Αεροπορικα Ατυχηματα

Συντριβή με 112 επιβαίνοντες σε αεροδρόμιο του Κονγκό
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι νεκροί ανέρχονται στους 53.

Πενήντα τρία άτομα πιστεύεται ότι έχουν χάσει την ζωή τους μετά από την συντριβή αεροσκάφους με 112 επιβαίνοντες στο αεροδρόμιο Κισανγκάνι στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.

Οι διασώστες που έχουν σπεύσει στην περιοχή έχουν απεγκλωβίσει σαράντα επιζήσαντες.

«Πενήντα τρεις νεκροί, αυτός είναι ο τελευταίος αριθμός που έχω» δήλωσε ο Σταύρος Παπαϊωάννου, διευθύνων σύμβουλος της κονγκολέζικης ιδιωτικής εταιρίας Hewa Bora, ενώ προειδοποίησε ότι ο αριθμός μπορεί να αλλάξει.

«Ο πιλότος προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος αλλά προφανώς δεν προσεδαφίστηκε στον αεροδιάδρομο» πρόσθεσε ο κ. Παπαϊωάννου.

«Η συντριβή σημειώθηκε περίπου 200 μέτρα από το αεροδρόμιο Κισανγκάνι την ώρα της προσγείωσης και ενώ έπεφτε δυνατή βροχή. Έχουμε ήδη απεγκλωβίσει 40 επιζήσαντες. Οι επιχειρήσεις διάσωσης συνεχίζονται» ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Λαμπέρ Μέντε.

Η Hewa Bora βρίσκεται στην λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τις απαγορευμένες αεροπορικές εταιρίες καθώς δε θεωρείται ασφαλής.


(Απο Kathimerini.gr )

AVHerald


Aviation Safety Network

Το Β-727/100 ήταν 45 ετών καί 10 μηνών. Πρωτοπέταξε γιά την Lufthansa το 1965, ο δε Κος Παπαιωάννου είχε δηλώσει στις 2 Μάρτιου του 2009:

Τα αεροπλάνα της εταιρείας μας δεν είναι "ιπτάμενα φέρετρα"
 
Eχουν οντως κακη φημη.
Και φυσικα πρεπει να συνυπολογιστει οτι ηταν καλοσυντηρημενα αφου πετουσαν κυριως στην Αμερικη, οπου οι συνθηκες ειναι καλες, απο αποψη εταιριων.

Φυσικα ακομα και το πιο πετυχημενο εμπορικα 737 εχει δυστυχηματα, τα οποια αποδειχτηκε οτι οφειλονται σε ελλατωμα σχεδιασμου, οπως μια βαλβιδα που κολλουσε το rudder δεξια η αριστερα, με τροπο που δεν ηταν δυνατη η επαναφορα του απο τους πιλοτους..
 
Μήπως η τεχνολογία έχει παει μπροστά όσο αφορά την εξέλειξη των αεροπλάνων την ασφάλεια μόνο για την αποφυγή ατυχήματος, αλλα έχει μείνει πίσω όσο αφορα την "συμπεριφόρα" του αεροπλάνου από την στιγμή που θα γίνει το "μοιραίο"? Είναι πολύ δύσκολο, αλλά υπάρχει και η απάντηση "τι ασφάλεια μπορεί να σου προσφέρει το "αλουμίνιο". Κάποιος τρόπος να υπάρχει ωστε τα ποσοστά των επιβατών για επιβίωση σε τέτοιες καταστάσεις να είναι τουλάχιστον τα μισα.....
 
Πιστεύω οτι οι "πρωταθλητές" στις αεροπορικές τραγωδίες είναι τα DC. Σκοτώστρες....

Προσωπικά ποτέ δεν κοιτάω με τι τύπο αεροπλανου θα πετάξω αλλά πάντα διαλέγω τη σωστή εταιρεία.

Τώρα αν θες να δείς όλα τα ατυχήματα από το 1920:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_commercial_aircraft
 
Last edited:
Μήπως η τεχνολογία έχει παει μπροστά όσο αφορά την εξέλειξη των αεροπλάνων την ασφάλεια μόνο για την αποφυγή ατυχήματος, αλλα έχει μείνει πίσω όσο αφορα την "συμπεριφόρα" του αεροπλάνου από την στιγμή που θα γίνει το "μοιραίο"? Είναι πολύ δύσκολο, αλλά υπάρχει και η απάντηση "τι ασφάλεια μπορεί να σου προσφέρει το "αλουμίνιο". Κάποιος τρόπος να υπάρχει ωστε τα ποσοστά των επιβατών για επιβίωση σε τέτοιες καταστάσεις να είναι τουλάχιστον τα μισα.....

Εαν βρείς χρόνο δες το βίντεο σχετικά με την πτώση του αεροσκάφους της SAS (λίγο μετά την απογείωση, εσβησαν και οι δύο κινητήρες - δυστυχώς στα Αγγλικά).

Θα σου δώσει αρκετές απαντήσεις:

Scandinavian Airlines Flight 751 (Link 2) - An MD80 crashes after departure from Stockholm, Sweden.

http://aci.110mb.com/
 
Είχε γίνει ένα περιστατικό και στην Ελλάδα. Σε μια εκπομπή της ΕΡΤ ήταν ο πιλότος 747 της Ολυμπιακής και διηγήθηκε το περιστατικό. Ήταν η πτήση για Βοστώνη και έφευγε από το Δυτικό τότε αεροδρόμιο. Κατα την απογείωση όταν το 747 άρχηζε να ανεβάινει του σβήνουν οι 3 από τους 4 κινητήρες. Ανέβαζα λέει το αεροπλάνο σιγά-σιγά και σταθερά χωρίς αριστερά και δεξιά για να μην χάσω ύψος. Αφού πήρε ύψος κατάφερε να το προσγειώσει ξανά. Έγλειψα τις κεραίες της Καλιθέας και της Νέας Σμύρνης είπε. ίσως οι παλοιότεροι να το θυμούνται το περιστατικό αυτό. Ήρθαν οι πραγματογνώμονες της Boeing και είπαν οτι το 747 έπρεπε να είχε πέσει. Δεν μπορούσε να ανέβει με μόνο ένα κινητήρα. Δεν το πίστευαν. Φαντάζομαι τι τραγωδία θα είχε γίνει αν τελικά δεν τα κατάφερνε......
 
Είχε γίνει ένα περιστατικό και στην Ελλάδα. Σε μια εκπομπή της ΕΡΤ ήταν ο πιλότος 747 της Ολυμπιακής και διηγήθηκε το περιστατικό. Ήταν η πτήση για Βοστώνη και έφευγε από το Δυτικό τότε αεροδρόμιο. Κατα την απογείωση όταν το 747 άρχηζε να ανεβάινει του σβήνουν οι 3 από τους 4 κινητήρες. Ανέβαζα λέει το αεροπλάνο σιγά-σιγά και σταθερά χωρίς αριστερά και δεξιά για να μην χάσω ύψος. Αφού πήρε ύψος κατάφερε να το προσγειώσει ξανά. Έγλειψα τις κεραίες της Καλιθέας και της Νέας Σμύρνης είπε. ίσως οι παλοιότεροι να το θυμούνται το περιστατικό αυτό. Ήρθαν οι πραγματογνώμονες της Boeing και είπαν οτι το 747 έπρεπε να είχε πέσει. Δεν μπορούσε να ανέβει με μόνο ένα κινητήρα. Δεν το πίστευαν. Φαντάζομαι τι τραγωδία θα είχε γίνει αν τελικά δεν τα κατάφερνε......

Η αλήθεια είναι οτι τα υπερσύγχρονα συστήματα των αεροσκαφών έχουν αποχαυνώσει τους πιλότους και από χειριστές αεροσκαφών τους έχουν κάνει απλούς θεατές των συστημάτων αυτών. Πολλά ατυχήματα δεν θα είχαν γίνει αν οι πιλότοι είχαν πιο άμεση επαφή με το αεροσκάφος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι χειριστές των πιο παλιών μαχητικών αεροσκαφών, όπως τα F-5 (στων οποίων την μοίρα υπηρέτησα) που δεν είχαν τα εξελιγμένα συστήματα αυτά, οι οποίοι έχουν αντιμετωπίσει εξαιρετικές καταστάσεις ανάγκης με αίσιο τέλος.
Φυσικά δεν απαξιώ τα συστήματα αυτά, αλλά ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει σημαντικό ρόλο.
 
gibraltar_airport_2.jpg

gibraltar_airport_3.jpg

gibraltar_airport_4.jpg

Δεν ξέρω αν έχετε δει αυτές τις φωτο από το αεδρόμιο του Γιβραλτάρ. Φανταστείτε να είχαμε εδώ εκτος τις διαβασεις τρένων και διαβάσεις αεροπλάνων.......​

Είναι αληθινές photos;Δεν θα ήθελα να ήξερα τι θα συνέβαινε εάν ένα από τα αυτοκίνητα προσέκρουε στο A321 ή το 737 των εικόνων.


PS Μόνο η british πάει εκεί; :damnyou:
 
Είχε γίνει ένα περιστατικό και στην Ελλάδα. Σε μια εκπομπή της ΕΡΤ ήταν ο πιλότος 747 της Ολυμπιακής και διηγήθηκε το περιστατικό. Ήταν η πτήση για Βοστώνη και έφευγε από το Δυτικό τότε αεροδρόμιο. Κατα την απογείωση όταν το 747 άρχηζε να ανεβάινει του σβήνουν οι 3 από τους 4 κινητήρες. Ανέβαζα λέει το αεροπλάνο σιγά-σιγά και σταθερά χωρίς αριστερά και δεξιά για να μην χάσω ύψος. Αφού πήρε ύψος κατάφερε να το προσγειώσει ξανά. Έγλειψα τις κεραίες της Καλιθέας και της Νέας Σμύρνης είπε. ίσως οι παλοιότεροι να το θυμούνται το περιστατικό αυτό. Ήρθαν οι πραγματογνώμονες της Boeing και είπαν οτι το 747 έπρεπε να είχε πέσει. Δεν μπορούσε να ανέβει με μόνο ένα κινητήρα. Δεν το πίστευαν. Φαντάζομαι τι τραγωδία θα είχε γίνει αν τελικά δεν τα κατάφερνε......


Απ'ότι έχω διαβάσει (νομίζω στο remove before flight), το αεροπλάνο έμεινε με 2 κινητήρες (όχι 1).. και τελικά αυτό που έσωσε την κατάσταση ήταν η ζέστη του καλοκαιριού, δηλαδή το θερμικό -ανοδικό- ρεύμα.
 
Είναι αληθινές photos;Δεν θα ήθελα να ήξερα τι θα συνέβαινε εάν ένα από τα αυτοκίνητα προσέκρουε στο A321 ή το 737 των εικόνων.


PS Μόνο η british πάει εκεί; :damnyou:

Ψάξε να βρεις το World's Most Extreme Airports του αγγλικού Channel5, θα δεις τα φανάρια του Γιβραλτάρ σε λειτουργία :smile:
 
Απ'ότι έχω διαβάσει (νομίζω στο remove before flight), το αεροπλάνο έμεινε με 2 κινητήρες (όχι 1).. και τελικά αυτό που έσωσε την κατάσταση ήταν η ζέστη του καλοκαιριού, δηλαδή το θερμικό -ανοδικό- ρεύμα.
Αν δεν ήταν άσος ο πιλότος...οτι και να είχε.. . Στην φάση της απογείωσης χρειάζεται την μέγιστη ισχύ των κινητήρων και είναι εύκολο να χάσεις το αεροσκάφος από ξαφνική απώλεια των κινητήρων και μάλιστα το 50%. Φαντάσου δε η απώλεια να ήταν μονόπλευρη.
Ειδικά όταν είναι γεμάτο καύσιμα, όπως αυτό που ετοιμαζόταν για μεγάλο ταξίδι.
 
Airbus A332 της Emirates έπεσε σε χαλάζι νότια της Βιέννης και προσγειώθηκε στην Πράγα. Οι "τυχεροί" επιβάτες έμειναν ένα βράδυ στην όμορφη πρωτεύουσα της Τσεχίας.

Δεν είναι να πας καλοκαίρι σε Αυστρία/Τσεχία. Παλιόκαιρος...
Πηγή: AVHerald

emirates_a332_a6-aep_prague_110714_3.jpg


emirates_a332_a6-aep_prague_110714_1.jpg
 
Γι'αυτό παίζει ρόλο και η ικανότητα του πιλότου σε μια κρίση. Όταν έρθει αντιμέτωπο με κεραυνό τι γίνεται? Γιατί δεν έχει ακουστεί να πέσει αεροπλάνο από αυτή την αιτία.
 
Γι'αυτό παίζει ρόλο και η ικανότητα του πιλότου σε μια κρίση. Όταν έρθει αντιμέτωπο με κεραυνό τι γίνεται? Γιατί δεν έχει ακουστεί να πέσει αεροπλάνο από αυτή την αιτία.

Δεν θα συμβεί απολύτως τίποτα:

http://www.youtube.com/watch?v=e7MIIxzd-6M&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=5IRfbC0RHsY&NR=1

http://www.rethimno.gr/el/motor/article.php?n=77

Σε σπάνιες περιπτώσεις όμως:
deltalight.jpg


deltalight2.jpg