Αεροψεκασμοί με χημικές ουσίες.

Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Οι θεωρίες συνωμοσίας δε θα υπήρχαν αν ο κόσμος δε δίψαγε πάντα για τέτοιες ιστορίες...

Οσο για τις φωτογραφίες, ειναι απο κάποιο forum που ασχολούνται με πολιτική αεροπορία όπου γίνονται δεκάδες συζητήσεις (όπως κι εμείς εδώ καλή ωρα για το AV) περι αεροπλάνων. Οι παραπάνω φωτό -αλλά και πολλές άλλες- στα αμέτρητα thread, αφορούν διάφορες δοκιμές σε αεροπλάνα που γίνονται. Βλέπετε πρεπει με κάποιον τρόπο να δοκιμαστούν κι αυτά πριν γεμίσουν με 200 - 300 ανθρώπους και κάνουν πτήσεις....
Μάλιστα σχολίαζαν και το ενδεχόμενο οτι θα παρερμηνευτουν απο τους γνωστούς συνομοσιολόγους και απαγόρευαν/αποτρεπαν (αν θυμαμαι καλα) την χρήση τους αλλού δίχως να αναφέρουν τη ορθή τους ερμηνεία.
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

αν ενας πιλοτος της πολεμικης αεροποριας πεταει και ψεκαζει με το αεροπλανο του,νομιζετε οτι εχει τη δυνατοτητα επιλογης;
Απλα κανει αυτο που τον διεταξαν να κανει.
Κι αν ακομα ο ψεκασμος γινεται με τα καυσαερια του αεροπλανου,ειναι σε θεση να το γνωριζει ο πιλοτος ή και οι υπολοιποι που εμπλεκονται στον ανεφοδιασμο του αεροσκαφους;

Υ.Γ
Οι φωτογραφιες με τα κανιστρα που παρατεθηκαν πιο πριν,ειναι απο καποιο πειραμα αν θυμαμαι καλα,για την ευσταθεια του αεροσκαφους κατα τη μετατοπιση φορτιου και τα βαρελια ειναι γεματα με νερο.

Θεωρω οτι για να ψεκασει καποιος εκει που θα του υποδειχτει, θα πρεπει να υπαρχει ενα συστημα start/stop, αλλιως ο ψεκασμος θα αρχιζε απο το διαδρομο απογειωσης. Οποτε ο πιλοτος ισως εχει αμεση συνεργεια. (εκτος κι αν ειναι αυτοματοποιημενα συστηματα)

Εγω παντως ειχα την εντυπωση οτι το χημικο ψεκαζεται ξεχωριστα.!

4-jets-spraying-chemtrails-c.jpg
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

το εγραψα γιατι αναφερθηκε οτι το αλουμινιο ειναι αναμεμειγμενο στα καυσιμα των αεροπλανων.
Τωρα αν γινεται ετσι ή καπως αλλιως ή καθολου,δεν το γνωριζω.
 
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Για να ψεκάζει ένα αεροσκάφος επί μερικές εκατοντάδες/χιλιάδες μίλια πόση ποσότητα χημικών πρέπει να μεταφέρει?

Ενδεικτικά ένα Canadair CL415 που μεταφέρει 6 τόνους νερού το ρίχνει όλο μέσα σε 10-15 δευτερόλεπτα και η περιοχή που καλύπτει είναι μερικά στρέμματα στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Δεν στέκει με τίποτα στην λογική το όλο θέμα.
 
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Παραθέτω το άρθρο χωρίς σχόλια ................ υπάρχουν και οι σχετικές φωτογραφίες

http://contrailscience.com/why-do-some-planes-leave-long-trails-but-others-dont/

Sometimes an extra trail is caused by the dumping of wastewater via vents on the underside of the fuselage



Why do some planes leave long trails, but others don’t?

contrails .

Mar052010
.


Some planes in the sky leave trails that persist and spread, and other planes, in the same sky, leave short-lived trails, or no trails at all.

These trails are actually called contrails, short for “condensation trails”. They are not smoke from the engines, they are formed when the water in jet exhaust (and there’s quite a lot of it, like car exhaust on a cold day) mixes with wet cold air, and condenses and freezes into ice crystals. Contrails are actually a type of cirrus cloud. When the air is wet and cold enough the trails can stay around for a long time, and sometimes spread out.

This difference between trails that fade away, and trails that spread, is often used as evidence of the “chemtrail” theory, which states that the longer lasting trails (or some of them) are being deliberately manipulated for some reason. So you see helpful images like this.



But this is wrong. Contrails can fade away, and contrails can persist and spread. It depends on the air they are formed in.

Now there are two main reasons why some planes leave trails and some nearby planes do not. The less common reason, is that different planes have different engines. Some engines will leave a contrail in air where another engine will not. Here, for example are an Airbus A340 (maiden flight: 1991) on the left, leaving contrails, and a Boeing 707 (maiden flight: 1957) not leaving contrails. Both are flying at 33,000 feet (part of a German test to study contrail formation), but the newer engines of the A340 produce more water vapor at a different temperature, and so make contrails.



You can also get a similar effect with engines at different power settings, especially if it effects the exhaust temperature.

But here’s the main reason why you see trails on some planes but not on others, and I’ll emphasize it, because although it’s simple, it’s also easy to miss.

The planes are at different altitudes.

Yes, it’s really that simple. The reason that one plane makes contrails, or makes contrails that persist, and the other plane does not, is that they are in different regions of air. For simplicity, let’s refer to these regions of air as wet air and dry air, although the differences are a bit more complex.

When the plane is in wet air, it makes a contrail. In dry air it does not.

Surely, you might object, they would have to be miles apart? Well, no, and that brings me to another point I fear I must emphasise:

Wet and dry air can exist within a few feet of each other.

Consider, for example, clouds:



Inside the cloud it’s wet. Outside it’s dry. What’s the difference between inside and outside? It’s a few feet.

Look at the bottom of those clouds, see them extend off into the distance. They form a layer at a specific altitude. Above that altitude there are clouds. Below it there are no clouds. The difference between clouds and no clouds is just a few feet.

Now those are low altitude cumulus couds. Let’s look at high altitude clouds.



Again they are in a flat layer. The different between being in the layer and not in the layer is just a few feet.

This layering of the air into wet and dry layers is not limited to clouds. Seemingly clear air also contains exactly the same kind of variation in layers. This was very neatly illustrated by the recent launch of the Solar Dynamics Observatory. As it ascended it did not leave a contrail, until it hit a layer of wet air, when it left a contrail that lasted quite a while, and then it went into dry air again, and no more contrail



So, if a plane were flying in that middle region then it would probably leave a persisting contrail. If it were above or below it then it would not.

But, you may cry, the planes are at the same altitude. Now you might even disagree with a “few feet”, and say the planes were too close for them to be in different layers. I’d respond with:

You can’t tell how high a plane is

And you certainly can’t tell if one plane is at the same altitude as another. These planes fly at 30,000 to 40,000 feet. Let’s see what the visual difference is at around that altitude:



I took one image of a jet nominally at 35,000 feet. Then scaled it for 34,000 (102.9%) and 32,000 feet (109.4%). I think you’ll agree they all look pretty much the same. Especially as this is more zoomed in than you’d see with the naked eye, which would be more like:



Or, considering you generally can hardly see the wings of a plane with the naked eye, a fully realistic representation would be:



If the planes are flying lower, then it’s still similar. If the top plane was flying at 20,000 feet, then the bottom would be at 18,285 feet, still nearly 2,000 feet apart, and looking pretty much the same to the naked eye.

And that is with the same model of plane, directly overhead, and right next to each other. A situation that almost never occurs. If the planes are different, or separated, or at an angle to you, then it is IMPOSSIBLE for you tell the relative altitudes when they are high in the sky. Just look at this:



Or from the ground, with the planes at 30,000 feet.



They look about the same height, right? In fact if they were not overlapping, you’d think the JAL plane was lower, as it seems bigger, hence closer. But actually the JAL plane (a B777) is at least 1000 feet above the DHL plane (an A300).

And look at some planes on the ground, where we know they are all the same distance from the camera. The differences in size are very significant:



So, a simple question gets a simple answer:

The planes leave different trails because the planes are at different altitudes.

See Also:
http://contrailscience.com/broken-contrails/ – Why contrails are often broken, and start and stop abruptly
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Οι θεωρίες συνωμοσίας δε θα υπήρχαν αν ο κόσμος δε δίψαγε πάντα για τέτοιες ιστορίες...

.

+1
Ισως κατα καποιο τροπο υποκαθιστουν τους θρυλους/μυθους/παραμυθια που μας ελεγαν οι παππουδες οταν ειμαστε μικροι και μεναμε με το στομα ανοιχτο.
Η ανθρωπινη φαντασια καλπαζει και εκει εγκειται η εξελιξη μας.

Ασχετως με αυτο ομως, προγραμματα με τροποποιηση τροποσφαιρας/ελεγχο καιρου, γινονται απο καιρο.Αν κανεις ψαξει στο ιντερνετ θα βρει στοιχεια. Το εχουν ανοικοινωμενο και οι ιδιες κυβερνησεις κατα καιρους. Το να μην το διαφημιζουν κι ολας, ισως εχει να κανει ακριβως για να μην εξαπτεται η φαντασια του κοσμου και κατασκευαζει θεωριες συνομωσιας. Ολα καλα μεχρι εδω.

Το θεμα ειναι ομως αν τελικα συσσωρευεται το αλουμινιο (κατι που δεν ειχαν προβλεψει με ακριβεια) και αρχιζει να δημιουργει προβλημα.
Μπορει να υπεθεσαν οτι η διασπορα στον αερα ειναι μεσα στα επιτρεπτα ορια για τον πληθυσμο, αλλα δεν τους βγηκε ο υπολογισμος μολυνσης του περιβαλλοντος (ή αδιαφορουν)

Μην μπερδευουμε λοιπον ιστοριες για αγριους, του παππου, ufo, και ατλαντιδες. Εδω μιλαμε για ψεκασμους που ειτε εχουν επιστημονικα οφελη (για καποιους) ειτε ελεγχο καιρου και κερδους. Καπιταλιστικα πραγματα δηλαδη. :laugh:

Απλα εχουν παρεισφυσει στο ολο θεμα και οι συνομωσιολογι-ακηδες και το ξεφτυλισαν με ελεγχο νου, μεταλλαξη ανθρωπων, και αλλα τετοια αστεια.
Για εμενα ειναι απλα τα πραγματα. Υπαρχουν οφελη για καποιους απο τους ψεκασμους, αλλα ταυτοχρονα δημιουργειται μολυνση απο τα τοξικα μεταλλα.
Τωρα πως φτασαμε να μιλαμε οτι θελουν να εξολοθρευσουν τον πλανητη, ε ειπαμε ο ανθρωπος ειναι ευανταστο ον.

Τοσο μεγαλη εντυπωση κανει σε μερικους το οτι προσπαθουν να κρυψουν τη μολυνση που δημιουργουν .?

Το οτι εχουν ελεγχο καιρου δεν ειναι κατι μυστικο. Η κινα εχει ξεσκιστει να ριχνει χιονι κατα καιρους. :tongue:
Τωρα, αν μπορουν να δημιουργουν ή να εξαφανιζουν βροχοπτωσεις με τα αντιστοιχα οφελη ή οτιδηποτε αλλο θα μπορουσαν να κανουν με τους ψεκασμους δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι το εχουν αναγαγει στη σφαιρα επ. φαντασιας.

Το θεμα ειναι αν δημιουργουν ζημια (που απο οτι φαινεται μαλλον δημιουργουν) στο οικοσυστημα.
Τωρα πως καταληξαμε να μιλαμε για το οτι μας ψεκαζουν με ασθενειες ή για να μεταμορφωθουμε σε allien ή για να ψηφιζουμε αυτους που ψηφισαμε ειναι αλλη ιστορια.
Αυτο σημαινει οτι καποιοι δεν κερδοσκοπουν απο τον ελεγχο καιρου. ?
Γιατι μπερδεψαμε δυο διαφορετικα πραγματα. ?
Τωρα αν καποιος πιστευει οτι επιστημονικα δεν μπορουμε να μεταβαλλουμε τον καιρο με χημικα θα του πω να ψαξει λιγο ακομα. Μπορουν και δεν το κρυβουν κι ολας.
Αν καποιος πιστευει οτι μπορουν, αλλα δεν θελουν να μολυνουν το οικοσυστημα, ας το πιστευει... εγω προσωπικα τους εχω ικανους να αδιαφορουν μπροστα στα οποια τους οφελη για την υγεια.
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

τι σχεση εχουν τα καναντερ;
αυτα ειναι φτιαγμενα να αφηνουν τον ογκο νερου που μεταφερουν ολο μαζι.
Ανοιγουν τις δεξαμενες τους και φευγει ολο το νερο αμεσα.
 
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Τα canadair το ανέφερα σαν παράδειγμα πως 6 τόνοι επαρκούν για να καλύψουν μόνο μια μικρή περιοχή. Ακόμη και οι δεξαμενές να αδειάζουν σταδιακά μιλάμε στην καλύτερη των περιπτώσεων για κάποια χιλιόμετρα , σε καμία περίπτωση ένα α/φος δεν μπορεί να καλύψει ολόκληρες περιοχές ή χώρες ακόμη και αν μεταφέρει χημικά όσο είναι το ωφέλιμο του φορτίο.
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Ξεχάστε βρε σείς τα Canadair, έλεος!
Δύο κάθετες δεξαμενές των 2,700 λίτρων η κάθε μία που γεμίζουν σε 8-10 δευτερόλεπτα.
Τα μόνα πρόσθετα δοχεία στο εσωτερικό της ατράκτου είναι αυτά που περιέχουν επιβραδυντικό υγρό το οποίο εγχύεται στο νερό όποτε και όταν απαιτηθεί
 
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Ένα αεροσκάφος αυτού του μεγέθους μπορεί να αεροποιεί (ψεκάζει) για χιλιάδες χιλιόμετρα.Και με τα καύσιμά του ακριβώς το ίδιο κάνει.Ακριβώς η ίδια αρχή.Άν δεν το καταλαβαίνεις με τα αεροπλάνα σκέψου ένα αυτοκίνητο που αεροποιεί (ψεκάζει) 50 μόλις λίτρα καύσιμο για 500 χλμ.
 
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ
Αρ. Ανακ. 056/2012
Αθήνα, 07 Μαΐου 2012
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Ίχνη Συμπύκνωσης (Contrails) Αεροσκαφών

Σε απάντηση ερωτήσεων αρκετών συμπολιτών μας που αφορούν σε ίχνη που παρατήρησαν στον ελληνικό εναέριο χώρο, το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνει τα εξής :

1-Καμία πτήση ψεκασμού με χημικές ουσίες δεν εκτελείται πάνω από ελληνικό έδαφος, εκτός ελάχιστων που αφορούν ψεκασμούς σε περιορισμένες καλλιεργήσιμες εκτάσεις από πολύ χαμηλό ύψος, οι οποίες πάντως δεν έχουν αρχίσει ακόμη για το έτος 2012.

2-Τα λευκά ίχνη που παρατηρούνται και ενδεχόμενα προκαλούν ανησυχία, αποτελούνται από νερό υπό τη μορφή σταγονιδίων ή μικροσκοπικών παγοκρυστάλλων και οφείλονται στη συμπύκνωση των υδρατμών, που περιέχονται στα καυσαέρια των πολιτικών αεροσκαφών τα οποία κινούνται σε αεροδιαδρόμους άνωθεν της χώρας μας.

3-Η συμπύκνωση των υδρατμών των καυσαερίων αποτελεί φυσικό φαινόμενο και οφείλεται στη χαμηλή θερμοκρασία του αέρα στα μεγάλα ύψη όπου κινούνται τα αεροσκάφη αυτά. Το ίδιο φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί και στις εξατμίσεις των αυτοκινήτων τις πολύ ψυχρές ημέρες. Ο χρόνος κατά τον οποίο είναι ορατά τα ίχνη συμπύκνωσης μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας στο ύψος πτήσης.

4-Οι πτήσεις των αεροσκαφών αυτών εγκρίνονται και ελέγχονται ανά πάσα στιγμή από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας μας, ενώ η Πολεμική Αεροπορία εξασφαλίζει ότι δεν εισέρχεται άλλο ίχνος στον ελληνικό εναέριο χώρο για άλλη δραστηριότητα.


Αντισμήναρχος (Ι) Κωνσταντίνος Γράψας
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ

ΥΓ. Παλιότερη 100% ακριβής δήλωση για το θέμα αυτό. Κανένα αεροσκάφος δεν μπορεί να εισέλθει στον Ελληνικό εναέριο χώρο αν (1) δεν έχει καταθέσει σχέδιο πτήσεως (2) δεν ελέγχεται η πτήση του απο τις αρμόδιες αρχές (Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας , Αεράμυνα).
 
Last edited:
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

O Spartiatis έβαλε αποσπάσματα, πηγαίνετε στο site και διαβάστε και αφήστε τη συνωμοσιολογία.
http://contrailscience.com/

Μου θυμίζει τον άλλο μύθο, με τα Ούφο στις φωτογραφίες της ΝΑΣΑ από τον Ήλιο. Ή ότι δεν πήγαμε ποτέ στη Σελήνη. Ο καθένας λέει τον χαβά του. Το καινούργιο το μάθατε; Δεν έγινε βομβιστική επίθεση στον μαραθώνιο της Βοστώνης, ήταν σκηνοθετημένο.
 
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

2-Τα λευκά ίχνη που παρατηρούνται και ενδεχόμενα προκαλούν ανησυχία, αποτελούνται από νερό υπό τη μορφή σταγονιδίων ή μικροσκοπικών παγοκρυστάλλων και οφείλονται στη συμπύκνωση των υδρατμών, που περιέχονται στα καυσαέρια των πολιτικών αεροσκαφών τα οποία κινούνται σε αεροδιαδρόμους άνωθεν της χώρας μας.

3-Η συμπύκνωση των υδρατμών των καυσαερίων αποτελεί φυσικό φαινόμενο και οφείλεται στη χαμηλή θερμοκρασία του αέρα στα μεγάλα ύψη όπου κινούνται τα αεροσκάφη αυτά. Το ίδιο φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί και στις εξατμίσεις των αυτοκινήτων τις πολύ ψυχρές ημέρες. Ο χρόνος κατά τον οποίο είναι ορατά τα ίχνη συμπύκνωσης μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας στο ύψος πτήσης.

Το γνωρίζω αυτό που αναφέρει το κείμενο...κ ίσως για αυτό και εγώ όταν παρατήρησα τον ουρανό,μου φάνηκε λίγο θολός,λόγω των πτήσεων που πραγματοποιούσαν εκείνες τις ημέρες.
Όταν άκουσα 1 φορά,αυτό το θέμα με τους ψεκασμούς,γέλαγα....δηλαδή δεν είναι δυνατόν να ψεκάζουν ανθρώπους!! Δεν ξέρω τι να πώ!
 
Re: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

ln();1056831393 Μου θυμίζει τον άλλο μύθο said:
Ότι και να παίζει με αυτά τα βιντεάκια της ΝΑΣΣΑ...ο καθένας διαμορφώνει 1 άποψη.(Με ότι έχει διαβάσει σε όλη του την ζωή)
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Δυστυχώς οι θεωρίες συνομωσίας-(αστικοί) μύθοι-δοξασίες-θρησκοληψίες κ.τ.λ. είναι εξαιρετικά δελεαστικές ως προς το να γίνουν αποδεκτές,
διότι είτε δίνουν εξηγήσεις για τον κόσμο/σύμπαν με εξαιρετικά απλοϊκό και μη κοπιαστικό τρόπο ως προς το πρόσωπο που τις υιοθετεί,
προσφέροντας την υπόσχεση της πλήρους επεξήγησης και κατανόησης από όλους, είτε γιατί προσδίδουν μία μυθική/φαντασιακή παράμετρο
στην πραγματικότητα προκειμένου να την κάνουν πιο πολύχρωμη και ενδιαφέρουσα, πάλι με την ελάχιστη ενεργοποίηση του χρήστη.

Φαντάζομαι δε, πως στην Ελλάδα δεδομένης της ιστορίας μας και της καλλιεργούμενης εθνικής νοοτροπίας μας κάνουν θραύση.


Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί:

http://contrailscience.com/how-to-debunk-chemtrails/
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Οι θεωρίες συνωμοσίας είναι η ψευδαίσθηση του ηλίθιου ότι καταλαβαίνει τον - εξαιρετικά πολύπλοκο - κόσμο.
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Δυστυχώς οι θεωρίες συνομωσίας-(αστικοί) μύθοι-δοξασίες-θρησκοληψίες κ.τ.λ. είναι εξαιρετικά δελεαστικές ως προς το να γίνουν αποδεκτές,
διότι είτε δίνουν εξηγήσεις για τον κόσμο/σύμπαν με εξαιρετικά απλοϊκό και μη κοπιαστικό τρόπο ως προς το πρόσωπο που τις υιοθετεί,
προσφέροντας την υπόσχεση της πλήρους επεξήγησης και κατανόησης από όλους, είτε γιατί προσδίδουν μία μυθική/φαντασιακή παράμετρο
στην πραγματικότητα προκειμένου να την κάνουν πιο πολύχρωμη και ενδιαφέρουσα, πάλι με την ελάχιστη ενεργοποίηση του χρήστη.

Φαντάζομαι δε, πως στην Ελλάδα δεδομένης της ιστορίας μας και της καλλιεργούμενης εθνικής νοοτροπίας μας κάνουν θραύση.


Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί:

http://contrailscience.com/how-to-debunk-chemtrails/


ε και ?

τι ακριβώς αναφέρει που να ακυρώνει το πρόσφατο φαινόμενο με την πλήρη νέφωση που προκαλούν τα μοντέρνα ? σκάφη κάποιες μέρες του μηνα ?

λυπάμαι δεν ,,,


δεν μπορω να πιστέψω ότι κάτι άλλαξε πρόσφατα ..
 
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες (το έχω γράψει και παλαιότερα: υπάρχουν αρκετά πιο εύκολοι τρόποι να πετύχουν οτιδήποτε - αλήθεια τι?)

Αυτό που αξίζει της προσοχής μας, επειδή όντως οι περιβόητες "ουρές" των αεροπλάνων έχουν αυξηθεί, τόσο σε συχνότητα εμφάνισης, όσο και σε εύρος και διάρκεια της "ουράς", είναι αν
1) έχει αλλάξει το συνηθισμένο ύψος πτήσης (χαμηλότερη θερμοκρασία και πίεση του αέρα που θα ωφελούσε σε μικρότερη κατανάλωση καυσίμων, αλλά και έκθεση των επιβατών σε βλαβερές ακτινοβολίες)
2) έχει αλλάξει δραστικά η θερμοκρασία στο ανώτερο επίπεδο της ατμόσφαιρας (φαντάζομαι όχι περισσότερο απο τα κατώτερα στρώματα που ζούμε)
3) έχει αλλάξει η σύσταση των καυσίμων (για περιβαλλοντικούς ή οικονομικούς λόγους)
4) έχει αυξηθεί η εναέρια κυκλοφορία (αυτό ας το θεωρήσουμε σίγουρο βέβαια)

Για τα 1 και 3 (τα οποία θεωρώ πιο ουσιαστικά) όποιος γνωρίζει, ας ενημερώσει (καλό θα ήταν με αξιόπιστες πηγές)
 
Last edited:
Απάντηση: ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Να το πώ αλλιώς ,, τι ακριβώς άλλαξε στη σύσταση του κάυσιμου είτε στην λειτουργεία του jet που δικαιολογεί την μάυρη κατάρα που φτιάχνουν σαν ατμοσφαιρα καποιες μέρες του μήνα ?



δεν με ενδιάφέρει εαν με λέτε παλαβιάρη ,, sbutsom ,, που λέει και μια ψυχή !

απλά μερικά φαινόμενα θέλουν σοβαρή εξήγηση και απάντηση , ιδίως εάν υπάρχει προιστορία και δεδομένα κάποιας μορφής ! αυτα τα δεδομένα γιατί αλλαξαν ?

απλα πράγματα ,, χεστε τα ουφο και τα ψυχομπερδέματα ..