λέω αυτό επειδή στην οθόνη έβλεπα warning: "obstacle avoided, revise flight route"). Οπότε σε κινήσεις πανικού, έψαχνα να δω πως θα το σβήσω, γιατί τράβαγε κάπως διαγώνια, και φοβόμουν ότι αν απλά το άφηνα να ξαναφύγει μπορεί να'χε χάσει προσανατολισμό κλπ και να καρφωνόταν κάτω.

Την επόμενη φορά θα προσέξω να σβήσω μηχανές πριν κατεβάσω το χέρι μου, ή εναλλακτικά να κλείσω το obstacle avoidance πριν το προσγειώσω. (ή έστω, να πετάξω κάπου που να μπορώ να το προσγειώσω με ασφάλεια by the book :D )

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

@spcav, κάτι ακόμα όταν ευκαιρήσεις: όταν ανάβεις το Phantom για πτήση (εννοώ με τους έλικες πάνω), με το που κάνει το ηχητικό, πετάει κάτι σαν παλμό στις προπέλες, μία μία, στιγμιαία. Το κάνει και στις 4 σε σένα; Γιατί εμένα παλμό παίρνουν μόνο οι 3...! Κουφό και μάλλον αδιάφορο, αφού προφανώς δουλεύουν οι κινητήρες, αλλά περίεργο, και αναρωτιέμαι μήπως έχει να κάνει κατά κάποιο τρόπο και με το κλώτσημα (λάθος calibrated 'μετάδοση'? )
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

By the way, το νέο drone που teasαρε η DJI είναι το παρακάτω θηριάκι:

https://www.youtube.com/watch?v=xWzybek2gDw

Αν και ειδικής χρήσης, εγώ θα το σκεφτόμουν σοβαρά αν ήμουν επαγγελματίας βιντεάς, δεδομένου ότι μπορεί να φορέσει την Ζenmuse X5S, άρα συνδυάζει τα καλά του Inspire 2 με έξτρα weather proofing, foldability και διάφορα άλλα καλούδια. Βέβαια για τιμή δεν έχουμε ακόμα ιδέα.
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

@spcav, κάτι ακόμα όταν ευκαιρήσεις: όταν ανάβεις το Phantom για πτήση (εννοώ με τους έλικες πάνω), με το που κάνει το ηχητικό, πετάει κάτι σαν παλμό στις προπέλες, μία μία, στιγμιαία. Το κάνει και στις 4 σε σένα; Γιατί εμένα παλμό παίρνουν μόνο οι 3...! Κουφό και μάλλον αδιάφορο, αφού προφανώς δουλεύουν οι κινητήρες, αλλά περίεργο, και αναρωτιέμαι μήπως έχει να κάνει κατά κάποιο τρόπο και με το κλώτσημα (λάθος calibrated 'μετάδοση'? )

Μ αρέσει(ς) που σαι κι εσύ αρρωστακι / ψείρας 😋

Ναι, το παρατήρησα την 1η φορά που το άνοιξα

Έκανε στους 3, όχι στον 4

Την επόμενη φορά όμως νομίζω έκανε σε αυτόν που δεν είχε κανει την προηγούμενη (όποτε εκεί ησύχασα και δεν παρατήρησα αν έκανε πάλι σε 3 σύνολο (αν πήδηξε δλδ άλλον αυτή τη φορά) 😋 )
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Μ αρέσει(ς) που σαι κι εσύ αρρωστακι / ψείρας 😋

Ναι, το παρατήρησα την 1η φορά που το άνοιξα

Έκανε στους 3, όχι στον 4

Την επόμενη φορά όμως νομίζω έκανε σε αυτόν που δεν είχε κανει την προηγούμενη (όποτε εκεί ησύχασα και δεν παρατήρησα αν έκανε πάλι σε 3 σύνολο (αν πήδηξε δλδ άλλον αυτή τη φορά) 😋 )

Χαχα, μιλάς σε άνθρωπο που όταν αγοράζει κάτι έχει ήδη προγραμματίσει την επόμενη μέρα που θα το γυρίσει πίσω γιατί κάτι δε λειτουργεί σωστά. Γούρι, δεν πειράζει! Μ'εβαλες στην πρίζα τώρα με αυτό που αλλάζει ο έλικας που δεν κουνιέται και κοίταξα. Ε λοιπόν, δεν αλλάζει. Όμως κουνιέται και ο 4ος, απλά απειροελάχιστα. Θα έλεγα ότι γενικά οι παλμοί είναι φθίνοντες με τη σειρά που συμβαίνουν, ο πρώτος είναι ο μεγαλύτερος και ο τέταρτος ανεπαίσθητος. Το ίδιο αν προσέξεις συμβαίνει και με τις επαναλήψεις του ήχου!

Όταν ξαναπετάξεις κάνε αυτό με τις μανούβρες που έλεγα πιο πάνω. Έχω 24 μέρες για να το στείλω πίσω στο Amazon για replacement, οπότε ψάχνομαι! :drummer:
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Όταν ξαναπετάξεις κάνε αυτό με τις μανούβρες που έλεγα πιο πάνω. Έχω 24 μέρες για να το στείλω πίσω στο Amazon για replacement, οπότε ψάχνομαι! :drummer:

Πριτς! Και να βρω οτι κατι δεν πάει καλά με το δικό μου; Όχι, θα το κρατήσω στο ντουλάπι! 😋
 
Re: Αεροφωτογραφηση - Αεροβιντεοσκοπηση !

Πριτς! Και να βρω οτι κατι δεν πάει καλά με το δικό μου; Όχι, θα το κρατήσω στο ντουλάπι! 

Χαχαχαχα σωστός! Να σου πω την αλήθεια, με τα φρικτά που διαβάζω στο forum της DJI κι εγώ σκέφτομαι να μην το πολύψάξω, γιατί ένα κλωτσηματάκι στο φρενάρισμα (που ποτέ δε θα κάνω έτσι κι αλλιώς σε κανονική λήψη) είναι τίποτα μπροστά σε όσα θα μπορούσε να έχει το replacement. Άσε που υποψιάζομαι ότι μπορεί να στρώσει με IMU calibration, που δε δοκίμασα ακόμα.
 
Last edited: