Αεροπορικα Ατυχηματα

Emirates και δεν μπορεις να βαρεθεις (ICE entertainment)

Δουλευει και το κινητο σου κιολας ;-)

Σωστός ........ αλλά πρόσεξε τις χρεώσεις!

Οσο γιά το entertaiment που αναφέρεις, απ´ότι θυμάμαι μπορείς να διαλέξεις όποιο κινηματογραφικό έργο θες μεταξύ 400, άπειρα μουσικά κομμάτια, παιχνίδια καί πάει λέγοντας.

Τώρα βέβαια γι' αυτούς που βαριόνται στα μεγάλα ταξίδια - καί δεν πεινάνε κιόλας - υπάρχει η δυνατότητα να πάρουν έναν υπνάκο, αρκεί να υπάρχει καί το κατάλληλο κάθισμα (κρεββάτι).

qr-06.jpg


Καλοτάξιδοι .................. όλοι μας!!!!!!!!!!!!
 
και λίγο καφέ στο αεροδρόμιο ...
PS πάντα μετά μουσικής και ας είναι από laptop
 

Attachments

  • frankfurt airport 32.jpg
    frankfurt airport 32.jpg
    37 KB · Views: 36
Οταν σε κυνηγάει ο Χάρος ......

Ενα ζευγάρι έχασε την τραγική πτήση της Αιρ Φράνς καί έφτασαν στο Μόναχο με μία άλλη πτήση. Αποφάσισαν λοιπόν να πάνε με νοικιασμένο αυτοκίνητο μέχρι την Ιταλία.

Σε κάποιο σημείο γιά άγνωστο λόγο το αυτοκίνητο μπήκε στο αντίθετο ρεύμα καί συγκρούστηκε μετωπικά με φορτηγό. Η σύζυγος πέθανε στο νοσοκομείο καί ο σύζυγος νοσηλεύεται ακόμα.

Τα περαιτέρω σχόλια περιτεύουν,

http://airlineworld.wordpress.com/2009/06/10/survivor-of-air-france-tragedy-dies-in-car-accident/

http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=97751&sectionid=3510212

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/article6479203.ece
 
Απάντηση: Re: Αεροπορικα Ατυχηματα

Οταν σε κυνηγάει ο Χάρος ......

Ενα ζευγάρι έχασε την τραγική πτήση της Αιρ Φράνς καί έφτασαν στο Μόναχο με μία άλλη πτήση. Αποφάσισαν λοιπόν να πάνε με νοικιασμένο αυτοκίνητο μέχρι την Ιταλία.

Σε κάποιο σημείο γιά άγνωστο λόγο το αυτοκίνητο μπήκε στο αντίθετο ρεύμα καί συγκρούστηκε μετωπικά με φορτηγό. Η σύζυγος πέθανε στο νοσοκομείο καί ο σύζυγος νοσηλεύεται ακόμα.

Τα περαιτέρω σχόλια περιτεύουν,

[/quote]

"Βλέπω το θάνατό σου" ...
 
Re: Απάντηση: Re: Αεροπορικα Ατυχηματα

[/quote]

"Βλέπω το θάνατό σου" ...[/quote]


Πού το είδες?????
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αεροπορικα Ατυχηματα

Πού το είδες?????

To No1 sτο cinema, τα υπόλοιπα σε DVD -bye-[/quote]

Πρέπει να τα βρώ .......... αλλά εδώ κάτω ....ούτε με σφαίρες!!!:fahne90:
 
Παιδιά αν μου επιτρέπετε , επειδή είναι η δουλειά μου,
1 τα νέφη δημιουργούνται και μέσα απο αυτά δημιοθργούνται οι καταιγίδες και οι κεραυνοί.
2 πολύ δύσκολο να πέσει αεροπλάνο απο κεραυνό.Δεν χρειάζεται καμία γείωση για να χτυπήσει ο κεραυνός το αεροπλάνο.Υπάρχουν και οι λεγόμενοι κεραυνοί εν αιθρία.Χτυπούν το αεροπλάνο και αναλόγως του φορτίου τους δεν του κάνουν συνήθως τίποτα, η μπορεί να του ανοίξουν και τρύπα.Ολα τα πολιτικά και οχι μόνο αεροπλάνα έχουν static dischargers σε κάποια σημεία τους για την αποφόρτιση τους , αλλά και απο τους κεραυνούς.
3 Τα αεροπλάνα εχουν οροφή που κειμαίνεται απο 35000 πόδια μεχρι και 50000 ποδια η και παραπάνω για μερικά business jets.Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι ανεβαίνουν πάντα τόσο ψηλά. Και κυρίως οχι αμέσως , λόγω βάρους.Συνήθως ανεβαίνουν μέχρι κάποιο ύψος , και μετά την πάροδο κάποιων ωρών η ώρας αφού εχουν καταναλώσει καύσιμα και εχουν ελαφρύνει ανεβαίνουν σε πιο ψηλό επίπεδο πτήσης.
4 Τα αεροπορικά ατυχήματα δυστυχώς προκαλούνται απο αλυσίδα λαθών , όπου συχνά το ενα φέρνει το άλλο και οχι απο ενα μόνο λάθος.Τα αεροπλάνα δεν πέφτουν αν χάσουν κινητήρα ούτε την ώρα της απογείωσης.Είναι όλα πιστοποιημένα για απογείωση με εναν κινητήρα , τα 2κινητήρια και με 2 τα 4κινητήρια.
 
Το ύψος που θα ανέβει ενα αεροπλάνο για long range ταξίδι εχει να κάνει με το σχέδιο πτήσης που εχει κατατεθεί απο την εταιρεία στην η στις εκάστοτε υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας απο όπου πρόκειται να υπεριπταθεί.
Δεν τίθεται θέμα για το που επιτρέπεται να ανέβει , αλλά αν το συγκεκριμένο επίπεδο είναι κατειλημένο η αν εχει καιρό. Συνήθως προσπαθούν να πετάνε πάνω απο τον καιρό και όταν αυτό δεν είναι εφικτό , όπως σε περιπτώσεις πολύ υψηλών καταιγιδοφόρων νεφών και δη τροπικών όπως στην περίπτωση του 330 , τότε πηγαίνουν γύρω - γύρω, για να τα αποφύγουν.
Ολα τα αεροπλάνα μεταφοράς επιβατών , εχουν radar καιρού που τους επιτρέπει να βλέπουν με ακρίβεια την θέση και το ύψος επικίνδυνων νεφών , με έντονη δραστηριότητα απο ανοδικά και καθοδικά ρεύματα, χαλάζι βροχή , κλπ, και να τα αποφεύγουν.Τώρα όσο αφορά στους αισθητήρες που είπατε πιο πριν , πρέπει να ξέρετε οτι τα αεροπορικά υλικά και ανταλακτικά κατασκευάζονται με πολύ αυστηρά κριτήρια.Παρόλα αυτά όμως υπάρχουν και περιπτώσεις αστοχίας υλικού.Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι πέφτουν τα αεροπλάνα απο αυτό.
Ολα τα πληρώματα των αεροπλάνων εκπαιδεύονται σε εξομειωτές για περιπτώσεις βλαβών , και συνήθως οχι σε απλή κράτηση κινητήρα αλλά και σε πολλαπλές βλάβες, απο απώλεια υδραυλικών , ηλεκτρικών , συμπίεσης καμπίνας, μέχρι και ολική απώλεια επιφανειών ελέγχου του αεροπλάνου.
Μέσα σε κάθε αεροπλάνο υπάρχει το λεγόμενο QRH QUICK REFERENCE HANBOOK, που περιλαμβάνει όλες τις βλάβες που μπορούν να συμβούν σε οποιοδήποτε σύστημα του αεροπλάνου και τον τρόπο που πρέπει να τις διαχειριστεί το πλήρωμα.Δυστυχώς τα αεροπορικά ατυχήματα , που σπάνια συμβαίνουν πλέον , οταν συμβαίνουν είναι πολύνεκρα.
Δεν ξέρουμε τον λόγο που έπεσε το 330 αλλά θεωρώ οτι είναι λίγο περίεργο.
Τέλος πλέον , να σας πω οτι δεν υπάρχουν ασφαλή και μη ασφαλή αεροπλάνα.Είναι όλα πλέον ασφαλέστατα.
Ατην διάθεσή σας για όποιες απορίες μπορεί να έχετε περαιτέρω.
 
Δεν ξέρουμε τον λόγο που έπεσε το 330 αλλά θεωρώ οτι είναι λίγο περίεργο.
Ατην διάθεσή σας για όποιες απορίες μπορεί να έχετε περαιτέρω.

Μιάς καί είναι η δουλειά σου καί μας επιτρέπεις να σου πούμε τις απορίες μας, μπορείς να μας πείς αν το παρακάτω σενάριο - που δοκιμάστηκε σε προσημειωτή? - είναι δυνατόν να έχει συμβεί στη πτήση του Α-330?

QUOTE
In an A330 simulator at FL 350 with a gross weight of 210 tonnes in ISA+10, with icing selected, the aircraft approaches a thunderstorm with a high intensity of turbulence. Due to the extreme turbulence, the autopilot disengages. Shortly thereafter a malfunction is selected to block both captain and first officer's pitot tubes to replicate extreme ice formation.
ProbesLocation_2009-06-07_095643.jpg


The airplane reverts to alternate law with protection lost. There is a speed flag on both the captain and fo's PFD. The severe turbulence activates repeated stall warnings. Manual thrust is being used at this time. The speed on the standby altimeter is reading 240kts or thereabouts with MACH .72. From the GPS the ground speed is 350 kts or thereabouts. It is very difficult to read the instruments and ECAM warnings.

Updrafts take the aircraft up to FL 370 and produces a negative G of .2. The aircraft then enters severe downdrafts and the rate of descent averages more than 19,000 fpm. The instinctive reaction is to pull on the stick to arrest the rate of descent. The aircraft shakes and buffets violently. The G force on the SD reads +5 but the instructor's panel shows +8. The aircraft breaks up in flight around 20,000 ft.

After several attempts at this with all results being equal one could not see AF447 sending out any distress signals if this is what happened to them. Applying an unreliable airspeed memory item would have proven to be very difficult because of the violent shaking and opening a QRH for an ADR check procedure even less likely.
UNQUOTE

Επίσης αληθεύει ότι η Αιρ Φρανς άρχισε να αλλάζει συγκεκριμένους αισθητήρες στα 330 ka;i 340 από τον Απρίλιο του 2009 αλλά το συγκεκριμένο Αιρμπάς ήταν ακόμα ο παλιός τύπος?

Καί μιά τελευταία ερώτηση προς το παρόν: Το Α-330 έστειλε αν θυμάμαι καλά 24 μηνύματα (ACARS= Aircraft Communication Addressing & Reporting System)) στη βάση του σε διάστημα 4 λεπτών. Αν τα έχεις δεί μπορείς να μας τα αποκωδικοποιήσει? Εγώ προσωπικά θα σου ήμουν ευγνώμων!
 
Αρχίζοντας απο το τελευταίο δεν τα εχω δει και δεν ξέρω αν μπορώ να τα αποκωδικοποιήσω γιατί δεν πετάω α330. Στο παραπάνω σενάριο σε εξομειωτή ,είναι το κλασικό θέμα της απώλειας των κύριων η πρωτευόντων οργάνων, λόγω παγοποίησης που όμως δεν συμβαίνει ποτέ σε τέτοια ύψη.
Σε αυτή την περίπτωση ακολουθούμε και πετάμε με τα standby οργανα.
Το altimeter δεν δείχνει ταχύτητα αλλά ύψος.Απο αυτά που ξέρω , δεν είμαι σίγουρος για το 330 τα πολιτικά αεροπλάνα δεν εχουν ενδείκτη g. ΚΑΙ ακόμη περισσότερο δεν αντέχουν τόσα g, το max που δέχονται προτού μπουν σε απώλεια στήριξης είναι +2g , _1g.
Ολα αυτά που περιγράφονται πιο πάνω είναι φυσικό επακόλουθο της εισόδου του α/φους σε καταιγίδα. Κανένα α/φος δεν αντέχει τα βίαια ανοδικά και καθοδικά ρεύματα εν μέσω μιας καταιγίδας.Η πιο συνήθης περίπτωση , όπως και στο παράδειγμα είναι η θραύση και αποκόληση των πτερύγων.
Δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω τι έκανε η AIR FRANCE με τους αισθητήρες των 330 και 340 , αλλά δεν το θεωρώ απίθανο.
Αρκετά συχνά οι κατασκευαστές εκδίδουν service buletins , ετσι λέγονται οι ειδικές οδηγίες για την αντικατάσταση μερών του α/φους η την αλλάγή του τρόπου συντήρησης.
Τέλος να σας πω οτι κανένα πολιτικό α/φος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα σε τέτοιο σενάριο εισόδου σε καταιγίδα.Βέβαια ούτε μαχητικό θα είχε πολλές πιθανότητες αλλά το αφήνω ανοικτό λόγω της αντοχής των μαχητικών στα πολλά g.
Τώρα οσο για το acars , έστειλε 24 η μπορεί και 100 μυνήματα αλλά αυτό δεν αποδεικνύει κάτι περισότερο απο το γεγονός οτι το α/φος είχε υποστεί ζημιές.
Αν τα βρείς μπορεί και να μπορέσω να τα διαβάσω.Μπορεί.
Ομως δεν καταλαβαίνω το νόημα του ποστ σου? εννοείς κάτι που εγω δεν αντιλαμβάνομαι ? η απλά αναφέρεις γεγονότα?
 
Οσο αφορά στην πρώτη ερώτηση που έκανες, το θεωρώ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο σε πραγματικές συνθήκες. Παγοποίηση με ISA +10 στα 35000 πόδια σε jet α/φος είναι λίγο δύσκολο.Ομως αν μπήκε σε καταιγίδα τότε όλα μπορούν να συμβούν.
 
Απιστευτο!
Τωρα για την αυθεντικοτητα κανεις δεν ξερει.

Πάντως αν εξαιρεθούν οι ακραίες περιπτώσεις, όπως δειχνει οτι ειναι η συγκεκριμένη, τα περισσότερα ατυχήματα “don’t just happen”.

Όποτε μπορώ βλέπω τις εκπομπές τύπου Air Crash Investigation. Εκει λοιπόν με πολύ επίμονο ψάξιμο αλλά χωρίς κάποια ειδική επαναστατική μέθοδο, φαίνεται ο τρόπος με τον οποιο γίνεται η διερευνηση και εξηγούνται λεπτομερώς τα αίτια.

Εκτός από τις περιπτώσεις πολύ σημαντικής μηχανικής βλάβης που είναι ελάχιστες, σε όλες τις υπόλοιπες φαίνεται ότι γινεται μια σειρά από διαδοχικά λάθη, από τα οποία ένα μόνο αν είχε αποφευχθεί, το αεροπλάνο θα προσγειωνόταν κανονικά.